WordPress integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A WordPress-integráció aktiválásához kövesse az útmutatónkban ismertetett lépéseket, vagy egyszerűen nézze meg az alábbi videót.
- Az első lépés a LiveAgent plugin telepítése és aktiválása a WordPress oldalán. Lépjen a WordPress adminisztrációs paneljére, és keresse meg a Pluginok > Új plugin telepítése > LiveAgent keresése > Telepítés most > Plugin aktiválása lehetőséget.
- A bal oldali menüben kattintson ide: LiveAgent > Bejelentkezés > Másolja a chat gomb kódját a LiveAgentből a vágólapra (Ctrl + C). Ezután lépjen vissza a WordPress oldalra, és illessze be a csevegés gombot (Ctrl + V) a megadott mezőbe, majd nyomja meg a Mentés gombot.
- Lépjen a weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Miért a WordPress?
A WordPress 2003-ban alapult egyetlen kóddal a mindennapi írás tipográfiájának javítása érdekében, és kevesebb felhasználója volt, mint amennyit az ujjain megszámolhat. Azóta a világ legnagyobb önálló tárhely blogolási eszközévé nőtte ki magát, millió webhely használja és naponta több tízmillió ember látja.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent WordPress integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a WordPress weboldalán vagy blogján. Alakítsa webhelyét erőteljes WordPress Ügyfélszolgálattá vagy WordPress élő chatté a LiveAgent segítségével.
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.