Ingyenes próba

HelpCrunch alternatívát keres?

A HelpCrunch nagyszerű, de érdemes kipróbálnia mást is. A LiveAgent nem csupán élő csevegést végez. Csatlakoztassa e-mailjét, közösségi médiáját, tudásbázisát és telefonkészülékét, hogy teljes körű szolgáltatást nyújthasson ügyfeleinek.

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval és remek árcédulával rendelkezik, amely a legjobb módot kínálja az ügyfelekkel való kommunikációra.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Személy döntése két megoldás között

Erőteljes HelpCrunch alternatíva

Az ügyfélszolgálatnak több módot is kell biztosítani ügyfelei számára, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel. Növelje a vevői elkötelezettséget és segítsen nekik bármely csatornán, mindegy, hogy az egy élő chat, Instagram vagy telefon. 

Gyorsabb élő chat-et szeretne?

Az élő chat egy alapvető eszköz, ha ügyfélszolgálatról beszélünk. Mivel ez egy instant kommunikációs csatorna, a sebességnek a lehető legfontosabbnak kell lennie. 

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon,  2.5 másodperc alatt megjelenő ablakkal. Nem kaphat semmit ennél gyorsabban. Ne várakoztassa meg oldala látogatóit, változtassa őket vezető ügyfelekké. 

 
A leggyorsabb élő chat a piacon

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Telefonköpont

Call center támogatás

A többi számos lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget nyújt call center integrációhoz. Gyors és könnyen beállítható!

Live chat buborékok

A leggyorsabb élő chat

A mi Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a chat ablak 2.5 másodperc alatt jelenik meg. 

Funkciógazdag megoldás

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 lehetőség, hogy munkafolyamatát még könnyebbé és élvezhetőbbé tegye.

 
Pénzeszsák érme dollárok

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron nyújt csomagokat.  Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Professzionális beépített ügyfélszolgálati szoftver

Call center támogatás

Így igaz. Az email, a közösségi média, a tudásbázis és az élő csevegés mellett telefonon keresztül is támogatást nyújthat. Könnyen.

A beállítási folyamat perceken belül megtörténik és még megvalósításához sem kell külön felszerelés. Kezdeményezzen hívást böngészőből, okostelefonon vagy más, tetszőleges eszközön keresztül. Nincs szükség harmadik félre, szolgáltatókra, erről a LiveAgent gondoskodik Ön helyett.

 

Érjen el többet és spóroljon többet

A LiveAgent három díjcsomaggal rendelkezik, amelyek funkciókkal vannak ellátva, hogy a legjobb eszközöket biztosítsák az ügyfélszolgálathoz. Abban az esetben, ha valami extra dologra lenne szüksége, külön funkciókat vásárolhat, amelyek hozzáadódnak a csomag árához.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Tekintse meg árazási terveinket, és tudjon meg többet!

 
Nyújtson több ügyfélszolgáltatást kevesebb pénzért

Nézze meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent-re

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent! 

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..