Jegykezelő alternatívákat keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb jegykezelő alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Készen áll egy új jegykezelő rendszerre?

A jegykezelő szoftvere nem felel meg az elvárásoknak? Szüksége van egy alternatívára? Alapos összehasonlításunk fényt derít a legnépszerűbb jegyrendszerekre.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Miért a LiveAgent a legjobb jegykezelő alternatíva?

Social customer service templates

130+ integráció

Call center agent provides support via phone

Korlátlan tárhely

Person drafting the integration flow

Számos funkció

Person speaking multiple languages

24/7 támogatás

Funkciók Liveagent Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesket a LiveAgenttel.
SysAid
Hasonlítsa össze a SysAid és a LiveAgent szolgáltatásait.
Help Scout
Hasonlítsa össze a Help Scout-ot a LiveAgenttel.
Értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftverértékelése.
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
A Zendesk az összesített értékelésen 5-ből 4.3-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A SysAid az összesített értékelésen 5-ből 4.5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
A Helpdesk.com az összesített értékelésen 5-ből 4.6-ot kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A HelpScout az összesített értékelésen 5-ből 4.8-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent besorolása 4,6 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.3
A Zendesk besorolása 4,3 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.4
A SysAid besorolása 4,4 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.8
A Helpdesk.com besorolása 4,8 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.7
A Help Scout besorolása 4,7 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgent értékelése 4,7 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.2
A Zendesk értékelése 4,2 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A SysAid értékelése 4,5 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A Helpdesk.com értékelése 4,8 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A Help Scout értékelése 4,8 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$15/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
$5/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
Ismeretlen
$4/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
$15/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
A LiveAgent riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A Zendesk riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A SysAid riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A Helpdesk.com riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A Help Scout riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
A LiveAgent automatizált jegyirányítást kínál.
A Zendesk automatizált jegyirányítást kínál.
A SysAid automatizált jegyirányítást kínál.
A Helpdesk.com automatizált jegyirányítást kínál.
A Help Scout automatizált jegyirányítást kínál.
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
A LiveAgent call center menedzsmentet kínál.
A Zendesk call center menedzsmentet kínál.
A SysAid nem kínál call center menedzsmentet.
A Helpdesk.com nem kínál call center menedzsmentet.
A Help Scout call center menedzsmentet kínál.
Testreszabható márkajelzés
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
A LiveAgent testreszabható márkanevet kínál.
A Zendesk testreszabható márkanevet kínál.
A SysAid testreszabható márkanevet kínál.
A Helpdesk.com testreszabható márkanevet kínál.
A Help Scout testreszabható márkanevet kínál.
E-mail integráció
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
A LiveAgent e-mail integrációkat kínál.
A Zendesk e-mail integrációkat kínál.
A SysAid e-mail integrációkat kínál.
A Helpdesk.com e-mail integrációkat kínál.
A Help Scout e-mail integrációkat kínál.
Interakciókövetés
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
A LiveAgent interakciókövetést kínál.
A Zendesk interakciókövetést kínál.
A SysAid interakciókövetést kínál.
A Helpdesk.com interakciókövetést kínál.
A Help Scout interakciókövetést kínál.
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
A LiveAgent tudásbázis-kezelést kínál.
A Zendesk tudásbázis-kezelést kínál.
A SysAid tudásbázis-kezelést kínál.
A Helpdesk.com tudásbázis-kezelést kínál.
A Help Scout tudásbázis-kezelést kínál.
Makrók/sablon válaszok
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy előre meghatározott válaszokat hozzanak létre a gyakran feltett kérdésekre, amelyek egyetlen kattintással telepíthetők.
A LiveAgent makrókat/sablon válaszokat kínál.
A Zendesk makrókat/sablon válaszokat kínál.
A SysAid makrókat/sablon válaszokat kínál.
A Helpdesk.com makrókat/sablon válaszokat kínál.
A Help Scout makrókat/sablon válaszokat kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
A LiveAgent többcsatornás kommunikációt kínál.
A Zendesk többcsatornás kommunikációt kínál.
A SysAid többcsatornás kommunikációt kínál.
A Helpdesk.com többcsatornás kommunikációt kínál.
A Help Scout nem kínál többcsatornás kommunikációt.
Hálózatfigyelés
Figyelje a rendszer/hálózat állapotát, és ellenőrizze, hogy az összes rendszer online-e és megfelelően működik-e.
A LiveAgent hálózati megfigyelést kínál.
A Zendesk hálózati megfigyelést kínál.
A SysAid nem kínál hálózati megfigyelést.
A Helpdesk.com nem kínál hálózati megfigyelést.
A Help Scout hálózati megfigyelést kínál.
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
A LiveAgent valós idejű csevegést kínál.
A Zendesk valós idejű csevegést kínál.
A SysAid valós idejű csevegést kínál.
A Helpdesk.com nem kínál valós idejű csevegést.
A Help Scout valós idejű csevegést kínál.
Távoli hozzáférés/vezérlés
Az ügyfelek számítógépének távoli elérésének és vezérlésének lehetősége a probléma gyorsabb megoldása érdekében.
A LiveAgent nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
A Zendesk nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
A SysAid távoli hozzáférést/vezérlést kínál.
A Helpdesk.com nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
A Help Scout nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
Jelentés/elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a teljesítményjelentések készítését.
A LiveAgent jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Zendesk jelentéseket/elemzéseket kínál.
A SysAid jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Helpdesk.com jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Help Scout nem kínál jelentést/elemzést.
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Zendesk önkiszolgáló portált kínál.
A SysAid önkiszolgáló portált kínál.
A Helpdesk.com önkiszolgáló portált kínál.
A Help Scout önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
A LiveAgent szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A Zendesk szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A SysAid szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A Helpdesk.com nem kínál szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést.
A Help Scout szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
A LiveAgent a közösségi média integrációit kínálja.
A Zendesk a közösségi média integrációit kínálja.
A SysAid nem kínál közösségi média-integrációkat.
A Helpdesk.com nem kínál közösségi média-integrációkat.
A Help Scout nem kínál közösségi média-integrációkat.
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Zendesk jegykezelést kínál.
A SysAid jegykezelést kínál.
A Helpdesk.com jegykezelést kínál.
A Help Scout jegykezelést kínál.
Munkafolyamat konfigurálása
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
A LiveAgent munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A Zendesk munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A SysAid munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A Helpdesk.com munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A Help Scout nem kínál munkafolyamat-konfigurációt.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

30 000+ vállalat és 150 millió végfelhasználó bízik bennünk

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Beállítás

Jegykezelő szoftverünk támogatja a többfelhasználós hozzáférést, és egyszerűsíti a közösségi médiából, az e-mailből, az élő csevegésből és a telefonról érkező összes üzenetet egyetlen postaládába.

Takarítson meg a tárhelyen

A LiveAgent korlátlan tárhelyet kínál jegyei, dokumentumai és hívásfelvételei számára, ellentétben sok versenytársunkkal. 

Még egy ok, amiért mi vagyunk a legjobb jegykezelő alternatíva..

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Szánjon időt az értékesítésre

A LiveAgent a leggazdagabb automatizálási funkciókkal büszkélkedhet, így a jelenlegi szolgáltatójának tökéletes jegykezelő alternatívája.

Racionalizálja a folyamatokat a hétköznapi feladatok automatizálásával, például címkék és felelősségek kijelölésével vagy az e-mailek nyomon követésével.

Információ karnyújtásnyira

Jegykezelő alternatívánk kiküszöböli a külső eszközök szükségességét, beépített alternatívák biztosításával.

Például a beépített CRM lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy az ügyféladatokat megtekinthessék és a jegyekre egy felületről válaszolhassanak.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Elakadt?

Jegykezelő alternatívánk ingyenes belső alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál.

A még nagyobb kényelem érdekében jegykezelő alternatívánk lehetővé teszi, hogy megoszthassa kattintható jegyazonosítóit kollégáival.

Legyen mindig egy lépéssel előrébb

Spóroljon ügynökeinek minden héten több, mint 15 órát, előre elkészített válaszok létrehozásával a gyakran feltett kérdésekre sablon üzenetek formájában.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Javítsa a válaszidőket 26%-kal

Több kérést tartalmazó jegyet kapott? Válassza ketté a jegyet a gyorsabb probléma megoldása érdekében.

Alternatív megoldásként egyesítsen két vagy több jegyet egybe annak biztosítása érdekében, hogy ne pazaroljon időt egyazon kérelem többszöri megoldására.

Teljesen alkalmazkodó

A LiveAgent 100% -ban skálázható és testreszabható üzleti igényeinek megfelelően, függetlenül attól, hogy az Astra pályamérésről van szó, vagy szezonálisan kell méreteznie.

Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Érjen el többet

A legjobb jegykezelő alternatíva lehetővé teszi az átláthatóságot.

Megtudhatja, hogy hány jegyet kap havonta, hányra válaszoltak időben, mely SLA-k nem teljesültek, és ki volt a felelős értük.

Tegye játékká

A jegykezelő szoftvere szórakoztatja a mindennapi munkában?

Jegykezelő alternatívánk az egyik legjobb, mivel lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy játékokat játszanak, amelyek elősegítik az egészséges versenyt és növelik a hatékonyságot. 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Szerezze meg a legjobb ár-érték arányt, és tudja meg, hogyan teljesít a LiveAgent jegykezelő szoftver a versenytársak jegykezelő megoldásaival szemben.

Íme, mit mondanak ügyfeleink

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezJegykezelő alternatívák
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

Ász portál adatmigrációval, rendszerállapottal és változási naplóval foglalkozik. További információért látogassa meg a honlapot és olvassa a blogbejegyzéseket.

Más megoldást keres az Aircall helyett? Ismerje meg a LiveAgentet és annak előnyeit. Próbáljon ki már ma díjmentesen egy jobb minőségű szolgáltatást.

Aircall alternatívát keres?

A jó ügyfélszolgálat kulcsfontosságú a hatékony kommunikáció és elégedett ügyfelek szempontjából. A LiveAgent szoftver a vevői igények kezelésében és a hatékonyság növelésében segíthet, alternatívája a HappyFoxnak.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent hatékony és kedvező árú választás online vállalkozások számára, segítve növelni a vásárlói elégedettséget és támogatást nyújtani ügyfeleknek.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver többet kínál, mint egy egyszerű üzenetváltás. Testreszabható élményt, sok integrációt és jobb beszélgetési tapasztalatot biztosít az ügyfeleknek. Itt nincsenek chatbotok, csak kedves emberek.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az omnichannel megoldásnak köszönhetően az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikáció megerősödik és a LiveAgent call center szolgáltatása lehetőséget biztosít testreszabható gombok, híváskonfigurációk és ingyenes verzió használatára.

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót