Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cloudtalk

A CloudTalk nagyon egyszerűen integrálható a LiveAgentbe, és nem igényel semmilyen programozást. Az egyetlen dolog, amire szüksége van, az az API URL-je és az API-kulcsa, amelyet közvetlenül a LiveAgent felületen találhat meg (beállítások -> API). Ezután hagyja, hogy a CloudTalk elvégezze a többit.

Cloudtalk

Mi az a Cloudtalk?

A CloudTalk egy üzleti telefonrendszer, amelyet az értékesítési csapatok számára terveztek gyorsabb tárcsázáshoz és több üzlet nyélbe ütéséhez, valamint az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy zökkenőmentesen biztosítsanak telefonos ügyfél-élményt. A CloudTalk telefonhívásokat, automatikus tárcsázást, hívási szkripteket, IVR-t, intelligens hívásátirányítást, SMS-eket, valamint egyéb 75 hívásközpont-funkciót tartalmaz.

Hogyan használhatja?

Ha teljes hozzáférést szeretne a vevői interakcióhoz a híváselőzményekkel kombinálva, akkor a tökéletes megoldást kínáljuk. Integrálja LiveAgent megoldását a CloudTalkkal, hogy a hívásokról és a jegyekről minden információt egy helyen láthasson – a CloudTalk felületén. Amikor az ügyfél felhív, az ügyfélkártyáján (amely egyből megnyílik, amikor felveszi a telefont) megjelennek a hívó fél elérhetőségei, hívási előzmények, jegyzetek és jegyek. Ügynökei átfogóbb és gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújtanak ezáltal.

A LiveAgent felhasználók számára hozzáadott értéket jelent a CloudTalk összes ügyfélhívásának szinkronizálása. A hívás befejezése után a lényeges információkat elküldik a LiveAgentnek, és egyeztetik az ügyfél jegyével. Látni fogja az ügynök nevét, a hívás hosszát, a várakozási időt és annak a cégnek a nevét, amelytől telefonhívást kezdeményeztek. Minden hívás felvételre kerül, amely bármikor elérhető.

GYIK

Milyen előnyei vannak a Cloudtalk LiveAgenttel való alkalmazásának?

- nem kell váltani az interfészek között

- minden információ egy helyen

- időhatékony

- jobb ügyfél-elégedettség

Hogyan integrálhatja a Cloudtalkot a LiveAgentbe?

1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe

2. Keresse meg a Konfigurációk - Rendszer - API elemet

3. Hozzon létre API-t és másolja át

4. Jelentkezzen be a Cloudtalk-ba

5. Keresse meg a Fiók - Integrációk - LiveAgent-et

6. Helyezze be az API-t, és mentse a kívánt munkafolyamat-beállításokat

7. Aktiválja és használja!

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót