Ingyenes próba

Jegykezelő szoftver

Biztosítson zökkenőmentes ügyfélszolgálatot minden csatornán.
  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nincs szükség bankkártya megadására    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
LiveAgent omnichannel ticketing
ticketingsw_bg 1.jpg

A LiveAgent ügyfélszolgálati jegykezelő szoftvere

Elege van az unalmas jegykezelő szoftverből? Így vagyunk ezzel mi is. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, közösségi média említései és egyéb csatornái egyetlen univerzális postafiókba kerülnek, és a fejlett automatizálási szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálati rémálma véget ér a „Regisztráció” gomb egyszerű kattintásával.
  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Jegykezelő szoftver demo

00:00/03:20

Mi az a jegykezelő szoftver?

A jegykezelő rendszer az ügyfelek kéréseit jegyekké alakítja, amelyek könnyen eloszthatók az ügyfélszolgálati csapat között. Ez nagymértékben javíthatja a jegykezelést, mivel az ügyfélszolgálati ügynökök egy helyről hatékonyan érhetik el és oldhatják meg az ügyfelek kérdéseit.

LiveAgent termék ismertető

00:00/02:24

Jegykezelő rendszer intuitív felhasználói felülettel

A LiveAgent jegykezelő szoftver automatikusan nyomon követi és jegyekké alakítja át az ügyfelek összes problémáját. A kommunikáció minden bejövő formája jegyekké alakul a jobb kényelem és a feladatkezelés érdekében. A felhasználói felület adaptálható és intuitív.
lets_chat

Jegykezelő szoftver az ügyfél-elégedettség érdekében

Javítsa webhelyét, és kezdjen beszélgetéseket a látogatókkal a modern üzenetküldő szoftvernek köszönhetően. Növelje az ügyfelek hűségét a csevegési kérésekre adott gyors válaszokkal egy hatékony eszköznek köszönhetően. Tekintse meg, mit kapnak ügyfelei és ügyfélszolgálati csapatai a LiveAgent segítségével.
Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:
  • Megbízható és gyors chat szolgáltatások
  • Megnövelt válaszidő
  • Gyorsabb az ügyfélkérdések megoldása
LiveAgent real time typing preview

A LiveAgent túlmutat egy IT jegykezelő szoftveren

A LiveAgent egy IT jegykezelő szoftver, amely több csatornát, például e-maileket, chateket, hívásokat és közösségi médiát egyesít, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfelei számára. De ez nem áll meg itt. A LiveAgent ügyfélportált kínál több tudásbázisú támogatással, fórumokkal, valamint vásárlói visszajelzésekkel és javaslatokkal. Fedezze fel, mit kínál szervezete számára a legfejlettebb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer.
Minden az egyben megoldás

Univerzális postafiók

  • Nem kell külön figyelnie az egyes kommunikációs csatornákat. Az univerzális megosztott postafiók egy helyre gyűjti az összes üzenetet, és jegyekké alakítja őket. Hozza le e-mail postafiókját, és válaszoljon e-mailekre, telefonhívásokra, közösségi média üzenetekre, élő chat-üzenetekre és tudásbázisjegyekre egy központi helyen.
  • Az ügyfélkommunikáció minden része egy helyen
  • Kényelmes irányítópult egyszerű rendszerezéssel
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing
Hibrid jegykezelés

Szervezett ügyfél-interakciók

A bejövő jegy bármely csatornáról érkezhet, valahányszor az ügyfél kapcsolatba lép a támogatással. A LiveAgent megszervezi az összes kommunikációt, így nem kell hosszas keresést végeznie. Az ügyféligényeket egyetlen ügyfélszolgálati jegyszálban tarthatja, függetlenül attól, hogy e-mailből, élő csevegésből vagy közösségi médiából érkezik.
  • A csatornáktól függetlenül minden kommunikációt rendszerezzen
  • Csökkentse az ügynök válaszidejét, és biztosítson gyorsabb válaszokat
  • Javítsa munkafolyamatát, és egyszerűen találja meg az ügyfél jegyeket
Csapat kommunikáció

Belső jegyek és jegyzetek

  • Hozzon létre jegyeket, amelyeket csak az ügyfélszolgálati ügynökei láthatnak. Használja őket jegyzetként fontos információk lejegyzéséhez, emlékeztetőknek, amelyeket meg kell jegyezni, vagy konkrét feladatokat hozhat létre egy jegyszálon belül. Osszon meg mindent, ami fontos a kollégáival közvetlenül a jegyekben.
  • Készítsen feljegyzéseket és feladatokat az ügynökök számára
  • Írjon le fontos információkat az ügyfelekről
  • Hozzon létre emlékeztetőket magának közvetlenül a jegyekben
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages
Hatékony munkafolyamat

Előre megírt üzenetek

Használja a Kész válaszokat, hogy válaszoljon a gyakran feltett kérdésekre az ügyféljegyekben, és csökkentse az ügynök válaszidejét. A help desk csapata lényegesen gyorsabban tudja megoldani a gyakori problémákat, és a kidolgozottabb ügyfélkérdésekre összpontosíthat. Maradjon arra összpontosítva, ami a figyelmet igényli.
  • Előre megírt válaszok különböző forgatókönyvekhez
  • Gyorsabb megoldási idő a gyakran feltett kérdésekkel
  • Fokozott ügynöki termelékenység és fókusz
Tudásmenedzsment

A tudásbázis a jegykezelés része

  • Hozzon létre tudásbázisokat azoknak az ügyfeleknek, akik az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel helyett az önkiszolgáló lehetőségeket részesítik előnyben. A LiveAgent adaptálható ügyfélportált kínál tudásbázissal, amely támogatja az egyéni márkaépítést. Adjon hozzá GYIK-et és fórumokat a beszélgetésekhez. Hagyja, hogy ügyfelei segítsenek magukon, amikor az ügynökök offline állapotban vannak.
  • Teljes körű önkiszolgáló portállehetőségek
  • Ügyfélportál, tudásbázis, fórumok és GYIK
LiveAgent knowledge base

Hogyan segítheti vállalkozását az online jegykezelő szoftver?

Fedezze fel, hogyan segíthet a jegykezelés az ügyfelek kérésének kezelésében, az ügyfelek megtartásának növelésében vagy az ügyfelek elégedettségének javításában
Elégítse ki az ügyfelek igényeit
Elégítse ki ügyfeleit egy jegykezelő rendszerrel, amely segíthet gyorsabb és megalapozottabb válaszokat adni. Kínáljon kényelmet ügyfelei számára, és több csatornán keresztül válaszoljon, miközben mindent rendszerezett.
  • Az ügyfelek kielégítése gyors és informatív válaszokkal
  • Támogatás biztosítása több kommunikációs csatornán keresztül
icontabs_chart
80 %
a fogyasztók gyorsaságot és kényelmet várnak el Az ügyfelek többsége a gyorsaságot, a hozzáértő segítséget, a kényelmet és a barátságosságot tartja az ügyfélszolgálat fontos elemének.
ROI növelése
Az ügyfelek minden üzletben értékelik a jó ügyfélszolgálatot. Növelje bevételeit a gyorsabb és megbízható támogatással, miközben csökkenti az ügyfélszolgálati osztály költségeit egyetlen külön ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerrel.
  • Csökkentse az ügyfélszolgálati költségeket a LiveAgent segítségével
  • Növelje bevételeit megbízható támogatás nyújtásával
icontabs_chart
86 %
hajlandó fizetni a jó szolgáltatásért Csökkentse költségeit, miközben többet keres. Az ügyfelek mindig hajlandóak többet fizetni a kiváló ügyfélszolgálati élményért.
Szerezzen hűséget
A hálás ügyfelek mindig értékelik a jó szolgáltatást és az ügyfélszolgálati ügynökök hozzáértő segítségét. Javítsa ügyfélszolgálatát a nagy jegyforgalom idején, és alakítson ki erős vásárlói hűséget nagyszerű interakciókkal.
  • Építsd ki az ügyfelek hűségét bármely preferált csatornán
  • Szerezzen hűséges ügyfeleket, akik újra visszatérnek vásárolni
icontabs_chart
73%
Magasabb elégedettségi arány Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket, és tegye boldoggá ügyfeleit. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.
Legjobb ár

Átlátható és tisztességes árazás

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak – csak havi számlázás van. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valós használat után számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.
Ticket

Ticket

Kisvállalkozóknak és vállalkozásoknak

$15/hó
Ticket

Ticket+Chat

Élő chat funkciók a szokásos help desk funkciókon felül.

$29/hó

Teljes útmutató a legjobb jegykezelő szoftverhez

Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot, és jegykezelővel szervezze meg kérdéseit

Hogyan válasszuk ki a legjobb jegykezelő szoftvert

Kötelezettségvállalások

Ismerkedjen meg a jegykezelő megoldásokkal, és ismerje meg a szoftveres kötelezettségvállalásokat. Ide tartoznak az alapárak, a szoftver- vagy hardverkövetelmények, a beépített szolgáltatások, az integrációk, a támogatott ügyfélkommunikációs csatornák, és még az ügyfélszolgálati ügyfélszolgálat is. Miután minden létfontosságú információ birtokában van, megalapozott döntést hozhat arról, hogy melyik szoftver a legmegfelelőbb az Ön helyzetének.

Árazás

A vállalkozása számára legmegfelelőbb jegykezelő szoftver kiválasztásával kapcsolatos leggyakoribb problémák közé tartoznak az árazási lehetőségek. A jegykezelő szoftverek ára néhány tényezőtől függ, mint például az alapvető funkciók, egyedi integrációk, a megbízhatóság és egyebek. Mindenképpen fontolja meg ezeket a lehetőségeket, és hasonlítsa össze az árszinteket, hogy biztosan megkapja a szükséges szoftvert túlfizetés nélkül.

Támogatás

Minden help desk szoftvernek kiváló támogatást kell nyújtania a felhasználók számára. Ezért a felhasználóbarát önkiszolgáló lehetőségek és a közvetlen kapcsolatfelvételi lehetőségek elengedhetetlenek. A LiveAgent ügyfelei e-mailben, élő chaten vagy telefonon bármikor kapcsolatba léphetnek a hét minden napján 24 órában elérhető ügyfélszolgálatunkkal. Önkiszolgálási lehetőségeket kereshet külső tudású ügyfélbázisunkban is.

Kapcsolatfelvételi lehetőségek

Kiváló ügyfélszolgálatot biztosít olyan eszközök választékával, amelyek segítenek elérni minden fontos ügyfélcsatornát. Adja meg például ügyfelei számára azt a lehetőséget, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel e-mailben, élő chaten, hívások útján, vagy akár közösségi médián keresztül. Az ügyfélportál és a külső tudásbázis hozzáadásával biztosíthatja, hogy ügyfelei megtalálják a számukra legmegfelelőbb lehetőséget.

Fel/le méretezési képesség

Úszik a bejövő kérésekben? Minden jó jegykezelő szoftver segíthet a bővítésben, amikor csak szükséges, és segít helyet teremteni több ügyfélszolgálati ügynöknek. Ez fordítva is működik. Nyugodtan váltson alacsonyabb verzióra, amikor úgy érzi, hogy túlfizet a nem használt funkciókért.

Szoftver korlátozások

Ügyfélszolgálati csapatának minden szükséges eszközzel rendelkeznie kell a támogatás nyújtásához. A szoftverkorlátozásoknak nem kell feltétlenül rossznak lenniük, különösen az olyan ügyfélszolgálatok esetében, amelyek nem igényelnek minden szoftvert és szolgáltatást. Fontolja meg mindazt, amire szüksége van, és válassza ki a legjobb lehetőségeket méltányos áron.

Együttműködési lehetőségek

Az ügyfélszolgálati képviselőknek egységként kell működniük. Használja ki a help desk együttműködési eszközeit, ossza meg ügyfélprofiljait, és egyszerűen működjön együtt az ügyfelekkel kapcsolatos kérdésekben. Bárki jelentkezhet. A LiveAgent szükség esetén segíthet feljegyzésekkel, címkékkel, elérhetőségi adatokkal, és ügyféljegyek felosztásában, amikor szükség van rá.

A jegykezelő szoftver 8 legjobb szolgáltatója

1. LiveAgent

Mindenkinek ajánlott, aki minden csatornán kiváló ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani A LiveAgent egy nagyszerű általános célú help desk rendszer, amely szinte bármilyen típusú ügyfélszolgálat kezelésére képes. E-mail, élő chat, call center, közösségi média és ügyfélportál támogatásával érkezik tudásbázissal. A LiveAgent emellett számos termelékenységi funkciót, elemzést, és számos natív integrációt kínál más hasznos szoftverekkel. Ezenkívül a LiveAgent ügyfélszolgálati ügynökei a hét minden napján, 24 órában elérhetők.

LiveAgent ügyfelek

A LiveAgent ügyfelei között vannak olyan jól ismert cégek, mint a BMW, az O2, a Yamaha, a Slido, a Forbes, a Nascar és az Airbus.

LiveAgent árazás

A LiveAgent négy csomagot kínál különféle funkciókkal és hozzáféréssel a kommunikációs csatornákhoz. Válassza ki az igényeinek megfelelőt méltányos áron. Ezenkívül bármikor vásárolhat külön funkciókat a csomag frissítése nélkül.
Ingyenes 0 dollár ügynökönként/hónap
Ingyenes fiókunk olyan jegykezelő funkciókat kínál, amelyek jól szolgálják Önt, ha nem szeretne széleskörű ügyfélszolgálatot nyújtani.
Ticket 15 dollár ügynökönként/hónap
LiveAgent jegykezelő amely képes kezelni az összes e-mail kommunikációt. A csomag hasznos jegykezelési funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetik napi tevékenységeit, valamint egy külső és belső tudásbázissal rendelkező ügyfélportállal.
Ticket + Chat 29 dollár ügynökönként/hónap
Adja hozzá a piac leggyorsabb élő chat widgetjét webhelye kiegészítéseként. Szerezzen be egy gyors és népszerű kommunikációs csatornát jegyvásárlása kiegészítéseként. Ezenkívül hatékony webhelykövetést és egyéb nagyszerű csevegési funkciókat is kap.
All-Inclusive 39 dollár ügynökönként/hónap
All-Inclusive csomagunk mindent tartalmaz, amit a korábbi csomagokban említettünk, és korlátlan hívásfelvétellel, IVR-fákkal és videohívásokkal egészíti ki a call center funkcióit. A közösségi média többcsatornás támogatása is rendelkezésre áll, így hozzáadhatja Facebook-, Instagram-, Twitter- és Viber-fiókjait.

Kulcsfontosságú LiveAgent információk

A LiveAgentnek több ezer ügyfele van világszerte különböző üzleti területekről és iparágakból. Az ügyfelek magánszemélyek és vállalkozások, bármilyen méretűek. A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy minden fontos ügyfélcsatornán keresztül támogatást nyújtson. A jegykezelő rendszer szoftverünk segítséget nyújt az e-mailek, élő chat, hívások, közösségi oldalak és egy tudásbázissal rendelkező ügyfélportál kezelésében. Mindent több mint 130 funkció támogat, és több mint 195 integrációt hozhat létre más szoftverekkel. A LiveAgent 24 órás ügyfélszolgálatot is kínál minden ügyfél számára.

Részletes LiveAgent összehasonlítás más jegykezelő szoftverekkel

2.

2. Zoho Desk

Mindenkinek ajánlott, aki egy átfogó, könnyen használható help desk szoftvert keres A LiveAgenthez hasonlóan a Zoho Desk is mindenre kiterjedő ügyfélszolgálati megoldást kínál megfizethető áron. Hiányzik belőle néhány funkció, például a földrajzi célzás vagy a webhelylátogatók követése, de mindenben kitűnik, amit az ügyfeleknek kínál. A Zoho Desk manapság az egyik legmegbízhatóbb ügyfélszolgálat. A Zoho Desk ügyfelei a Daimler, a McAfee, a RioTinto, a Rogers, az Essilor, a Cummins és a Lycamobile.

Zoho Desk árazás

Ingyenes 0 USD/hó
Az ingyenes csomag három ügynököt tartalmaz, és jegykezelési és támogató funkciókat kínál, például SLA-kat, privát tudásbázist, súgót és mobilalkalmazásokat.
Standard 14 dollár/hó
Tartalmazza a fejlett jegykezelési kulcsfunkciót, a közösségi csatornákat, valamint az integrációkhoz való hozzáférést. Számos további funkcióval is rendelkezik, amelyek javítják az ügyfélszolgálati támogatást.
Professional 23 dollár/hó
A professzionális csomag tartalmazza a több osztályra kiterjedő jegykezelést, a telefonálást, az időkövetést, az ügynöki keresztmunka-észlelést és egyéb értékes funkciókat, amelyek tovább javítják Zoho Desk-jét.
Enterprise 40 dollár/hó
A legdrágább csomag egy élő csevegést és a Zia - mesterséges intelligencia támogatását tartalmazza. Ez a csomag tartalmazza az összes elérhető Zoho Desk funkciót, például többszintű IVR-t, egyéni funkciókat, több munkaórát és még sok mást.

A Zoho Desk legfontosabb információi

A Zoho Desk az egyik leggyakrabban használt ügyfélszolgálat a világon. Segítségével több ezer help desk nyújt fantasztikus támogatást. A Zoho Desk a legtöbb méretű vállalkozás számára alkalmas, és a legtöbb ügyfélszolgálat számára kiváló megoldást kínál. A csomagok számos hasznos funkciót és külön ügyfélcsatornákat tartalmaznak, amelyeket a cégek attól függően használhatnak, hogy mire van szükségük. Ezenkívül a Zoho Desk tisztességes árat és megbízhatóságot kínál. LiveAgent vs Zoho Desk összehasonlítás

3. HappyFox

Azoknak ajánljuk, akik az élő chatre összpontosító help desket keresnek A HappyFox ügyfélszolgálatot és dedikált üzleti csevegési szoftvert készít, amely különféle funkciókkal rendelkezik. Az alkalmazás Mac és Windows operációs rendszerekhez, valamint Android, iPhone és iPad eszközökhöz egyaránt érkezik. A HappyFox segítségével jegyeket kezelhet, chatelhet a webhely látogatóival, és nyomon követheti oldalaktivitásukat. A HappyFox ügyfelei közé tartozik a Sennheiser, a Whirlpool, az M4Research, a Power Quality Consultants, az ORD Capital és a Rockhurst Egyetem.

HappyFox árazás

A HappyFox ára havi 29 dollártól kezdődik. Növekedhet attól függően, hogy milyen csomag mellett dönt. A HappyFox-nál négy csomag közül választhat.
Mighty
A Mighty csomag olyan funkciókat kínál, mint az omnichannel jegyek létrehozása, tudásbázis, migrációs segítség és SLA-kezelés.
Fantastic
A Fantastic csomag a Mighty csomagtól kezdve mindent kínál, plusz egy többmárkás ügyfélszolgálat, egyéni jegysorok, 24 órás e-mail-támogatás, opcionális EU-adatközpont és SLA-sértési értesítés.
Enterprise
Az előző két csomagon kívül a vállalati csomag proaktív ügynöki keresztmunkát, feladat- és eszközkezelést, éjjel-nappali e-mail- és chat-támogatást, valamint rendelkezésre állási SLA-t kínál.
Enterprise Plus
Az Enterprise Plus csomag minden lehetséges funkciót kínál a korábbi csomagokhoz képest, és ügynök szkriptet, 2 TB-os melléklettárat, minden idők jelentési előzményeit, 24 órás támogatást e-mailben, csevegésen és telefonon, valamint ügyfél-sikermenedzsert ad hozzá.

A HappyFox legfontosabb információi

A HappyFox egy jól ismert help desk és chat alkalmazás, amely olyan vállalkozások számára alkalmas, amelyek call center képességeket igényelnek. Világszerte használják, és kényelmes és megbízható használatot kínál. A HappyFox minden csomagban több száz funkciót kínál könnyen használható felülettel. Több mint 12 000 vállalat használja világszerte. LiveAgent vs HappyFox összehasonlítás

4. Zendesk

Azoknak ajánljuk, akik rugalmas és megbízható help desk megoldást keresnek A Zendesk egy másik jól bevált és az egyik legátfogóbb ügyfélszolgálati megoldás a piacon. Valamivel magasabb áron a Zendesk olyan ügyfélszolgálati pultok számára készült, amelyek ártól függetlenül kiváló szolgáltatást várnak el. A prémium szolgáltatások által támogatott, minden fontos csatornákon keresztül tarthatja a kapcsolatot az ügyfelekkel. A Zendesk ügyfelei közé tartozik a Dropbox, az Etsy, a Nokia WiFi súgóközpont, a League of Legends, a Kickstarter támogatás, a Zoom Helper vagy az Ultimate Ears ügyfélszolgálata.

Zendesk árazás

Foundational support 19 € ügynökenként/hónap
Az e-mail, a Facebook és a Twitter alapvető támogatását tartalmazza.
Suite team Suite growth 49€ ügynökenként/hónap 79€ ügynökenként/hónap
A Suite team csomag jegykezelő rendszert és üzenetküldést kínál az interneten, a mobilon és a közösségi médiában. Ezenkívül hozzáférést kap az automatizáláshoz, munkafolyamatokhoz, akár 50 mesterséges intelligencia által vezérelt automatizált válaszhoz, egyesített ügynöki munkaterülethez, alkalmazásokhoz és integrációkhoz, valamint egyéb hasznos funkciókhoz. Az előző csomag szolgáltatásai mellett hozzáférést kap egy ügyfélkapuhoz, AI-alapú tudáskezeléshez, testreszabható jegyelrendezéshez, SLA-kezeléshez és többnyelvű támogatáshoz, többek között.
Suite professional 99€ ügynökenként/hónap
A Suite professzionális csomagja tartalmazza a korábbi csomagok összes funkcióját, és hozzáadja az ügynöki készségeken alapuló beszélgetési átirányítást, közösségi fórumokat, privát beszélgetési szálakat, fejlett hangfunkciókat, testreszabható irányítópultokat és még sok mást.

Kulcsfontosságú Zendesk információk

A Zendesket körülbelül 170 000 ügyfél használja világszerte. Bármilyen méretű vagy iparágú vállalkozásokról van szó, amelyek megbízható help desk megoldást igényelnek. A Zendesk az egyik leginkább funkciókban gazdag megoldás, amelyet drágább áron kaphat. Kiváló szolgáltatást, nagyszerű használhatóságot és problémamentes élményt biztosít. LiveAgent vs Zendesk összeahsonlítás

5. Teamsupport

Azoknak ajánljuk, akik előnyben részesítik az egyszerűséget a standard help desk funkciókkal  A Teamsupport egy jegykezelő eszköz ügyfélkezelési képességekkel és számos integrációval. Ez egy nagyszerű szoftver az együttműködéshez és a csapatmunkához, a termék- és készletkezeléshez, valamint az elemzéshez. A Teamsupport ügyfelei az Asure Software, az ICANotes, a Form I-9 Compliance, a Multi-Systems, a Suntell vagy a RealPlus.
Teamsupport árazás
A Teamsupport árképzése árajánlat alapú csomagokat kínál, amelyek ára havi 50 dollártól kezdődik. Ezenkívül választhat az Essential, Professional és Enterprise csomagok közül, amelyek számos szolgáltatást biztosítanak a Teamsupport minden részéhez.
Ügyfélszolgálat A csomagok között szerepel jegykezelés, ügyfél-önkiszolgálás, tudásbázis, együttműködés, CSAT, ügyfélszolgálat, API, SLA-kezelés és még sok hasznos funkció. Valós idejű chat Függetlenül attól, hogy milyen csomagot választ, a valós idejű csevegés alapvető funkciója a CRM és a help desk integráció, a biztonság, a többcsatornás incidenskezelés és a szabványos támogatás. További funkciókat kaphat magasabb előfizetésekkel, és chatbotokat, fejlett biztonságot, belépési szolgáltatásokat vagy akár prémium támogatást is kaphat. Ügyfélsiker A csomagban szereplő funkciók közé tartozik az előfizetésekből származó bevételek kezelése, az ügyfelek állapotának profilja, az ügyfelek szegmentálása, az e-mail integráció, a CSM termelékenység figyelése és még sok más. LiveAgent vs Teamsupport összehasonlítás

6. Freshdesk

Azoknak ajánljuk, akik adaptálható általános célú help desk szoftverre vágynak A Freshdesk egy másik jól lekerekített ügyfélszolgálati eszköz, amely hatékony funkciókkal rendelkezik, és minden fontos ügyfélcsatornát egyetlen rendszerbe ad. Ez az egyik legnépszerűbb help desk megoldás világszerte. A Freshdesk ügyfelei közé tartozik a Bridgestone, a Lesley University, a Pearson, az Exabytes, a Decathlon, a Hired vagy a 360training.com.

Freshdesk árazás

Free
Az ingyenes csomag tartalmazza az e-mail- és közösségi jegykezelést, a jegyeladást, a tudásbázist, a jegytrend-jelentést, az adatközpont helyét és a csapat-együttműködési funkciókat.
Growth 15 € ügynökönként/hónap
Ez a csomag az ingyenes csomagtól és az extra szolgáltatásoktól kezdve mindent tartalmaz. Automatizálás, keresztmunka észlelés, piactéri alkalmazások, ügyfélszolgálati jelentés, SLA és munkaidő, valamint egyéb hasznos funkciók.
Pro 49 € ügynökönként/hónap
Minden a korábbi csomagoktól kezdve, egyéni jelentések és irányítópultok, bővíthető API-korlátok, CSAT felmérések, egyéni alkalmazások, többnyelvű tudásbázis, több termék és még sok más.
Enterprise 79€ ügynökönként/hónap
A vállalati csomag mindent tartalmaz, amit korábban említettünk, és hozzáadja a készségalapú útválasztást, a sandboxot, az ellenőrzési naplót, az ügynökváltásokat, az IP-tartomány korlátozását, az e-mail robotot, az asszisztens robotot, az automatikus osztályozást, a cikkjavaslatot, a robo asszisztenst és még sok mást.

Főbb Freshdesk információk

A Freshdesket a kis- és középvállalkozások használják világszerte, köszönhetően a teljes körű ügyfélszolgálatnak, amely szinte minden fontos ügyfélcsatornát támogat. Ezenkívül nagymértékben adaptálható, és alkalmazkodik az ügynöki munkafolyamathoz. LiveAgent vs Freshdesk összehasonlítás

7. HubSpot Service Hub

Azoknak ajánljuk, akik hatékony CRM-jegyszoftvert és help desket keresnek egy megoldásban A HubSpot Service Hub a HubSpot különálló üzleti eszközeinek szélesebb csomagjának része. Támogatja az összes főbb kommunikációs csatornát egyetlen help desk platformon, a jegykezeléstől a VoIP-hívásig mindennel. A HubSpot ügyfelei közé tartozik a Chargebee, az iZooto, a POSist, a Truegrowth, a Roambee, az E-Zest vagy a Niswey.

HubSpot Service Hub árazás

Starter 41 € havonta
A Starter eltávolítja a márkaépítést az élő csevegésből, az értekezletek ütemezéséből, a dokumentumokból és a személyes e-mailekből. A csomag tartalmaz egy megosztott postafiókot, csapat e-maileket, jegyvezetékeket, egyszerű jegyautomatizálást, alapvető botokat, hívást, Slack integrációt, sablonokat és egyéb hasznos szolgáltatásokat.
Professional 331 € havonta öt felhasználónak
A Professional csomag a help desk automatizálását, a jegyek továbbítását, a külső tudásbázist, a videotárolást, a szabványos kapcsolati pontozást, az előrejelzéseket, az ügyfél-felméréseket, az egyéni jelentéseket és még sok mást is tartalmaz.
Enterprise 1104 € havonta tíz felhasználónak
Az Enterprise csomag mindent tartalmaz a korábbi csomagokból és felhasználói szerepköröket, hierarchikus csapatokat, mezőszintű engedélyeket, számított tulajdonságokat, rekord testreszabást, beszélgetési intelligencia, célokat, játékkönyveket és még sok mást ad hozzá.

A Hubspot Service Hub legfontosabb információi

A Hubspot megoldások széles skáláját kínálja, beleértve a marketingmegoldást, az ügyfélkommunikációs központot és az értékesítési megoldást. A Hubspot nem egy all-in-one megoldás, hiszen termékeiket külön előfizetési csomaggal árusítják. A Hubspot Service Hub egy dedikált ügyfélszolgálati platform, amely segíthet a felhasználóknak a jegyek kezelésében és más megoldásokhoz való kapcsolódásban, ha ezt kívánják. LiveAgent vs HubSpot Service Hub összehasonlítás

8. Solarwinds

Azoknak ajánljuk, akik egy hatékony informatikai menedzsment eszközt szeretnének help desk képességekkel A Solarwinds széles körű IT-kezelési megoldást kínál saját help desk platformmal, amely a jegykezelő portálra és a chatre összpontosít. Ideális csomagot kínál azoknak a vállalkozásoknak, amelyeknek a hálózatkezelésre, az infrastruktúra felügyeletére és más műszaki szolgáltatásokra kell összpontosítaniuk. A Solarwinds ügyfelei az AT&T, a Ford Motor Company, a CBS, a MasterCard, a Nestle, a Blue Cross és a Blue Shield.

Solarwinds árazás

Team 19 dollár felhasználónként/hónap
Ez a csomag tartalmazza az incidenskezelést, egy szolgáltatási portált és korlátlan számú kérelmezőt.
Business 39 dollár felhasználónként/hónap
Az előző csomag szolgáltatásai mellett az üzleti terv szolgáltatáskatalógust, változáskezelést, SLA-t, csoportokat, egyéni szerepköröket, nemzetközivé tételt és valós idejű, 24 órás csevegési támogatást tartalmaz.
Professional 69 dollár felhasználónként/hónap
A professzionális csomag további funkciókat ad hozzá, például egyéni mezőket és űrlapokat, fejlett automatizálást, hálózatfelderítést, szerződéskezelést, licencmegfelelőséget, ütemezett jelentéseket, API-hozzáférést és további támogatási lehetőségeket chaten, telefonon vagy e-mailen keresztül.
Enterprise 89 dollár felhasználónként/hónap
Az Enterprise csomag tartalmazza az összes említett funkciót a korábbi csomagokból és hozzáadja a vizuális CMDB-t és a függőségi leképezést, a többtényezős hitelesítést, a belépési szolgáltatásokat, és felhasználónként percenként akár 1500 API-hívást.

A legfontosabb Solarwinds információk

A Solarwinds olyan ügyfélszolgálati platformot biztosít, amely elsősorban a hálózatkezeléssel és informatikai infrastruktúrával foglalkozó vállalkozásokra összpontosít. Ez ideálissá teszi azokat az IT szolgáltató csapatok számára, akiknek hálózati és IT-infrastruktúrával kapcsolatos problémákat kell kezelniük a felhasználókkal. LiveAgent vs Solarwinds összehasonlítás

Melyik a legjobb jegykezelő szoftver?

A LiveAgent a legmodernebb rendszert kínálja, amely képes kezelni minden létfontosságú ügyfélcsatornát. Minden ügyfélcsatornát és hatékony eszközt fejlett funkciók támogatnak, amelyek segítenek gyorsan és megbízhatóan megoldani a bejövő jegyeket. Integrációinknak köszönhetően csatlakoztasson más alkalmazásokat a LiveAgenthez, és hozza létre ügynökei számára a végső ügyfélszolgálati központot. Törődünk az ügyfelek hűségével, ezért bármit megbeszélhet ügyfélszolgálati csapatunkkal a hét minden napján, 24 órában. Szerezzen hozzáférést megoldásunkhoz méltányos áron, és a legjobb ár-érték arányt kapja meg.

A jegykezelő szoftver vásárlásakor kerülendő hibák

Nincs képzett személyzet

Hacsak nem csak az előre megírt válaszokra szeretne koncentrálni, a személyzetet ki kell képezni a jegykezelés és az ügyfélszolgálat alapjairól és haladó oldalairól egyaránt. Éppen ezért a jegykezelő szoftvernek mindenki számára könnyen elsajátíthatónak kell lennie, még összetett eseményforgatókönyvek esetén is, és segítenie kell ügynökeinek a teljes értékű ügyfélszolgálati szoftver használatának elsajátítását. A LiveAgent rendszer egy praktikus üzembe helyezési útmutatót kínál, amely megtanít mindenkit, hogyan kell mindent beállítani és elkezdeni. Weboldalunkon Akadémia is található. Tele van cikkekkel, amelyek lefedik az ügyfélszolgálati rendszerek teljes spektrumát, mint például a jegykezelés, az élő csevegés, a call center stb. Ezenkívül segíthet ügynökeinek megtanulni, hogyan váljanak teljes értékű help desk szakértővé és megbízható ügyfélszolgálati ügynökké.

Több funkció nem egyenlő egy jobb termékkel

Az ügyfél interakciójához nem mindig van szükség minden eszközre, csatornára vagy funkcióra, amely az Ön rendelkezésére áll. A különböző vállalkozások eltérő megoldásokat igényelnek a jegykezelési kihívások tekintetében. A soha nem használt szolgáltatásokért való túlfizetés csökkentheti az ügynök termelékenységét, és bonyodalmakhoz vezethet az ügyfélszolgálati platformon. Mindenképpen használja ki az ingyenes próbaverzió előnyeit, hogy megtudja, mi működik az Ön számára és mi nem.

Nem használja ki a próba teljes előnyeit

A próbaverziók azért fontosak, mert lehetővé teszik, hogy kipróbáljuk a rendszert és annak interfészét funkciókkal. Ne hagyja ki az ingyenes próbaverziót fantáziadús beszélgetések miatt, csak azért, mert elolvasta az információkat egy webhelyen. Az ingyenes próbaverziók lehetővé teszik az alapvető funkciók kipróbálását, és megmutatják, hogyan kell kezelni összetett eseményeket és helyzeteket a mindennapi ügyfélszolgálatban.

Nem gondolni előre a terjeszkedésre

A help desk felület a jelenleg fizetetős funkciókkal elegendő lehet, de gondolkodott már azon, hogy mi fog történni a frissítéssel? A legtöbb jegykezelő rendszer különféle fizetős csomagokat kínál, amelyek bizonyos funkciókkal vagy anélkül járnak. Ügyeljen arra, hogy olyan megoldást válasszon testreszabható felhasználói felülettel, amely lehetővé teszi a frissítést és az igények kielégítését, amikor szükséges.

A jegykezelő szoftver költsége

A jegykezelő ügyfélszolgálati szoftver ára az ingyenestől a nagyon drágaig terjedhet. Ez sok tényezőtől függ. Mindig figyelembe kell vennie néhány dolgot, mielőtt a rendszer kiválasztása mellett dönt. A költségek a szolgáltatásoktól és minőségüktől, az integrációk számától, a kiválasztott márka népszerűségétől, a különféle forgatókönyvekben való használhatóságtól, a méretezhetőségtől és sok más tényezőtől függően változhatnak. Van néhány árképzési modell, amelyet figyelembe kell venni, hogy megbizonyosodjon arról, hogy egy help desk rendszer megéri, és megfelel az Ön üzleti modelljének.

A jegykezelő szoftverek árazási modelljei

Jegyenként
A jegyenkénti ármodellek lehetővé teszik, hogy azért fizessen, amire szüksége van. Ez az árképzési modell ideális az alacsony számú ügyféljegyet kínáló ügyfélszolgálatokhoz. A legnagyobb hátrány az lehet, hogy az ügynökök nem motiválják a támogatást, hiszen minden kezelt jegy nagyobb összeget jelent a szolgáltatónak.
Licencenként
A licenc árazási modellek egy vagy több felhasználó licencét is tartalmazhatják. Mindenki, aki rendelkezik vele, korlátlan ideig használhatja a szoftvert, amíg az árat kifizették. A licenc ára lehet egyösszegű vagy előfizetéses alapon.
Eszközönként
A licenc árazási modellhez hasonlóan átalányösszeget vagy előfizetési díjat fizethet, amely lehetővé teszi a jegykezelő szoftver használatát több eszközön. Az ügyfélszolgálati szolgálatban használt egyes eszközök végső összege.
Ügynökönként
Az ügynökalapú modell a leggyakoribb és legelőnyösebb, mivel tisztességes feltételeket biztosít. Az ár a szoftverhasználók számától függ. A szoftvert minden fizetős funkcióval használhatják, a jegykezelés vagy a futásidő által meghatározott korlátok nélkül.

Mit kérdezzen demo híváskor a jegykezelő szoftverről

Ügyfélkérdések

Van néhány kulcsfontosságú dolog, amelyet szervezetek százai kérdeznek meg a bemutatóhívások során. Először is meg kell találnia, hogy mire fog fizetni. Kérdezzen a támogatott ügyfélkommunikációs központokról vagy csatornákról, valamint a tervekben szereplő szolgáltatásokról vagy a támogatott integrációról más szoftverekkel. Aztán jön az árképzés. A teljes tulajdonlási költség az egyik legfontosabb prioritás.

Jegykezelő szoftver bevezetése

A jegykezelő szoftver megvalósítása általában egy egyszerű folyamat, amely néhány tekintetben eltérhet. A fő különbség a webalapú vagy az alkalmazás alapú szoftverek között van. Általában kihagyja a telepítési folyamatot a webalapú megoldásokkal és azonnal elkezdi használni őket. Csak meg kell adnia e-mail címét, és regisztrálnia kell egy ingyenes próbaverzióra. Miután megerősítette e-mail-címét, bejelentkezhet, és megismerkedhet a help desk platformmal. Példaként a LiveAgent a kezdetektől fogva praktikus kezdő útmutatót kínál. Ez minden új felhasználót néhány egyszerű lépésen keresztül vezet, amelyek segítenek új megoldásuk beállításában.

Következtetés

A jegykezelő szoftver az ügyfélszolgálat kezelésének egyik legfontosabb eszközévé vált. Az ügyfelek bejövő kéréseinek jegykezeléssel történő kezelése segíthet gyorsabb, megbízhatóbb tanácsadásban, valamint lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy nagyobb számú ügyfélkérést kezeljenek. A jegykezelő rendszerek hozzáadott értéket nyújthatnak bármely ügyfélszolgálatnak. Ez az ügyfelekkel kapcsolatos kommunikációs csatornáktól, szolgáltatásoktól és integrációktól, valamint a képzett ügyfélszolgálati munkatársaktól függ. Könnyedén válaszoljon a kérésekre, és szerezze be a megfelelő jegykezelő szoftvert az ügyfélszolgálathoz.
Medal.svg

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ 24/7 ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nincs szükség bankkártya megadására    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Demo lefoglalása

requestDemo
Mit fog megtanulni a demó során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – akár az ügyfelek elégedettségének javításáról, akár több értékesítésről van szó.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, hogy képet kapjon arról, hogyan működik a szoftverünkkel.
  • Válaszok az árakkal, a szolgáltatásokkal, az integrációkkal és a funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.
“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy Andrej Saxon Értékesítési vezető

Gyakran Ismételt Kérdések

Melyik szoftver használható jegykezeléshez?

Sok választási lehetőség kínálkozik a jegykezelő szoftverrel kapcsolatban, de nem mindegyik felel meg a modern ügyfélszolgálat kihívásainak egy adott helyzetben. A LiveAgent jegykezelő szoftver egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely minden szükséges ügyfélcsatornát támogat. Kényelmes kommunikációs lehetőségeket és legjobb ügyfélélményt biztosít a megfelelő eszközzel. A LiveAgent támogatja az e-mailt, a valós idejű csevegést, a call centert, az ügyfélportált tudásbázissal, a GYIK-ekkel és a fórumokkal, valamint a közösségi médiát, mint a Facebook, Instagram, Twitter és Viber.

Mi az a jegyszoftver?

A jegyszoftver vagy jegykezelő szoftver az ügyfélszolgálat biztosításának alapvető eszköze. Minden jegyszoftver tartalmaz egy jegykezelő rendszert, amely összegyűjti a kommunikációt a kiválasztott csatornákról, és jegyekké alakítja át. Ezek a jegyek ezután egyetlen kényelmes irányítópulton vannak elrendezve, hogy az ügyfélszolgálati csapatok könnyen hozzáférhessenek. A jegyeket a jegyszoftver lehetőségeinek köszönhetően az ügyfélszolgálat munkatársai egyszerűen rendszerezhetik, szűrhetik és megoldhatják. Egy jó jegyszoftver több kommunikációs csatornát támogat, és számos szolgáltatást és integrációt kínál a képességek további bővítése érdekében.

Mire jó a jegykezelő szoftver?

Az ügyfélszolgálati csapatok mindenhol jegykezelő szoftvert használnak az ügyfélszolgálat hatékonyságának és gyorsaságának növelésére. Mivel számos funkciót és csatornát támogat, az ügyfélszolgálati csapatok gyorsabban érhetik el az ügyfelekkel való kommunikációt, és hatékonyan tudják megoldani az ügyfelek kérdéseit. Ez megnövekedett ügyfél-elégedettségi rátához és az ügyfélszolgálati szolgálatok sokkal nagyobb hatékonyságához vezet. A jegykezelő szoftver kiváló eszköz a kapcsolattartáshoz, és minden az egyben kommunikációs eszköz.

Képes bármilyen folyamatot automatizálni a jegyrendszeren keresztül?

A LiveAgent jegyrendszer számos automatizálási lehetőséget kínál, ezeket szabályoknak nevezzük. Ezek a szabályok személyre szabhatók, ami megkönnyíti bármely ügyfélszolgálati munkafolyamat létrehozását. A szabályok jelentősen növelhetik az ügynök hatékonyságát és javíthatják a válaszidőket. Kevesebb teret hagynak a hibáknak, miközben csökkentik az ügyfélszolgálat költségeit. A LiveAgent automatizálások a konfigurációs beállításokban érhetők el és állíthatók be, számos lehetőség közül választhat.

Hogyan zajlik a LiveAgent IT jegykezelő szoftverének bevezetési folyamata?

Szó szerint nem is lehet egyszerűbb a LiveAgent beállítása és használatának megkezdése. Kezdheti egy ingyenes 14 napos próbaverzió létrehozásával. Adja meg e-mail címét, és szinte azonnal készen áll a fiókok hozzáadására. A LiveAgent az első beállítás után egy praktikus Kezdő lépések ablakot kínál, így követheti, hogy gyorsan átvészelje a folyamatot. Adja hozzá e-mail fiókjait, állítson be egy élő chat widgetet és egy call centert. Hozza létre tudásbázisát, és adjon hozzá közösségimédia-fiókokat. Készüljön fel arra, hogy gyorsan nagyszerű támogatást nyújtson. A LiveAgent képességeinek kiterjesztésének másik módja az integrációs szolgáltatások és beépülő modulok.

Könnyen használható a jegykezelő szoftver?

A LiveAgent jegykezelő szoftvert bárki könnyen használhatja. Miután beállította, hozzáférhet az Első lépések útmutatónkhoz, amely végigvezeti Önt az online help desk beállításának teljes folyamatán. Mire befejezi, mindent megtanul, amire szüksége van az alapvető és haladó jegykezelő feladatok elvégzéséhez.

Melyik a legjobb helpdesk jegykezelő szoftver?

A LiveAgent az egyik legjobb ügyfélszolgálati megoldás, amely bármely ügyfélszolgálat számára elérhető. Számos díjat nyert, például a Legjobb Ügyfélszolgálati Szoftver 2021 díjat vagy a Digital.com Legjobb Ügyfélszolgálati Szoftverét. További díjak közé tartozik a Leader in Issue Tracking Software vagy a Top Live Chat Software.

Milyen változások okozhatják a jegykezelő szoftver árának változását?

A jegykezelő szoftver leggyakrabban módosítja az ártartományt, hogy jobban megfeleljen az ügyfélszolgálati pultok követelményeinek. Ezek az árváltozások tükrözhetik bizonyos funkciók hozzáadását vagy eltávolítását, az integrációk hozzáadott értékét, és néha még az ügyfélszolgálati szoftverek iránti keresletet is egy adott időpontban.

Milyen mérőszámokat mérhetek jegykezelő szoftverrel?

A LiveAgent segítségével számos statisztika és mérőszám követhető. Nyomon követheti például az ügynökök támogatással töltött idejét, az ügynökök rangsorolását és a játékosítási funkciókkal elért eredményeiket. A help desk szoftverben teljes elemzési adatok állnak rendelkezésre. Kövesse nyomon a webhely látogatóit, vagy nézze meg, mely csatornák a legnépszerűbbek ügyfelei körében. Kövesse nyomon a szolgáltatási szint megállapodásokat az SLA-jelentésekkel és egyebekkel.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót