Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.

Használja ki az ingyenes jegykezelés, a tudásbázis, a call center és az élő csevegési lehetőségeket.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
helpdesk software animation

Ingyenes magyar ügyfélszolgálati szoftver

Javítsa ügyfelei interakcióit az örökké ingyenes LiveAgent megoldással.Korlátlan számú és ingyenes munkatársakkal, e-maillel, élő chat-tel, hívás és kapcsolatfelvételi űrlapok segítségével készen áll arra, hogy ügyfelei mindig boldogok és hűségesek maradjanak.

A jegyek már nem tűnnek el és nem felejtődnek el, miközben az összes kommunikáció több csatornáról egyetlen univerzális postaládába rendeződik.

Amit a LiveAgent ingyenes megoldása tartalmaz:

Free Ticketing System Ingyenes jegykezelő szoftver

Ingyenes élő chat

Call center Ingyenes hívásközpont

Knowledge base Ingyenes tudásbázis

Free Unlimited Agents Ingyenes és számtalan munkatárs

 

Definition of customer engagement

Az ingyenes ügyfélszolgálati szoftver a megfelelő az Ön számára?

Megértjük, hogy ha új vállalkozást indít, néha nehéz a korai szakaszban pénzt fektetetni az ügyfélszolgálati szoftverebe. Ezért biztosítunk egy ingyenes magyar ügyfélszolgálati tervet, amely lefedi a fő támogatási csatornákat és a jegykezelési szolgáltatásokat.

A LiveAgent segíti csapatát a hatékonyabb munkávégzésben, így időt takaríthat meg és új ügyfeleket vonzhat azáltal, hogy ügyfélszolgálatot nyújt minden kommunikációs csatornán.

Az ingyenes ügyfélszolgálati megoldás előnyei

Adjon hozzá ingyenes ügyfélszolgálati szoftvert vállalkozásához, és élvezze ezeket az előnyöket

Gyorsabb válaszadási idő

Az ügyfélszolgálati megoldások segítenek minimalizálni az ügyfelek problémáinak megoldására fordított teljes időt.

Egyetlen helyen az összes kapcsolat

Ügyfélszolgálati csapata egyetlen helyen képes kezelni az összes ügyfél kérését akár több csatornáról is.

Kollégái hatékonysága növekszik

Az összes ügyfélszolgálati csatornát egy helyen kezelve munkatársai kevesebb időt fordítanak a problémák megoldására.

Az ingyenes megoldásban szereplő szolgáltatások listája

Az ingyenes és magyar LiveAgent csomag korlátozott, és nem tartalmazza az összes jegykezelési és ügyfélszolgálati funkciót, például az automatizálást, a szabályokat, az SLA-kat, a közösségi fiókokat és a speciális jelentéseket… Ellenőrizze és hasonlítsa össze, mely funkciókat tartalmazza vagy sem az ingyenes terv.

Free help desk software migration icon

Ingyenes fiók

7 napos jegyelőzmények

Korlátozott integrációk

Nincsenek közösségi fiókok

Hiányzó funkciók

stars-icon

Fizetős fiók

Kezdő árazás €15/hónap

A jegyelőzmények nincsenek korlátozva

További elérhető szolgáltatások

Rendben, látta az előnyeit, de mi a trükk?

Szeretnénk, ha a vállalatok feliratkoznának az ingyenes magyar LiveAgent csomagra és használnák az alapvető szolgáltatásokat, ugyanakkor korlátozásokra van szükségünk a visszaélések csökkentése érdekében. Így segíthetünk a kisebb vállalkozásoknak a növekedésben és akik a jövében potenciális vásárlói lehetnek valamelyik fizetős csomagunknak.


Az ingyenes LiveAgent csomag aktív állapotának fenntartása érdekében 21 naponként legalább egyszer jelentkezzen be fiókjába, különben fiókját automatikusan felfüggesztjük. Bármikor frissítheti ingyenes előfizetését, hogy korlátlan jegyelőzményt, további szolgáltatásokat és korlátlan élő chat gombokat, e-mail címeket, telefonszámokat és kapcsolatfelvételi űrlapokat kapjon.


Elfogadható Felhasználási Irányelv

Biztosítani akarjuk, hogy minden ügyfelünk bármiféle feltétel nélkül élvezhesse és sikeresen igénybe vehesse szolgáltatásainkat.
Ha egyes ügyfelek túl sok adatot használnak vagy megsértik a szabályokat, ami más felhasználókat érinthet, akkor kapcsolatba léphetünk
az ilyen szabálysértőkkel, és megvitatják a használat és a korlátozások megváltoztatását, vagy megszüntetjük a fiókjukat. Fenntartjuk a jogot arra is, hogy előzetes értesítés nélkül megváltoztassuk a fiók korlátozásait.


Az ingyenes LiveAgent csomag korlátai:

Woman looking at her watch

7 napos jegyelőzmény

Nem fogja látni a 7 napnál régebbi üzeneteket.

Person holding a pen in the left hand

EGY integráció

Legfeljebb egy e-mail cím, élő chat gomb, telefonszám, kapcsolatfelvételi űrlap.

LiveAgent suitable tool for social listening

Nincsenek közösségi fiókok

Nincs integráció a Facebook, Instagram és Twitter szolgáltatásokkal.

features you need

Hiányzó funkciók

Ebben a csomagban több funkció, automatizálás és szabály korlátozott.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Asszisztált migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokhoz.

quick quality customer service through live chat

Ingyenes élő chat eszköz

Lépjen kapcsolatba webhelye látogatóival, mielőtt elhagynák az oldalát. Segítsen nekik a vásárlási folyamatban és fedezze fel igényeiket. Készen áll az élő csevegésre, hogy növelje bevételeit és csökkentse a kavarodást?

Ingyenes jegykezelő rendszer

Egy felület az összes kommunikációs csatorna kezeléséhez. Minden különböző csatornákról érkező ügyfélszolgálati megkeresést egyetlen megosztott postaláda segítségével kezelhet. Minden ügyfélkérés egy jegyben tárolódik, így a munkatársai könnyebben és hatékonyabban tudják megoldani a problémákat.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Ingyenes hívásközpont

Adja hozzá telefonszámát a LiveAgenthez, és kezdjen el telefonálni és  hívásokat fogadni böngészőn, hardveres telefonon vagy mobilalkalmazásokon keresztül. Tároljon korlátlan hívásfelvételt a LiveAgent szolgáltatásban, ez jogi fejfájások esetén nagy segítség lehet, és ezáltal biztosíthatja vállalatának hírnevét.

Ingyenes tudásbázis

A tudásbázis létrehozásával az ügyfelek megtalálhatják a saját megoldásaikat anélkül, hogy kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal. Ezért ügynökei kihasználhatják ezeket a helyzeteket és több időt szánhatnak a sürgős és döntő kérdésekre összpontosítva. Egy fórum létrehozásával olyan közösséget hozhat létre ügyfeleivel, ahol segíthetnek egymásnak.
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezIngyenes ügyfélszolgálati szoftver
A LiveAgent szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját aldomain nevet válasszanak. A call center képzés és a hitelkártya-ügyfélszolgálati képzés fontosak a kiváló ügyfélszolgálat és a pozitív márkaimázs fenntartása szempontjából. A megfelelő képzés segít az ügynököknek hatékonyan kezelni a megkereséseket és panaszokat, ami elégedettebb ügyfelekhez és jobb üzleti hírnévhez vezet.

Call Center képzés | Szerepjáték a hitelkártyás ügyfélszolgálat számára

A LiveAgent szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját aldomain nevet válasszanak. A call center képzés és a hitelkártya-ügyfélszolgálati képzés fontosak a kiváló ügyfélszolgálat és a pozitív márkaimázs fenntartása szempontjából. A megfelelő képzés segít az ügynököknek hatékonyan kezelni a megkereséseket és panaszokat, ami elégedettebb ügyfelekhez és jobb üzleti hírnévhez vezet.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tudástár szoftver

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

A cégükhöz személyre szabott segítséget nyújtó call center beépítése a szoftverbe a hatékonyság növelését és a vevői elégedettség javítását segítheti. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

LiveAgent | Call center szoftver az ügyfélszolgálatban

A cégükhöz személyre szabott segítséget nyújtó call center beépítése a szoftverbe a hatékonyság növelését és a vevői elégedettség javítását segítheti. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

A Jegyrendszer egy megosztott postaláda az ügyfelektől beérkező összes feladathoz. Minden üzenet automatikusan átalakul ugyanabba a jegybe.

Jegyrendszer

The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

Ha kiemelkedő ügyfélszolgálatot kíván nyújtani ügyfeleinek, akkor az ingyenes virtuális telefonközpont-szoftver használata nagyszerű módja a kezdésnek.

Ingyenes Call Center Szoftver

Ha kiemelkedő ügyfélszolgálatot kíván nyújtani ügyfeleinek, akkor az ingyenes virtuális telefonközpont-szoftver használata nagyszerű módja a kezdésnek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót