Ingyenes próba

Cloudtalk

A CloudTalk nagyon egyszerűen integrálható a LiveAgentbe, és nem igényel semmilyen programozást. Az egyetlen dolog, amire szüksége van, az az API URL-je és az API-kulcsa, amelyet közvetlenül a LiveAgent felületen találhat meg (beállítások -> API). Ezután hagyja, hogy a CloudTalk elvégezze a többit.

Cloudtalk

Mi az a Cloudtalk?

A CloudTalk egy üzleti telefonrendszer, amelyet az értékesítési csapatok számára terveztek gyorsabb tárcsázáshoz és több üzlet nyélbe ütéséhez, valamint az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy zökkenőmentesen biztosítsanak telefonos ügyfél-élményt. A CloudTalk telefonhívásokat, automatikus tárcsázást, hívási szkripteket, IVR-t, intelligens hívásátirányítást, SMS-eket, valamint egyéb 75 hívásközpont-funkciót tartalmaz.

Hogyan használhatja?

Ha teljes hozzáférést szeretne a vevői interakcióhoz a híváselőzményekkel kombinálva, akkor a tökéletes megoldást kínáljuk. Integrálja LiveAgent megoldását a CloudTalkkal, hogy a hívásokról és a jegyekről minden információt egy helyen láthasson – a CloudTalk felületén. Amikor az ügyfél felhív, az ügyfélkártyáján (amely egyből megnyílik, amikor felveszi a telefont) megjelennek a hívó fél elérhetőségei, hívási előzmények, jegyzetek és jegyek. Ügynökei átfogóbb és gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújtanak ezáltal.

A LiveAgent felhasználók számára hozzáadott értéket jelent a CloudTalk összes ügyfélhívásának szinkronizálása. A hívás befejezése után a lényeges információkat elküldik a LiveAgentnek, és egyeztetik az ügyfél jegyével. Látni fogja az ügynök nevét, a hívás hosszát, a várakozási időt és annak a cégnek a nevét, amelytől telefonhívást kezdeményeztek. Minden hívás felvételre kerül, amely bármikor elérhető.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..