Ingyenes próba

Funkciók

Ismerje meg az összes LiveAgent funkciót, amelyek az összetett, több csatornájú ügyfélszolgálati szoftver részei!

Kollekciók

Rendelkezésre áll

Megfelelés

Kategória

Funkciók listája
(1313)
  • Jegykezelő rendszer

    Kezelje az összes ügyfélkérdést egy felületről! Tudjon meg többet a LiveAgent Jegyrendszeréről és annak jellemzőiről.

    Tudjon meg többet!
  • Univerzális postaláda

    Univerzális postaláda

    A LiveAgent univerzális postaládája olyan, mint az e-mail postaládák intelligensebb verziója. E-mailek, csevegések, hívások, Facebook és Twitter jegyek, fórumbejegyzések, javaslatok találhatóak egyetlen helyen.

  • Jegykezelés

    Jegykezelő rendszer

    A LiveAgent automatikusan jegyekbe rendezi cégének kommunikációját. A LiveAgent korlátlanul tárolja kommunikáció archívumát. Jegy referencia szám (id) minden jegy rendelkezik egyedi referencia számmal (id).

  • hibrid jegykezelés

    Hibrid jegykezelés

    Kövesse az ügyfél megoldások útját különböző csatornákon keresztül.

  • Automatikus jegy szétosztás

    Automatikus jegykiadás

    Teremtsen automatikusan optimális munkaterheltséget ügynökei között.

  • Szabályok

    Szabályok

    Automatizálja munkafolyamatát időn, akción, és SLA szabályokon keresztül.

  • Megoldásra váró gomb

    Megoldásra váró gomb

    A gomb értesítést küld, mikor szükséges válaszolni az SLA jegyekre.

  • Idő Szabályok

    Idő szabályok

    Az idő szabályok intervallumokban futnak a háttérben (általában minden percben), és ellenőrzi, hogy a feltételek teljesülnek-e. Ha az eredmény pozitív, a szabály életbe lép. Az Idő szabályokat leggyakrabban lomtalanításra, email emlékeztetők küldésére, olyan jegyek kezelésére, melyeken régóta nem történt aktivitás, címkék hozzáadására, stb. használják.

  • Felelősségkör

    Felelősségkör

    Rendeljen hozzá és továbbítson jegyeket ügynökök és részlegek között.

  • Részleg

    Részlegek

    Ossza szét a jegyeket és támogató ügynököket részlegek szerint.

  • Időmérés

    Időmérés

    Kövesse nyomon egyszerűen ügynökei munkaidejét minden jegyen.

  • Címkék

    Címkék

    Használjon címkéket a vásárlói és jegy témák megkülönböztetésére.

  • Szolgáltatási szint megállapodás (SLA)

    Szolgáltatási Szint Megállapodás (SLA)

    A szolgáltatási szint megállapodás (sla) egy megegyezés a jegyek megválaszolására kitűzött célok elérésére. Az sla egy megegyezés a jegyek megválaszolására kitűzött célok elérésére ügynökei által. Az sla átláthatóbbá teszi, mikor egy probléma jelentkezik.

  • Munka órák

    Üzleti órák

    A liveagent üzleti órák beállítja sla szintjeit, hogy azok csak egy bizonyos idő periódus alatt lépjenek működésbe, a munkaszüneti napok mellőzésének lehetőségével. Üzleti órákra példa, ha az ügyfélszolgálata átlagos munkaórákkal dolgozik 9-5 között, hétfőtől péntekig. Ha péntek délután 4-kor beérkezik egy jegy, akkor az hétfő délelőtt 9-kor csak 1 üzleti órának eltelését fogja mutatni.

  • Kapcsolat csoportok

    Kapcsolat csoportok

    Létrehozhat kapcsolat csoportokat igényeinek megfelelően. Hozzon létre kapcsolat csoportokat egyéni igényeire szabva, és kezelje ügyfélszolgálatát hatékonyabban. A kapcsolat csoportok egyszerűen segítenek rendezni üzleti kapcsolatait.

  • Névjegyek

    Névjegyek

    Tároljon és kezeljen minden releváns vásárlói információt a LiveAgenten belül.

  • Belső jegyek

    Belső Jegyek

    Hozzon létre belső megjegyzéseket az egyes jegyekben munkatársai számára.

  • Ügynökök

    Ügynökök

    Az ügynökök kezelik és válaszolnak minden kérdésre ügyfélszolgálatában.

  • Névjegy mezők

    Névjegy mezők

    Gyűjtsön és tároljon információt kapcsolatairól és társaságairól.

  • Vállalatok

    Társaságok

    Csoportosítsa névjegyeit társulatokba, ahogyan szükséges.

  • Jegy mezők

    Jegy mezők

    Hozzon létre korlátlan számú jegy mezőt, hogy több információt tárolhasson.

  • Tömeg akciók

    Tömeg akciók

    A LiveAgent sem kivétel, ezért támogat többféle tömeg akciót.

  • SPAM szűrők

    SPAM szűrők

    Védekezzen az ügyfélszolgálatra beérkező spamek ellen, automata spam szűrő segítségével.

  • Szünet

    Szünet

    Szüneteltesse a jegyek fogadását mialatt rövid szünetet tart.

  • Szűrők

    Szűrők

    Hozzon létre szűrőket a jegyek egyszerű rendezéséhez.

  • Megjegyzések

    Jegyzetek

    A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy személyes megjegyzéseket fűzzenek a jegyekhez, amelyek csak az operátorok számára láthatók. Ez lehetővé teszi a jeggyel kapcsolatos fejlemények belső megosztását egymással, vagy a friss infók lejegyzését, későbbi felhasználás céljából.

  • Jegyek egyesítése

    Jegyek összevonása

    Ugyanarra a kérdésre vonatkozó ismétlődő jegyeket vonja össze egy jegybe.

  • Jegy-ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)

    Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

    Adjon mezőket az egyes névjegyekhez az ügyféladatok tárolásához.

  • Sablon üzenetek (Makrók)

    Sablon üzenetek (makrók)

    A sablon üzenetek időt takaríthatnak meg Önnek, amit válaszok írására használhat fel. Az előre megfogalmazott sablon levelek használatával felgyorsíthatja a válaszadás idejét.

  • Előre definiált válaszok

    Előre definiált válaszok

    Készítsen előre definiált válaszokat a GYIK-ekre és az általános kérdésekre.

  • Mellékletek

    Mellékletek

    A LiveAgent lehetőséget kínál fájlok (képek, zene, videó, dokumentumok) áthúzására a jegyekbe. Húzza át a fájlokat, vagy csatolja azokat csevegésekhez, jegyekhez és e-mailekhez.

  • Képek másolása és beillesztése

    Képek másolása és beillesztése

    Másolja és illessze be a képeket a jegyekbe.

  • Jegyek exportálása

    Jegyek exportálása

    Ezzel a funkcióval jegyeket exportálhat PDF és HTML formátumba.

  • Továbbítás

    Továbbítás

    Az e-mail továbbítás fontos dolog minden help desk szoftver esetében. A támogatási e-mail, a következőképpen néz ki: support@sajatdomainnév. Ladesk. A com végződés hozzárendelhető. Az erre a címre beérkező e-maileket a rendszer automatikusan jegyekké alakítja. Az átirányítás az egyik legegyszerűbb módja az e-mail fiók beállításának a LiveAgent segítségével.

  • Keresés és Csere

    Keresés és csere

    Keressen egy karakterláncot minden bejövő üzenetben, és cserélje ki

  • Jegyek szétosztása

    Osztott jegyek

    Kezeljen egy jegyet több operátor egyszerre.

  • slack-ikon

    Slack értesítések

    A LiveAgent megkönnyíti a jegyek nyomon követését a Slack értesítéseken keresztül. A LiveAgent Slack integrációja lehetővé teszi, hogy lássa, hogy mi történik a jegyekkel, miközben a Slack-en keresztül dolgozik.

  • WYSIWYG szerkesztő

    WYSIWYG szerkesztő

    A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tartalom beírását és formázását, miközben az „amit lát, azt kapja” nézetben dolgozik. A wysiwyg szerkesztő használatával könnyedén szerkesztheti és stilizálhatja az e-mailek, e-mail sablonok és tudásbázis cikkek szövegét.

  • Online jegyelőzmények (URL)

    Online jegyelőzmények (URL)

    Csatoljon az e-mailjéhez egy linket, amely tartalmazza a teljes jegyelőzményt.

  • Több jegyfül

    Több jegy egyidejű kezelése

    Dolgozzon egyszerre több jegyen és váltson egyszerűen köztük.

  • Képviselők keresztmunkájának felismerése

    Képviselők keresztmunkájának felismerése

    Előzze meg, hogy több képviselő ugyanazon a jegyen dolgozzon.

  • Képviselők értékelése

    Képviselők rangsorolása

    Kapjon értékelést minden interakció után, és azonosítsa a trendeket.

  • Kapcsolatfelvételi űrlapok

    Kapcsolatfelvételi űrlapok

    Legyen elérhető a beépített kapcsolatfelvételi űrlapok segítségével.

  • Kapcsolatfelvételi űrlap galéria

    Kapcsolatfelvételi űrlap galéria

    Válasszon kapcsolatfelvételi űrlapot weboldalához előre elkészített galériánkból

  • GIF a jegyben

    GIF-ek a jegyekben

    Vigyen életet a statikus beszélgetésekbe animált GIF-ekkel.

  • Hangok

    Hangok

    Szabja testre vagy tiltsa le a LiveAgent-ben lejátszott értesítéshangokat.

  • Ellenőrzési napló

    Ellenőrzési napló

    Használjon ellenőrzési naplót referenciapontként, ha növekszik a kérdések száma.

  • Jegyek exportálása

    Jegyek exportálása

    Exportálja a jegyeket letölthető CSV fájlba.

  • Élő chat funkciók

    Fedezze fel a fejlett élő chat funkciókat, mint például a proaktív csevegési meghívókat és a valós idejű gépelési nézetet.

    Tudjon meg többet!
  • Valós idejű chat

    Valós idejű chat

    Csevegjen az ügyfelekkel valós időben a konverziós arány javítása érdekében

  • Proaktív csevegési meghívók

    Proaktív csevegési meghívók

    Ösztönözze weboldala látogatóit csevegésre, amikor weboldalán böngésznek.

  • Chat gomb buborék

    Chat gomb

    A LiveAgent chat gomb teljesen testreszabható és könnyen beépíthető.

  • Chat gomb galéria

    Chat gomb galéria

    Válasszon az élő chat gombok előre elkészített pozíciója és stílusa közül

  • Csevegési meghívó galéria

    Csevegési meghívó galéria

    Válasszon a különféle testreszabható csevegési meghívók közül.

  • Chat gomb animációk

    Chat gomb animációk

    Animálja chat gombjait, hogy lenyűgözze weboldala látogatóit.

  • Csevegőablak rögzítése

    Csevegőablak rögzítése

    Rögzítse a csevegőablakokat weboldala bal vagy jobb oldalán.

  • Csevegések áttekintése

    Csevegések áttekintése

    Ellenőrizze, hogy mely aloldalakat látogatják, és mennyi időt töltenek ott.

  • Online látogatók

    Online látogatók

    Figyelje, hogy kik böngésznek weboldalán, és milyen aloldalakat látogatnak meg.

  • csevegési előzmények

    Csevegési előzmények

    A csevegési előzmények rendkívül hasznosak lehetnek különféle esetekben. Használhatja ügyfelek korábbi kérdéseinek visszaellenőrzésére, adatok és információk ellenőrzésére, problémák korábbi megoldásainak megkeresésére. A lehetőségeknek csak a kreativitás szabhat határt. Tekintse meg egy képernyőn a csevegési előzményeket és az összes jelenlegi csevegést. Szűrje a csevegések tartalmát saját igényei szerint.

  • Csevegések kiosztása

    Csevegések kiosztása

    Ossza ki a csevegéseket több kiosztási lehetőségen keresztül.

  • Azonos időben írt szöveg megtekintése

    Azonos dőben írt szöveg megtekintése

    Tudja meg, hogy mit írt az ügyfele, mielőtt még elküldené azt!

  • Várakozók maximális száma

    Várakozók maximális száma

    Automatikusan eltűnik az élő chat gomb, ha a várakozók száma elérte a maximumot.

  • Beépített Csevegés Nyomonkövetés

    Beépített Csevegés Nyomonkövetés

    Kövesse nyomon az élő csevegéseket a Google Analytics-szal!

  • Belső beszélgetés

    Belső beszélgetés

    Alkalmazzon egy belső üzenetküldőt a kollégákkal való beszélgetéshez!

  • Hívóközpont

    A LiveAgent bejövő hívásközpontja képes kezelni az ügyfelektől magas számban beérkező hívásokat. Nagyszerű telefonos ügyfélszolgálat biztosításához. Ugyanakkor az ügyfelek több más csatornán keresztül is kapcsolatba léphetnek Önnel.

    Tudjon meg többet!
  • Videobeszélgetés

    Videobeszélgetés

    Videobeszélgetés ügyfelekkel és kollégákkal

  • Élő chat látogatójának jelenlegi URL je

    Élő chat látogatójának jelenlegi URL-je

    Lássa azonnal, ha látogató van a weboldalán!

  • IVR (Interactive Voice Response)

    IVR (Interaktív Automatikus Hangválasz)

    A LiveAgent széleskörű IVR online dizájner eszköz funkcióval rendelkezik, ahol mindenki megtervezheti a saját IVR ágazatait. Az interaktív automatikus hangválasz közvetlenül az Ön call center szoftverének megfelelő részlegébe vagy a megfelelő ügynökhöz irányítja a hívásokat.

  • Telefon két nyíllal melyek különböző irányba mutatnak

    Automatikus visszahívás

    Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy automatikus visszahívást kérjenek.

  • Belső hívások

    Belső hívások

    Kollégák közötti telefonhívás a LiveAgenten belül.

  • Hívásátirányítások

    Hívásátirányítások

    Az átirányításra váró hívások várakoznak, a következő végkifejletekre: egy másik ügynök felveszi, vagy elutasítja azokat. Az átirányított hívó várakozik, amíg egy új hívást hoznak létre, ami által a megfelelő ügynökhöz kerül. Amint az új ügynök felveszi a telefont az eredeti hívás befejezettnek tekinthető.

  • Korlátlan számú hívásrögzítés

    Korlátlan hívásrögzítés

    A LiveAgent hangfelvételt készít a hívásokról és tárolja azokat.

  • Hívásirányítás

    Hívásirányítás

    A LiveAgentnél a hívásirányítás automatikusan, fontosság szerint osztja el a hívásokat. A gyors és pontos kommunikáció biztosításaként a LiveAgent hívásirányítása automatikusan fontossági sorrend szerint történik.

  • Támogatott hívóeszközök

    Támogatott hívóeszközök

    Fizikai és virtuális hívások is megvalósíthatók.

  • Szoft telefonok

    Szoft-telefonok

    A LiveAgent szoft-telefonokat (szoftver telefonok ) is használ, melyek a hívást biztosító szolgáltatóval kommunikálnak, SIP protokoll útján, De a hívásokat maga a LiveAgent kezeli, hangfelvételt készít róluk és nyomon követi őket . A szoft-telefon egy választható harmadik fél-applikáció, amely a LiveAgent Call centerével összhangban működik.

  • Közösségi média funkciók

    Javítania kell a közösségi média ügyfélszolgálatán? A LiveAgent Facebook, Twitter, Instagram és Viber integrációkat kínál.

    Tudjon meg többet!
  • Instagram

    Instagram

    Válaszoljon az Instagram kommentekre és megemlítésekre az irányítópultról.

  • Viber

    Viber

    Csatlakoztassa a Vibert az ügyfelekkel való csevegéshez és az üzenetek közvetítéséhez.

  • Ügyfélszolgálati jelentés

    Javítsa a szolgáltatását az ügyfélszolgálati jelentéseink által. Tekintse át az ügyfélszolgálata teljesítményét a LiveAgentben lekérhető 10 jelentés által.

    Tudjon meg többet!
  • Elemzési áttekintés

    Elemzések áttekintése

    Nézze meg a felhasználást, a statisztikákat és értékelje a teljesítményértékeléseket!

  • Teljesítményjelentés

    Teljesítményjelentések

    Figyelje támogatóügynökei teljesítményét!

  • Ügynökértékelések áttekintése

    Ügynökbesorolási áttekintés

    Nézze át az ügynökei teljesítményét a kapott értékelések alapján!

  • Címke jelentések

    Címke jelentések

    Hozzon létre címke jelentéseket idő, osztály, csatorna és ügynök szerint.

  • SLA Megfelelési jelentés

    SLA megfelelési jelentés

    Készítsen SLA jelentéseket idő & osztály szerint.

  • SLA Naplójelentés

    SLA naplójelentés

    Tekintse meg, hogy mennyire kezeli jól az SLA követelményeket.

  • Ügynök elérhetőség

    Ügynök elérhetősége

    Kövesse ügynökei elérhetőségét

  • Ügynökökkel kapcsolatos jelentés

    Ügynökökkel kapcsolatos jelentések

    Hozzon létre jelentéseket az ügynök munkaidejéről.

  • Csatornákkal kapcsolatos jelentés

    Csatornákkal kapcsolatos jelentések

    Nézze meg, hogy mely csatornákon keresztül szoktak az ügyfelek leggyakrabban kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal

  • Osztály jelentés

    Részlegekre vonatkozó jelentések

    Könnyen megtekintheti a részlegeinek teljesítményét.

  • Időjelentés

    Időjelentések

    Tekintse meg, hogy mennyi időt töltöttek egy kifejezett jeggyel.

  • Ügyfélportál

    Az ügyfélportál segíti a céget a nap 24 órájában. Olvassa el a LiveAgent Ügyfélportálját és annak szolgáltatásait.

    Tudjon meg többet!
  • Tudásbázis

    Tudásbázis

    Hozzon létre tudásbázis cikkeket, fórumokat vagy értékelési táblákat.

  • Több Tudásbázis

    Több tudásbázis

    Hozzon létre több ügyfélportált több termékhez.

  • WYSIWYG cikkszerkesztő

    WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

    Könnyen szerkesztheti és formálhatja a cikkei tartalmát.

  • Mellékletek a cikkekben

    Mellékletek a cikkekben

    Könnyen csatolhat fájlokat a tudásbázis cikkeihez.

  • Forum

    Fórum

    Hozzon létre fórumokat és építsen online közösséget a felhasználóival.

  • Visszajelzés és Javaslat

    Visszajelzés & Javaslat

    Ösztönözze az ügyfeleket, hogy küldjenek Önnek új ötleteket és visszajelzéseket.

  • Kereső modulok

    Kereső modulok

    A keresési modulok lehetővé teszik a látogatók számára, hogy közvetlenül az Ön webhelyéről keressenek cikkekben, fórumokon és javaslattáblákon. A látogatók rájuk kattinthatnak és a megfelelő tartalom megjelenik az ügyfélportálon. Több kereső modulja is lehet, amelyek csak az ügyfélportál egyes kategóriáiban keresnek.

  • Az ügyfélszolgálat játékosítása

    Tegye szórakoztatóbbá ügynökeinek mindennapi munkáját és motiválja őket játékosítással, hogy jobban teljesítsenek.

    Tudjon meg többet!
  • Jutalmak és jelvények

    Jutalmak és Jelvények

    Osszon ki jelvényeket és jutalmakat a legszorgalmasabb ügynökeinek.

  • Szintek

    Szintek

    Az ügynökök idővel szintet lépnek, ahogy megoldják az ügyfélkérdéseket.

  • Viszonyítási alap és Ranglisták

    Viszonyítási alap és ranglisták

    6 ok, amiért a liveagent a tökéletes megoldás a vállalkozásához
    viszonyítási alappal és ranglistával rendelkezik, megnézheti a személyre szabott statisztikákat, például azt, hogy mennyi ideig volt online és hány üzenetre válaszolt. Hasonlítsa össze önmagát másokkal az ügyfélszolgálatán.

  • Többnyelvűség

    Engedje meg ügyfélszolgálati ügynökeinek, hogy az általuk preferált nyelven használják a LiveAgent-et. Olvasson tovább és tudjon meg többet.

    Tudjon meg többet!
  • Nyelvhez alkalmazkodó alkalmazások

    Nyelvhez alkalmazkodó modulok

    Állítson be csevegő, kapcsolattartó vagy értékelési modulokat saját nyelvén.

  • Mobilalkalmazások

    Kövesse nyomon, hogy mi történik a ügyfélszolgálatán, még akkor is, ha távol van a laptopjától. Olvasson tovább az iOS és Android alkalmazásokról.

    Tudjon meg többet!
  • Android

    Android

    A LiveAgent anyanyelvi Android-alkalmazást kínál kedvenc mobilkészülékéhez, így útközben is biztosíthat ügyfélszolgálatot. Töltse le az ingyenes Android LiveAgent alkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy kapcsolatban maradjon webhelye látogatóival az irodán kívül is.

  • iOS

    iOS

    A LiveAgent anyanyelvi iOS-alkalmazást kínál kedvenc mobilkészülékéhez, így útközben is biztosíthat ügyfélszolgálatot. Töltse le az ingyenes iOS LiveAgent alkalmazást.

  • Integrációk

    A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami többféle integráció által könnyíti meg a munkáját. Tudjon meg többet a LiveAgent Integrációkról.

    Tudjon meg többet!
  • Alkalmazásprogramozási felület

    API

    Az Api azon parancsok listája, amelyeket az egyik szoftver elküldhet a másiknak. Az api-nak köszönhetően több programot, eszközt újra összekapcsolhat és automatizálhat és számos feladatot befolyásolhat. Két különböző szoftver képes “kommunikálni” közvetlenül az api-n keresztül.

  • Zapier

    Zapier

    A Zapier lehetővé teszi számos alkalmazás, integráció és szoftver integrálását a liveagenttel. A Liveagent ezek nagy számával integrálódik, hogy mindenki megtaláljon mindent, ami a munkafolyamatának javításához szükséges.

  • Számlák kezelése

    Számlázás kezelése

    A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely több képességgel rendelkezik, hogy többet tehessen, mint gondolná.

  • eKereskedelem

    E-kereskedelem

    A LiveAgent segíthet abban, hogy e-kereskedelmi webhelyét a következő szintre emelje. Változtassa a weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, nyújtson nekik tanácsokat és segítsen nekik dönteni a termékek megvásárlásáról. A LiveAgent hatékony és gyors élő chat modulja a leggyorsabb a piacon.

  • CRM

    CRM

    A LiveAgent tárolhatja és rendszerezheti az ügyfelek adatait és nyilvántartásait. Segíthet a szerződések nyomon követésében, az ügyfélszolgálatban vagy az eszközök és erőforrások kezelésében is. A LiveAgent CRM képességei közé tartozik a PipeDrive, a SharpSpring vagy a Highrise.

  • CMS Feature

    CMS

    A LiveAgent integrálódik a WordPress, a SquareSpace és a Drupal szolgáltatásokkal. Az élő chat gombjai elhelyezhetőek bármely támogató CMS rendszeren.

  • Projekt menedzsment

    Projektmenedzsment

    Integráljon projektmenedzsment eszközöket a LiveAgent-el.

  • Együttműködési eszközök

    Együttműködési eszközök

    Integrálja a Slack-et az azonnali értesítésekhez az új jegyekről.

  • Migrációs bővítmények

    Migrációs bővítmények

    Az áttelepítési bővítmények segítenek az összes adat áttelepítésében a korábbi ügyfélszolgálati szoftverből. Mindössze annyit kell tennie, hogy aktiválja őket és követi az utasításokat.

  • Biztonság

    A Quality Unit a LiveAgent mögött álló vállalat. Mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudjon meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.

    Tudjon meg többet!
  • IP címek letiltása

    IP-címek letiltása

    Tiltsa le a spam küldésére hajlamos látogatók IP-címét.

  • Kétlépéses Hitelesítés

    Kétlépcsős hitelesítés

    A kétlépcsős hitelesítés (más néven kétfaktoros hitelesítés) egy olyan opcionális szolgáltatás, amelyet ajánlott használni. Nagyobb biztonságot nyújt LiveAgent-fiókjában. A kétlépcsős hitelesítés segít az ismeretlenek kiárásában, még akkor is, ha ismerik az Ön jelszavát.

  • HTTPS Titkosítás

    HTTPS titkosítás

    A https protokoll használatával a LiveAgent által hosztolt fiókok biztonságos kapcsolaton működnek. A Hyper Text Transfer Protocol Secure (https) a http biztonságos verziója. Ha önálló LiveAgent licenccel rendelkezik, feltöltheti saját ssl tanúsítványát.

  • Adattárolók

    Számtalan adatközpont

    A LiveAgent szoftvertermék mögött álló vállalat mindig olyan termékeket épített fel, melyek stabilak és biztonságosak. A 2004-ben kezdődő utunk óta több tízezer elégedett ügyfelet szereztünk.

  • GDPR

    Általános Adatvédelmi Rendelet

    A LiveAgent elkötelezett az adatvédelem, a biztonság, a megfelelés és az átláthatóság mellett. Ez a hozzáállás magában foglalja annak támogatását, hogy ügyfeleink betartsák az uniós adatvédelmi követelményeket.

    Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..