SpringCom

Mi az a SpringCom?

A SpringCom ausztrál all inclusive telekommunikációs szolgáltatás és VoIP szolgáltató, amely standard hanghívási szolgáltatásokat kínál. Ez magában foglalja a SIP, NBN Voice, PAYG és díjcsomagjait ügyfeleinek. Ezenkívül a SpringCom kezeli a hosztolt felhő alközpont-rendszereket a vállalatok számára.

Ausztrália nagy részét összekapcsolják NGN-jükkel (Next Generation Network). A SpringCom emellett gyors és megbízható ügyfélszolgálatot kínál minden ügyfélnek.

Hogyan használhatja a SpringCom-ot?

A SpringCom az egyik ausztráliai ügyfelek számára elérhető telekommunikációs szolgáltató. VoIP telefonszámot és az egyedi adathálózatot nyújtanak. A LiveAgent minden mással foglalkozhat, amelyre szüksége van a telefonos központ létrehozásához.

Ez olyan egyszerű, mint egy hívás gomb hozzáadása a webhelyhez, és telefonszámok hozzáadása a LiveAgent konfigurációjához. A LiveAgent többféle hívóeszközt támogat, beleértve az Ön telefonját és laptopját, amikor nem akar semmi extrát cipelni.

Ezenkívül segíthet a hívások átirányításában a megfelelő osztályokhoz, IVR-fák létrehozásában, vagy a hívásfelvételek tárolásában. Zökkenőmentesen továbbíthatja a hívásokat, vagy kezdeményezhet belső hívásokat kollégáival.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Pénzbe kerül a SpringCom és a LiveAgent integrálása?

A SpringCom már benne van és beépített LiveAgentbe, így nem kell külön fizetnie a SpringCom telefonszámának hozzáadásáért. Hozzon létre egy számot, adja hozzá, és készen áll a hívások kezdeményezésére és fogadására az ügyfelektől.

Milyen előnyei vannak a SpringCom használatának?

  • Ingyenes integráció a LiveAgenttel
  • Ausztrál központú hívásszolgáltató
  • Új generációs hálózat üzleti szintű kapcsolattal
  • Megbízható támogatási szolgáltatás az összes SpringCom ügyfél számára
  • Cloud termékek és szolgáltatások

Ready to start calling?

Take care of your callers from one multi-channel help desk software. Start your free 14-day trial today and experience LiveAgent

Hogyan integrálható a SpringCom a LiveAgenttel?

Nincsen szükség az integrációs bővítmények aktiválására vagy harmadik féltől származó munkafolyamatok létrehozására ahhoz, hogy elkezdje használni a SpringCom számát a LiveAgenttel. Már bele van foglalva, és csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja a számát a LiveAgent konfigurációjához. Kövesse ezt az útmutatót, hogy megtanulja, hogyan kell ezt csinálni.

  • A SpringCom webhelyén nincsenek fiókok vagy kitöltendő űrlapok. Vegye fel a kapcsolatot a SpringCom céggel telefonszámának és fiókjának beszerzéséhez. Ezt megteheti a Kapcsolat oldalukon. Miután megkapta SpringCom felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, folytassa a LiveAgenttel.
SpringCom kapcsolattartási oldal e-mail címmel és telefonszámmal
SpringCom kapcsolattartó oldal
  • A LiveAgentben lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba, és kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Megnyílik egy ablak VoIP-szolgáltatók kiválasztásával. Válassza a SpringCom elemet a listából.
SpringCom hívószám-szolgáltató a LiveAgent konfigurációjában szereplő listában
A SpringCom VoIP a listában
  • Az utolsó részben meg kell adnia SpringCom felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát. Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat továbbítják, egy tárcsázási előtagot, a hívószám egyedi nevét és az összes hívás rögzítésének lehetőségét. Ha elkészült, kattintson az ablak alján található Hozzáadás gombra.

Sikeresen hozzáadta SpringCom számát a LiveAgenthez. Most már elkezdhet telefonhívásokat kezdeményezni és fogadni az ügyfelektől.

Szeretne többet megtudni a LiveAgent call center szolgáltatásairól, vagy megismerni az ügyfélszolgálat nyújtásával kapcsolatos ismereteket? Nézze meg funkció oldalunkat vagy a LiveAgent akadémiát további információkért.

Ha szeretne egy rövid bemutatót az összes LiveAgent eszközről, funkcióról és lehetőségről, nyugodtan nézze meg az alábbi videót, hogy mindent megnézhessen, amit kínálunk.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a SpringCom?

A SpringCom ausztrál telekommunikációs, felhőszolgáltatási és hálózati szolgáltató. Stabil kapcsolatokat kínál nagyszerű ügyfélszolgálattal rendelkező vállalatok számára. 

Mennyibe kerül a SpringCom és a LiveAgent integrációja?

Semmibe nem kerül, ha van SpringCom-száma és LiveAgent díjcsomagja.

Hogyan integrálhatom a SpringCom-ot a LiveAgentbe?

A SpringCom és a LiveAgent integrációjához nincs szükség beépülő modulokra vagy külső szolgáltatásokra. Csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja SpringCom számát a LiveAgent híváskonfigurációjához.

  • Lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra a LiveAgentben
  • Hozzon létre egy új számot, és válassza a SpringCom szolgáltatást VoIP szolgáltatóként
  • Írja be felhasználónevét, jelszavát, számát és egyéb adatait
  • Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész
Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót