Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent forex üzleti tevékenységét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver forex üzlethez

A kereskedő életének lényeges eleme a gyors és hatékony kommunikáció a többi piaci szereplővel. A vállalat ügyfélszolgálatának minősége az egyik fő prioritás a kereskedők számára, és a megtartás egyik vezető tényezője.

Építsen kereskedőkből és brókerekből álló közösséget a LiveAgent segítségével, amely a legtöbbet és legjobbra értékelt SMB ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban.

 

A LiveAgent gondoskodik arról, hogy egy pillanat se pazarolódjon el. A teljesen integrált help desk szoftver lehetővé teszi a korszerű kommunikációt, hogy megtanulja és megvitassa a kereskedelemmel és a piaccal kapcsolatos dolgokat. A kereskedelem és a csere világa soha nem nyugszik. Ahogy a világ egyik része elalszik, a másik éppen az új lehetőségekre ébred. Ezért az idő a kereskedelem világában a legfontosabb. A tétlenség jelentős bevételkiesést okozhat.

Fedezze fel a Live Agent szolgáltatást - a legfejlettebb
kommunikációs szoftvert a Forex üzlet számára

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Hogyan profitálhat a forex ipar az ügyfélszolgálati szoftverből?

Küldjön meghívót a folyamatosabb kommunikációhoz, személyes hangon, és adjon képet egy olyan vállalatról, amely valóban törődik egy olyan iparral, amely soha nem alszik.

Többcsatornás támogatás

Tartson lépést minden kereskedelmi és devizapiaci igényével egy fedél alatt. Tapasztalt kereskedőkkel való foglalkozás kihívást jelent. Tájékoztassa kereskedelmi partnereit azonnal, vagy villámgyorsan reagáljon a különböző társadalmi eseményekre, függetlenül a kommunikációs csatornától. A több, mint 180 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval megértheti kereskedői igényeit és a lehető legjobb 24/7 ügyfélszolgálatot. Nem is beszélve a speciális nyelvű betűk és ékezetek több, mint 40 nyelven történő integrációjáról és testreszabásáról, hogy a nyelvi akadályt túllépjük és kényelmesen kereskedjünk világszerte, függetlenül a piaci nyelvtől.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Jegykezelő szoftver

Gyűjtse az összes kommunikációs csatornát egy egységes postaládába, amely mindenki számára elérhető, a LiveAgent támogatási jegyrendszerével. Minden kapott e-mail, csevegés, hívás vagy közösségi média bejegyzés jegyekké alakul a jobb kezelés és ellenőrzés érdekében. Búcsúzzon el a túlhajszolt ügyfélszolgálattól. Rendelje hozzá a jegyek optimális terhelését az egyes ügynökökhöz vagy osztályokhoz egyértelmű szabályok és SLA meghatározásával a jegyek szétosztása és az optimális időbeli korlátozásokra. Rendezze rövid időn belül az ügyfelek kérdéseit. Az apró kérdésektől az összetettig semmi sem marad észrevétlen a megbízható jegyrendszer által.

Élő chat

Az élő chat beezetése jelentősen megváltoztathatja az ügyfelekkel való munkakapcsolata dinamikáját. Hasznosítsa készségeit és tudását valós időben, a szakmai szemlélet fenntartása mellett. A több csevegés egyszerre zajló integrált funkciójával nem hagyja cserben az ügyfeleket. A csúcspont az, hogy nem számít, hány beszélgetés él egyidejűleg, mégis költséghatékonyabb, mint egy telefonos szolgáltatás használata. A bónusz az átlagos válaszidő javulása.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Közösségi média integrációja

Hozza létre a közösségi média erős jelenlétét a LiveAgent segítségével. Kapcsolatba léphet forex követőivel több közösségi média platformon keresztül. A LiveAgent lehetővé teszi a legfontosabb közösségi média platformok, például a Facebook, a Twitter és az Instagram egyszerű és hatékony integrálását. Anélkül, hogy váltania kellene a fiókok között, figyelemmel kísérheti és válaszolhat követői összes megjegyzésére és üzenetére, és kapcsolatba léphet az új potenciális kereskedőkkel.

