Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Ingyenes 0 dollár ügynökönként/hónapIngyenes fiókunk olyan jegykezelő funkciókat kínál, amelyek jól szolgálják Önt, ha nem szeretne széleskörű ügyfélszolgálatot nyújtani.
Ticket 15 dollár ügynökönként/hónapLiveAgent jegykezelő amely képes kezelni az összes e-mail kommunikációt. A csomag hasznos jegykezelési funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetik napi tevékenységeit, valamint egy külső és belső tudásbázissal rendelkező ügyfélportállal.
Ticket + Chat 29 dollár ügynökönként/hónapAdja hozzá a piac leggyorsabb élő chat widgetjét webhelye kiegészítéseként. Szerezzen be egy gyors és népszerű kommunikációs csatornát jegyvásárlása kiegészítéseként. Ezenkívül hatékony webhelykövetést és egyéb nagyszerű csevegési funkciókat is kap.
All-Inclusive 39 dollár ügynökönként/hónapAll-Inclusive csomagunk mindent tartalmaz, amit a korábbi csomagokban említettünk, és korlátlan hívásfelvétellel, IVR-fákkal és videohívásokkal egészíti ki a call center funkcióit. A közösségi média többcsatornás támogatása is rendelkezésre áll, így hozzáadhatja Facebook-, Instagram-, Twitter- és Viber-fiókjait.
Ingyenes 0 USD/hóAz ingyenes csomag három ügynököt tartalmaz, és jegykezelési és támogató funkciókat kínál, például SLA-kat, privát tudásbázist, súgót és mobilalkalmazásokat.
Standard 14 dollár/hóTartalmazza a fejlett jegykezelési kulcsfunkciót, a közösségi csatornákat, valamint az integrációkhoz való hozzáférést. Számos további funkcióval is rendelkezik, amelyek javítják az ügyfélszolgálati támogatást.
Professional 23 dollár/hóA professzionális csomag tartalmazza a több osztályra kiterjedő jegykezelést, a telefonálást, az időkövetést, az ügynöki keresztmunka-észlelést és egyéb értékes funkciókat, amelyek tovább javítják Zoho Desk-jét.
Enterprise 40 dollár/hóA legdrágább csomag egy élő csevegést és a Zia - mesterséges intelligencia támogatását tartalmazza. Ez a csomag tartalmazza az összes elérhető Zoho Desk funkciót, például többszintű IVR-t, egyéni funkciókat, több munkaórát és még sok mást.
MightyA Mighty csomag olyan funkciókat kínál, mint az omnichannel jegyek létrehozása, tudásbázis, migrációs segítség és SLA-kezelés.
FantasticA Fantastic csomag a Mighty csomagtól kezdve mindent kínál, plusz egy többmárkás ügyfélszolgálat, egyéni jegysorok, 24 órás e-mail-támogatás, opcionális EU-adatközpont és SLA-sértési értesítés.
EnterpriseAz előző két csomagon kívül a vállalati csomag proaktív ügynöki keresztmunkát, feladat- és eszközkezelést, éjjel-nappali e-mail- és chat-támogatást, valamint rendelkezésre állási SLA-t kínál.
Enterprise PlusAz Enterprise Plus csomag minden lehetséges funkciót kínál a korábbi csomagokhoz képest, és ügynök szkriptet, 2 TB-os melléklettárat, minden idők jelentési előzményeit, 24 órás támogatást e-mailben, csevegésen és telefonon, valamint ügyfél-sikermenedzsert ad hozzá.
Foundational support 19 € ügynökenként/hónapAz e-mail, a Facebook és a Twitter alapvető támogatását tartalmazza.
Suite team Suite growth 49€ ügynökenként/hónap 79€ ügynökenként/hónapA Suite team csomag jegykezelő rendszert és üzenetküldést kínál az interneten, a mobilon és a közösségi médiában. Ezenkívül hozzáférést kap az automatizáláshoz, munkafolyamatokhoz, akár 50 mesterséges intelligencia által vezérelt automatizált válaszhoz, egyesített ügynöki munkaterülethez, alkalmazásokhoz és integrációkhoz, valamint egyéb hasznos funkciókhoz. Az előző csomag szolgáltatásai mellett hozzáférést kap egy ügyfélkapuhoz, AI-alapú tudáskezeléshez, testreszabható jegyelrendezéshez, SLA-kezeléshez és többnyelvű támogatáshoz, többek között.
Suite professional 99€ ügynökenként/hónapA Suite professzionális csomagja tartalmazza a korábbi csomagok összes funkcióját, és hozzáadja az ügynöki készségeken alapuló beszélgetési átirányítást, közösségi fórumokat, privát beszélgetési szálakat, fejlett hangfunkciókat, testreszabható irányítópultokat és még sok mást.
Ügyfélszolgálat A csomagok között szerepel jegykezelés, ügyfél-önkiszolgálás, tudásbázis, együttműködés, CSAT, ügyfélszolgálat, API, SLA-kezelés és még sok hasznos funkció. Valós idejű chat Függetlenül attól, hogy milyen csomagot választ, a valós idejű csevegés alapvető funkciója a CRM és a help desk integráció, a biztonság, a többcsatornás incidenskezelés és a szabványos támogatás. További funkciókat kaphat magasabb előfizetésekkel, és chatbotokat, fejlett biztonságot, belépési szolgáltatásokat vagy akár prémium támogatást is kaphat. Ügyfélsiker A csomagban szereplő funkciók közé tartozik az előfizetésekből származó bevételek kezelése, az ügyfelek állapotának profilja, az ügyfelek szegmentálása, az e-mail integráció, a CSM termelékenység figyelése és még sok más. LiveAgent vs Teamsupport összehasonlításTeamsupport árazásA Teamsupport árképzése árajánlat alapú csomagokat kínál, amelyek ára havi 50 dollártól kezdődik. Ezenkívül választhat az Essential, Professional és Enterprise csomagok közül, amelyek számos szolgáltatást biztosítanak a Teamsupport minden részéhez.
FreeAz ingyenes csomag tartalmazza az e-mail- és közösségi jegykezelést, a jegyeladást, a tudásbázist, a jegytrend-jelentést, az adatközpont helyét és a csapat-együttműködési funkciókat.
Growth 15 € ügynökönként/hónapEz a csomag az ingyenes csomagtól és az extra szolgáltatásoktól kezdve mindent tartalmaz. Automatizálás, keresztmunka észlelés, piactéri alkalmazások, ügyfélszolgálati jelentés, SLA és munkaidő, valamint egyéb hasznos funkciók.
Pro 49 € ügynökönként/hónapMinden a korábbi csomagoktól kezdve, egyéni jelentések és irányítópultok, bővíthető API-korlátok, CSAT felmérések, egyéni alkalmazások, többnyelvű tudásbázis, több termék és még sok más.
Enterprise 79€ ügynökönként/hónapA vállalati csomag mindent tartalmaz, amit korábban említettünk, és hozzáadja a készségalapú útválasztást, a sandboxot, az ellenőrzési naplót, az ügynökváltásokat, az IP-tartomány korlátozását, az e-mail robotot, az asszisztens robotot, az automatikus osztályozást, a cikkjavaslatot, a robo asszisztenst és még sok mást.
Starter 41 € havontaA Starter eltávolítja a márkaépítést az élő csevegésből, az értekezletek ütemezéséből, a dokumentumokból és a személyes e-mailekből. A csomag tartalmaz egy megosztott postafiókot, csapat e-maileket, jegyvezetékeket, egyszerű jegyautomatizálást, alapvető botokat, hívást, Slack integrációt, sablonokat és egyéb hasznos szolgáltatásokat.
Professional 331 € havonta öt felhasználónakA Professional csomag a help desk automatizálását, a jegyek továbbítását, a külső tudásbázist, a videotárolást, a szabványos kapcsolati pontozást, az előrejelzéseket, az ügyfél-felméréseket, az egyéni jelentéseket és még sok mást is tartalmaz.
Enterprise 1104 € havonta tíz felhasználónakAz Enterprise csomag mindent tartalmaz a korábbi csomagokból és felhasználói szerepköröket, hierarchikus csapatokat, mezőszintű engedélyeket, számított tulajdonságokat, rekord testreszabást, beszélgetési intelligencia, célokat, játékkönyveket és még sok mást ad hozzá.
Team 19 dollár felhasználónként/hónapEz a csomag tartalmazza az incidenskezelést, egy szolgáltatási portált és korlátlan számú kérelmezőt.
Business 39 dollár felhasználónként/hónapAz előző csomag szolgáltatásai mellett az üzleti terv szolgáltatáskatalógust, változáskezelést, SLA-t, csoportokat, egyéni szerepköröket, nemzetközivé tételt és valós idejű, 24 órás csevegési támogatást tartalmaz.
Professional 69 dollár felhasználónként/hónapA professzionális csomag további funkciókat ad hozzá, például egyéni mezőket és űrlapokat, fejlett automatizálást, hálózatfelderítést, szerződéskezelést, licencmegfelelőséget, ütemezett jelentéseket, API-hozzáférést és további támogatási lehetőségeket chaten, telefonon vagy e-mailen keresztül.
Enterprise 89 dollár felhasználónként/hónapAz Enterprise csomag tartalmazza az összes említett funkciót a korábbi csomagokból és hozzáadja a vizuális CMDB-t és a függőségi leképezést, a többtényezős hitelesítést, a belépési szolgáltatásokat, és felhasználónként percenként akár 1500 API-hívást.
A LiveAgent a legmodernebb rendszert kínálja, amely képes kezelni minden létfontosságú ügyfélcsatornát. Minden ügyfélcsatornát és hatékony eszközt fejlett funkciók támogatnak, amelyek segítenek gyorsan és megbízhatóan megoldani a bejövő jegyeket. Integrációinknak köszönhetően csatlakoztasson más alkalmazásokat a LiveAgenthez, és hozza létre ügynökei számára a végső ügyfélszolgálati központot. Törődünk az ügyfelek hűségével, ezért bármit megbeszélhet ügyfélszolgálati csapatunkkal a hét minden napján, 24 órában. Szerezzen hozzáférést megoldásunkhoz méltányos áron, és a legjobb ár-érték arányt kapja meg.
JegyenkéntA jegyenkénti ármodellek lehetővé teszik, hogy azért fizessen, amire szüksége van. Ez az árképzési modell ideális az alacsony számú ügyféljegyet kínáló ügyfélszolgálatokhoz. A legnagyobb hátrány az lehet, hogy az ügynökök nem motiválják a támogatást, hiszen minden kezelt jegy nagyobb összeget jelent a szolgáltatónak.
LicencenkéntA licenc árazási modellek egy vagy több felhasználó licencét is tartalmazhatják. Mindenki, aki rendelkezik vele, korlátlan ideig használhatja a szoftvert, amíg az árat kifizették. A licenc ára lehet egyösszegű vagy előfizetéses alapon.
EszközönkéntA licenc árazási modellhez hasonlóan átalányösszeget vagy előfizetési díjat fizethet, amely lehetővé teszi a jegykezelő szoftver használatát több eszközön. Az ügyfélszolgálati szolgálatban használt egyes eszközök végső összege.
ÜgynökönkéntAz ügynökalapú modell a leggyakoribb és legelőnyösebb, mivel tisztességes feltételeket biztosít. Az ár a szoftverhasználók számától függ. A szoftvert minden fizetős funkcióval használhatják, a jegykezelés vagy a futásidő által meghatározott korlátok nélkül.
Sok választási lehetőség kínálkozik a jegykezelő szoftverrel kapcsolatban, de nem mindegyik felel meg a modern ügyfélszolgálat kihívásainak egy adott helyzetben. A LiveAgent jegykezelő szoftver egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely minden szükséges ügyfélcsatornát támogat. Kényelmes kommunikációs lehetőségeket és legjobb ügyfélélményt biztosít a megfelelő eszközzel. A LiveAgent támogatja az e-mailt, a valós idejű csevegést, a call centert, az ügyfélportált tudásbázissal, a GYIK-ekkel és a fórumokkal, valamint a közösségi médiát, mint a Facebook, Instagram, Twitter és Viber.
A jegyszoftver vagy jegykezelő szoftver az ügyfélszolgálat biztosításának alapvető eszköze. Minden jegyszoftver tartalmaz egy jegykezelő rendszert, amely összegyűjti a kommunikációt a kiválasztott csatornákról, és jegyekké alakítja át. Ezek a jegyek ezután egyetlen kényelmes irányítópulton vannak elrendezve, hogy az ügyfélszolgálati csapatok könnyen hozzáférhessenek. A jegyeket a jegyszoftver lehetőségeinek köszönhetően az ügyfélszolgálat munkatársai egyszerűen rendszerezhetik, szűrhetik és megoldhatják. Egy jó jegyszoftver több kommunikációs csatornát támogat, és számos szolgáltatást és integrációt kínál a képességek további bővítése érdekében.
Az ügyfélszolgálati csapatok mindenhol jegykezelő szoftvert használnak az ügyfélszolgálat hatékonyságának és gyorsaságának növelésére. Mivel számos funkciót és csatornát támogat, az ügyfélszolgálati csapatok gyorsabban érhetik el az ügyfelekkel való kommunikációt, és hatékonyan tudják megoldani az ügyfelek kérdéseit. Ez megnövekedett ügyfél-elégedettségi rátához és az ügyfélszolgálati szolgálatok sokkal nagyobb hatékonyságához vezet. A jegykezelő szoftver kiváló eszköz a kapcsolattartáshoz, és minden az egyben kommunikációs eszköz.
A LiveAgent jegyrendszer számos automatizálási lehetőséget kínál, ezeket szabályoknak nevezzük. Ezek a szabályok személyre szabhatók, ami megkönnyíti bármely ügyfélszolgálati munkafolyamat létrehozását. A szabályok jelentősen növelhetik az ügynök hatékonyságát és javíthatják a válaszidőket. Kevesebb teret hagynak a hibáknak, miközben csökkentik az ügyfélszolgálat költségeit. A LiveAgent automatizálások a konfigurációs beállításokban érhetők el és állíthatók be, számos lehetőség közül választhat.
Szó szerint nem is lehet egyszerűbb a LiveAgent beállítása és használatának megkezdése. Kezdheti egy ingyenes 14 napos próbaverzió létrehozásával. Adja meg e-mail címét, és szinte azonnal készen áll a fiókok hozzáadására. A LiveAgent az első beállítás után egy praktikus Kezdő lépések ablakot kínál, így követheti, hogy gyorsan átvészelje a folyamatot. Adja hozzá e-mail fiókjait, állítson be egy élő chat widgetet és egy call centert. Hozza létre tudásbázisát, és adjon hozzá közösségimédia-fiókokat. Készüljön fel arra, hogy gyorsan nagyszerű támogatást nyújtson. A LiveAgent képességeinek kiterjesztésének másik módja az integrációs szolgáltatások és beépülő modulok.
A LiveAgent jegykezelő szoftvert bárki könnyen használhatja. Miután beállította, hozzáférhet az Első lépések útmutatónkhoz, amely végigvezeti Önt az online help desk beállításának teljes folyamatán. Mire befejezi, mindent megtanul, amire szüksége van az alapvető és haladó jegykezelő feladatok elvégzéséhez.
A LiveAgent az egyik legjobb ügyfélszolgálati megoldás, amely bármely ügyfélszolgálat számára elérhető. Számos díjat nyert, például a Legjobb Ügyfélszolgálati Szoftver 2021 díjat vagy a Digital.com Legjobb Ügyfélszolgálati Szoftverét. További díjak közé tartozik a Leader in Issue Tracking Software vagy a Top Live Chat Software.
A jegykezelő szoftver leggyakrabban módosítja az ártartományt, hogy jobban megfeleljen az ügyfélszolgálati pultok követelményeinek. Ezek az árváltozások tükrözhetik bizonyos funkciók hozzáadását vagy eltávolítását, az integrációk hozzáadott értékét, és néha még az ügyfélszolgálati szoftverek iránti keresletet is egy adott időpontban.
A LiveAgent segítségével számos statisztika és mérőszám követhető. Nyomon követheti például az ügynökök támogatással töltött idejét, az ügynökök rangsorolását és a játékosítási funkciókkal elért eredményeiket. A help desk szoftverben teljes elemzési adatok állnak rendelkezésre. Kövesse nyomon a webhely látogatóit, vagy nézze meg, mely csatornák a legnépszerűbbek ügyfelei körében. Kövesse nyomon a szolgáltatási szint megállapodásokat az SLA-jelentésekkel és egyebekkel.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk