Helpdesk szoftver a SaaS számára

Támaszkodjon a LiveAgent rendzserre, fejlessze SaaS-vállalkozását, és csökkentse az ügyfelek lemorzsolódási arányát.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Csökkentse a lemorzsolódási rátát

A gyors és pontos segítség rengeteget számít, amikor az ügyfelek megtartásáról és az elpártolás csökkentéséről van szó. Az idő ebben az esetben nagyon fontos tényező.  A valós idejű élő chat segíthet a problémák azonnali megoldásában és az ügyfelek megtartásában. Nem okoz többé fejtörést hogyan tartsa meg ügyfeleit – a megoldás megérkezett.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Növelje az ügyfélelégedettséget

Vállalkozása sikere az ügyfelek elégedettségén múlik. Biztosítson számukra lehetőséget arra, hogy válaszokat keressenek az ügyfélportálon, felvegyék velük a kapcsolatot e-mailen és befejezhessék a vásárlást telefonon – mindent egy helyen! Bónusz: Mérni tudja, mennyire voltak elégedettek az ügyfelei a pozitív/negatív értékelési rendszernek köszönhetően. 🙂

Legyen jól szervezett

Nincs több különböző postafiók, megint más megoldás az élő chatre vagy külön szolgáltató által kínált call center megoldás.  A LiveAgent az összes kommunikációs csatornát egy rendszerbe integrálja (a szociális hálózatokat is), nagyon kedvező áron. Az automatizált folyamatoknak köszönhetően  kevesebb időt kell fordítania ezentúl a mindennapi feladatokra, így koncentrálhat az igazán fontos dolgokra – az ügyfelekre, az üzletre és a növekedésre.

stay organized - illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Olvassa el sikertörténeteinket és ügyfeleink értékeléseit és tudja meg, hogyan segíthet a LiveAgent Önnek is fellendíteni az ügyfélszolgálatát  és növelni ügyfelei elégedettségét.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … LiveAgent!

Próbálja ki ingyen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezSaaS
A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

Mérje le kétszer, vágjon egyszer! A LiveAgent segít a kommunikációkat sorrendbe tenni prioritásuk alapján. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan számíthat a divatipar a helpdesk-re.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára

LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálati támogatás egyedi funkciókat és integrációkat kínál, beleértve az egyedi gombokat és időmegtakarító funkciókat. A szoftver lehetőséget nyújt a szolgáltatási jelentések, adatmigráció és panaszkezelés létrehozására. Érdeklődők részletes demót és árinformációt kérhetnek.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x