Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2019-ben. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

összpontosítson az igényeire

Összpontosítson az igényekre

Különböző ügyfeleknek különbözőek az igényeik és mindegyiket ki kell elégítenie. A többcsatornás help desk szoftvernek köszönhetően különböző csatornákon keresztül tarthatja velük a kapcsolatot – legyen szó közösségi oldalakról, hívásokról, e-mailekről vagy élő chatről. Nem számít, honnan lépnek kapcsolatba az ügyfelek, Ön mindig ott lesz velük.

Készítse el tudásbázisát

A tudásbázis és a support portál az első olyan hely, ahol az ügyfelek válaszokat keresnek kérdéseikre. A LiveAgent elegendő háttérrel rendelkezik a GYIK felépítéséhez, a self-service cikkek írásához vagy különböző kategóriák felállításához cégétől függően.

 
hozza létre a tudásbázist
egészítse ki az értékesítési csatornát

Egészítse ki az értékesítési csatornát

Leendő ügyfelei élő csevegés útján is kapcsolatba léphetnek Önnel, ahol azonnal válaszokat adhat nekik. Utána elérhetik Önt email-en keresztül és végül, de nem utolsó sorban telefonon keresztül is. Minden információ rendelkezésére áll az univerzális postaládában, így visszakövetheti ügyfelei igényeit és kéréseit. Lenyűgöző, ugye?

 

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, valamint fedezze fel a help desk szoftverek autóiparra gyakorolt ​​pozitív hatását

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja most ki ingyenesen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.