Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Klaus?
A Klaus egy ügyfélszolgálati, minőségbiztosítási és beszélgetés áttekintő szoftver, amely a belső visszajelzést sokkal könnyebbé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára. Belső értékelésekkel és egyéb funkciókkal könnyedén javíthatja csapata teljesítményét.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent Klaus integrációja lehetővé teszi, hogy visszajelzést adjon csapatának. Az integráció aktiválása után letöltheti a LiveAgent jegyeket. Ezután különféle szempontok szerint értékelheti őket, megítélheti a jegy minőségét, és láthatja munkatársai gyenge pontjait.
Előnyök
- Értékelje ügynökeit és jegyeit a LiveAgentből
- Adjon visszajelzést különböző kritériumok szerint
- Javítsa a munkafolyamatát
- Kezelje ügynökei teljesítményét
Frequently Asked Questions
Mi az a Klaus?
A Klaus egy olyan platform, amely lehetővé teszi a vezetők számára, hogy értékeljék a vállalat ügyfélszolgálatának vagy szolgáltatásának teljesítményét.
Miért kellene integrálnia a Klaust a LiveAgent ügyfélszolgálatához?
A Klaus integrálása segít jobban áttekinteni ügynökei teljesítményét, és lehetővé teszi, hogy hatékonyan adjon visszajelzést a csapatának.
Az ügyfélszolgálati csapat a vásárlói elégedettséget és hűséget erősíti, és a játékosítás motiválja őket. A vásárlói centrikusság fontos a vállalkozások sikeréhez, és az utolsó esély e-mail sablonok hasznosak lehetnek az értékesítésben. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldást kínál a fejlődéshez.
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.
Válságkommunikáció terv ellenőrzőlista
A GYIK (gyakran ismételt kérdések) segít megválaszolni az érdekelt felek gyakori kérdéseit, és fontos az információk egyesítése és időtakarékos válaszadás érdekében. A kulcsüzenetek sablonjainak létrehozásához szövegszerkesztő és kutatási eszközöket ajánlott használni. Az alkalmazottakkal kommunikálóknak a vállalati vészhelyzetekre vonatkozó kérdéseket kell feltenniük, míg az ügyfelekkel kommunikálóknak a válság hatását kell tisztázniuk. Overall, a GYIK választ ad a leggyakrabban előforduló kérdésekre.
A visszajelzés-kisalkalmazás egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak tapasztalataikról, például egy felmérés vagy egy egyszerű űrlap formájában. Ez segít az ügyfeleknek megoldani a felmerülő problémákat, miközben a vállalat számára információt nyújt, hogy hogyan javíthatja a weboldalát.