GetResponse integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kövesse az alábbi integrációs útmutatót a GetResponse használatának megkezdéséhez a LiveAgenten belül.
- Először is rendelkeznie kell aktív GetResponse-fiókkal.
- Ha megvan, aktiválja a GetResponse bővítményt a LiveAgent Bővítmények részben.
- Nyomjon a konfigurálásra és másolja be a GetResponse API-ját. Erősítse meg és kezdje el a feliratkozást!
Mi az a GetResponse?
A GetResponse egy webalapú e-mail marketing szolgáltatás. Lehetővé tesz ütemezett e-mail üzeneteket (úgynevezett szekvenciális automatikus válaszok) és automatizálja a nyomon követési folyamatot, amikor új potenciális ügyfeleket adnak hozzá. Hírleveleket küldhet és egyszerűen kezelheti az ügyfeleket egy könnyen kezelhető felületen. A GetResponse az egyik legnépszerűbb automatikus válasz szolgáltatás, mióta Simon Grabowski 1998-ban megalapította.
Hogyan működik?
Kezdje hozzáadni kapcsolatait a GetResponse e-mail kampányokhoz közvetlenül a LiveAgentből. A spam e-mailek elküldésének elkerülése érdekében a feliratkozáskor egy feliratkozó e-mailt küldünk. (A feliratkozást meg kell erősítenie a személynek).
Példa:
Kovács Pál nagyon aktív és kíváncsi ügyfél. Naprakészen akarja tartani őt a LiveAgenttel kapcsolatban. A GetResponse bővítmény aktiválásával feliratkoztathatja bármelyik aktuális e-mail kampányára. Kovács úr feliratkozási e-mailt fog kapni és megerősíti feliratkozását. Ezt követően elkezdhet neki bármilyen e-mail tartalmat küldeni a GetResponse-on keresztül.
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.