Ismerje meg az összes LiveAgent funkciót, amelyek az összetett, több csatornájú ügyfélszolgálati szoftver részei!
Kezelje az összes ügyfélkérdést egy felületről! Tudjon meg többet a LiveAgent Jegyrendszeréről és annak jellemzőiről.
Tudjon meg többet!A LiveAgent univerzális postaládája olyan, mint az e-mail postaládák intelligensebb verziója. E-mailek, csevegések, hívások, Facebook és Twitter jegyek, fórumbejegyzések, javaslatok találhatóak egyetlen helyen.
A LiveAgent automatikusan jegyekbe rendezi cégének kommunikációját.
Kövesse az ügyfél megoldások útját különböző csatornákon keresztül.
Teremtsen automatikusan optimális munkaterheltséget ügynökei között.
Automatizálja munkafolyamatát időn, akción, és SLA szabályokon keresztül.
A gomb értesítést küld, mikor szükséges válaszolni az SLA jegyekre.
Az idő szabályok intervallumokban futnak a háttérben (általában minden percben), és ellenőrzi, hogy a feltételek teljesülnek-e. Ha az eredmény pozitív, a szabály életbe lép. Az Idő szabályokat leggyakrabban lomtalanításra, email emlékeztetők küldésére, olyan jegyek kezelésére, melyeken régóta nem történt aktivitás, címkék hozzáadására, stb. használják.
Rendeljen hozzá és továbbítson jegyeket ügynökök és részlegek között.
Ossza szét a jegyeket és támogató ügynököket részlegek szerint.
Kövesse nyomon egyszerűen ügynökei munkaidejét minden jegyen.
Használjon címkéket a vásárlói és jegy témák megkülönböztetésére.
A szolgáltatási szint megállapodás (sla) egy megegyezés a jegyek megválaszolására kitűzött célok elérésére. Az sla egy megegyezés a jegyek megválaszolására kitűzött célok elérésére ügynökei által. Az sla átláthatóbbá teszi, mikor egy probléma jelentkezik.
A liveagent üzleti órák beállítja sla szintjeit, hogy azok csak egy bizonyos idő periódus alatt lépjenek működésbe, a munkaszüneti napok mellőzésének lehetőségével. Üzleti órákra példa, ha az ügyfélszolgálata átlagos munkaórákkal dolgozik 9-5 között, hétfőtől péntekig. Ha péntek délután 4-kor beérkezik egy jegy, akkor az hétfő délelőtt 9-kor csak 1 üzleti órának eltelését fogja mutatni.
Létrehozhat kapcsolat csoportokat igényeinek megfelelően. Hozzon létre kapcsolat csoportokat egyéni igényeire szabva, és kezelje ügyfélszolgálatát hatékonyabban. A kapcsolat csoportok egyszerűen segítenek rendezni üzleti kapcsolatait.
Tároljon és kezeljen minden releváns vásárlói információt a LiveAgenten belül.
Hozzon létre belső megjegyzéseket az egyes jegyekben munkatársai számára.
Az ügynökök kezelik és válaszolnak minden kérdésre ügyfélszolgálatában.
Csoportosítsa névjegyeit társulatokba, ahogyan szükséges.
Gyűjtsön és tároljon információt kapcsolatairól és társaságairól.
Hozzon létre korlátlan számú jegy mezőt, hogy több információt tárolhasson.
A LiveAgent sem kivétel, ezért támogat többféle tömeg akciót.
Védekezzen az ügyfélszolgálatra beérkező spamek ellen, automata spam szűrő segítségével.
Szüneteltesse a jegyek fogadását mialatt rövid szünetet tart.
Hozzon létre szűrőket a jegyek egyszerű rendezéséhez.
A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy személyes megjegyzéseket fűzzenek a jegyekhez, amelyek csak az operátorok számára láthatók. Ez lehetővé teszi a jeggyel kapcsolatos fejlemények belső megosztását egymással, vagy a friss infók lejegyzését, későbbi felhasználás céljából.
Ugyanarra a kérdésre vonatkozó ismétlődő jegyeket vonja össze egy jegybe.
Állítson be e-mail sablonokat az ügyfelek és operátorok számára.
Adjon mezőket az egyes névjegyekhez az ügyféladatok tárolásához.
A sablon üzenetek időt takaríthatnak meg Önnek, amit válaszok írására használhat fel. Az előre megfogalmazott sablon levelek használatával felgyorsíthatja a válaszadás idejét.
Készítsen előre definiált válaszokat a GYIK-ekre és az általános kérdésekre.
A LiveAgent lehetőséget kínál fájlok (képek, zene, videó, dokumentumok) áthúzására a jegyekbe. Húzza át a fájlokat, vagy csatolja azokat csevegésekhez, jegyekhez és e-mailekhez.
Másolja és illessze be a képeket a jegyekbe.
Ezzel a funkcióval jegyeket exportálhat PDF és HTML formátumba.
Az e-mail továbbítás fontos dolog minden help desk szoftver esetében. A támogatási e-mail, a következőképpen néz ki: support@sajatdomainnév. Ladesk. A com végződés hozzárendelhető. Az erre a címre beérkező e-maileket a rendszer automatikusan jegyekké alakítja. Az átirányítás az egyik legegyszerűbb módja az e-mail fiók beállításának a LiveAgent segítségével.
Keressen egy karakterláncot minden bejövő üzenetben, és cserélje ki
Kezeljen egy jegyet több operátor egyszerre.
Az új jegyekről automatikusan értesítést kap e-mailben.
A LiveAgent megkönnyíti a jegyek nyomon követését a Slack értesítéseken keresztül. A LiveAgent Slack integrációja lehetővé teszi, hogy lássa, hogy mi történik a jegyekkel, miközben a Slack-en keresztül dolgozik.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tartalom beírását és formázását, miközben az „amit lát, azt kapja” nézetben dolgozik. A wysiwyg szerkesztő használatával könnyedén szerkesztheti és stilizálhatja az e-mailek, e-mail sablonok és tudásbázis cikkek szövegét.
Csatoljon az e-mailjéhez egy linket, amely tartalmazza a teljes jegyelőzményt.
Dolgozzon egyszerre több jegyen és váltson egyszerűen köztük.
Előzze meg, hogy több képviselő ugyanazon a jegyen dolgozzon.
Kapjon értékelést minden interakció után, és azonosítsa a trendeket.
Legyen elérhető a beépített kapcsolatfelvételi űrlapok segítségével.
Válasszon kapcsolatfelvételi űrlapot weboldalához előre elkészített galériánkból
Vigyen életet a statikus beszélgetésekbe animált GIF-ekkel.
Szabja testre vagy tiltsa le a LiveAgent-ben lejátszott értesítéshangokat.
Használjon ellenőrzési naplót referenciapontként, ha növekszik a kérdések száma.
Exportálja a jegyeket letölthető CSV fájlba.
Fedezze fel a fejlett élő chat funkciókat, mint például a proaktív csevegési meghívókat és a valós idejű gépelési nézetet.
Tudjon meg többet!Csevegjen az ügyfelekkel valós időben a konverziós arány javítása érdekében
Ösztönözze weboldala látogatóit csevegésre, amikor weboldalán böngésznek.
A LiveAgent chat gomb teljesen testreszabható és könnyen beépíthető.
Válasszon az élő chat gombok előre elkészített pozíciója és stílusa közül
Animálja chat gombjait, hogy lenyűgözze weboldala látogatóit.
Válasszon a különféle testreszabható csevegési meghívók közül.
Rögzítse a csevegőablakokat weboldala bal vagy jobb oldalán.
Ellenőrizze, hogy mely aloldalakat látogatják, és mennyi időt töltenek ott.
A csevegési előzmények rendkívül hasznosak lehetnek különféle esetekben. Használhatja ügyfelek korábbi kérdéseinek visszaellenőrzésére, adatok és információk ellenőrzésére, problémák korábbi megoldásainak megkeresésére. A lehetőségeknek csak a kreativitás szabhat határt. Tekintse meg egy képernyőn a csevegési előzményeket és az összes jelenlegi csevegést. Szűrje a csevegések tartalmát saját igényei szerint.
Figyelje, hogy kik böngésznek weboldalán, és milyen aloldalakat látogatnak meg.
Tudja meg, hogy mit írt az ügyfele, mielőtt még elküldené azt!
Ossza ki a csevegéseket több kiosztási lehetőségen keresztül.
Kövesse nyomon az élő csevegéseket a Google Analytics-szal!
Automatikusan eltűnik az élő chat gomb, ha a várakozók száma elérte a maximumot.
Alkalmazzon egy belső üzenetküldőt a kollégákkal való beszélgetéshez!
Lássa azonnal, ha látogató van a weboldalán!
A LiveAgent bejövő hívásközpontja képes kezelni az ügyfelektől magas számban beérkező hívásokat. Nagyszerű telefonos ügyfélszolgálat biztosításához. Ugyanakkor az ügyfelek több más csatornán keresztül is kapcsolatba léphetnek Önnel.
Tudjon meg többet!Videobeszélgetés ügyfelekkel és kollégákkal
A LiveAgent széleskörű IVR online dizájner eszköz funkcióval rendelkezik, ahol mindenki megtervezheti a saját IVR ágazatait. Az interaktív automatikus hangválasz közvetlenül az Ön call center szoftverének megfelelő részlegébe vagy a megfelelő ügynökhöz irányítja a hívásokat.
Kollégák közötti telefonhívás a LiveAgenten belül.
Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy automatikus visszahívást kérjenek.
Az átirányításra váró hívások várakoznak, a következő végkifejletekre: egy másik ügynök felveszi, vagy elutasítja azokat. Az átirányított hívó várakozik, amíg egy új hívást hoznak létre, ami által a megfelelő ügynökhöz kerül. Amint az új ügynök felveszi a telefont az eredeti hívás befejezettnek tekinthető.
A LiveAgent hangfelvételt készít a hívásokról és tárolja azokat.
A LiveAgentnél a hívásirányítás automatikusan, fontosság szerint osztja el a hívásokat. A gyors és pontos kommunikáció biztosításaként a LiveAgent hívásirányítása automatikusan fontossági sorrend szerint történik.
Fizikai és virtuális hívások is megvalósíthatók.
A LiveAgent szoft-telefonokat (szoftver telefonok ) is használ, melyek a hívást biztosító szolgáltatóval kommunikálnak, SIP protokoll útján, De a hívásokat maga a LiveAgent kezeli, hangfelvételt készít róluk és nyomon követi őket . A szoft-telefon egy választható harmadik fél-applikáció, amely a LiveAgent Call centerével összhangban működik.
Javítania kell a közösségi média ügyfélszolgálatán? A LiveAgent Facebook, Twitter, Instagram és Viber integrációkat kínál.
Tudjon meg többet!Kövesse nyomon és válaszoljon az összes posztra, kommentre és privát üzenetre!
Figyelje a márkáját és reagáljon az azzal kapcsolatos megjegyzésekre és Tweetekre!
Válaszoljon az Instagram kommentekre és megemlítésekre az irányítópultról.
Csatlakoztassa a Vibert az ügyfelekkel való csevegéshez és az üzenetek közvetítéséhez.
Javítsa a szolgáltatását az ügyfélszolgálati jelentéseink által. Tekintse át az ügyfélszolgálata teljesítményét a LiveAgentben lekérhető 10 jelentés által.
Tudjon meg többet!Nézze meg a felhasználást, a statisztikákat és értékelje a teljesítményértékeléseket!
Figyelje támogatóügynökei teljesítményét!
Nézze át az ügynökei teljesítményét a kapott értékelések alapján!
Hozzon létre címke jelentéseket idő, osztály, csatorna és ügynök szerint.
Készítsen SLA jelentéseket idő & osztály szerint.
Tekintse meg, hogy mennyire kezeli jól az SLA követelményeket.
Kövesse ügynökei elérhetőségét
Hozzon létre jelentéseket az ügynök munkaidejéről.
Nézze meg, hogy mely csatornákon keresztül szoktak az ügyfelek leggyakrabban kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal
Könnyen megtekintheti a részlegeinek teljesítményét.
Tekintse meg, hogy mennyi időt töltöttek egy kifejezett jeggyel.
Az ügyfélportál segíti a céget a nap 24 órájában. Olvassa el a LiveAgent Ügyfélportálját és annak szolgáltatásait.
Tudjon meg többet!Hozzon létre tudásbázis cikkeket, fórumokat vagy értékelési táblákat.
A belső tudásbázis olyan cikkgyűjtemény, amelyet az alkalmazottak felhasználhatnak a problémák megoldásában és új dolgok elsajátításában.
Hozzon létre több ügyfélportált több termékhez.
Könnyen szerkesztheti és formálhatja a cikkei tartalmát.
Könnyen csatolhat fájlokat a tudásbázis cikkeihez.
Hozzon létre fórumokat és építsen online közösséget a felhasználóival.
Ösztönözze az ügyfeleket, hogy küldjenek Önnek új ötleteket és visszajelzéseket.
A keresési modulok lehetővé teszik a látogatók számára, hogy közvetlenül az Ön webhelyéről keressenek cikkekben, fórumokon és javaslattáblákon. A látogatók rájuk kattinthatnak és a megfelelő tartalom megjelenik az ügyfélportálon. Több kereső modulja is lehet, amelyek csak az ügyfélportál egyes kategóriáiban keresnek.
Tegye szórakoztatóbbá ügynökeinek mindennapi munkáját és motiválja őket játékosítással, hogy jobban teljesítsenek.
Tudjon meg többet!Osszon ki jelvényeket és jutalmakat a legszorgalmasabb ügynökeinek.
Az ügynökök idővel szintet lépnek, ahogy megoldják az ügyfélkérdéseket.
6 ok, amiért a liveagent a tökéletes megoldás a vállalkozásához
viszonyítási alappal és ranglistával rendelkezik, megnézheti a személyre szabott statisztikákat, például azt, hogy mennyi ideig volt online és hány üzenetre válaszolt. Hasonlítsa össze önmagát másokkal az ügyfélszolgálatán.
Engedje meg ügyfélszolgálati ügynökeinek, hogy az általuk preferált nyelven használják a LiveAgent-et. Olvasson tovább és tudjon meg többet.
Tudjon meg többet!Állítson be csevegő, kapcsolattartó vagy értékelési modulokat saját nyelvén.
Kövesse nyomon, hogy mi történik a ügyfélszolgálatán, még akkor is, ha távol van a laptopjától. Olvasson tovább az iOS és Android alkalmazásokról.
Tudjon meg többet!A LiveAgent anyanyelvi Android-alkalmazást kínál kedvenc mobilkészülékéhez, így útközben is biztosíthat ügyfélszolgálatot. Töltse le az ingyenes Android LiveAgent alkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy kapcsolatban maradjon webhelye látogatóival az irodán kívül is.
A LiveAgent anyanyelvi iOS-alkalmazást kínál kedvenc mobilkészülékéhez, így útközben is biztosíthat ügyfélszolgálatot. Töltse le az ingyenes iOS LiveAgent alkalmazást.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami többféle integráció által könnyíti meg a munkáját. Tudjon meg többet a LiveAgent Integrációkról.
Tudjon meg többet!Az Api azon parancsok listája, amelyeket az egyik szoftver elküldhet a másiknak. Az api-nak köszönhetően több programot, eszközt újra összekapcsolhat és automatizálhat és számos feladatot befolyásolhat. Két különböző szoftver képes “kommunikálni” közvetlenül az api-n keresztül.
A Zapier lehetővé teszi számos alkalmazás, integráció és szoftver integrálását a liveagenttel. A Liveagent ezek nagy számával integrálódik, hogy mindenki megtaláljon mindent, ami a munkafolyamatának javításához szükséges.
A LiveAgent a megfelelő eszköz az email marketinghez, funkciókkal, amik támogatják. Iratkozzon fel hírlevelünkre. Legyen Ön az első, aki exkluzív ajánlatokat és legfrissebb híreket kap.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely több képességgel rendelkezik, hogy többet tehessen, mint gondolná.
A LiveAgent segíthet abban, hogy e-kereskedelmi webhelyét a következő szintre emelje. Változtassa a weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, nyújtson nekik tanácsokat és segítsen nekik dönteni a termékek megvásárlásáról. A LiveAgent hatékony és gyors élő chat modulja a leggyorsabb a piacon.
A LiveAgent tárolhatja és rendszerezheti az ügyfelek adatait és nyilvántartásait. Segíthet a szerződések nyomon követésében, az ügyfélszolgálatban vagy az eszközök és erőforrások kezelésében is. A LiveAgent CRM képességei közé tartozik a PipeDrive, a SharpSpring vagy a Highrise.
A LiveAgent integrálódik a WordPress, a SquareSpace és a Drupal szolgáltatásokkal. Az élő chat gombjai elhelyezhetőek bármely támogató CMS rendszeren.
Integráljon projektmenedzsment eszközöket a LiveAgent-el.
Integrálja a Slack-et az azonnali értesítésekhez az új jegyekről.
Az áttelepítési bővítmények segítenek az összes adat áttelepítésében a korábbi ügyfélszolgálati szoftverből. Mindössze annyit kell tennie, hogy aktiválja őket és követi az utasításokat.
A Quality Unit a LiveAgent mögött álló vállalat. Mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudjon meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.
Tudjon meg többet!Tiltsa le a spam küldésére hajlamos látogatók IP-címét.
A kétlépcsős hitelesítés (más néven kétfaktoros hitelesítés) egy olyan opcionális szolgáltatás, amelyet ajánlott használni. Nagyobb biztonságot nyújt LiveAgent-fiókjában. A kétlépcsős hitelesítés segít az ismeretlenek kiárásában, még akkor is, ha ismerik az Ön jelszavát.
A https protokoll használatával a LiveAgent által hosztolt fiókok biztonságos kapcsolaton működnek. A Hyper Text Transfer Protocol Secure (https) a http biztonságos verziója. Ha önálló LiveAgent licenccel rendelkezik, feltöltheti saját ssl tanúsítványát.
A LiveAgent szoftvertermék mögött álló vállalat mindig olyan termékeket épített fel, melyek stabilak és biztonságosak. A 2004-ben kezdődő utunk óta több tízezer elégedett ügyfelet szereztünk.
A LiveAgent elkötelezett az adatvédelem, a biztonság, a megfelelés és az átláthatóság mellett. Ez a hozzáállás magában foglalja annak támogatását, hogy ügyfeleink betartsák az uniós adatvédelmi követelményeket.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk