Partner
Mi az a Haraka?
A Haraka hatékony és nagy teljesítményű SMTP szerver. A nyílt forráskódú Haraka SMTP szerver a Node.js fájlba van írva, így rendkívül hatékony és rugalmas a beépülő modul integrációs rendszerének köszönhetően, amely lehetővé teszi a Javascript programozók számára, hogy teljes mértékben megváltoztassák a szerver viselkedését. Számos nagy forgalmú webhely használja ezt.
Hogyan használhatja a Harakát?
Ha nagymértékben skálázható node.js e-mail kiszolgálóra van szüksége, akkor a Haraka a megoldás. A megoldás aszinkron jS -ben van írva, nagyon gyors, és több ezer párhuzamos kapcsolatot képes kiszolgálni, sebessége több ezer üzenet másodpercenként. Kiváló védelmet nyújt a SPAM ellen. A Haraka integrálható a LiveAgent ügyfélszolgálatába, hogy javítsa funkcionalitását és jobban összpontosítson az ügyfelek segítésére.
A Haraka nagyszerű megoldás mindazok számára, akik nagy teljesítményű e-mail üzeneteket igényelnek, azonban az ügyfélszolgálat ellátása más megoldást igényelhet. A LiveAgent ügyfélszolgálati rendszere ezt meg tudja tenni az Ön számára, és segít a pályán maradásban, és hatékonyan megszervezni a kommunikációt.
A teljes értékű LiveAgent jegykezelő rendszert a hatékony kommunikáció és a problémamegoldás érdekében hozták létre. A kommunikáció megszervezése egyszerűbb a szűrőknek, spam szűrőknek, címkéknek, és az osztályoknak köszönhetően, míg a válaszadás hatékonyabb lehet az előre definiált válaszokkal és a sablon üzenetekkel. Az ügynökök nem keresztezik egymás munkáját az észlelési funkciónak köszönhetően, és a jegyek feloszthatók, amikor részletesebbek. Rengeteg más funkció is van, amelyek számos módon segíthetnek.
Milyen előnyökkel jár a Haraka?
- Nagy teljesítményű
- Rugalmas
- Vírusszűrés
- Csalás észlelése AI
- Szolgáltatáscsomag megvalósítva
Provide better email support with LiveAgent
Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software
Hogyan integrálható a Haraka a LiveAgentbe?
Amint telepítette a Harakát, könnyedén csatlakoztathatja azt LiveAgent jegyrendszeréhez. Néhány perc elegendő a folyamat befejezéséhez. Kérjük, olvassa el az alábbi útmutatót a Haraka és a LiveAgent integrálásának részleteiről.

- Ha először be kell állítania a Harakát, menjen a webhelyére, és kövesse az ott található beállítási utasításokat. A weboldal részletes információkat tartalmaz a megoldásról. Feltétlenül nézze meg az Oktatóanyagok részt. Ha elkészült, folytassa az alábbi integrációs lépésekkel.

- Miután a Harakát beállította és működik, jelentkezzen be a LiveAgent szolgáltatásba (indítson el egy ingyenes próbaverziót, ha még nincs), majd kattintson a Konfiguráció> E -mail> Levelezési fiókok elemre. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra, és válassza az Egyéb lehetőséget. Ezután válassza az IMAP/POP3 lehetőséget, és folytassa a következő lépéssel.

- Nincs más hátra, mint megadni Haraka adatait ebben a részben. Adja meg felhasználónevét és jelszavát, valamint e-mail címét és egyéb adatait. Ki kell választania a lekérés típusát, és meg kell adnia a szervert és a portot. Kérjük, tekintse meg az egyéb lehetőségeket is, például azt az osztályt, amely felelős lesz az e-mail címre érkező vásárlói jegyek megválaszolásáért. Amint mindent kedve szerint konfigurált, kattintson a “Mentés” gombra a folyamat befejezéséhez.

Mostantól gyors és megbízható ügyfélszolgálatot tud nyújtani bárkinek, aki kapcsolatba lép Önnel. Feltétlenül térjen vissza ehhez az útmutatóhoz, amikor több e-mail címet kell csatlakoztatnia. További integrációkat keres? Vessen egy pillantást a szakaszra, és nézze meg, mit integrálhat még a LiveAgent segítségével.
Frequently asked questions
Mi az a Haraka?
SMTP szerverként a Haraka nagy teljesítményt és hatékonyságot kínál. Node.js kódjának és beépülő moduljának köszönhetően a Haraka nyílt forráskódú SMTP-kiszolgálója rendkívül hatékony és rendkívül rugalmas. A Javascript személyre szabhatja a szerver viselkedését.
Hogyan használhatja a Harakát?
Bárki számára, aki nagy teljesítményű e-mail üzeneteket szeretne, a Haraka nagyszerű lehetőség. Az ügyfélszolgálat más megoldást igényelhet. A LiveAgent segítségével nyomon követheti a kommunikációt.
Milyen előnyökkel jár a Haraka integráció?
Nagy teljesítmény Rugalmas Vírusszűrés Csalás észlelése AI Szolgáltatáscsomag beépítve
Szoftver mint szolgáltatás (SaaS)
A márka szószólója fontos a márkaterjesztésben és lehet influencer is. Az ügyféltámogatás és innováció segít a vállalatoknak növekedni és a magyar piacot meghódítani.
The knowledge base should be focused, user-centered, comprehensive, well-structured, well-written, and visually appealing. Automation software helps increase productivity, reduce agent wait times, and streamline sales processes. IT ticketing systems make it easier to provide support to customers and simplify the work of customer service agents. LiveAgent offers a range of features and integrations for popular customer service software, call centers, and email management. They also offer a support portal, data migration, and system status updates. The company has won awards and offers a partner program.