Klaus

Mi az a Klaus?

A Klaus egy ügyfélszolgálati, minőségbiztosítási és beszélgetés áttekintő szoftver, amely a belső visszajelzést sokkal könnyebbé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára. Belső értékelésekkel és egyéb funkciókkal könnyedén javíthatja csapata teljesítményét.

Hogyan használhatja?

A LiveAgent Klaus integrációja lehetővé teszi, hogy visszajelzést adjon csapatának. Az integráció aktiválása után letöltheti a LiveAgent jegyeket. Ezután különféle szempontok szerint értékelheti őket, megítélheti a jegy minőségét, és láthatja munkatársai gyenge pontjait.

liveagent és klaus integráció

Előnyök

  • Értékelje ügynökeit és jegyeit a LiveAgentből
  • Adjon visszajelzést különböző kritériumok szerint
  • Javítsa a munkafolyamatát
  • Kezelje ügynökei teljesítményét

Frequently asked questions

Mi az a Klaus?

A Klaus egy olyan platform, amely lehetővé teszi a vezetők számára, hogy értékeljék a vállalat ügyfélszolgálatának vagy szolgáltatásának teljesítményét.

Miért kellene integrálnia a Klaust a LiveAgent ügyfélszolgálatához?

A Klaus integrálása segít jobban áttekinteni ügynökei teljesítményét, és lehetővé teszi, hogy hatékonyan adjon visszajelzést a csapatának.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót