Mi az a Vonage?
A Vonage egy API platform, amely megkönnyíti a vállalkozások számára, hogy forradalmi kommunikációs élményeket építsenek ügyfeleik számára. A vállalat globálisan működik, és igyekszik szolgáltatásait a vállalatok túlnyomó többsége számára elérhetővé tenni. A LiveAgent a Vonage céggel együttműködve hozta létre a Vonage integrációt a legjobb felhasználói élmény érdekében.


Hogyan használhatja a Vonage-t?
A Vonage a LiveAgent által támogatott VoIP-szolgáltatók egyike. Használhatja Vonage-számának a LiveAgenthez való csatlakoztatásához, és beállíthatja a ügyfélszolgálatot egy telefonos központtal. A telefonos központok nagyszerű módja annak, hogy az ügyfelek elérjék Önt, amikor segítséget vagy információt kérnek a termékekről és szolgáltatásokról.
A LiveAgent különféle hívási funkciókkal támogatja a call center kezelését a zökkenőmentes munkafolyamat érdekében. A jegyrendszer kezeli az összes bejövő ügyfélkommunikációt bármely csatornáról, és előzményeket vezet az adatbázisban. A hívásfelvételek előzménye bármikor elérhető.
A platformunk a bejövő hívások kezelésén túl segíthet a hívásirányításban, IVR-ben, és a videohívásokban is, amikor csak szüksége van rájuk. Nézze meg a teljes szolgáltatáslistát, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy megnézze a speciális funkciókat egy egységes platformon.

Milyen előnyei vannak a Vonage használatának?
- költséghatékony
- világszerte elérhető
- egyszerű integráció
- több eszközhöz való csatlakozás lehetősége
- megbízható és hatékony kommunikáció
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Mennyibe kerül a Vonage LiveAgentbe történő integrációja?
A LiveAgent semmit nem számít fel a VoIP integrációért. Fontos itt megjegyezni, hogy a Vonage már be van építve a LiveAgentbe. Használja ki most az előnyöket, és javítsa a call centerben történő támogatást. Ne feledje azonban, hogy a Vonage függetlenül működik, így a vállalat számláz Önnek a nyújtott szolgáltatásokért.
Hogyan csatlakoztatható a Vonage a LiveAgenthez?
Miután a Vonage biztosít Önnek egy VoIP-számot, könnyedén integrálhatja ezeket az információkat a LiveAgentbe. Csak adja hozzá a Vonage-t a VoIP-partnerek részben, és már el is kezdheti használni a VoIP-ot. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan kell ezt csinálni.
- Először keresse fel a Vonage webhelyet, és indítsa el az ingyenes próbaverziót. Miután megkapta a visszaigazoló e-mailt, létrehozhatja fiókját és megvásárolhatja a Vonage számot. Ehhez lépjen az Irányítópultra, és keresse meg a Számok > Szám vásárlása lehetőséget.

- A felhasználónév, a jelszó és a Vonage szám készen állásával váltson a LiveAgentre. Lépjen a Konfiguráció> Hívás> Számok elemre, és kattintson a tetején lévő narancssárga Létrehozás gombra egy új szám hozzáadásához a rendszerbe. Megnyílik egy új ablak a VoIP szolgáltatók listájával. Keresse meg Vonage-t és kattintson rá.

- Az utolsó lépésben ki kell töltenie a szükséges mezőket a szám hozzáadásának befejezéséhez. Adja meg felhasználónevét, jelszavát és Vonage számát a mezőkben. Válassza ki azt az osztályt, ahová a hívás irányul, nevezze meg telefonszámát, majd válassza ki, hogy rögzíteni szeretné-e a hívásokat. Ha végzett, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
Kíváncsi, mit tehet még a LiveAgenttel? Nézze meg az alábbi bemutató videót, és tekintse meg az összes olyan eszközt, amelyet felajánlunk a segítségnyújtás javításához.

Frequently asked questions
Mi az a Vonage?
A Vonage egy API platform, amely ma már a Vonage része.
Milyen előnyei vannak a Vonage és a LiveAgent integrálásának?
A Vonage VoIP integrálása néhány üzleti előnnyel jár. Mint például; kisebb költségek, jobb vásárlói élmény és több telefonszám.
Mennyibe kerül a Vonage?
A Vonage egyénileg működik. Ezért, ha érdekli az árazásuk, javasoljuk, hogy keresse fel a weboldalukat. A LiveAgent azonban nem számít fel további költségeket a Vonage integrációért.