Helpdesk szoftver a SaaS számára

Támaszkodjon a LiveAgent rendzserre, fejlessze SaaS-vállalkozását, és csökkentse az ügyfelek lemorzsolódási arányát.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Csökkentse a lemorzsolódási rátát

A gyors és pontos segítség rengeteget számít, amikor az ügyfelek megtartásáról és az elpártolás csökkentéséről van szó. Az idő ebben az esetben nagyon fontos tényező.  A valós idejű élő chat segíthet a problémák azonnali megoldásában és az ügyfelek megtartásában. Nem okoz többé fejtörést hogyan tartsa meg ügyfeleit – a megoldás megérkezett.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Növelje az ügyfélelégedettséget

Vállalkozása sikere az ügyfelek elégedettségén múlik. Biztosítson számukra lehetőséget arra, hogy válaszokat keressenek az ügyfélportálon, felvegyék velük a kapcsolatot e-mailen és befejezhessék a vásárlást telefonon – mindent egy helyen! Bónusz: Mérni tudja, mennyire voltak elégedettek az ügyfelei a pozitív/negatív értékelési rendszernek köszönhetően. 🙂

Legyen jól szervezett

Nincs több különböző postafiók, megint más megoldás az élő chatre vagy külön szolgáltató által kínált call center megoldás.  A LiveAgent az összes kommunikációs csatornát egy rendszerbe integrálja (a szociális hálózatokat is), nagyon kedvező áron. Az automatizált folyamatoknak köszönhetően  kevesebb időt kell fordítania ezentúl a mindennapi feladatokra, így koncentrálhat az igazán fontos dolgokra – az ügyfelekre, az üzletre és a növekedésre.

stay organized - illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Olvassa el sikertörténeteinket és ügyfeleink értékeléseit és tudja meg, hogyan segíthet a LiveAgent Önnek is fellendíteni az ügyfélszolgálatát  és növelni ügyfelei elégedettségét.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … LiveAgent!

Próbálja ki ingyen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezSaaS
Tudjon meg többet a hívásonkénti költség mutatójáról. Ismerje meg alaposan az ügyfélszolgálati fogalmakat a szakemberek egyszerű magyarázataival.

Hívásonkénti költség

A LiveAgent kapcsolati központ szoftvere az ügyfélszolgálat teljesítményének javítását segíti elő. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfél-elégedettségi szint befolyásoló tényező. Az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmakat mélyebb megértést biztosítanak a hívásmegoldás szakértői. Az Értékelés és Javaslat Táblával felhasználói véleményeket rögzíthetünk a termékfejlesztéshez. Az érzelmi és kontextuális elkötelezettség növeli az ügyfélelégedettséget, és a készség alapú továbbítás javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát.

A LiveAgent egy nagyszerű Kustomer alternatíva megfizethető árakkal, remek jegyrendszerrel és számos kommunikációs csatorna támogatásával.

Kustomer alternatíva - LiveAgent

A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati megoldás, amelyet sokan ajánlanak a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatás érdekében. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A rendszer könnyen használható, és statisztikai adatokat is biztosít az ügyfelek igényeiről. Sokak szerint a Kayako alternatívájaként a LiveAgent sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.

Mérje le kétszer, vágjon egyszer! A LiveAgent segít a kommunikációkat sorrendbe tenni prioritásuk alapján. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan számíthat a divatipar a helpdesk-re.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára

A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálat számos területén, beleértve az egészségügyet és a banki szektort is. Az intuitív jegyrendszer és az automatizált feladatok lehetővé teszik a fokozott ügyfélelégedettséget és hatékonyságot. A szoftver 40 alkalmazásnyelvet kínál, személyre szabható és több mint 179 help desk funkciót és 40 integrációt biztosít. Az ingyenes próbaváltozat segít a vállalatoknak kipróbálni a szolgáltatást.

A segédalkalmazás egy olyan program, amelyet egy meghatározott - HTML, GIF, JPG formátumoktól eltérő - fájltípus kezelésére használunk. Olyan fájltípusok kezelésére, amelyeket a böngésző nem tud kezelni.

Segédalkalmazás

A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.

Ismerje meg a testreszabás jelentését. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati fogalmakat.

Testreszabás

Companies customize their products and services to provide personalized care and attention to their customers. This requires a high standard of customer service with an individualized and tailored approach. Businesses can personalize their products by tailoring them to target audiences and specific criteria. The use of automation and customer service surveys can help provide a more personalized customer experience while improving overall efficiency. LiveAgent offers various features such as time-based events and breaks to prevent burnout. The platform also allows for data migration and provides a demo and support portal.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót