Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avelia

Mi az Avelia?

Közel 20 éve az Avelia vállalatokra szakosodott távközlési szolgáltató, amely testreszabott megoldásokat kínál számukra az igényeiknek megfelelően. Az Avelia megoldásai közel állnak ügyfeleihez, akikkel kiváltságos kapcsolatokat ápol azáltal, hogy egyablakos ügyintézésük révén teljes telekommunikációs területre terjednek ki: vezetékes telefon, mobil, internet, biztonság, softphone stb. Az összes távközlési megoldás egyetlen kapcsolattartó pontja a következőket jelenti:

  • annak biztosítása, hogy a fájlokat kézbe veszik, és probléma esetén senki sem adja át a bakot
  • a megtakarítás biztonsága
  • a hálózat teljes átlátszóságának megválasztása (az Avelia minden operátorral együttműködik)

Az Avelia a legjobb partnerekkel vette körül magát, hogy szembenézzen a következő évtized kihívásaival: biztonság, SD WAN, távmunka… Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével: https://www.avelia.fr/rendez-vous

Hogyan tudja használni?

Ha VoIP szolgáltatót keres, hogy kapcsolatba léphessen a LiveAgent telefonos központjával, az Avelia nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit az Avelia biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró, ez minden, amire szüksége van egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre lesz szüksége, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatban állnak. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Hívóközpont IVR-rel

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információt szeretne a call center szolgáltatásainkról? Nézze meg a Call Center funkció oldalunkat, amely minden információt tartalmaz a Live Agent call center képességeiről.

Hogyan integrálható az Avelia VoIP a LiveAgenttel?

Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Aveliaval, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza ki az Avelia-ta VoIP szolgáltatók listájáról.
Válassza ki az Avelia szolgáltatást VoIP szolgáltatóként a LiveAgent hívásbeállításokban
Válassza az Avelia lehetőséget
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
Konfigurálja az Avelia számot a LiveAgentben
Konfigurálja az Avelia telefonszámot

A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Avelia telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Az Avelia telefonszáma a LiveAgentben megtalálható és használatra kész a telefonközpontban
Avelia telefonszám hozzáadva

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

LiveAgent Product Tour

GYIK

Mi az Avelia?

Az Avelia egy VoIP szolgáltató, standard hívásszolgáltatással. Ügyeljen a híváskezelésre, az üzenetküldésre, a konferenciahívásokra vagy a hívásátirányításra az Avelia és a LiveAgent segítségével. 

Integrálhatom az Aveliát a LiveAgenttel?

Az Avelia a Voice over Internet Protocol (VoIP) szolgáltatók egyike, amely a LiveAgentben elérhető és támogatott. Beállíthatja telefonközpontját úgy, hogy az Avelia lesz a fő szolgáltató, ha ezt szeretné.

Ingyenes az Avelia integráció?

Az All-Inclusive LiveAgent-tervvel nem kell külön fizetnie, és azonnal létrehozhat egy Avelia VoIP-alapú telefonos központot a LiveAgent-ben. 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót