A jegykezelő szoftvere nem felel meg az elvárásoknak? Szüksége van egy alternatívára? Alapos összehasonlításunk fényt derít a legnépszerűbb jegyrendszerekre.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki ingyen a legnépszerűbb jegykezelő szoftvert! Nincs szükség bankkártyára.
|
Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesket a LiveAgenttel.
|
SysAid Hasonlítsa össze a SysAid és a LiveAgent szolgáltatásait. | Help Scout
Hasonlítsa össze a Help Scout-ot a LiveAgenttel.
|
|
---|---|---|---|---|---|
Értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftverértékelése.
|
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.3
A Zendesk az összesített értékelésen 5-ből 4.3-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
A SysAid az összesített értékelésen 5-ből 4.5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.6
A Helpdesk.com az összesített értékelésen 5-ből 4.6-ot kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.8
A HelpScout az összesített értékelésen 5-ből 4.8-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
A LiveAgent besorolása 4,6 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
4.3
A Zendesk besorolása 4,3 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
4.4
A SysAid besorolása 4,4 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
4.8
A Helpdesk.com besorolása 4,8 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
4.7
A Help Scout besorolása 4,7 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A LiveAgent értékelése 4,7 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.2
A Zendesk értékelése 4,2 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
A SysAid értékelése 4,5 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.8
A Helpdesk.com értékelése 4,8 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.8
A Help Scout értékelése 4,8 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15/hó/ügynök
Ár USD/ügynök havonta.
|
$5/hó/ügynök
Ár USD/ügynök havonta.
|
Ismeretlen
|
$4/hó/ügynök
Ár USD/ügynök havonta.
|
$15/hó/ügynök
Ár USD/ügynök havonta.
|
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
|
A LiveAgent riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
A Zendesk riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
A SysAid riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
A Helpdesk.com riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
A Help Scout riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
|
A LiveAgent automatizált jegyirányítást kínál.
|
A Zendesk automatizált jegyirányítást kínál.
|
A SysAid automatizált jegyirányítást kínál.
|
A Helpdesk.com automatizált jegyirányítást kínál.
|
A Help Scout automatizált jegyirányítást kínál.
|
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
|
A LiveAgent call center menedzsmentet kínál.
|
A Zendesk call center menedzsmentet kínál.
|
A SysAid nem kínál call center menedzsmentet.
|
A Helpdesk.com nem kínál call center menedzsmentet.
|
A Help Scout call center menedzsmentet kínál.
|
Testreszabható márkajelzés
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
|
A LiveAgent testreszabható márkanevet kínál.
|
A Zendesk testreszabható márkanevet kínál.
|
A SysAid testreszabható márkanevet kínál.
|
A Helpdesk.com testreszabható márkanevet kínál.
|
A Help Scout testreszabható márkanevet kínál.
|
E-mail integráció
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
|
A LiveAgent e-mail integrációkat kínál.
|
A Zendesk e-mail integrációkat kínál.
|
A SysAid e-mail integrációkat kínál.
|
A Helpdesk.com e-mail integrációkat kínál.
|
A Help Scout e-mail integrációkat kínál.
|
Interakciókövetés
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
|
A LiveAgent interakciókövetést kínál.
|
A Zendesk interakciókövetést kínál.
|
A SysAid interakciókövetést kínál.
|
A Helpdesk.com interakciókövetést kínál.
|
A Help Scout interakciókövetést kínál.
|
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
|
A LiveAgent tudásbázis-kezelést kínál.
|
A Zendesk tudásbázis-kezelést kínál.
|
A SysAid tudásbázis-kezelést kínál.
|
A Helpdesk.com tudásbázis-kezelést kínál.
|
A Help Scout tudásbázis-kezelést kínál.
|
Makrók/sablon válaszok
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy előre meghatározott válaszokat hozzanak létre a gyakran feltett kérdésekre, amelyek egyetlen kattintással telepíthetők.
|
A LiveAgent makrókat/sablon válaszokat kínál.
|
A Zendesk makrókat/sablon válaszokat kínál.
|
A SysAid makrókat/sablon válaszokat kínál.
|
A Helpdesk.com makrókat/sablon válaszokat kínál.
|
A Help Scout makrókat/sablon válaszokat kínál.
|
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
|
A LiveAgent többcsatornás kommunikációt kínál.
|
A Zendesk többcsatornás kommunikációt kínál.
|
A SysAid többcsatornás kommunikációt kínál.
|
A Helpdesk.com többcsatornás kommunikációt kínál.
|
A Help Scout nem kínál többcsatornás kommunikációt.
|
Hálózatfigyelés
Figyelje a rendszer/hálózat állapotát, és ellenőrizze, hogy az összes rendszer online-e és megfelelően működik-e.
|
A LiveAgent hálózati megfigyelést kínál.
|
A Zendesk hálózati megfigyelést kínál.
|
A SysAid nem kínál hálózati megfigyelést.
|
A Helpdesk.com nem kínál hálózati megfigyelést.
|
A Help Scout hálózati megfigyelést kínál.
|
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
|
A LiveAgent valós idejű csevegést kínál.
|
A Zendesk valós idejű csevegést kínál.
|
A SysAid valós idejű csevegést kínál.
|
A Helpdesk.com nem kínál valós idejű csevegést.
|
A Help Scout valós idejű csevegést kínál.
|
Távoli hozzáférés/vezérlés
Az ügyfelek számítógépének távoli elérésének és vezérlésének lehetősége a probléma gyorsabb megoldása érdekében.
|
A LiveAgent nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
|
A Zendesk nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
|
A SysAid távoli hozzáférést/vezérlést kínál.
