HelpCrunch alternatívát keres?

A HelpCrunch nagyszerű, de érdemes kipróbálnia mást is. A LiveAgent nem csupán élő csevegést végez. Csatlakoztassa e-mailjét, közösségi médiáját, tudásbázisát és telefonkészülékét, hogy teljes körű szolgáltatást nyújthasson ügyfeleinek.

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval és remek árcédulával rendelkezik, amely a legjobb módot kínálja az ügyfelekkel való kommunikációra.

Személy két lehetőség között dönt

Erőteljes HelpCrunch alternatíva

Az ügyfélszolgálatnak több módot is kell biztosítani ügyfelei számára, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel. Növelje a vevői elkötelezettséget és segítsen nekik bármely csatornán, mindegy, hogy az egy élő chat, Instagram vagy telefon. 

Gyorsabb élő chat-et szeretne?

Az élő chat egy alapvető eszköz, ha ügyfélszolgálatról beszélünk. Mivel ez egy instant kommunikációs csatorna, a sebességnek a lehető legfontosabbnak kell lennie. 

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon,  2.5 másodperc alatt megjelenő ablakkal. Nem kaphat semmit ennél gyorsabban. Ne várakoztassa meg oldala látogatóit, változtassa őket vezető ügyfelekké. 

 
A leggyorsabb élő chat a piacon

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Call center

Call center támogatás

A többi számos lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget nyújt call center integrációhoz. Gyors és könnyen beállítható!

Élő chat buborékok

A leggyorsabb élő chat

A mi Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a chat ablak 2.5 másodperc alatt jelenik meg. 

Gazdag lehetőségeket kínál

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 lehetőség, hogy munkafolyamatát még könnyebbé és élvezhetőbbé tegye.

 
Pénzeszsák dollár érme

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron nyújt csomagokat.  Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Professzionális beépített call center szoftver

Call center támogatás

Így igaz. Az email, a közösségi média, a tudásbázis és az élő csevegés mellett telefonon keresztül is támogatást nyújthat. Könnyen.

A beállítási folyamat perceken belül megtörténik és még megvalósításához sem kell külön felszerelés. Kezdeményezzen hívást böngészőből, okostelefonon vagy más, tetszőleges eszközön keresztül. Nincs szükség harmadik félre, szolgáltatókra, erről a LiveAgent gondoskodik Ön helyett.

 

Érjen el többet és spóroljon többet

A LiveAgent három díjcsomaggal rendelkezik, amelyek funkciókkal vannak ellátva, hogy a legjobb eszközöket biztosítsák az ügyfélszolgálathoz. Abban az esetben, ha valami extra dologra lenne szüksége, külön funkciókat vásárolhat, amelyek hozzáadódnak a csomag árához.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Tekintse meg árazási terveinket, és tudjon meg többet!

 
Több ügyfélszolgálat kevesebb pénzért

Nézze meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent-re

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent! 

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.