Élő chat az autóipar számára

Az élő chat lehetőséget nyújt az autóipar számára, hogy lekössék és elégedetté tegyék ügyfeleiket. Nincs beállítási díj, és 24/7 ügyfélszolgálat áll rendelkezésre. Az élő chat segítségével gyorsan és hatékonyan lehet válaszolni az ügyfelek kérdéseire, továbbá lehetőség van az offline üzenetek kezelésére és a közösségi média integrációjára is. A telefon- és e-mailkommunikációhoz képest alacsonyabb várakozási idő jellemzi, ami csökkenti az ügyfelekkel való elvesztett lehetőségeket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót