Az autóipar jövője fényes.
Az autógyártás technológiai fejlődésének gyors előrehaladtával az autókereskedések az ügyfélszolgálat és az online autóértékesítés korszerűsítésére összpontosítanak.
Egyre több vásárló végzi online saját kutatását, mielőtt személyesen belépne a bemutatóterembe.
Az autókereskedés weboldala már nem csak az a hely, ahol csak az elérhetőségeket tekinti meg. Ez egy kifinomult digitális bemutatóterem, fizikai előnyökkel.
És éppúgy, mint a fizikai bemutatóteremben, a hozzáértőket és az ügyfeleket is megközelíthető, barátságos és hozzáértő asszisztensek fogadják és irányítják.
Tehát hogyan növelheti online értékesítését, az ügyfél-elégedettségi pontszámot és a válaszidőt?
Az Ön által keresett megoldás az élő chat.
Készen áll a sebességfokozatra?
A teljes ügyfélút digitalizálódik. Az okostelefonok és más okoseszközök miatt az emberek a nap bármely szakában és bármikor elérhetőek, különösen az y generáció.
Az autóvásárlás sok ügyfél számára érzelmi és személyes esemény. Az első autótól a legújabb modellig az ügyfelek időt szánnak rá, és alaposan átgondolják az összes lehetőséget, mielőtt döntenek álmaik járművéről.
A mai fogyasztók intelligens online támogatást és személyre szabott megközelítést szeretnének, amikor új autó vásárlását fontolgatják.
Az élő chat szoftver segítségével segíthet nekik és jelentősen befolyásolhatja döntéshozatalukat.
Korábban a chat meglehetősen alapvető volt. Amint az ügyfelek igényei és az online vásárlási szokások megváltoztak, az élő csevegést támogató szoftverek növekedése megnőtt.
Ami korábban a vállalkozással való kommunikáció egyik lehetősége volt, az ma már elvárás és a legnépszerűbb csatorna.
Hol kezdje?
Minden beszélgetés egyszerűen az élő chat gombra kattintva kezdődik. Néha élő chat widgetnek is nevezik, ez egy kis buborék, amely a webhelyen be van ágyazva, általában a jobb alsó sarokban.
A leggyakoribb elhelyezés a kezdőlapon vagy a termékoldalakon található, de azt javasoljuk, hogy azokra az oldalakra tegye, amelyek a legtöbb forgalmat hozzák, vagy valamilyen stratégiai értékkel bírnak.
Ahelyett, hogy felhívná vagy meglátogatná a márkakereskedéseket, és megbeszélést folytatna valakivel négyszemközt, az ügyfelek online élő képviselővel beszélgethetnek.
A márkakereskedések olyan információkat is szolgáltathatnak az ügyfeleknek, amelyeket esetleg nem ismernek vagy várnának el (például egy márkakereskedés képes lehet megmondani, hogy a gyártói garancia kiterjed-e egy adott járműre, vagy jó eséllyel kap-e hitelt autóra).
Az az érzés, hogy új autóval megy az úton, kihozza a szabadsággal kapcsolatos érzelmeket.
Ennek az érzésnek a megfeleltetése érdekében a LiveAgent felajánlja azt a szabadságot, hogy testreszabja a csevegőmodult, hogy illeszkedjen a márka imázsához és stílusához, valamint hogy webhelye vizuálisan dinamikus és élénk legyen.
Választhat a legnépszerűbb előre megtervezett sablonok közül a csevegés gombok galériájában, vagy létrehozhat egy egyedi chat ikont.
Mindegyik opció teljesen testreszabható a mobil megjelenésekhez, így bármilyen eszközön meg tudja tartani a terv konzisztenciáját.
Célszerű előre megtervezni egy szkriptes választ a chatet támogató csapat számára, amelyet követni lehet, amikor az ügyfél chaten keresztül kér segítséget.
Megkönnyítettük az Ön számára, és itt megtekinthet néhány sablont.
Az egyik leggyakoribb ügyfélpanasz az, hogy nem kapnak azonnal választ, amikor telefonon vagy e-mailen veszik fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Bármely késedelem az ügyfelek elvesztését és az értékesítés csökkenését jelentheti.
A tényezők az alkalmazottak hiányosságaitól kezdve a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverek hiányáig terjednek.
A telefonhoz és az e-mailhez képest az élő chat megvalósítása enyhítheti az ügyféltámogatás kihívásait.
A chat munkatársai azonnali támogatást nyújthatnak az ügyfeleknek élő csevegéssel és valós időben. Nincs többé várakozás a válaszra.
Nem csak ez, de az ügynökök egyszerre több beszélgetést is képesek kezelni. A hagyományos telefonközpontokban a támogatási képviselők telefonokat vagy e-maileket kezelnek, de ritka, hogy mindkettőt.
