Mi az a SpringCom?
A SpringCom ausztrál all inclusive telekommunikációs szolgáltatás és VoIP szolgáltató, amely standard hanghívási szolgáltatásokat kínál. Ez magában foglalja a SIP, NBN Voice, PAYG és díjcsomagjait ügyfeleinek. Ezenkívül a SpringCom kezeli a hosztolt felhő alközpont-rendszereket a vállalatok számára.
Ausztrália nagy részét összekapcsolják NGN-jükkel (Next Generation Network). A SpringCom emellett gyors és megbízható ügyfélszolgálatot kínál minden ügyfélnek.
Hogyan használhatja a SpringCom-ot?
A SpringCom az egyik ausztráliai ügyfelek számára elérhető telekommunikációs szolgáltató. VoIP telefonszámot és az egyedi adathálózatot nyújtanak. A LiveAgent minden mással foglalkozhat, amelyre szüksége van a telefonos központ létrehozásához.
Ez olyan egyszerű, mint egy hívás gomb hozzáadása a webhelyhez, és telefonszámok hozzáadása a LiveAgent konfigurációjához. A LiveAgent többféle hívóeszközt támogat, beleértve az Ön telefonját és laptopját, amikor nem akar semmi extrát cipelni.
Ezenkívül segíthet a hívások átirányításában a megfelelő osztályokhoz, IVR-fák létrehozásában, vagy a hívásfelvételek tárolásában. Zökkenőmentesen továbbíthatja a hívásokat, vagy kezdeményezhet belső hívásokat kollégáival.
Pénzbe kerül a SpringCom és a LiveAgent integrálása?
A SpringCom már benne van és beépített LiveAgentbe, így nem kell külön fizetnie a SpringCom telefonszámának hozzáadásáért. Hozzon létre egy számot, adja hozzá, és készen áll a hívások kezdeményezésére és fogadására az ügyfelektől.
Milyen előnyei vannak a SpringCom használatának?
- Ingyenes integráció a LiveAgenttel
- Ausztrál központú hívásszolgáltató
- Új generációs hálózat üzleti szintű kapcsolattal
- Megbízható támogatási szolgáltatás az összes SpringCom ügyfél számára
- Cloud termékek és szolgáltatások
Ready to start calling?
Take care of your callers from one multi-channel help desk software. Start your free 14-day trial today and experience LiveAgent
Hogyan integrálható a SpringCom a LiveAgenttel?
Nincsen szükség az integrációs bővítmények aktiválására vagy harmadik féltől származó munkafolyamatok létrehozására ahhoz, hogy elkezdje használni a SpringCom számát a LiveAgenttel. Már bele van foglalva, és csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja a számát a LiveAgent konfigurációjához. Kövesse ezt az útmutatót, hogy megtanulja, hogyan kell ezt csinálni.
- A SpringCom webhelyén nincsenek fiókok vagy kitöltendő űrlapok. Vegye fel a kapcsolatot a SpringCom céggel telefonszámának és fiókjának beszerzéséhez. Ezt megteheti a Kapcsolat oldalukon. Miután megkapta SpringCom felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, folytassa a LiveAgenttel.

- A LiveAgentben lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba, és kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Megnyílik egy ablak VoIP-szolgáltatók kiválasztásával. Válassza a SpringCom elemet a listából.

- Az utolsó részben meg kell adnia SpringCom felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát. Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat továbbítják, egy tárcsázási előtagot, a hívószám egyedi nevét és az összes hívás rögzítésének lehetőségét. Ha elkészült, kattintson az ablak alján található Hozzáadás gombra.
Sikeresen hozzáadta SpringCom számát a LiveAgenthez. Most már elkezdhet telefonhívásokat kezdeményezni és fogadni az ügyfelektől.
Szeretne többet megtudni a LiveAgent call center szolgáltatásairól, vagy megismerni az ügyfélszolgálat nyújtásával kapcsolatos ismereteket? Nézze meg funkció oldalunkat vagy a LiveAgent akadémiát további információkért.
Ha szeretne egy rövid bemutatót az összes LiveAgent eszközről, funkcióról és lehetőségről, nyugodtan nézze meg az alábbi videót, hogy mindent megnézhessen, amit kínálunk.
Frequently asked questions
Mi az a SpringCom?
A SpringCom ausztrál telekommunikációs, felhőszolgáltatási és hálózati szolgáltató. Stabil kapcsolatokat kínál nagyszerű ügyfélszolgálattal rendelkező vállalatok számára.
Mennyibe kerül a SpringCom és a LiveAgent integrációja?
Semmibe nem kerül, ha van SpringCom-száma és LiveAgent díjcsomagja.
Hogyan integrálhatom a SpringCom-ot a LiveAgentbe?
A SpringCom és a LiveAgent integrációjához nincs szükség beépülő modulokra vagy külső szolgáltatásokra. Csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja SpringCom számát a LiveAgent híváskonfigurációjához.
- Lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra a LiveAgentben
- Hozzon létre egy új számot, és válassza a SpringCom szolgáltatást VoIP szolgáltatóként
- Írja be felhasználónevét, jelszavát, számát és egyéb adatait
- Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész