Ingyenes próba

Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz

Az emberek számtalan tagja gyors ütemben haladt a digitális érettség felé, ami megnövelte az internetezők és az online vásárlások számát. Az e-kereskedelem világa az egyik leggyorsabb és legnépszerűbb választássá vált a termékek interneten történő adásvételére.

Ezzel megnőtt az aggodalmak száma, nemcsak az e-kereskedelmi vállalkozások vonzása, átalakítása, az eladások növelése és a visszafordulási arány csökkentése, hanem abból a szempontból is, hogy miként lehet személyes szolgáltatásokat nyújtani személytelen közegben. Az élő chat az ügyfélsiker megoldását és az internetes vállalkozás befektetési előnyét jelenti.

Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz
Példa egy csevegőablakra

Mi az élő chat szoftver támogatása?

Leegyszerűsítve: az élő chat egy kis ablak, amelyet egy webhelybe ágyazott chat gombra kattintva lehet aktiválni. A hosszabb válasz az, hogy egy összetett ügyfélszolgálati szoftver része, és az egyik legjobb megoldás az e-kereskedelmi vállalkozás és ügyfelei közötti kommunikáció és szolgáltatás javítására.

Azáltal, hogy online chat widgetet integrál az online áruháza weboldalára, az élő chat munkatársai villámgyors ügyfélszolgálatot tudnak nyújtani minden leendő vagy rendszeres vásárló számára, és végigvezetik őket az értékesítési tölcsér különböző érintkezési pontjain.

Hogyan teljesít az élő chat a telefonhoz és az e-mailhez képest?

Az Élő chat a hagyományos kommunikációs csatornák alternatívája és számos figyelemre méltó előnye miatt kiemelkedik.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Amikor az ügyfelek az Ön weboldalán böngésznek, megnézik a legújabb ajánlatokat, és érdeklődésük a csúcson van, akkor az utolsó dolog, amire szüksége van: kényelmetlenséget okozni nekik, és potenciálisan elveszteni az eladást azonnali segítségnyújtás képtelensége miatt. Ez egyenértékű azzal, hogy belépünk egy hagyományos kiskereskedelmi üzletbe, és nem találunk segítőkész alkalmazottat.

Az élő chat használata kényelmes választás az azonnali üzenetküldéshez, amely a legkevesebb erőfeszítést igényli a segítségre szoruló ügyféltől, mivel nem kénytelenek megszakítani elkötelezettségüket azzal, hogy telefonhoz kellene nyúlniuk, vagy e-mailt kellene küldeniük.

A telefonhoz és az e-mailhez képest olcsó a fenntartása, mivel egyetlen ügynök egyszerre több beszélgetést is kezelhet, csökkentve az átlagos várakozási időt. Az adminok minden ügynökhöz külön-külön beállíthatják az egyidejű csevegések számát. Ez biztosítja, hogy a kisegítő személyzet ne legyen túlterhelt, és az ügyfelek a legjobb szolgáltatást kapják.

Mennyire fontos az élő chat az e-kereskedelem számára?

Bármely online vagy hagyományos üzlet számára az első benyomás döntő. A vonzó dizájn, a téma és a logó elengedhetetlen részei az online áruház márkanevének és az online jelenlétnek. De miután a potenciális ügyfelek eljutnak az Ön webhelyére, a konverzió esélye jelentősen csekély a megfelelő ügyfélszolgálat nélkül.

Az online vásárló figyelme meglehetősen rövid – körülbelül 5-10 perc.

Annak megakadályozása érdekében, hogy a kosarat elhagyják egy ilyen rövid idő alatt, a csevegés munkatársai proaktív csevegési meghívókkal személyre szabott üdvözlet útján léphetnek kapcsolatba a vásárlókkal.

A többi élő csevegési funkcióhoz hasonlóan ez is egy testreszabható felugró üzenet, amely beállítható úgy, hogy egy bizonyos idő után jelenjen meg a webhelyen, amelyet az ügyfél böngészéssel tölt. A másik jellemző, hogy az ügynökök felhasználhatják konkrét ügyfelek vagy oldalak megcélzására, például a fizetési folyamat során.

Az élő chat a növekvő és keresztértékesítésnél is hasznos. A csevegés során az ügynökök népszerűsíthetik a legújabb termékeket, vagy a vevő érdeklődésére szabott prémium változatokat ajánlhatnak. Ez átalakítja az élő csevegést egy támogató eszközből egy hatékony marketing eszközzé.

A chat áttekintése egy nagyszerű szolgáltatás, amely elmélyítheti az ügynökök és az ügyfelek közötti kapcsolatot. Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy figyeljék a sorban várakozó látogatók számát, URL-jüket, helyüket vagy viselkedésüket. A jelenlegi online ügyfelek tiszta képével az ügynökök elérhetik és magabiztosan kezelhetik a csevegési beszélgetéseket, és személyre szabott élményt nyújthatnak.

Weboldal-figyelés-chat áttekintés
Példa a chat áttekintésére

Csevegési interakciók révén felépítheti CRM-adatgyűjtését. Ha egy kisvállalkozása van, és kezdi összeállítani az ügyfelek listáját, fontolja meg egy csevegés előtti űrlap bevezetését. Az ügyfelek hajlandóak megosztani személyes adataikat cserébe a közvetlenebb és örömteli vásárlási élményért. A csevegés előtti űrlap könnyen beállítható. A csevegés gomb létrehozása után kattintson a jelölőnégyzetre: Információ kérése csevegés előtti űrlapon keresztül. Ettől kezdve minden alkalommal, amikor a csevegés gombot aktiválják, a csevegés előtti űrlap arra kéri az ügyfeleket, hogy osszák meg adataikat.

Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz
A csevegés előtti űrlap beállítása

Bár az élő csevegés fantasztikus eszköz a konverziókra, a megtartási taktikák szempontjából is felbecsülhetetlen. Az omnichannel támogatási stratégia részeként a vállalkozások átlagosan az ügyfelek 89% -át tudják megtartani.

Nincs online nyitvatartási idő az online vásárláshoz. Az ügyfelek azt várják, hogy a nap 24 órájában a hét minden napján ki legyenek szolgálva. Érthető, hogy ez nem mindig lehetséges. Az összes ügyfél befogadása érdekében a LiveAgent Chat lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatfelvételi űrlapokon keresztül küldjenek üzeneteket. Amint az ügyfélszolgálati csapat vagy egy adott ügynök újra online állapotban van, kapcsolatba léphet velük.

Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz
Példa kapcsolatfelvételi űrlapra

Minden élő chat funkció testreszabható, lehetősége van CSS-kód megadására, hogy az tükrözze a márka imázsát.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Hogyan kell az ügynököknek kezelniük az e-kereskedelmi chateket?

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Az online vásárlás szilárdan megalapozott, mint az interneten keresztüli kereskedelem módja. Képzett és hozzáértő élő chat ügynökök segítenek az ideális online ügyfélélmény kialakításában.

Az online áruház élő chat-ügynöke különbözik a szokásos kiskereskedelmi kiszolgáló személyzettől, ezt jól mutatja a szakmai tudáskészlet és az illemtan.

  • Hatékony számítógépes ismeretek
  • Kiváló nyelvtan
  • Több feladat ellátása egyszerre
  • A vállalkozás és termékekhez való hozzáértés
  • Gyors gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs készségek
  • Profi és udvarias

Az élő csevegés az ügynökök számára értékes eszközkészletet kínál. Használatukkal az ügynökök gyorsan és hatékonyan válaszolhatnak az ügyfeleknek.

  • Univerzális postafiók: Minden csevegés jeggyé alakul át, és egy egyetemes, megosztott postafiókba kerül lementésre. Bármelyik chat ügynök, aki hozzáféréssel rendelkezik, rákereshet és előhozhatja bármelyik ügyfél profilját vagy a korábbi interakciók előzményeit.
Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz
Példa az univerzális postaládára (kattintson a nagyításhoz)
  • Sablon válaszok és előre definiált válaszok: A magas visszafordulási arány szempontjából fontos tényező a gyakran feltett kérdésekre adandó válaszok nehézsége, különösen a fizetési szakaszban. Akár a szállítási díjakról, akár a visszaküldési politikáról van szó, a beérkező válaszok és az előre definiált válaszok előkészíthetőek és testre szabhatóak a beérkező ügyfelek közös kérdéseire való tekintettel.
  • Valós idejű gépelési nézet: Opcionális, de hasznos funkció az ügynökök számára, akik inkább egy lépéssel előbbre akarnak lenni az ügyfeleknél. Az ügynök megfigyelheti, hogy mit ír az ügyfél, és előkészítheti a választ, mielőtt az ügyfél elküldené azt.
Valós idejű gépelés
Példa a valós idejű gépelési nézetre (kattintson a nagyításhoz)
  • Chat elosztása: Csevegés átvitele a rendelkezésre álló ügynökökhöz vagy a csevegések automatikus továbbítása három előre meghatározott útvonal opció kiválasztásával – véletlenszerű hozzárendelés, csengés mindenkinek, maximális kihasználtság. Ez a funkció garantálja a munkaterhelés igazságos elosztását az ügynökök között, és pozitív szolgáltatást nyújt az ügyfeleknek.
Chat szétosztása
Példa a chat szétosztására (kattintson a nagyításhoz)
  • Chat utáni visszajelzés: Engedje meg, hogy vásárlói visszajelzést adjanak egy csevegésről, a termékről, vagy az ügynök hatékonyságáról. A pozitív vásárlói véleményeket ezután közösségi bizonyítékként lehet felhasználni, és a weboldalán közzéteheti az ajánlások kiváltására. Alternatív megoldásként az összegyűjtött adatok felhasználhatóak tartalom készítéshez, a GYIK részben vagy egy blogban. Felfeldheti a korábban be nem jelentett weboldallal kapcsolatos navigációs problémákat is, amelyek segítenek optimalizálni webhelyét más mobil eszközökön is.
Ügynökök rangsorolása
Példa az ügynökök rangsorolására (kattintson a nagyításhoz)

Írási sebességük tesztelésére a LiveAgent meghívja az ügynököket, hogy próbálják ki ingyenes gépelési tesztünket közvetlenül a LiveAgent weboldalán.

Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz
Ingyenes gépelési teszt

Ha meg szeretné tekinteni az összes elérhető élő csevegési funkció listáját, és részletesebben szeretne többet megtudni róluk, tekintse meg a szolgáltatások oldalunkat.

Hogyan lehet integrálni az élő chatet a webhelyére?

Az élő chat gomb integrálása nem is lehetne egyszerűbb. Az egyetlen követelmény egy rövid HTML-kód másolása és beillesztése a LiveAgent-fiókjából a webhelyére, és kész is. Nincs szükség további szoftverek letöltésére, de támogatott a külső szoftverekkel vagy alkalmazásokkal való integráció.

Számos online áruházat a Shopify alkalmazáson keresztül kezelnek, és a LiveAgent chat szoftvere zökkenőmentes integrációs és migrációs folyamatot szem előtt tartva lett kifejlesztetve.

https://www.youtube.com/watch?v=q90Xsb-Yjck

Melyek az élő chat biztonsági jellemzői?

A biztonsági aggályok mindig jelen vannak. Az adatvédelem és a fiókbiztonság alapvető fontosságú téma mindenki számára, aki online irányítja és folytatja vállalkozását. A LiveAgent sem különbözik. Íme néhány a legfontosabb biztonsági funkciók közül.

Tudásbázis

Ha többet szeretne megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Ha meg szeretné nézni az összes rendelkezésre álló csomagunkat, tekintse meg az árképzési oldalunkat.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót