Vonage integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Vonage?
A Vonage egy API platform, amely megkönnyíti a vállalkozások számára, hogy forradalmi kommunikációs élményeket építsenek ügyfeleik számára. A vállalat globálisan működik, és igyekszik szolgáltatásait a vállalatok túlnyomó többsége számára elérhetővé tenni. A LiveAgent a Vonage céggel együttműködve hozta létre a Vonage integrációt a legjobb felhasználói élmény érdekében.
Hogyan használhatja a Vonage-t?
A Vonage a LiveAgent által támogatott VoIP-szolgáltatók egyike. Használhatja Vonage-számának a LiveAgenthez való csatlakoztatásához, és beállíthatja a ügyfélszolgálatot egy telefonos központtal. A telefonos központok nagyszerű módja annak, hogy az ügyfelek elérjék Önt, amikor segítséget vagy információt kérnek a termékekről és szolgáltatásokról.
A LiveAgent különféle hívási funkciókkal támogatja a call center kezelését a zökkenőmentes munkafolyamat érdekében. A jegyrendszer kezeli az összes bejövő ügyfélkommunikációt bármely csatornáról, és előzményeket vezet az adatbázisban. A hívásfelvételek előzménye bármikor elérhető.
A platformunk a bejövő hívások kezelésén túl segíthet a hívásirányításban, IVR-ben, és a videohívásokban is, amikor csak szüksége van rájuk. Nézze meg a teljes szolgáltatáslistát, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy megnézze a speciális funkciókat egy egységes platformon.
Milyen előnyei vannak a Vonage használatának?
- költséghatékony
- világszerte elérhető
- egyszerű integráció
- több eszközhöz való csatlakozás lehetősége
- megbízható és hatékony kommunikáció
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Mennyibe kerül a Vonage LiveAgentbe történő integrációja?
A LiveAgent semmit nem számít fel a VoIP integrációért. Fontos itt megjegyezni, hogy a Vonage már be van építve a LiveAgentbe. Használja ki most az előnyöket, és javítsa a call centerben történő támogatást. Ne feledje azonban, hogy a Vonage függetlenül működik, így a vállalat számláz Önnek a nyújtott szolgáltatásokért.
Hogyan csatlakoztatható a Vonage a LiveAgenthez?
Miután a Vonage biztosít Önnek egy VoIP-számot, könnyedén integrálhatja ezeket az információkat a LiveAgentbe. Csak adja hozzá a Vonage-t a VoIP-partnerek részben, és már el is kezdheti használni a VoIP-ot. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan kell ezt csinálni.
- Először keresse fel a Vonage webhelyet, és indítsa el az ingyenes próbaverziót. Miután megkapta a visszaigazoló e-mailt, létrehozhatja fiókját és megvásárolhatja a Vonage számot. Ehhez lépjen az Irányítópultra, és keresse meg a Számok > Szám vásárlása lehetőséget.
- A felhasználónév, a jelszó és a Vonage szám készen állásával váltson a LiveAgentre. Lépjen a Konfiguráció> Hívás> Számok elemre, és kattintson a tetején lévő narancssárga Létrehozás gombra egy új szám hozzáadásához a rendszerbe. Megnyílik egy új ablak a VoIP szolgáltatók listájával. Keresse meg Vonage-t és kattintson rá.
- Az utolsó lépésben ki kell töltenie a szükséges mezőket a szám hozzáadásának befejezéséhez. Adja meg felhasználónevét, jelszavát és Vonage számát a mezőkben. Válassza ki azt az osztályt, ahová a hívás irányul, nevezze meg telefonszámát, majd válassza ki, hogy rögzíteni szeretné-e a hívásokat. Ha végzett, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
Kíváncsi, mit tehet még a LiveAgenttel? Nézze meg az alábbi bemutató videót, és tekintse meg az összes olyan eszközt, amelyet felajánlunk a segítségnyújtás javításához.
Frequently Asked Questions
Mi az a Vonage?
A Vonage egy API platform, amely ma már a Vonage része.
Milyen előnyei vannak a Vonage és a LiveAgent integrálásának?
A Vonage VoIP integrálása néhány üzleti előnnyel jár. Mint például; kisebb költségek, jobb vásárlói élmény és több telefonszám.
Mennyibe kerül a Vonage?
A Vonage egyénileg működik. Ezért, ha érdekli az árazásuk, javasoljuk, hogy keresse fel a weboldalukat. A LiveAgent azonban nem számít fel további költségeket a Vonage integrációért.
A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálati feladatok hatékonyabb kezeléséhez, beleértve a hívás elhelyezést és az ügyfélkapcsolat kezelését. Az alkalmazás több funkciót kínál, mint például az egyedi jegy mezők és a kampánykezelés. A VoIP telefonok rugalmasságot nyújtanak és helytakarékos alternatívát kínálnak a hagyományos vezetékes telefonokkal szemben.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A VoIP hívásrögzítés hasznos a marketing csapatnak, mert pontos betekintést ad az ügyfelek elvárásairól. A hívásrögzítések a képzési és coaching programokban segítenek a menedzsmentnek az ügyfélszolgálati teljesítmény értékelésében. Az aktív VoIP rögzítésnek rugalmasnak kell lennie, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Az ügyfélszolgálat fenntartása érdekében fontos az automatikus rögzítés kikapcsolása, valamint az ügyfelek tájékoztatása és engedélyezése a hívások rögzítése előtt.