Az ügyfélszolgálati csapat túlterhelésének megakadályozása érdekében beállíthatja a chat elosztását és kiválaszthatja a három automatikus útvonal egyikét:
A munkaterhelés megkönnyítése érdekében beállíthat alacsonyabb vagy magasabb prioritást egy adott ügynökre, az útválasztási időt, az inaktivitási időt vagy akár szünet időt.
Abban az esetben, ha a csevegési kérelmek túlnyomóvá válnak, beállíthatja a maximális várólista hosszát. A sorkorlát elérésekor a csevegőgomb automatikusan offline módra vált, vagy teljesen el lesz rejtve a webhelyén.
Az offline gombra kattintva az ügyfelek aktiválják és kitöltik a csevegés előtti űrlapot. Miután csapata teljes erővel visszatért, minden szükséges információ birtokában lesz, és kapcsolatba léphet az ügyféllel.
Így javíthatja ügynökei hatékonyságát, és biztosíthatja, hogy minden kérdésre választ kapjanak.
És mindennek tetejébe a szokásos közösségi médiaplatformokkal történő integrációval kapcsolatba léphet az ügyfelekkel és csökkentheti a megválaszolatlan üzenetek kockázatát.
Összefoglalva: az élő chat a következő okok miatt költséghatékonyabb kommunikációs módszer, mint a telefon vagy az e-mail:
Race ahead of your competition
Az autóipar erősen versenyző ágazat. Ezért a termékeken és az árakon kívül az ügyfélszolgálaton keresztül megmutathatja vásárlóinak értékét.
Az ügyfélút öt megkülönböztethető szakaszként figyelhető meg:
Az 1. és 5. szakasz közötti eljutáshoz közvetlen kommunikációt kell kínálnia ügyfeleinek a csapatával, különösen az értékesítési ciklus korai szakaszában.
Az ügyfelekkel való kapcsolat az élő csevegés segítségével kényelmes megoldás az ügyfelek fájdalmainak megoldására az értékesítési tölcséren keresztül.
Az ügyfelek végigvezetésén keresztül megérti az igényeiket, és számos előnyt kap cserébe.
Vizsgáljuk meg az élő chat használatának négy vezető előnyét az autóipar számára.
Az Ön autókereskedése nem biztos, hogy a hét minden napján nyitva van. Még akkor is, ha offline állapotban van, az ügyfeleknek lehetőséget kell biztosítani arra, hogy üzenetet küldjenek Önnek.
Adjon hozzá egy kapcsolatfelvételi űrlapot a webhelyéhez, és tegye lehetővé az ügyfeleknek, hogy kiválasszák azt az osztályt, amelyikkel kapcsolatba akarnak lépni. Így értékes leadeket is gyűjthet, még akkor is, ha a vállalkozása épp zárva van, és később felhasználhatja azokat az e-mail marketing stratégiájában.
Proaktív csevegési meghívókat állíthat be stratégiai oldalakon, például a fizetési oldalon vagy az árképzési oldalon, hogy elköteleződést váltson ki és növelje az élő csevegési konverziókat.
A proaktív csevegési meghívások automatizált, előugró üzenetek, amelyek lehetővé teszik, hogy meghatározott típusú ügyfeleket célozzon meg, személyre szabhassa promócióit vagy hasonló termékeket ajánlhasson. A proaktív csevegési meghívók minderre képesek.
Több csevegési meghívás hozható létre különféle ügyfélcsoportok számára, például új és visszatérő ügyfelek számára.
A csevegés áttekintésével együtt átfogó betekintést nyerhet a csevegési platform állapotába, például arról, hogy hány látogató van a sorban, rendelkezésre álló ügynökökről, vagy arról, hogy az ügyfelek mennyi időt töltöttek az egyes oldalak böngészésével.
Az összegyűjtött információkkal proaktív módon elérheti és csevegésre hívhatja az ügyfeleket.
Például, ha használt autókereskedést vezet, akkor tudja, mennyire időigényes és fárasztó a potenciális vásárlók számára megtalálni a megfelelő embert a megfelelő weboldalon. De az élő csevegéssel kiválaszthatja a közvetítőt és közvetlenül elérheti a potenciális ügyfeleket.
Több funkció beépítése egy stratégiába nagyszerű módja annak, hogy csökkentse a megszakadási arányt és növelje az értékesítést.
Tegyük fel, hogy szeretné tudni az élő csevegés tényleges konverziós adatait. A LiveAgent segítségével megtudhatja. A csevegés beágyazott nyomkövetési beépülő moduljának aktiválása lehetővé teszi az élő csevegés konverziókra gyakorolt általános hatásának mérését. Így jobban megértheti az élő csevegésből származó bevételt.
De ez még nem minden. Ha át szeretné tekinteni az ügyfélszolgálati erőfeszítéseket, akár 11 ügyfélszolgálati jelentést is létrehozhat. Az eredmények feltárhatják a fejlesztés lehetőségeit.
A LiveAgent segítségével közösségi fórumot és tudásbázist is létrehozhat, ahol az ügyfelek cikkekhez férhetnek hozzá, megjegyzéseket tehetnek, vagy akár maguk is hozzájárulhatnak. Ez nagyszerű módja annak, hogy támogatást nyújtsunk azoknak az ügyfeleknek is, akik inkább az önkiszolgáló szolgáltatást választják.
A közösségi média erejének az üzleti megtérülés szempontjából nem kihasználását sok vállalat még mindig elköveti.
Az emberek manapság mindenre használják a közösségi médiát, és logikus, ha van egy csevegőeszközük, amellyel kapcsolatba léphetnek a márkakereskedéssel.
Integrálja a közösségi média platformjait a LiveAgent irányítópultján, és válaszoljon minden megemlítésre, bejegyzésre vagy értékelésre.
Add new fuel to your customer service
Minden chat alkalmazott alapvető szerepet játszik az ügyfélélményben. Erőfeszítéseik és interakcióik vezetnek végül pozitív eredményhez.
Bár a marketing nem biztos, hogy közvetlenül érintett, az elégedett fogyasztói tapasztalatok előnyösek a vezető generációs marketing szempontjából. Ha az ügyfelek kiváló szolgáltatást kapnak, akkor szívesebben osztják meg elérhetőségüket.
De még akkor is, ha a chat ügynökei szigorúan a kapcsolat ügyfélszolgálati oldalára koncentrálódnak, létfontosságú az élő chat és annak funkcióinak felhasználása egy emlékezetes és személyre szabott élmény létrehozásához.
A csevegés névtelen jellege miatt az ügynökök néha gondatlanná válhatnak, és nem figyelnek arra, hogy egy másik ember a másik oldalon van. És ez az emberi interakció különbözteti meg az élő csevegést a chatbottól.
Szóval, mely funkciók ideálisak a személyre szabott ügyfélélményhez?
Örvendezze meg ügyfeleit gyors és pontos válaszokkal a kérdéseikre, még mielőtt elküldenék. Hogyan? Valós idejű gépelési nézettel az ügynökök valós időben figyelhetik meg, hogy mit ír az ügyfél, és előkészíthetik válaszukat.
Az előre történő felkészülés mindig jó stratégia. Figyelje online látogatóinak viselkedését, melyik országból származik, vagy mi az IP-címük, és felhasználhatja a megszerzett információkat a csevegés során.
A személyes interakció filozófiáját valóban megtestesítő funkció. Ha ügyfeleinek bolti élményt szeretne szerezni online, ne keressen tovább a videocsevegés után.
Helyezzen el egy élő videocsevegés gombot a webhelyén, és használja az ügyfelekkel való böngészéshez.
Ezek a válaszok mentik meg az ügynököket az esetleges nyelvtani hibáktól, és konzisztensen tartják a beszélgetés stílusát. Az előre definiált válaszok és a rutinszerű ügyfélkérdésekre adott sablon válaszok időt spórolnak meg, és minden egyes kérdésre új válasz kidolgozását spórolják meg.
Ha nemzetközi ügyfélkörrel foglalkozik, többnyelvű támogatást nyújthat.
Konfigurálja a chat widgetet az ügyfélköre által preferált nyelvre, és irányítsa a kommunikációt egy, a nyelvet beszélni képes ügynökhöz.
A csevegés megkezdése előtt ügynökei a csevegés előtti felmérés során elkérhetik az ügyfél elérhetőségeit.
Mindig van hova fejlődni. Minden csevegés után az ügyfelek rangsorolhatják az ügynök teljesítményét, visszajelzést adhatnak vagy másolatot kérhetnek.
A csevegés utáni felmérés azt az üzenetet közvetíti, hogy a márkakereskedés értékeli az ügyfélkör véleményét.
Tartsa nyitva a kommunikációt belsőleg is. Még az ügynökök is néha segítségre szorulnak, és a belső csevegés során kapcsolatba léphetnek ügynöktársaikkal privát üzenet küldésével, mindezt egy folyamatban lévő csevegés során.
Accelerate your customer service
A belső alkalmazottak tudják a legtöbbet az Ön termékeiről és szolgáltatásairól, de előfordulhat, hogy egyes márkakereskedésekben egyáltalán nincs költségvetés vagy belső ügyfélosztály.
Lehetőleg azt szeretné, ha az ügyfeleket a közvetlen alkalmazottja szolgálja ki, akárcsak a szokásos bemutatóteremben.
Az élő chat alapvető képessége a sebesség. Az ügyfelek gyors válaszra számítanak, és ha ez nem lehetséges, akkor a legjobb a kiszervezés.
Az élő csevegési munkatársak külső ügyfélszolgálati csapatba történő kiszervezése előtt kritikus fontosságú az ügyfélszolgálat hatékonyságának mérése. Ezeket az ügyfélszolgálati mutatókat közvetlenül a LiveAgent-fiókjából követheti nyomon.
Az univerzális postaládának köszönhetően még akkor is könnyű hozzáférést biztosít ügyfelei fájljaihoz, ha külső élő csevegési munkatársakat bíz meg az ügyfélszolgálatra.
A beépített CRM segítségével minden csevegési munkamenet vagy üzenet jegyekké alakul, és egy helyre lesz lementve.
A kiszervezett csapat továbbra is az autókereskedés kiterjesztéseként működhet anélkül, hogy valaha is otthagyná ügyfeleit. Ennek tartalmaznia kell a közösségi médiát is.
A kiszervezett chat munkatársak közül sok a kiváló ügyfélszolgálati képviselő és szakértő a kijelölt témában.
A konklúzió ugyanaz marad – mindig kell lennie valakinek, aki megválaszolja az ügyfelek kérdéseit. Ha több platformon és villámgyorsan megteszi ezt, akkor hűséges ügyfélkörrel és minden kommunikációs csatorna legjobb megtérülésével lesz megjutalmazva.
Az integráció nem is lehetne könnyebb. Az élő csevegés webhelyére történő integrálásához nem kell semmiféle kódolási tapasztalat vagy szakképzett programozó.
Amikor regisztrál és bejelentkezést kap a LiveAgent-fiókjába, mindössze annyit kell tennie, hogy egyszerűen kimásol és beilleszt egy rövid HTML-kódot.
Ennyi – nincs szükség további szoftverek letöltésére.
Ha azonban integrálni szeretne egy harmadik fél szoftverével az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében, akkor ezt megteheti a Native vagy a Zapier integrációink révén.
Egyetlen online webhely sem tekinthető hitelesnek és megbízhatónak megfelelő biztonsági funkciók nélkül.
Az adatvédelem és a kiberbiztonság az első számú prioritás minden olyan vállalkozás számára, amely hitelesnek, megbízhatónak akar tűnni és hűséges ügyfélkört akar vonzani.
A LiveAgent biztonsági szolgáltatásai további kiberbiztonsági és adatvédelmi réteget biztosítanak üzleti és ügyfelei számára.
Íme a LiveAgent által biztosított biztonsági szolgáltatások:
Respond at a lighting speed
Ha többet szeretne megtudni élő chat szoftverünkről, látogasson el az akadémia oldalára további információkért, vagy nézze meg ügyfélszolgálati portálunkat.
A fogyasztók nem csak egy kommunikációs csatornához vannak kötve, és gyakran ugrálnak egyikről a másikra.
Az élő csevegés csak egy része a komplex ügyfélszolgálati rendszernek amely magában foglalja a jegykezelést, a call center-t, a közösségi média kezelését, és még sok minden mást.
Indítson beszélgetést telefonhíváson keresztül, folytassa e-mailben, és végül folytasson beszélgetést – mindezt egyetlen felületen belül.
Az autókereskedőknek nyújtott teljeskörű ügyfélszolgálat és funkciói felhatalmazzák az ügyfélszolgálatot a magasabb termelékenység és figyelemre méltó eredmények elérésére.
Regisztráljon még ma, és növelje a bevételeit és az elégedettségi pontszámot.
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.
Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.
To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.
By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.
Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.
No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.
LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security
Hogyan kell hozzáadni az élő chat gombot a weboldalához
Az utánkövetési kommunikáció kulcsfontosságú a márka megbízhatóságának és az ügyfelek elégedettségének növelésében. Az élő csevegés előnyös az ügyfélszolgálatban, és bármely méretű online vállalkozás számára elengedhetetlen. Ezért érdemes választani egy jó élő chat szoftver szolgáltatót, figyelembe véve a szolgáltatások, integrációk, árképzés és ügyfélszolgálat szempontjait. Regisztráljon egy ingyenes próbaverzióra, mielőtt megvásárolná az előfizetést.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek ajánlott, amely széles skálában kínál lehetőségeket, mint például cégprofilokat és egyéni kapcsolattartó mezőket. Az ingyenes próbahoz nem szükséges bankkártya, és a Google Űrlapok integrálhatóak. A Front-ról való migráció is ingyenes és 24/7 ügyfélszolgálattal rendelkezik.
A tudásbázis lehetővé teszi az információk kezelését és az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítását. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver több funkcióval és integrációval rendelkezik, különösen az élő chatszobával. Azok a vállalatok, akik használják a LiveAgent-et, partnereket keresnek és adatvédelmi irányelveket követnek.
The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk