Features

Get to know all LiveAgent features, that are part of the complex multi-channel help desk software. Described in one place and in depth.

Collections

Available in

Suitable for

Category

List of features
  • Jegykezelő rendszer

    Kezelje az összes ügyfélkérdést egy felületről! Tudjon meg többet a LiveAgent Jegyrendszeréről és annak jellemzőiről.

    Read More
  • Features

    Univerzális postaláda

    A LiveAgent univerzális postaládája olyan, mint az e-mail postaládák intelligensebb verziója. E-mailek, csevegések, hívások, Facebook és Twitter jegyek, fórumbejegyzések, javaslatok találhatóak egyetlen helyen.

  • Jegykezelés

    Jegykezelő rendszer

    A LiveAgent automatikusan jegyekbe rendezi cégének kommunikációját. A LiveAgent korlátlanul tárolja kommunikáció archívumát. Jegy referencia szám (id) minden jegy rendelkezik egyedi referencia számmal (id).

  • Features

    Hibrid jegykezelés

    Kövesse az ügyfél megoldások útájt különböző csatornákon keresztül.

  • Features

    Automatikus jegykiadás

    Teremtsen automatikusan optimális munkaterheltséget ügynökei között.

  • Features

    Szabályok

    Automatizálja munkafolyamatát időn, akción, és SLA szabályokon keresztül.

  • Features

    Megoldásra váró gomb

    A gomb értesítést küld, mikor szükséges válaszolni az SLA jegyekre.

  • Features

    Idő Szabályok

    Az idő szabályok intervallumokban futnak a háttérben (általában minden percben), és ellenőrzi, hogy a feltételek teljesülnek-e. Ha az eredmény pozitív, a szabály életbe lép. Az Idő szabályokat leggyakrabban lomtalanításra, email emlékeztetők küldésére, olyan jegyek kezelésére, melyeken régóta nem történt aktivitás, címkék hozzáadására, stb. használják.

  • Features

    Felelősségkör

    Rendeljen hozzá és továbbítson jegyeket ügynökök és részlegek között.

  • Features

    Részlegek

    Osszon be részlegekbe jegyeket és támogató ügynököket.

  • Features

    Időmérés

    Kövesse nyomon egyszerűen ügynökei munkaidejét minden jegyre.

  • Features

    Címkék

    Használjon címkéket a vásárlói és jegy témák megkülönböztetésére.

  • Features

    Szolgáltatási Szint Megállapodás (SLA)

    A szolgáltatási szint megállapodás (sla) egy megegyezés a jegyek megválaszolására kitűzött célok elérésére. Az sla egy megegyezés a jegyek megválaszolására kitűzött célok elérésére ügynökei által. Az sla átláthatóbbá teszi, mikor egy probléma jelentkezik.

  • Features

    Üzleti órák

    A liveagent üzleti órák beállítja sla szintjeit, hogy csak egy bizonyos idő periódus alatt lépjenek működésbe, a munkaszüneti napok mellőzésének lehetőségével.Üzleti órák példa ügyfélszolgálata átlagos munkaórákkal dolgozik 9-5, hétfő-péntek. Ha péntek délután 4-kor beérkezik egy jegy, akkor hétfőn délelőtt 9-kor csak 1 üzleti órának szabad eltelnie.

  • Features

    Kapcsolat csoportok

    Létrehozhat kapcsolat csoportokat igényeinek megfelelően. Hozzon létre kapcsolat csoportokat egyéni igényeire szabva, és kezelje ügyfélszolgálatát hatékonyabban. A kapcsolat csoportok egyszerűen segítenek rendezni üzleti kapcsolatait.

  • Features

    Névjegyek

    Tároljon és kezeljen minden releváns vásárlói információt a LiveAgenten belül.

  • Features

    Belső Jegyek

    Hozzon létre belső megjegyzéseket munkatársainak az egyes jegyekben.

  • Features

    Ügynökök

    Az ügynökök kezelik és válaszolnak minden kérdésre ügyfélszolgálatában.

  • Features

    Névjegy mezők

    Gyűjtsön és tároljon információt kapcsolatairól és társaságairól.

  • Features

    Társaságok

    Csoportosítja névjegyeit társulatokba, ahogyan szükséges.

  • Features

    Jegy mezők

    Hozzon létre korlátlan számú jegy mezőt, hogy több információt tárolhasson.

  • Features

    Tömeg akciók

    A LiveAgent sem kivétel, ezért támogat többféle tömeg akciót.

  • Features

    SPAM szűrők

    Védekezzen az ügyfélszolgálatra beérkező spamek ellen, automata spam szűrő segítségével.

  • Features

    Szünet

    Szüneteltesse a jegyek fogadását mialatt rövid szünetet tart.

  • Features

    Szűrők

    Hozzon létre szűrőket a jegyek egyszerű rendezéséhez.

  • Features

    Jegyzetek

    A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy személyes megjegyzéseket fűzzenek a jegyekhez, amelyek csak az operátorok számára láthatók. Ez lehetővé teszi a jeggyel kapcsolatos fejlemények belső megosztását egymással, vagy a friss infók lejegyzését, későbbi felhasználás céljából.

  • Features

    Jegyek összevonása

    Ugyanarra a kérdésre vonatkozó ismétlődő jegyeket vonja össze egy jegybe.

  • Features

    Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

    Adjon mezőket az egyes névjegyekhez az ügyféladatok tárolásához.

  • Features

    Sablon üzenetek (makrók)

    A sablon üzenetek időt takaríthatnak meg Önnek, amit válaszok írására használhat fel. Az előre megfogalmazott sablon levelek használatával felgyorsíthatja a válaszadás idejét.

  • Features

    Előre definiált válaszok

    Készítsen előre definiált válaszokat a GYIK-ekre és az általános kérdésekre.

  • Features

    Mellékletek

    A LiveAgent lehetőséget kínál fájlok (képek, zene, videó, dokumentumok) áthúzására a jegyekbe. Húzza át a fájlokat, vagy csatolja azokat csevegésekhez, jegyekhez és e-mailekhez.

  • Features

    Képek másolása és beillesztése

    Másolja és illessze be a képeket a jegyekbe.

  • Features

    Jegyek exportálása

    Ezzel a funkcióval jegyeket exportálhat PDF és HTML formátumba.

  • slack-ikon

    Slack értesítések

    A LiveAgent megkönnyíti a jegyek nyomon követését a Slack értesítéseken keresztül. A LiveAgent Slack integrációja lehetővé teszi, hogy lássa, hogy mi történik a jegyekkel, miközben a Slack-en keresztül dolgozik.

  • Features

    WYSIWYG szerkesztő

    A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tartalom beírását és formázását, miközben az „amit lát, azt kapja” nézetben dolgozik. A wysiwyg szerkesztő használatával könnyedén szerkesztheti és stilizálhatja az e-mailek, e-mail sablonok és tudásbázis cikkek szövegét.

  • Features

    Online jegyelőzmények (URL)

    Csatoljon az e-mailjéhez egy linket, amely tartalmazza a teljes jegyelőzményt.

  • Features

    Több jegy egyidejű kezelése

    Dolgozzon egyszerre több jegyen és váltson egyszerűen köztük.

  • Features

    Képviselők keresztmunkájának felismerése

    Előzze meg, hogy több képviselő ugyanazon a jegyen dolgozzon.

  • Features

    Képviselők rangsorolása

    Kapjon értékelést minden interakció után, és azonosítsa a trendeket.

  • Features

    Kapcsolatfelvételi űrlapok

    Legyen elérhető a beépített kapcsolatfelvételi űrlapok segítségével.

  • Features

    Kapcsolatfelvételi űrlap galéria

    Válasszon kapcsolatfelvételi űrlapot weboldalához előre elkészített galériánkból

  • Features

    GIF-ek a jegyekben

    Vigyen életet a statikus beszélgetésekbe animált GIF-ekkel.

  • Features

    Hangok

    Szabja testre vagy tiltsa le a LiveAgent-ben lejátszott értesítéshangokat.

  • Features

    Ellenőrzési napló

    Használjon ellenőrzési naplót referenciapontként, ha növekszik a kérdések száma.

  • Features

    Chat gomb

    A LiveAgent chat gomb teljesen testreszabható és könnyen megvalósítható.

  • Features

    Jegyek exportálása

    Exportálja a jegyeket letölthető CSV fájlba.

  • Azonnali csevegés

    Valós idejű chat

    Csevegjen az ügyfelekkel valós időben a konverziós arány javítása érdekében

  • Videobeszélgetés

    Videobeszélgetés

    Videobeszélgetés ügyfelekkel és kollégákkal

  • Features

    Proaktív csevegési meghívók

    Ösztönözze weboldala látogatóit csevegésre, miközben weboldalán böngésznek.

  • Features

    Chat gomb galéria

    Válasszon az élő chat gombok előre elkészített pozíciója és stílusa közül

  • Features

    Chat gomb animációk

    Animálja chat gombjait, hogy lenyűgözze weboldala látogatóit.

  • Features

    Csevegési meghívó galéria

    Válasszon a különféle testreszabható csevegési meghívók közül.

  • Features

    Csevegőablak rögzítése

    Rögzítse a csevegőablakokat weboldala bal vagy jobb oldalán.

  • Features

    Csevegések áttekintése

    Ellenőrizze, hogy mely aloldalakat látogatják, és mennyi időt töltenek ott.

  • Features

    Csevegési előzmények

    A csevegési előzmények rendkívül hasznosak lehetnek különféle esetekben. Használhatja ügyfelek korábbi kérdéseinek visszaellenőrzésére, adatok és információk ellenőrzésére, problémák korábbi megoldásainak megkeresésére. A lehetőségeknek csak a kreativitás szabhat határt. Tekintse meg egy képernyőn a csevegési előzményeket és az összes jelenlegi csevegést. Szűrje a csevegések tartalmát saját igényei szerint.

  • Features

    Online látogatók

    Figyelje, hogy kik böngésznek weboldalán, és milyen aloldalakat látogatnak meg.

  • Features

    Csevegések kiosztása

    Ossza ki a csevegéseket több kiosztási lehetőségen keresztül.

  • Features

    Azonos dőben írt szöveg megtekintése

    Tudja meg, hogy mit írt az ügyfele, mielőtt még elküldené azt!

  • Features

    Beépített Csevegés Nyomonkövetés

    Kövesse nyomon az élő csevegéseket a Google Analytics-szal!

  • Features

    Várakozók maximális száma

    Automatikusan eltűnik az élő csevegés gomb, ha várakozók száma elérte a maximumot.

  • Features

    Belső beszélgetés

    Alkalmazzon egy belső üzenetküldőt a kollégákkal való beszélgetéshez!

  • Features

    Élő chat látogatójának jelenlegi URL-je

    Lássa azonnal, ha látogató van a weboldalán!

  • Features

    Hívóközpont

    A LiveAgent bejövő hívásközpontja képes kezelni az ügyfelektől magas számban beérkező hívásokat. Nagyszerű telefonos ügyfélszolgálat biztosításához. Ugyanakkor az ügyfelek több más csatornán keresztül is kapcsolatba léphetnek Önnel.

  • IVR (Interactive Voice Response)

    IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

    A LiveAgent széleskörű IVR online dizájner eszköz funkcióval rendelkezik, ahol mindenki megtervezheti a saját IVR ágazatait. Az interaktív automatikus hangválasz közvetlenül az Ön call center szoftverének megfelelő részlegébe vagy a megfelelő ügynökhöz irányítja a hívásokat.

  • Features

    Belső hívások

    Kollégák közötti telefonhívás a LiveAgenten belül.

  • Features

    Hívásátirányítások

    Az átirányításra váró hívások várakoznak, a következő végkifejletekre: egy másik ügynök felveszi, vagy elutasítja azokat. Az átirányított hívó várakozik, amíg egy új hívást hoznak létre, ami által a megfelelő ügynökhöz kerül. Amint az új ügynök felveszi a telefont az eredeti hívás befejezettnek tekinthető.

  • Korlátlan számú hívásrögzítés

    Korlátlan hívásrögzítés

    A LiveAgent hangfelvételt készít a hívásokról és tárolja azokat.

  • Features

    Hívásirányítás

    A LiveAgentnél a hívásirányítás automatikusan, fontosság szerint osztja el a hívásokat. A gyors és pontos kommunikáció biztosításaként a LiveAgent hívásirányítása automatikusan fontossági sorrend szerint történik.

  • Features

    Támogatott hívóeszközök

    Fizikai és virtuális hívások is megvalósíthatók.

  • Szoft telefonok

    Szoft-telefonok

    A LiveAgent szoft-telefonokat (szoftver telefonok ) is használ, melyek a hívást biztosító szolgáltatóval kommunikálnak, SIP protokoll útján, De a hívásokat maga a LiveAgent kezeli, hangfelvételt készít róluk és nyomon követi őket . A szoft-telefon egy választható harmadik fél-applikáció, amely a LiveAgent Call centerével összhangban működik.

  • Közösségi Média Funkciók

    Javítania kell a közösségi média ügyfélszolgálatán? A LiveAgent Facebook, Twitter, Instagram és Viber integrációkat kínál.

    Read More
  • Instagram

    Instagram

    Válaszoljon az Instagram kommentekre és megemlítésekre az irányítópultról.

  • Viber

    Viber

    Csatlakoztassa a Vibert az ügyfelekkel való csevegéshez és az üzenetek közvetítéséhez.

  • Kördiagram egy kiválasztott szelettel

    Ügyfélszolgálati jelentés

    Javítsd a szolgáltatásodat az ügyfélszolgálati jelentéseink által. Tekintsd át az ügyfélszolgálatod teljesítményét a LiveAgentben lekérhető 10 jelentés által.

  • Features

    Elemzések áttekintése

    Nézze meg a felhasználást, a statisztikákat és értékelje a teljesítményértékeléseket!

  • Features

    Teljesítményjelentések

    Figyelje támogatóügynökei teljesítményét!

  • Features

    Ügynökbesorolási áttekintés

    Nézze át az ügynökei teljesítményét a kapott értékelések alapján!

  • Features

    Címke jelentések

    Hozzon létre címke jelentéseket idő, osztály, csatorna és ügynök szerint.

  • Features

    SLA Megfelelési jelentés

    Készítsen SLA jelentéseket idő & osztály szerint.

  • Features

    SLA Naplójelentés

    Tekintse meg, hogy mennyire jól kezeli az SLA követelményeket.

  • Features

    Ügynök elérhetősége

    Kövesse ügynökei elérhetőségét

  • Features

    Ügynökökkel kapcsolatos jelentések

    Hozzon létre jelentéseket az ügynök munkaidejéről.

  • Features

    Csatornákkal kapcsolatos jelentések

    Nézze meg, hogy mely csatornákon keresztül szoktak az ügyfelek leggyakrabban kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal

  • Features

    Részlegekre vonatkozó jelentések

    Könnyen megtekintheti a részlegeinek teljesítményét.

  • Features

    Időjelentések

    Tekintse meg, hogy mennyi idő időt töltöttek egy kifejezett jeggyel.

  • Ügyfélportál

    Az ügyfélportál segíti a céget a nap 24 órájában. Olvassa el a LiveAgent Ügyfélportálját és annak szolgáltatásait.

    Read More
  • Tudásbázis

    Tudásbázis

    Hozzon létre tudásbázis cikkeket, fórumokat vagy értékelési táblákat.

  • Features

    Több tudásbázis

    Hozzon létre több ügyfélportált több termékhez.

  • Features

    WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

    Könnyen szerkesztheti és formálhatja a cikkei tartalmát.

  • Features

    Mellékletek a cikkekben

    Könnyen csatolhat fájlokat a tudásbázis cikkeihez.

  • Forum

    Fórum

    Hozzon létre fórumokat és építsen online közösséget a felhasználóival.

  • Features

    Visszajelzés & Javaslat

    Ösztönözze az ügyfeleket, hogy küldjenek Önnek új ötleteket és visszajelzéseket.

  • Features

    Kereső modulok

    A keresési modulok lehetővé teszik a látogatók számára, hogy közvetlenül az Ön webhelyéről keressenek cikkekben, fórumokon és javaslattáblákon. A látogatók rájuk kattinthatnak és a megfelelő tartalom megjelenik az ügyfélportálon. Több kereső modulja is lehet, amelyek csak az ügyfélportál egyes kategóriáiban keresnek.

  • Features

    Az ügyfélszolgálat játékosítása

    Tegye szórakoztatóbbá ügynökeinek mindennapi munkáját és motiválja őket játékosítással, hogy jobban teljesítsenek.

  • Features

    Jutalmak és jelvények

    Osszon ki jelvényeket és jutalmakat a legszorgalmasabb ügynökeinek.

  • Features

    Szintek

    Az ügynökök idővel szintet lépnek, ahogy megoldják az ügyfélkérdéseket.

  • Features

    Viszonyítási alap és Ranglisták

    6 ok, amiért a liveagent a tökéletes megoldás a vállalkozásához
    viszonyítási alappal és ranglistával rendelkezik, megnézheti a személyre szabott statisztikákat, például azt, hogy mennyi ideig volt online és hány üzenetre válaszolt. Hasonlítsa össze önmagát másokkal az ügyfélszolgálatán.

  • Features

    Többnyelvűség

    Engedje meg ügyfélszolgálati ügynökeinek, hogy az általuk preferált nyelven használják a LiveAgent-et. Olvasson tovább és tudjon meg többet.

  • Features

    Nyelvhez alkalmazkodó modulok

    Állítson be csevegő, kapcsolattartó vagy értékelési modulokat saját nyelvén.

  • Features

    Mobilalkalmazások

    Kövesse nyomon, hogy mi történik a ügyfélszolgálatán, még akkor is, ha távol van a laptopjától. Olvasson tovább az iOS és Android alkalmazásokról.

  • Features

    Android

    A LiveAgent anyanyelvi Android-alkalmazást kínál kedvenc mobilkészülékéhez, így útközben is biztosíthat ügyfélszolgálatot. Töltse le az ingyenes Android LiveAgent alkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy kapcsolatban maradjon webhelye látogatóival az irodán kívül is.

  • Features

    iOS

    A LiveAgent anyanyelvi iOS-alkalmazást kínál kedvenc mobilkészülékéhez, így útközben is biztosíthat ügyfélszolgálatot. Töltse le az ingyenes iOS LiveAgent alkalmazást.

  • Features

    API

    Az Api azon parancsok listája, amelyeket az egyik szoftver elküldhet a másiknak. Az api-nak köszönhetően több programot, eszközt újra összekapcsolhat és automatizálhat és számos feladatot befolyásolhat. Két különböző szoftver képes “kommunikálni” közvetlenül az api-n keresztül.

  • Features

    Zapier

    A Zapier lehetővé teszi számos alkalmazás, integráció és szoftver integrálását a liveagenttel. A Liveagent ezek nagy számával integrálódik, hogy mindenki megtaláljon mindent, ami a munkafolyamatának javításához szükséges.

  • Features

    Számlázás kezelése

    A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely több képességgel rendelkezik, hogy többet tehessen, mint gondolná.

  • Features

    E-kereskedelem

    A LiveAgent segíthet abban, hogy e-kereskedelmi webhelyét a következő szintre emelje. Változtassa a weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, nyújtson nekik tanácsokat és segítsen nekik dönteni a termékek megvásárlásáról. A LiveAgent hatékony és gyors élő chat modulja a leggyorsabb a piacon.

  • Features

    CRM

    A LiveAgent tárolhatja és rendszerezheti az ügyfelek adatait és nyilvántartásait. Segíthet a szerződések nyomon követésében, az ügyfélszolgálatban vagy az eszközök és erőforrások kezelésében is. A LiveAgent CRM képességei közé tartozik a PipeDrive, a SharpSpring vagy a Highrise.

  • Features

    CMS

    A LiveAgent integrálódik a WordPress, a SquareSpace és a Drupal szolgáltatásokkal. Az élő chat gombjai elhelyezhetőek bármely támogató CMS rendszeren.

  • Features

    Projektmenedzsment

    Integráljon projektmenedzsment eszközöket a LiveAgent-el.

  • Features

    Együttműködési eszközök

    Integrálja a Slack-et az azonnali értesítésekhez az új jegyekről.

  • Features

    Migrációs bővítmények

    Az áttelepítési bővítmények segítenek az összes adat áttelepítésében a korábbi ügyfélszolgálati szoftverből. Mindössze annyit kell tennie, hogy aktiválja őket és követi az utasításokat.

  • Features

    Biztonság

    Quality Unit, a LiveAgent mögött álló vállalat. Mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudj meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.

  • Features

    IP-címek letiltása

    Tiltsa le a spam küldésére hajlamos látogatók IP-címét.

  • Features

    Kétlépcsős hitelesítés

    A kétlépcsős hitelesítés (más néven kétfaktoros hitelesítés) egy olyan opcionális szolgáltatás, amelyet ajánlott használni. Nagyobb biztonságot nyújt LiveAgent-fiókjában. A kétlépcsős hitelesítés segít az ismeretlenek kiárásában, még akkor is, ha ismerik az Ön jelszavát.

  • Features

    HTTPS titkosítás

    A https protokoll használatával a LiveAgent által hosztolt fiókok biztonságos kapcsolaton működnek. A Hyper Text Transfer Protocol Secure (https) a http biztonságos verziója. Ha önálló LiveAgent licenccel rendelkezik, feltöltheti saját ssl tanúsítványát.

  • Features

    Számtalan adatközpont

    A LiveAgent szoftvertermék mögött álló vállalat mindig olyan termékeket épített fel, melyek stabilak és biztonságosak. A 2004-ben kezdődő utunk óta több tízezer elégedett ügyfelet szereztünk.

  • Features

    Általános Adatvédelmi Rendelet

    A LiveAgent elkötelezett az adatvédelem, a biztonság, a megfelelés és az átláthatóság mellett. Ez a hozzáállás magában foglalja annak támogatását, hogy ügyfeleink betartsák az uniós adatvédelmi követelményeket.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.