Zapier integration
Partner website
Tudjon meg többet!
Partner Privacy Policy
Mi az a Zapier?
A Zapier egy integrációs platform, amely lehetővé teszi az összes webszolgáltatás összekapcsolását egy egyszerű felület segítségével. A Zapier percek alatt teszi az integrációs folyamatot felhasználóbaráttá. Ezenkívül végigvezeti Önt a teljes folyamaton, és elmagyarázza, hogy mit kell tennie. A Zapier segítségével integrálhatja a LiveAgent programot több száz más alkalmazással, amelyek a számlázástól a közösségi média támogatásáig bármiben segíthetnek vagy javíthatják a munkafolyamatát.
Ez azt jelenti, hogy anélkül, hogy tudná, hogyan kell kódolni, integrálhatja a LiveAgent alkalmazást több száz alkalmazással, beleértve azokat is, amelyeket valószínűleg már használ. Tekintse meg ezt az oldalt, és ellenőrizze a LiveAgent elérhető integrációinak listáját. Válasszon egyet közülük, és tegye egyszerűvé a munkafolyamatot.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent natív integrációi mellett vannak Zapier integrációk is. A Zapier integrációk indítókkal és műveletekkel kapcsolnak össze két alkalmazást. Az egyik alkalmazásban bekövetkező esemény kiváltja a második műveletet. Kiválaszthatja saját kiváltó okait és műveleteit, és létrehozhat többet is. A Zapier nagyszerű, mert lehetővé teszi annak megadását, hogy pontosan mit szeretne csinálni a szoftverével.
Tegyük fel, hogy a Trelló-t szeretné felhasználni az új ügyfelek nyomon követésére. Csatlakoztathatja a Zapiert a LiveAgent-fiókjához és beállíthat egy egyedi programindítót, amely végrehajtja a kívánt műveletet. Például, ha egy leendő ügyfél e-mailt küld Önnek, amely kapcsolódik a LiveAgent irányítópultjához, akkor az információjuk automatikusan be lesz húzva a Trello-táblára. A Trelló-ban elrendezheti az ügyfeleket, ahogyan csak szeretné.
Előnyök
- Sokféle szoftvert integrál
- Zökkenőmentes integráció a LiveAgenttel
- Könnyű és intuitív folyamat
- Csak néhány percbe telik a beállítása
Integrációk
A LiveAgent több mint 200 elérhető Zapier integrációval rendelkezik, különféle célokra. Számos alkalmazás kapcsolódhat. Kihasználhatja az olyan integrációk előnyeit, mint a Slack vagy a Trello, hogy nyomon kövesse professzionális üzenőfalait. Legyen jobban benne a közösségi média támogatásában vagy értékesítésében a Facebook, a Messenger, az Instagram vagy a Twitter integrációival. Kezelje számlázását a ChargeDesk vagy a Stripe segítségével.
Hogyan lehet integrációt létrehozni?
Példaként bemutatjuk, hogyan lehet összekapcsolni a LiveAgent és a Slack szolgáltatást.
A különféle szoftverek Zapieren keresztüli integrálásának folyamata általában megegyezik, így ezt az útmutatót példaként használhatja, vagy megnézheti a többi Zapier-integrációs oldalakat, hogy megkapja a szükséges útmutatót a szükséges integrációhoz.
Lépjen a Zapier LiveAgent oldalára, és válassza ki a csatlakoztatni kívánt alkalmazást. Szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Ha még nem rendelkezik vele, akkor ezen a linken létrehozhat egyet. Ezután lépjen a LiveAgent integrációk oldalára és válassza ki a kívánt elemet.
A kiválasztott alkalmazás oldalon láthatja a LiveAgent + Slack csatlakoztatása percek alatt című részt egy esemény kiváltó és műveletet választékkal. Válasszon ki egy kiváltó tényezőt és műveletet, amelyre az integrációjának szüksége van. Mi a Slackben az Új megemlítést választottuk kiváltó tényezőnek, és a LiveAgent új beszélgetést műveletnek.
Amikor eldöntötte, kattintson a kék gombra, és töltse ki a Slack kiváltó ok összes szükséges részletét. Tesztelje a kiváltó okot, hogy megbizonyosodjon róla, hogy működik-e.
Most konfigurálja a LiveAgent műveletet. A nem kötelező mezők kitöltésével részletesebben megadhatja a műveletet. Ezután tesztelje az integrációt a Zapierben.
Kész, az integráció készen áll.
Tekintse meg az integrációs oldalunkat, ahol megtalálhatja az összes natív és Zapier-integrációt.
A Yootel egy VoIP-szolgáltató, amely szakembereknek szentelt szolgáltatásokat kínál, például üzleti telefonálást, IP-telefonokat és menedzsment megoldásokat az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében. A LiveAgent telefonos központtal történő integrálása lehetővé teszi az ügyfélkapcsolatok javítását, termékértékesítést és új ügyfelek megszerzését. A LiveAgent a telefonközpont kezelését megkönnyíti a vállalkozások számára, és a fejlett funkciók segítségével például egyedi IVR fákat hozhat létre. A LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja, amely hasznos lehet az új ügynökök képzéséhez és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatásához.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.