Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb HelpCrunch alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

HelpCrunch alternatívát keres?

A HelpCrunch nagyszerű, de érdemes kipróbálnia mást is. A LiveAgent nem csupán élő csevegést végez. Csatlakoztassa e-mailjét, közösségi médiáját, tudásbázisát és telefonkészülékét, hogy teljes körű szolgáltatást nyújthasson ügyfeleinek.

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval és remek árcédulával rendelkezik, amely a legjobb módot kínálja az ügyfelekkel való kommunikációra.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

HelpCrunch vs LiveAgent ránézésre

Funkciók LiveAgent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Jegykezelés
Ticketing
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch csomagban kb. 17,5 dollár/hó áron jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch az Élő csevegést csomagban kb. 17,5 dollár/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A HelpCrunch nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch önkiszolgáló portált kínál csomagban kb. 17,5 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A HelpCrunch tudásbázist kínál csomagban, kb. 17,5 USD/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A HelpCrunch nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A HelpCrunch nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch csomagban kínál API-funkciókat, havi kb. 17,5 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HelpCrunch nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HelpCrunch nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch korlátlan webhelyeket kínál csomagban kb. 17,5 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A HelpCrunch korlátlan, 24 órás támogatást kínál csomagban, körülbelül 29 USD/ügynök/hó áron.
Person deciding between two solutions

Erőteljes HelpCrunch alternatíva

Az ügyfélszolgálatnak több módot is kell biztosítani ügyfelei számára, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel. Növelje a vevői elkötelezettséget és segítsen nekik bármely csatornán, mindegy, hogy az egy élő chat, Instagram vagy telefon.

Gyorsabb élő chat-et szeretne?

Az élő chat egy alapvető eszköz, ha ügyfélszolgálatról beszélünk. Mivel ez egy instant kommunikációs csatorna, a sebességnek a lehető legfontosabbnak kell lennie.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, 2.5 másodperc alatt megjelenő ablakkal. Nem kaphat semmit ennél gyorsabban. Ne várakoztassa meg oldala látogatóit, változtassa őket vezető ügyfelekké.

The fastest live chat on the market

Okok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Call center támogatás

A többi számos lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget nyújt call center integrációhoz. Gyors és könnyen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 lehetőség, hogy munkafolyamatát még könnyebbé és élvezhetőbbé tegye.

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron nyújt csomagokat. Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Professional built-in call center software

Call center támogatás

Így igaz. Az email, a közösségi média, a tudásbázis és az élő csevegés mellett telefonon keresztül is támogatást nyújthat. Könnyen.

A beállítási folyamat perceken belül megtörténik és még megvalósításához sem kell külön felszerelés. Kezdeményezzen hívást böngészőből, okostelefonon vagy más, tetszőleges eszközön keresztül. Nincs szükség harmadik félre, szolgáltatókra, erről a LiveAgent gondoskodik Ön helyett.

Érjen el többet és spóroljon többet

A LiveAgent három díjcsomaggal rendelkezik, amelyek funkciókkal vannak ellátva, hogy a legjobb eszközöket biztosítsák az ügyfélszolgálathoz. Abban az esetben, ha valami extra dologra lenne szüksége, külön funkciókat vásárolhat, amelyek hozzáadódnak a csomag árához.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Tekintse meg árazási terveinket, és tudjon meg többet!

Do more customer support for less money

Nézze meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent-re

Hasonlítson össze minket különböző élő chat szoftverekkel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezHelpCrunch alternatíva
    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Különböző egészségügyi intézmények a LiveAgent-re esküdnek, mikor az ügyfélszolgálatról van szó. Próbáld ki és meglátod, hogy miért.

    Helpdesk szoftver a fitness ipar számára

    A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    ConnectWise alternatívát keres? Fedezze fel a LiveAgent nagyszerű jegyrendszerét, amelyet csodálatos funkciók és integrációk támogatnak.

    ConnectWise alternatívát keres?

    A LiveAgent segíti az ügyfélszolgálatot, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Könnyen használható, és hatékony kommunikációt biztosít.

    A LiveAgent ingyenes próbaverziója segít közelebb kerülni a pályázókhoz. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a pályázókról.

    Helpdesk szoftver a HR ipar számára

    A LiveAgent Helpdesk szoftvere lehetővé teszi a HR ipar számára, hogy hatékonyabban kommunikáljon a jelentkezőkkel. A prioritások szerint rendezett kommunikáció segít a információvesztés elkerülésében, és egyszerűsíti a kapcsolatkezelést. A LiveAgent ingyen tesztelhető a cég neve alatt.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x