Partner
A CloudTalk nagyon egyszerűen integrálható a LiveAgentbe, és nem igényel semmilyen programozást. Az egyetlen dolog, amire szüksége van, az az API URL-je és az API-kulcsa, amelyet közvetlenül a LiveAgent felületen találhat meg (beállítások -> API). Ezután hagyja, hogy a CloudTalk elvégezze a többit.

Mi az a Cloudtalk?
A CloudTalk egy üzleti telefonrendszer, amelyet az értékesítési csapatok számára terveztek gyorsabb tárcsázáshoz és több üzlet nyélbe ütéséhez, valamint az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy zökkenőmentesen biztosítsanak telefonos ügyfél-élményt. A CloudTalk telefonhívásokat, automatikus tárcsázást, hívási szkripteket, IVR-t, intelligens hívásátirányítást, SMS-eket, valamint egyéb 75 hívásközpont-funkciót tartalmaz.
Hogyan használhatja?
Ha teljes hozzáférést szeretne a vevői interakcióhoz a híváselőzményekkel kombinálva, akkor a tökéletes megoldást kínáljuk. Integrálja LiveAgent megoldását a CloudTalkkal, hogy a hívásokról és a jegyekről minden információt egy helyen láthasson – a CloudTalk felületén. Amikor az ügyfél felhív, az ügyfélkártyáján (amely egyből megnyílik, amikor felveszi a telefont) megjelennek a hívó fél elérhetőségei, hívási előzmények, jegyzetek és jegyek. Ügynökei átfogóbb és gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújtanak ezáltal.
A LiveAgent felhasználók számára hozzáadott értéket jelent a CloudTalk összes ügyfélhívásának szinkronizálása. A hívás befejezése után a lényeges információkat elküldik a LiveAgentnek, és egyeztetik az ügyfél jegyével. Látni fogja az ügynök nevét, a hívás hosszát, a várakozási időt és annak a cégnek a nevét, amelytől telefonhívást kezdeményeztek. Minden hívás felvételre kerül, amely bármikor elérhető.
Frequently Asked Questions
Milyen előnyei vannak a Cloudtalk LiveAgenttel való alkalmazásának?
- nem kell váltani az interfészek között - minden információ egy helyen - időhatékony - jobb ügyfél-elégedettség
Hogyan integrálhatja a Cloudtalkot a LiveAgentbe?
1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe 2. Keresse meg a Konfigurációk - Rendszer - API elemet 3. Hozzon létre API-t és másolja át 4. Jelentkezzen be a Cloudtalk-ba 5. Keresse meg a Fiók - Integrációk - LiveAgent-et 6. Helyezze be az API-t, és mentse a kívánt munkafolyamat-beállításokat 7. Aktiválja és használja!
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.
A LiveAgent egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, amelyet sok vállalat használ. A megfelelő mérés és stratégiák hatékonyan csökkenthetik az ügyfélvesztést. A LiveAgent díjakat és tanúsítványokat kapott, és partnerprogramot kínál. Az érdeklődők bármikor felvehetik a kapcsolatot az értékesítési csapatával demókérés céljából.