Tudásbázis és GYIK

Azok a kereskedők, akiknek kevés az idejük, egyéni tudásbázisunk és GYIK-platformjaink segítségével azonnali választ kaphatnak minden kérdésükre. A beépített WYSIWYG szerkesztő használatával a cikkek tartalmát és felépítését a piaci preferenciáknak megfelelően alakíthatja.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Címkék és jelentések

Sok kérdést kap a kommunikációs csatornáin keresztül? Nehéz az összes üzenetet rendezni? A címkék segítenek jobban szervezetté és hatékonyabbá válni. Manuálisan vagy automatikusan korlátlan mennyiségű különféle címkét rendelhet az adott jegyekhez, majd szűrőket alkalmazhat a gyorsabb kereséshez. Ezután jelentést futtathat a LiveAgentben bizonyos címkékről, és módosíthatja a tervezett üzleti stratégiát a jelentés eredménye alapján. A címkék egy másik lehetőséget is kínálnak a munkahely testreszabására az Ön preferenciáinak megfelelően.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Unja már a telefonok, chatek, e-mailek és egyéb kommunikációs eszközök közötti váltást?

A LiveAgent használatával nem kell pazarolnia értékes idejét. Ehelyett minden erőfeszítést arra fordíthat, hogy teljes és figyelmes ügyféltámogatást nyújtson minden egyes ügyfélnek. Hasonlítsa össze a többcsatornás megoldásunkat az alternatív piaci szolgáltatókkal.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Több mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és fedezze fel az ügyfélszolgálati szoftver bevezetésének pozitív hatását a számviteli és jogi iparra

“Kiváló szoftver, amely többcsatornás kapcsolattartó központként használható”

Boldogan használom a szoftvert már egy ideje. Emellett a LiveAgent segített a felhasználók elégedettségének és a bevételeink növelésében. Könnyen kezelhető: A felhasználói felület intuitív és szuper könnyű megtanulni, még egy nem informatikus beállítottságú ember számára is. Számos weboldalunkon használhatjuk, mindegyikük saját tudásbázissal, fórumokkal és ötletekkel / javaslatokkal rendelkezik. Szükségünk volt egy olyan rendszerre, amely könnyen használható és képes csatlakozni több csatornához.

LiveAgent Review

Vasileios A. P alapító – vezérigazgató

Pénzügyi szolgáltatások

Help desk szoftver megoldás megfizethető áron

A pénzügyi ágazat gyors ütemben fejlődik. Az összes ügyféligény kielégítése érdekében fektessen be egy olyan szoftvertervbe, amely nem fogja tönkretenni a vállalat költségvetését.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Elemezze és hasonlítsa össze a LiveAgentet a különböző ügyfélszolgálati megoldásokkal, és válasszon egyet az iparágának legmegfelelőbb funkciókkal a legjobb áron.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezForex
Ne aggódjon amiatt, hogy többször küldik el ugyanazt a választ. A LiveAgent megmutatja, ki nézi a jegyet és válaszol rá, hogy megelőzze a képviselők keresztmunkáját.

Képviselők keresztmunkájának felismerése

LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely funkciókat és integrációt kínál. A proaktív chat és IVR technológia segíti az ügyfélfogalmat.

A LiveAgent jegymezők funkciójával további információkat gyűjthet ügyfelei jegyeiről. Hozzon létre korlátlan egyéni mezőket még ma.

Jegy mezők

A LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati megoldás, amely segít kommunikálni ügyfelekkel és növelni az elégedettségüket.

A jegy űrlap olyasmi, amit a Liveagentnél kapcsolatfelvételi űrlapnak hívunk. Beágyazott vagy felugró widgetként használható.

Jegy űrlap

A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között, segítve a gyors és szakszerű válaszokat.

A Jegyrendszer egy megosztott postaláda az ügyfelektől beérkező összes feladathoz. Minden üzenet automatikusan átalakul ugyanabba a jegybe.

Jegyrendszer

The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.

A nyílt forráskódú jegykezelő rendszer egy kiváló megoldás az ügyfelek kérdéseinek megválaszolására, kéréseinek teljesítésére, és más kommunikációra a vevőkkel.

Nyílt forráskódú jegykezelési rendszer

The article focuses on the importance of efficient resource utilization and customer experience in businesses. It highlights the significance of ticket management systems in improving customer service, resulting in positive word-of-mouth and revenue growth. The article mentions LiveAgent as a viable customer service software and emphasizes the adverse impact of outdated or disconnected systems on customer experience and sales.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót