Jelenleg elfogadunk vendégposztokat, és szeretjük őket, de ne feledje, hogy nagyon válogatósak vagyunk a minőség tekintetében. Mivel a minőség > mennyiséget részesítjük előnyben, inkább nem teszünk közzé egy átlagos tartalmat, amely mindenhol megtalálható az interneten. További információkért olvasson tovább.
Általános szabályok:
- adjon 3-5 olyan téma ötletet, amelyek kapcsolódnak az Ügyfélszolgálat, az Élő Chat vagy a Help Desk Szoftver témáihoz, nem fogadunk el irreleváns témákat az iparunkon kívül
- a vendégbejegyzés célja nem csak az expozíció és a link, próbáljon az organikus forgalomra is összpontosítani, ez azt jelenti, hogy keressen alacsony versenytárssal rendelkező kulcsszavakat, melyeknek keresési forgalma elfogadható
- válassza ki azokat a témákat, amelyekről úgy érzi, hogy Ön rendelkezik a legjobb tudással, ha segítségre van szüksége ezek kiválasztásában és a keresési forgalomban, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi szívesen segítünk
- a téma, a fő kulcsszó és az alkulcsszavak kiválasztása után készítsen egy vázlatot bejegyzésének, amely a lentebb leírtakat követi (Meta Tag, H2 Tag, képek és egyéb média stb.)
- a vázlat jóváhagyása után jóváhagyunk egy határidőt, a közzététel dátumát és egyéb részleteket
- miután a cikk elkészült, küldje el nekünk e-mailben az önéletrajzával együtt, és küldje el matej-nek a liveagent.com címre
Tartalom ellenőrző lista:
- a cím után KÖTELEZŐ rövid leírást adni a cikkről
- a cikket különböző címekre és alcímekre kell választani, amelyek segítik az olvasót az adott cikkben való eligazodásban
- a cikkeknek bekezdésekben kell lenniük (egyenletesen elválasztva) a jobb olvashatóság érdekében
- a cikkben legalább 5 képnek kell szerepelnie, a saját képek pluszt jelentenek, a nyilakkal ellátott képernyőképek rendben vannak
- a videókat / prezentációkat / infografikákat / gifeket örömmel fogadjuk
- használjon különböző tartalmat – beszélgetések, idézetek, tweetek, (árképzési) táblázatok, grafikonok
- használjon különböző formázási lehetőségeket: kiemelt szöveg, felsorolási pontok, számozott szöveg
- hosszabb cikkekben használjon tartalomjegyzéket vagy úgynevezett hivatkozást a cikkre
- az olvashatóság érdekében a szöveget szóközzel kell elválasztani
a szövegben külső hivatkozásoknak kell lenniük (hiteles / a témához hasonló weboldalakhoz), és lehetőleg friss, új tartalomhoz, és különféle forrásokat használjon, ne csak egyet, használja a http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com-ot a webhelyek, a forgalom vagy hasonló eszközök jogosultságának ellenőrzésére (2-5 link)
- ha lehetséges és releváns, linkelje a PostAffiliatePro-t, a QualityUnit-ot vagy valahol a márkánkat (LiveAgent)
- a szövegben linkeknek kell lenniük saját weboldalakra (2-5 oldal)
- a szövegben adjon tippeket, statisztikákat vagy bármilyen más érdekes tényeket
- a listák jól működnek (pl. 10 tipp a testmozgáshoz)
- link szövegek (ún. horgonyszöveg) releváns és különféle kulcsszavakat tartalmaznak és legalább 2 szót tartalmaznak
- a fizetett / promóciós linkeknek nincsen követendő jellegzetessége a keresőmotorok számára
- a szövegben megemlítheti a témához kapcsolódó javasolt termékeket
- a cikk végén cselekvésre ösztönző gombnak kell lennie / a cikkben többnek
Elküldés előtti ellenőrző lista:
- a cím figyelemfelkeltő és kulcsszavakat tartalmaz
- cím vagy a SEO h1 tag csak egyszer szerepel a cikkben, és tartalmazza a legfontosabb kulcsszavakat
- több alcím is található h2 címkeként, és más fontos kulcsszavakat tartalmaz, és a bennük lévő tartalom egyenletesen oszlik el
- Az URL rövid és kulcsszavakat tartalmaz
- kategória és egy vagy több címke ki van kiválasztva
- a kiemelt kép be van állítva és helyesen jelenik meg
- A SEO cím legfeljebb 55 karakterből áll és kulcsszavakat tartalmaz
- meta leírás legfeljebb 155 karaktert tartalmaz és figyelemfelkeltő
- a kép legfeljebb 100 kB, Alt Tag-et, megfelelő fájlnevet tartalmaz és szabadon használható (licenc)
- több bejövő és kimenő link kapcsolódik a cikkhez
- a cikkben nincsenek nyelvtani hibák!
- készen áll az önéletrajzával és várjuk a poszt megjelenését 🙂
Kapcsolódó cikkek
Funkciók
Fedezze fel a LiveAgent összetett ügyfélszolgálati funkcióit, jegykezelés, élő chat, hívóközpont és még sok más! Próbálja ki most!
Integrációk
Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!
LiveAgent Árak
Fedezze fel a LiveAgent elérhető árazási csomagjait kis-, közép- és nagyvállalkozások számára, 14 napos ingyenes próbával!