Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kérjük kövesse az alábbiakban ismertetett lépésenkénti útmutatót a Highrise plugin aktiválásához.
- Először is rendelkeznie kell egy aktív Highrise fiókkal.
- Ha már rendelkezik vele, aktiválja a Highrise plugint a LiveAgent Plugins menüpontban. (Konfiguráció> Rendszer> Pluginok)
- Kattintson a konfigurálásra és másolja ki a Highrise-fiókja API-ját és URL-jét.
- Erősítse meg és készen is van!
Mi az a Highrise?
A Highrise egy felhőalapú CRM eszköz, amelyet a 37signals készített. A CRM – Ügyfélkapcsolat-menedzsment egy módszer a jelenlegi és a jövőbeni ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz. A CRM célja, hogy minél több ügyfelet vonzzon be és megtartsa a jelenlegi ügyfeleket úgy, hogy mindig felkészült, amikor kommunikál velük. Nyomon kísérheti az aktuális problémáikat vagy a múltban tapasztalt problémákat is.
Hogyan működik?
Időigényes lehet az ügyfelek adatait két külön felületen tartania. Ezért integráltuk a Highrise-t közvetlenül a LiveAgentbe. A Highrise segít nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos korábbi ügyleteket és/vagy problémákat, a LiveAgent pedig lehetővé teszi, hogy minőségi ügyfélszolgálatot biztosítson ügyfelei számára. Aktiválja a Highrise-t, és kezdje el a Highrise-adatokat a LiveAgent-en belül kezelni (és fordítva).
Példa:
Tegyük fel, hogy Mr. Marsellus Wallace benyújt egy jegyet. Már ismeri Marsellust, és figyelemmel kíséri korábbi megállapodásait a Highrise-ban. Támogatási ügynöke láthatja ezeket az információkat a LiveAgent szolgáltatásban, ezért a lehető legpontosabb és leggyorsabb választ adja. Ezen felül az ügynökök közvetlenül a LiveAgentbe is felvehetnek jegyzeteket, amelyek a Highrise-ban is megjelennek.
Frequently Asked Questions
Mi az a Highrise?
A Highrise egy erőteljes Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely segít kezelni és megtekinteni az ügyfelekkel kapcsolatos vállalati adatokat. A Highrise összekapcsolásával a LiveAgenttel kihasználhatja az Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert közvetlenül a jegyekből, így hatékonyan segítheti ügyfeleit egyetlen felületről.
Hogyan tudod integrálni a Highrise-ot?
Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába > kattintson a Konfigurációkra > Rendszer > Bővítmények > aktiválja a Highrise-ot. Adja meg a Highrise URL-jét és API kulcsát, majd HASZNÁLJA!
A LiveAgent szoftvercég lehetőségeket és partnereit kínálja vállalkozások számára az élményszintű ügyfélszolgálat és innovatív megoldások terén. Az oldalon lehetőség van a szoftvert kipróbálni vagy ajánlatot kérni, amely számos hasznos funkciókat tartalmaz, beleértve az online látogatók kezelését. Az alkalmazás 14 napig ingyenesen használható. Az ügyfélszolgálati támogatás és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az integrációjuk lehetővé teszi a LiveAgent CS-Cart alkalmazás használatát, amely elősegíti a hatékonyabb ügyfélszolgálatot és eladásnövelést.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.
A cikk az e-mail-marketing és más kommunikációs csatornák fontosságát hangsúlyozza az akciók és promóciókhoz. Öt promóciós e-mail-sablont ajánlanak, melyek között kedvezmények, időkorlátos ajánlatok és további promóciók szerepelnek. A személyre szabott ügyfélélményre fókuszálnak az online áruházak kezelésének hatékony módjai között, ahol az élő chat szolgáltatás hatékony megoldást nyújthat. A cikk emellett kupon e-mail sablonok fontosságáról és ügyfél-visszajelzésekről is beszél.