|
A Helpdesk.com nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
|
A Help Scout nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
|
Jelentés/elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a teljesítményjelentések készítését.
|
A LiveAgent jelentéseket/elemzéseket kínál.
|
A Zendesk jelentéseket/elemzéseket kínál.
|
A SysAid jelentéseket/elemzéseket kínál.
|
A Helpdesk.com jelentéseket/elemzéseket kínál.
|
A Help Scout nem kínál jelentést/elemzést.
|
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Zendesk önkiszolgáló portált kínál.
|
A SysAid önkiszolgáló portált kínál.
|
A Helpdesk.com önkiszolgáló portált kínál.
|
A Help Scout önkiszolgáló portált kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
|
A LiveAgent szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A Zendesk szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A SysAid szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A Helpdesk.com nem kínál szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést.
|
A Help Scout szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
|
A LiveAgent a közösségi média integrációit kínálja.
|
A Zendesk a közösségi média integrációit kínálja.
|
A SysAid nem kínál közösségi média-integrációkat.
|
A Helpdesk.com nem kínál közösségi média-integrációkat.
|
A Help Scout nem kínál közösségi média-integrációkat.
|
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Zendesk jegykezelést kínál.
|
A SysAid jegykezelést kínál.
|
A Helpdesk.com jegykezelést kínál.
|
A Help Scout jegykezelést kínál.
|
Munkafolyamat konfigurálása
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
|
A LiveAgent munkafolyamat-konfigurációt kínál.
|
A Zendesk munkafolyamat-konfigurációt kínál.
|
A SysAid munkafolyamat-konfigurációt kínál.
|
A Helpdesk.com munkafolyamat-konfigurációt kínál.
|
A Help Scout nem kínál munkafolyamat-konfigurációt.
|
Jegykezelő szoftverünk támogatja a többfelhasználós hozzáférést, és egyszerűsíti a közösségi médiából, az e-mailből, az élő csevegésből és a telefonról érkező összes üzenetet egyetlen postaládába.
A LiveAgent korlátlan tárhelyet kínál jegyei, dokumentumai és hívásfelvételei számára, ellentétben sok versenytársunkkal.
Még egy ok, amiért mi vagyunk a legjobb jegykezelő alternatíva..
A LiveAgent a leggazdagabb automatizálási funkciókkal büszkélkedhet, így a jelenlegi szolgáltatójának tökéletes jegykezelő alternatívája.
Racionalizálja a folyamatokat a hétköznapi feladatok automatizálásával, például címkék és felelősségek kijelölésével vagy az e-mailek nyomon követésével.
Jegykezelő alternatívánk kiküszöböli a külső eszközök szükségességét, beépített alternatívák biztosításával.
Például a beépített CRM lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy az ügyféladatokat megtekinthessék és a jegyekre egy felületről válaszolhassanak.
Jegykezelő alternatívánk ingyenes belső alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál.
A még nagyobb kényelem érdekében jegykezelő alternatívánk lehetővé teszi, hogy megoszthassa kattintható jegyazonosítóit kollégáival.
Spóroljon ügynökeinek minden héten több, mint 15 órát, előre elkészített válaszok létrehozásával a gyakran feltett kérdésekre sablon üzenetek formájában.
Több kérést tartalmazó jegyet kapott? Válassza ketté a jegyet a gyorsabb probléma megoldása érdekében.
Alternatív megoldásként egyesítsen két vagy több jegyet egybe annak biztosítása érdekében, hogy ne pazaroljon időt egyazon kérelem többszöri megoldására.
A LiveAgent 100% -ban skálázható és testreszabható üzleti igényeinek megfelelően, függetlenül attól, hogy az Astra pályamérésről van szó, vagy szezonálisan kell méreteznie.
A legjobb jegykezelő alternatíva lehetővé teszi az átláthatóságot.
Megtudhatja, hogy hány jegyet kap havonta, hányra válaszoltak időben, mely SLA-k nem teljesültek, és ki volt a felelős értük.
A jegykezelő szoftvere szórakoztatja a mindennapi munkában?
Jegykezelő alternatívánk az egyik legjobb, mivel lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy játékokat játszanak, amelyek elősegítik az egészséges versenyt és növelik a hatékonyságot.
A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Szerezze meg a legjobb ár-érték arányt, és tudja meg, hogyan teljesít a LiveAgent jegykezelő szoftver a versenytársak jegykezelő megoldásaival szemben.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent segítségével Ön irányítja a jegyrendszert. Felhőalapú megoldásunk könnyen kezelhető ügyfélszolgálatot biztosít. Az árképzés egyszerű, és csak azért fizet, amit használ. Így hozzáadhat, módosíthat vagy törölhet ügynököket és szolgáltatásokat.
A LiveAgent rengeteg jegykezelő funkciót kínál, mint például az univerzális postafiók, a szabályok, a hibrid jegyáramlás, a sablon üzenetek, a CRM, az online jegyelőzmények, az e-mailes értesítések, az ügynökök rangsorolása, a jegyek exportálása, az ellenőrzési napló és még sok más.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
Alternatívákat keres élő csevegésre?
Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.
A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.
SpiceWorks alternatívát keres?
A LiveAgent egy megbízható, kedvező árú és egyszerűen használható választás minden online vállalkozásnak. Több ügyfél pozitív tapasztalatait osztották meg, akik szerint a LiveAgent felgyorsította az ügyfelekkel folytatott kommunikációt, növelte a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt, és a jegyek jellegét kategorizálja, ami segít figyelemmel követni a szolgáltatással kapcsolatos igényeket. A LiveAgent az egyik legjobb alternatívája a Kayako-nak, és az ügyfélszolgálatot átláthatóvá és rendezetté teszi.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk