Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálati támogatás egyedi funkciókat és integrációkat kínál, beleértve az egyedi gombokat és időmegtakarító funkciókat. A szoftver lehetőséget nyújt a szolgáltatási jelentések, adatmigráció és panaszkezelés létrehozására. Érdeklődők részletes demót és árinformációt kérhetnek.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.
Emeljük fel együtt az ügyfélszolgálatát
A LiveAgent a Kayako alternatívája, de sokkal jobb hozzáadott értékkel. Ügyfélszolgálati csapatok elégedettek a gyors és segítőkész válaszokkal. Az ügyfélkérések kategorizálása és a vásárlói elégedettség növelése segít ügyfeleknek megfelelő támogatást nyújtani. Az ügyfelekkel való kommunikáció felgyorsul, és lehetőség van csevegésre. A LiveAgent jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújt. Használata emeli a válaszadási időt és a fizetői ügyfél átalakítási rátát. A professionális ügyfél megközelítés és a live chat megoldás messze a legjobb. Az eszköz növeli az e-kereskedelem weboldalak hatékonyságát és segít a hatékony támogatásnyújtásban. Az egyszerű használat és a remek funkciók a LiveAgentet a legjobb választássá teszik a gyors-tempójú online vállalkozások számára.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.