Helpdesk szoftver a SaaS számára

Támaszkodjon a LiveAgent rendzserre, fejlessze SaaS-vállalkozását, és csökkentse az ügyfelek lemorzsolódási arányát.

Csökkentse a lemorzsolódási rátát

A gyors és pontos segítség rengeteget számít, amikor az ügyfelek megtartásáról és az elpártolás csökkentéséről van szó. Az idő ebben az esetben nagyon fontos tényező.  A valós idejű élő chat segíthet a problémák azonnali megoldásában és az ügyfelek megtartásában. Nem okoz többé fejtörést hogyan tartsa meg ügyfeleit – a megoldás megérkezett.

decrease churn rate
improve customer happiness

Növelje az ügyfélelégedettséget

Vállalkozása sikere az ügyfelek elégedettségén múlik. Biztosítson számukra lehetőséget arra, hogy válaszokat keressenek az ügyfélportálon, felvegyék velük a kapcsolatot e-mailen és befejezhessék a vásárlást telefonon – mindent egy helyen! Bónusz: Mérni tudja, mennyire voltak elégedettek az ügyfelei a pozitív/negatív értékelési rendszernek köszönhetően. 🙂

Legyen jól szervezett

Nincs több különböző postafiók, megint más megoldás az élő chatre vagy külön szolgáltató által kínált call center megoldás.  A LiveAgent az összes kommunikációs csatornát egy rendszerbe integrálja (a szociális hálózatokat is), nagyon kedvező áron. Az automatizált folyamatoknak köszönhetően  kevesebb időt kell fordítania ezentúl a mindennapi feladatokra, így koncentrálhat az igazán fontos dolgokra – az ügyfelekre, az üzletre és a növekedésre.

stay organized

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Olvassa el sikertörténeteinket és ügyfeleink értékeléseit és tudja meg, hogyan segíthet a LiveAgent Önnek is fellendíteni az ügyfélszolgálatát  és növelni ügyfelei elégedettségét.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … LiveAgent!

Próbálja ki ingyen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.