Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.
Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.
Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.
A kereskedő életének lényeges eleme a gyors és hatékony kommunikáció a többi piaci szereplővel. A vállalat ügyfélszolgálatának minősége az egyik fő prioritás a kereskedők számára, és a megtartás egyik vezető tényezője.
Építsen kereskedőkből és brókerekből álló közösséget a LiveAgent segítségével, amely a legtöbbet és legjobbra értékelt SMB ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban.
A LiveAgent gondoskodik arról, hogy egy pillanat se pazarolódjon el. A teljesen integrált help desk szoftver lehetővé teszi a korszerű kommunikációt, hogy megtanulja és megvitassa a kereskedelemmel és a piaccal kapcsolatos dolgokat. A kereskedelem és a csere világa soha nem nyugszik. Ahogy a világ egyik része elalszik, a másik éppen az új lehetőségekre ébred. Ezért az idő a kereskedelem világában a legfontosabb. A tétlenség jelentős bevételkiesést okozhat.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Küldjön meghívót a folyamatosabb kommunikációhoz, személyes hangon, és adjon képet egy olyan vállalatról, amely valóban törődik egy olyan iparral, amely soha nem alszik.
Tartson lépést minden kereskedelmi és devizapiaci igényével egy fedél alatt. Tapasztalt kereskedőkkel való foglalkozás kihívást jelent. Tájékoztassa kereskedelmi partnereit azonnal, vagy villámgyorsan reagáljon a különböző társadalmi eseményekre, függetlenül a kommunikációs csatornától. A több, mint 180 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval megértheti kereskedői igényeit és a lehető legjobb 24/7 ügyfélszolgálatot. Nem is beszélve a speciális nyelvű betűk és ékezetek több, mint 40 nyelven történő integrációjáról és testreszabásáról, hogy a nyelvi akadályt túllépjük és kényelmesen kereskedjünk világszerte, függetlenül a piaci nyelvtől.
Gyűjtse az összes kommunikációs csatornát egy egységes postaládába, amely mindenki számára elérhető, a LiveAgent támogatási jegyrendszerével. Minden kapott e-mail, csevegés, hívás vagy közösségi média bejegyzés jegyekké alakul a jobb kezelés és ellenőrzés érdekében. Búcsúzzon el a túlhajszolt ügyfélszolgálattól. Rendelje hozzá a jegyek optimális terhelését az egyes ügynökökhöz vagy osztályokhoz egyértelmű szabályok és SLA meghatározásával a jegyek szétosztása és az optimális időbeli korlátozásokra. Rendezze rövid időn belül az ügyfelek kérdéseit. Az apró kérdésektől az összetettig semmi sem marad észrevétlen a megbízható jegyrendszer által.
Az élő chat beezetése jelentősen megváltoztathatja az ügyfelekkel való munkakapcsolata dinamikáját. Hasznosítsa készségeit és tudását valós időben, a szakmai szemlélet fenntartása mellett. A több csevegés egyszerre zajló integrált funkciójával nem hagyja cserben az ügyfeleket. A csúcspont az, hogy nem számít, hány beszélgetés él egyidejűleg, mégis költséghatékonyabb, mint egy telefonos szolgáltatás használata. A bónusz az átlagos válaszidő javulása.
Hozza létre a közösségi média erős jelenlétét a LiveAgent segítségével. Kapcsolatba léphet forex követőivel több közösségi média platformon keresztül. A LiveAgent lehetővé teszi a legfontosabb közösségi média platformok, például a Facebook, a Twitter és az Instagram egyszerű és hatékony integrálását. Anélkül, hogy váltania kellene a fiókok között, figyelemmel kísérheti és válaszolhat követői összes megjegyzésére és üzenetére, és kapcsolatba léphet az új potenciális kereskedőkkel.
Azok a kereskedők, akiknek kevés az idejük, egyéni tudásbázisunk és GYIK-platformjaink segítségével azonnali választ kaphatnak minden kérdésükre. A beépített WYSIWYG szerkesztő használatával a cikkek tartalmát és felépítését a piaci preferenciáknak megfelelően alakíthatja.
Sok kérdést kap a kommunikációs csatornáin keresztül? Nehéz az összes üzenetet rendezni? A címkék segítenek jobban szervezetté és hatékonyabbá válni. Manuálisan vagy automatikusan korlátlan mennyiségű különféle címkét rendelhet az adott jegyekhez, majd szűrőket alkalmazhat a gyorsabb kereséshez. Ezután jelentést futtathat a LiveAgentben bizonyos címkékről, és módosíthatja a tervezett üzleti stratégiát a jelentés eredménye alapján. A címkék egy másik lehetőséget is kínálnak a munkahely testreszabására az Ön preferenciáinak megfelelően.
A LiveAgent használatával nem kell pazarolnia értékes idejét. Ehelyett minden erőfeszítést arra fordíthat, hogy teljes és figyelmes ügyféltámogatást nyújtson minden egyes ügyfélnek. Hasonlítsa össze a többcsatornás megoldásunkat az alternatív piaci szolgáltatókkal.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és fedezze fel az ügyfélszolgálati szoftver bevezetésének pozitív hatását a számviteli és jogi iparra
Boldogan használom a szoftvert már egy ideje. Emellett a LiveAgent segített a felhasználók elégedettségének és a bevételeink növelésében. Könnyen kezelhető: A felhasználói felület intuitív és szuper könnyű megtanulni, még egy nem informatikus beállítottságú ember számára is. Számos weboldalunkon használhatjuk, mindegyikük saját tudásbázissal, fórumokkal és ötletekkel / javaslatokkal rendelkezik. Szükségünk volt egy olyan rendszerre, amely könnyen használható és képes csatlakozni több csatornához.
Vasileios A. P alapító – vezérigazgató
Pénzügyi szolgáltatások
A pénzügyi ágazat gyors ütemben fejlődik. Az összes ügyféligény kielégítése érdekében fektessen be egy olyan szoftvertervbe, amely nem fogja tönkretenni a vállalat költségvetését.
Most Popular
Elemezze és hasonlítsa össze a LiveAgentet a különböző ügyfélszolgálati megoldásokkal, és válasszon egyet az iparágának legmegfelelőbb funkciókkal a legjobb áron.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent a következő előnyöket nyújtja a forex vállalkozások számára: jobb munkafolyamat, jobb ügyfélélmény, csapatkommunikáció, ügyfél-elégedettség és alacsonyabb elhagyási arány.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk