OneTone

Mi az a OneTone?

A OneTone egy ügyfélszolgálat-bővítő megoldás és helpdesk integráció, amely ingyenesen telepíthető böngészőjére vagy közvetlenül a LiveAgent alkalmazásba. A OneTone asszisztensként működik, amely segít az ügyfélszolgálati ügynököknek jobb és gyorsabb támogatást nyújtani a jegycímkézésnek és a sablonok készítésének lehetőségének köszönhetően. 

Hogyan használhatja a OneTone-t?

A OneTone nagyszerű segítőtárs minden ügyfélszolgálati ügynök számára. Jegycímkézési funkcióját használhatja az ügyfelek szándékainak felismerésére a jegy megnyitása előtt. A címkézés ideális a jegyek kategorizálásához az Ön és vállalkozása szempontjából releváns közös jellemzők alapján. Egy másik hasznos funkció a OneTone böngésző bővítmény, amely könnyen hozzáférhető sablonokat tud tárolni. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy könnyebben kommunikáljanak és gyorsabban válaszoljanak. 

A LiveAgent jegyrendszerével kombinálva zökkenőmentes és hatékony ügyfélszolgálatot biztosíthat a teljes ügyfélkör számára. Szoftverünk számos nagyszerű funkciót tartalmaz, amelyek minden lépésében segítenek. Rendszerezze üzeneteit univerzális postafiókunkban, ossza meg a bonyolult jegyeket az ügynökök között, vagy használjon tudásbázist, hogy öntámogatási lehetőségeket biztosítson ügyfelei számára.

Mik a OneTone előnyei?

  • Ingyenes böngésző bővítmény vagy közvetlen integráció
  • Megnövelt kommunikációs képességek
  • Ügyféljegyek egyszerű rendszerezése

Looking to improve communication with your customers?

Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!

Hogyan lehet integrálni a OneTone AI-címkézés funkciót a LiveAgenttel?

Kövesse ezt a gyors és egyszerű útmutatót, amely végigvezeti a OneTone teljes integrációs folyamatán a LiveAgent ügyfélszolgálattal. Mindössze egy aktív LiveAgent fiókra van szüksége.

  • Nyissa meg LiveAgent fiókját, és nyissa meg a Konfiguráció > Rendszer > API menüpontot, majd kattintson az API kulcs hozzáadása elemre a folytatáshoz.

Kép, amely az API beállításokat mutatja a LiveAgent konfigurációjában
API beállítások a LiveAgentben
  • A következő részben meg kell neveznie az API kulcsot. Ezután törölje az alapértelmezett lejáratot. Tartsa meg a *(csillag) jelet az engedélyezőlistában, és válassza ki a következő jogosultságokat az alsó részben.
    • agent: read
    • user: read
    • tag: read, write
    • canned_message: read, write
    • predefined_answer: read, write
    • ticket: read, write
    • settings: read

Kattintson az alján található létrehozás gombra, és folytassa a következő lépéssel.

Egy kép, amely bemutatja, hogyan kell helyesen beállítani egy API-kulcsot a Onetone-nal való integrációhoz
API-kulcs beállítása
  • Most másolja ki az új API-kulcsot, és lépjen erre a hivatkozásra. Töltse ki adatait, és illessze be az API-kulcsot a „Helpdesk API-kulcs jegycímkézéshez” mezőbe. Töltse ki a kérdőívet, és várja meg, amíg a funkció engedélyezve lesz a LiveAgent fiókjában.

Egy kép, amely egy Onetone kérdőívet mutat, ahol a felhasználók API-kapcsolatot kérhetnek a LiveAgenttel
Onetone API kérés
  • Ennyi. Mostantól a jegycímkék automatikusan hozzáadódnak a jegyekhez a LiveAgent postaládájában.
Egy kép, amelyen a Onetone automatikus jegykezelése látható a LiveAgentben

Hogyan integrálható a OneTone böngésző bővítmény a LiveAgent szolgáltatással?

Ha további sablon szolgáltatásokat szeretne hozzáadni az ügyfélszolgálathoz, telepítheti a Onetone böngészőbővítményt a Google Chrome-hoz. Csak annyit kell tennie, hogy kattintson erre a hivatkozásra és adja hozzá a bővítményt Google Chrome böngészőjéhez.

Egy kép, amelyen a Onetone Google Chrome bővítmény látható a webáruházban
Chrome bővítmény

Kipróbálhatja a sablonok megírását és hozzáadását a bővítményből abban az ablakban, amely megnyílik, miután megkapta ezt a bővítményt a Google Chrome-hoz. Feltölthet meglévő sablonokat is, és elmentheti őket a OneTone beépülő modulban.

Egy kép, amely a OneTone bővítmény példáját mutatja
OneTone kiegészítő kipróbálása

A sablonokat a kék csevegőablak ikonra kattintva érheti el, amely akkor jelenik meg, amikor az ügyféljegyekre válaszol. Kattintson az ikonra, és bármikor böngésszen a mentett sablonok között.

Egy kép, amely a OneTone sablonokhoz való hozzáférést mutatja a LiveAgent jegyrendszerben
OneTone sablonok a LiveAgentben

Ennyi. A OneTone-nal való integráció befejeződött. Ha további szoftverintegrációkat keres, nézze meg ezt az oldalt és nézze meg, elérhető-e nálunk. Ne felejtse el megnézni az Akadémia oldalait vagy a Sablonok oldalát, hogy ihletet merítsen, és bármilyen alkalomra egyedi sablonokat készítsen. 

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a OneTone?

A OneTone egy ingyenes ügyfélszolgálat-bővítés és helpdesk integráció, amely telepíthető böngészőjébe vagy a LiveAgentbe. A jegycímkézési és sablonkészítési képességeinek köszönhetően a Onetone segít az ügyfélszolgálati ügynököknek jobb és gyorsabb támogatásban.

Hogyan használhatja a Onetone-t?

Minden ügyfélszolgálati ügynök részesülhet a OneTone előnyeiből. Jegycímkéző funkciójával a jegyek megoldása előtt meghatározhatja az ügyfelek szándékait. A jegycímkék ideális eszközt jelentenek a jegyek kategorizálására az Ön vállalkozása szempontjából releváns közös jellemzők szerint. Ezenkívül a Onetone böngészőbővítménye lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy sablonokat tároljanak, így azok könnyen elérhetők. Ez megkönnyíti és gyorsabbá teszi az ügynökök kommunikációját. 

Milyen előnyei vannak a OneTone használatának?

A OneTone teljesen ingyenes, és kiterjesztett kommunikációs lehetőségeket biztosít a bővítményben, miközben a közvetlen integráció során címkézési lehetőségeivel segíti az ügyfelek jegyeinek rendszerezését. Ennek az integrációnak a fő előnyei a jobb szervezés és a gyorsabb válaszadás az ügyfélszolgálati ügynökök számára a help desk szoftver segítségével.

Hogyan integrálhatom a OneTone-t a LiveAgenttel?

A OneTone jegycímkézési lehetőségei API kapcsolaton keresztül közvetlenül integrálhatók a LiveAgentbe, míg az ingyenes böngésző bővítmény közvetlenül a Google Chrome bővítményboltjában található.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót