A LiveAgent kapcsolati központ szoftvere az ügyfélszolgálat teljesítményének javítását segíti elő. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfél-elégedettségi szint befolyásoló tényező. Az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmakat mélyebb megértést biztosítanak a hívásmegoldás szakértői. Az Értékelés és Javaslat Táblával felhasználói véleményeket rögzíthetünk a termékfejlesztéshez. Az érzelmi és kontextuális elkötelezettség növeli az ügyfélelégedettséget, és a készség alapú továbbítás javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát.
Kustomer alternatíva - LiveAgent
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati megoldás, amelyet sokan ajánlanak a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatás érdekében. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A rendszer könnyen használható, és statisztikai adatokat is biztosít az ügyfelek igényeiről. Sokak szerint a Kayako alternatívájaként a LiveAgent sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálat számos területén, beleértve az egészségügyet és a banki szektort is. Az intuitív jegyrendszer és az automatizált feladatok lehetővé teszik a fokozott ügyfélelégedettséget és hatékonyságot. A szoftver 40 alkalmazásnyelvet kínál, személyre szabható és több mint 179 help desk funkciót és 40 integrációt biztosít. Az ingyenes próbaváltozat segít a vállalatoknak kipróbálni a szolgáltatást.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.
Companies customize their products and services to provide personalized care and attention to their customers. This requires a high standard of customer service with an individualized and tailored approach. Businesses can personalize their products by tailoring them to target audiences and specific criteria. The use of automation and customer service surveys can help provide a more personalized customer experience while improving overall efficiency. LiveAgent offers various features such as time-based events and breaks to prevent burnout. The platform also allows for data migration and provides a demo and support portal.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk