Partner
Mi az a OneTone?
A OneTone egy ügyfélszolgálat-bővítő megoldás és helpdesk integráció, amely ingyenesen telepíthető böngészőjére vagy közvetlenül a LiveAgent alkalmazásba. A OneTone asszisztensként működik, amely segít az ügyfélszolgálati ügynököknek jobb és gyorsabb támogatást nyújtani a jegycímkézésnek és a sablonok készítésének lehetőségének köszönhetően.
Hogyan használhatja a OneTone-t?
A OneTone nagyszerű segítőtárs minden ügyfélszolgálati ügynök számára. Jegycímkézési funkcióját használhatja az ügyfelek szándékainak felismerésére a jegy megnyitása előtt. A címkézés ideális a jegyek kategorizálásához az Ön és vállalkozása szempontjából releváns közös jellemzők alapján. Egy másik hasznos funkció a OneTone böngésző bővítmény, amely könnyen hozzáférhető sablonokat tud tárolni. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy könnyebben kommunikáljanak és gyorsabban válaszoljanak.
A LiveAgent jegyrendszerével kombinálva zökkenőmentes és hatékony ügyfélszolgálatot biztosíthat a teljes ügyfélkör számára. Szoftverünk számos nagyszerű funkciót tartalmaz, amelyek minden lépésében segítenek. Rendszerezze üzeneteit univerzális postafiókunkban, ossza meg a bonyolult jegyeket az ügynökök között, vagy használjon tudásbázist, hogy öntámogatási lehetőségeket biztosítson ügyfelei számára.
Mik a OneTone előnyei?
- Ingyenes böngésző bővítmény vagy közvetlen integráció
- Megnövelt kommunikációs képességek
- Ügyféljegyek egyszerű rendszerezése
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Hogyan lehet integrálni a OneTone AI-címkézés funkciót a LiveAgenttel?
Kövesse ezt a gyors és egyszerű útmutatót, amely végigvezeti a OneTone teljes integrációs folyamatán a LiveAgent ügyfélszolgálattal. Mindössze egy aktív LiveAgent fiókra van szüksége.
Nyissa meg LiveAgent fiókját, és nyissa meg a Konfiguráció > Rendszer > API menüpontot, majd kattintson az API kulcs hozzáadása elemre a folytatáshoz.
- A következő részben meg kell neveznie az API kulcsot. Ezután törölje az alapértelmezett lejáratot. Tartsa meg a *(csillag) jelet az engedélyezőlistában, és válassza ki a következő jogosultságokat az alsó részben.
- agent: read
- user: read
- tag: read, write
- canned_message: read, write
- predefined_answer: read, write
- ticket: read, write
- settings: read
Kattintson az alján található létrehozás gombra, és folytassa a következő lépéssel.

Most másolja ki az új API-kulcsot, és lépjen erre a hivatkozásra. Töltse ki adatait, és illessze be az API-kulcsot a „Helpdesk API-kulcs jegycímkézéshez” mezőbe. Töltse ki a kérdőívet, és várja meg, amíg a funkció engedélyezve lesz a LiveAgent fiókjában.
- Ennyi. Mostantól a jegycímkék automatikusan hozzáadódnak a jegyekhez a LiveAgent postaládájában.
Hogyan integrálható a OneTone böngésző bővítmény a LiveAgent szolgáltatással?
Ha további sablon szolgáltatásokat szeretne hozzáadni az ügyfélszolgálathoz, telepítheti a Onetone böngészőbővítményt a Google Chrome-hoz. Csak annyit kell tennie, hogy kattintson erre a hivatkozásra és adja hozzá a bővítményt Google Chrome böngészőjéhez.
Kipróbálhatja a sablonok megírását és hozzáadását a bővítményből abban az ablakban, amely megnyílik, miután megkapta ezt a bővítményt a Google Chrome-hoz. Feltölthet meglévő sablonokat is, és elmentheti őket a OneTone beépülő modulban.
A sablonokat a kék csevegőablak ikonra kattintva érheti el, amely akkor jelenik meg, amikor az ügyféljegyekre válaszol. Kattintson az ikonra, és bármikor böngésszen a mentett sablonok között.
Ennyi. A OneTone-nal való integráció befejeződött. Ha további szoftverintegrációkat keres, nézze meg ezt az oldalt és nézze meg, elérhető-e nálunk. Ne felejtse el megnézni az Akadémia oldalait vagy a Sablonok oldalát, hogy ihletet merítsen, és bármilyen alkalomra egyedi sablonokat készítsen.

Frequently asked questions
Mi az a OneTone?
A OneTone egy ingyenes ügyfélszolgálat-bővítés és helpdesk integráció, amely telepíthető böngészőjébe vagy a LiveAgentbe. A jegycímkézési és sablonkészítési képességeinek köszönhetően a Onetone segít az ügyfélszolgálati ügynököknek jobb és gyorsabb támogatásban.
Hogyan használhatja a Onetone-t?
Minden ügyfélszolgálati ügynök részesülhet a OneTone előnyeiből. Jegycímkéző funkciójával a jegyek megoldása előtt meghatározhatja az ügyfelek szándékait. A jegycímkék ideális eszközt jelentenek a jegyek kategorizálására az Ön vállalkozása szempontjából releváns közös jellemzők szerint. Ezenkívül a Onetone böngészőbővítménye lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy sablonokat tároljanak, így azok könnyen elérhetők. Ez megkönnyíti és gyorsabbá teszi az ügynökök kommunikációját.
Milyen előnyei vannak a OneTone használatának?
A OneTone teljesen ingyenes, és kiterjesztett kommunikációs lehetőségeket biztosít a bővítményben, miközben a közvetlen integráció során címkézési lehetőségeivel segíti az ügyfelek jegyeinek rendszerezését. Ennek az integrációnak a fő előnyei a jobb szervezés és a gyorsabb válaszadás az ügyfélszolgálati ügynökök számára a help desk szoftver segítségével.
Hogyan integrálhatom a OneTone-t a LiveAgenttel?
A OneTone jegycímkézési lehetőségei API kapcsolaton keresztül közvetlenül integrálhatók a LiveAgentbe, míg az ingyenes böngésző bővítmény közvetlenül a Google Chrome bővítményboltjában található.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.