Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb jegykezelő alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Készen áll egy új jegykezelő rendszerre?

A jegykezelő szoftvere nem felel meg az elvárásoknak? Szüksége van egy alternatívára? Alapos összehasonlításunk fényt derít a legnépszerűbb jegyrendszerekre.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Miért a LiveAgent a legjobb jegykezelő alternatíva?

Social customer service templates

130+ integráció

Call center agent provind support via phone

Korlátlan tárhely

Person drafting the integration flow

Számos funkció

Person speaking multiple languages

24/7 támogatás

Funkciók Liveagent Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesket a LiveAgenttel.
SysAid
Hasonlítsa össze a SysAid és a LiveAgent szolgáltatásait.
Help Scout
Hasonlítsa össze a Help Scout-ot a LiveAgenttel.
Értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftverértékelése.
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.3
A Zendesk az összesített értékelésen 5-ből 4.3-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A SysAid az összesített értékelésen 5-ből 4.5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
A Helpdesk.com az összesített értékelésen 5-ből 4.6-ot kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A HelpScout az összesített értékelésen 5-ből 4.8-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent besorolása 4,6 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.3
A Zendesk besorolása 4,3 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.4
A SysAid besorolása 4,4 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.8
A Helpdesk.com besorolása 4,8 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.7
A Help Scout besorolása 4,7 az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgent értékelése 4,7 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.2
A Zendesk értékelése 4,2 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
A SysAid értékelése 4,5 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A Helpdesk.com értékelése 4,8 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.8
A Help Scout értékelése 4,8 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$15/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
$5/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
Ismeretlen
$4/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
$15/hó/ügynök Ár USD/ügynök havonta.
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
A LiveAgent riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A Zendesk riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A SysAid riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A Helpdesk.com riasztásokat és eszkalációkat kínál.
A Help Scout riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
A LiveAgent automatizált jegyirányítást kínál.
A Zendesk automatizált jegyirányítást kínál.
A SysAid automatizált jegyirányítást kínál.
A Helpdesk.com automatizált jegyirányítást kínál.
A Help Scout automatizált jegyirányítást kínál.
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
A LiveAgent call center menedzsmentet kínál.
A Zendesk call center menedzsmentet kínál.
A SysAid nem kínál call center menedzsmentet.
A Helpdesk.com nem kínál call center menedzsmentet.
A Help Scout call center menedzsmentet kínál.
Testreszabható márkajelzés
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
A LiveAgent testreszabható márkanevet kínál.
A Zendesk testreszabható márkanevet kínál.
A SysAid testreszabható márkanevet kínál.
A Helpdesk.com testreszabható márkanevet kínál.
A Help Scout testreszabható márkanevet kínál.
E-mail integráció
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
A LiveAgent e-mail integrációkat kínál.
A Zendesk e-mail integrációkat kínál.
A SysAid e-mail integrációkat kínál.
A Helpdesk.com e-mail integrációkat kínál.
A Help Scout e-mail integrációkat kínál.
Interakciókövetés
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
A LiveAgent interakciókövetést kínál.
A Zendesk interakciókövetést kínál.
A SysAid interakciókövetést kínál.
A Helpdesk.com interakciókövetést kínál.
A Help Scout interakciókövetést kínál.
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
A LiveAgent tudásbázis-kezelést kínál.
A Zendesk tudásbázis-kezelést kínál.
A SysAid tudásbázis-kezelést kínál.
A Helpdesk.com tudásbázis-kezelést kínál.
A Help Scout tudásbázis-kezelést kínál.
Makrók/sablon válaszok
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy előre meghatározott válaszokat hozzanak létre a gyakran feltett kérdésekre, amelyek egyetlen kattintással telepíthetők.
A LiveAgent makrókat/sablon válaszokat kínál.
A Zendesk makrókat/sablon válaszokat kínál.
A SysAid makrókat/sablon válaszokat kínál.
A Helpdesk.com makrókat/sablon válaszokat kínál.
A Help Scout makrókat/sablon válaszokat kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
A LiveAgent többcsatornás kommunikációt kínál.
A Zendesk többcsatornás kommunikációt kínál.
A SysAid többcsatornás kommunikációt kínál.
A Helpdesk.com többcsatornás kommunikációt kínál.
A Help Scout nem kínál többcsatornás kommunikációt.
Hálózatfigyelés
Figyelje a rendszer/hálózat állapotát, és ellenőrizze, hogy az összes rendszer online-e és megfelelően működik-e.
A LiveAgent hálózati megfigyelést kínál.
A Zendesk hálózati megfigyelést kínál.
A SysAid nem kínál hálózati megfigyelést.
A Helpdesk.com nem kínál hálózati megfigyelést.
A Help Scout hálózati megfigyelést kínál.
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
A LiveAgent valós idejű csevegést kínál.
A Zendesk valós idejű csevegést kínál.
A SysAid valós idejű csevegést kínál.
A Helpdesk.com nem kínál valós idejű csevegést.
A Help Scout valós idejű csevegést kínál.
Távoli hozzáférés/vezérlés
Az ügyfelek számítógépének távoli elérésének és vezérlésének lehetősége a probléma gyorsabb megoldása érdekében.
A LiveAgent nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
A Zendesk nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
A SysAid távoli hozzáférést/vezérlést kínál.
A Helpdesk.com nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
A Help Scout nem kínál távoli hozzáférést/vezérlést.
Jelentés/elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a teljesítményjelentések készítését.
A LiveAgent jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Zendesk jelentéseket/elemzéseket kínál.
A SysAid jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Helpdesk.com jelentéseket/elemzéseket kínál.
A Help Scout nem kínál jelentést/elemzést.
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Zendesk önkiszolgáló portált kínál.
A SysAid önkiszolgáló portált kínál.
A Helpdesk.com önkiszolgáló portált kínál.
A Help Scout önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
A LiveAgent szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A Zendesk szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A SysAid szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A Helpdesk.com nem kínál szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést.
A Help Scout szolgáltatásszint-megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
A LiveAgent a közösségi média integrációit kínálja.
A Zendesk a közösségi média integrációit kínálja.
A SysAid nem kínál közösségi média-integrációkat.
A Helpdesk.com nem kínál közösségi média-integrációkat.
A Help Scout nem kínál közösségi média-integrációkat.
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Zendesk jegykezelést kínál.
A SysAid jegykezelést kínál.
A Helpdesk.com jegykezelést kínál.
A Help Scout jegykezelést kínál.
Munkafolyamat konfigurálása
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
A LiveAgent munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A Zendesk munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A SysAid munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A Helpdesk.com munkafolyamat-konfigurációt kínál.
A Help Scout nem kínál munkafolyamat-konfigurációt.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

30 000+ vállalat és 150 millió végfelhasználó bízik bennünk

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Beállítás

Jegykezelő szoftverünk támogatja a többfelhasználós hozzáférést, és egyszerűsíti a közösségi médiából, az e-mailből, az élő csevegésből és a telefonról érkező összes üzenetet egyetlen postaládába.

Takarítson meg a tárhelyen

A LiveAgent korlátlan tárhelyet kínál jegyei, dokumentumai és hívásfelvételei számára, ellentétben sok versenytársunkkal. 

Még egy ok, amiért mi vagyunk a legjobb jegykezelő alternatíva..

Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Szánjon időt az értékesítésre

A LiveAgent a leggazdagabb automatizálási funkciókkal büszkélkedhet, így a jelenlegi szolgáltatójának tökéletes jegykezelő alternatívája.

Racionalizálja a folyamatokat a hétköznapi feladatok automatizálásával, például címkék és felelősségek kijelölésével vagy az e-mailek nyomon követésével.

Információ karnyújtásnyira

Jegykezelő alternatívánk kiküszöböli a külső eszközök szükségességét, beépített alternatívák biztosításával.

Például a beépített CRM lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy az ügyféladatokat megtekinthessék és a jegyekre egy felületről válaszolhassanak.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software

Elakadt?

Jegykezelő alternatívánk ingyenes belső alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál.

A még nagyobb kényelem érdekében jegykezelő alternatívánk lehetővé teszi, hogy megoszthassa kattintható jegyazonosítóit kollégáival.

Legyen mindig egy lépéssel előrébb

Spóroljon ügynökeinek minden héten több, mint 15 órát, előre elkészített válaszok létrehozásával a gyakran feltett kérdésekre sablon üzenetek formájában.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Javítsa a válaszidőket 26%-kal

Több kérést tartalmazó jegyet kapott? Válassza ketté a jegyet a gyorsabb probléma megoldása érdekében.

Alternatív megoldásként egyesítsen két vagy több jegyet egybe annak biztosítása érdekében, hogy ne pazaroljon időt egyazon kérelem többszöri megoldására.

Teljesen alkalmazkodó

A LiveAgent 100% -ban skálázható és testreszabható üzleti igényeinek megfelelően, függetlenül attól, hogy az Astra pályamérésről van szó, vagy szezonálisan kell méreteznie.

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Érjen el többet

A legjobb jegykezelő alternatíva lehetővé teszi az átláthatóságot.

Megtudhatja, hogy hány jegyet kap havonta, hányra válaszoltak időben, mely SLA-k nem teljesültek, és ki volt a felelős értük.

Tegye játékká

A jegykezelő szoftvere szórakoztatja a mindennapi munkában?

Jegykezelő alternatívánk az egyik legjobb, mivel lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy játékokat játszanak, amelyek elősegítik az egészséges versenyt és növelik a hatékonyságot. 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Szerezze meg a legjobb ár-érték arányt, és tudja meg, hogyan teljesít a LiveAgent jegykezelő szoftver a versenytársak jegykezelő megoldásaival szemben.

Íme, mit mondanak ügyfeleink

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért válassza a LiveAgent jegykezelési alternatívát?

A LiveAgent segítségével Ön irányítja a jegyrendszert. Felhőalapú megoldásunk könnyen kezelhető ügyfélszolgálatot biztosít. Az árképzés egyszerű, és csak azért fizet, amit használ. Így hozzáadhat, módosíthat vagy törölhet ügynököket és szolgáltatásokat.

Milyen jegykezelő szolgáltatásokat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent rengeteg jegykezelő funkciót kínál, mint például az univerzális postafiók, a szabályok, a hibrid jegyáramlás, a sablon üzenetek, a CRM, az online jegyelőzmények, az e-mailes értesítések, az ügynökök rangsorolása, a jegyek exportálása, az ellenőrzési napló és még sok más.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót