Állapítsa meg, mennyi Jegyet, Chatet, és Telefonhívást kezeljenek Ügynökei. Valaki többet, valaki kevesebbet tud fogadni. Az automatikus jegykiadó rendszer mindig az optimális munkaterheltséget biztosítja Ügynökeinek.
Irányítson át telefonhívásokat automatikusan, állítson be szabadidőt Ügynökeinek, és hagyja őket pihenni, mikor szükséges. Az általunk kínált Automatizált Jegykiadás teljesen egyedülálló.
A LiveAgent-ben az Adminok be tudják állítani, hogy az ügynökök csak bizonyos részlegekben dolgozzanak. Azt is meghatározhatják, hogy az Ügynökök képesek legyenek-e önállóan megváltoztatni részlegeik státuszát (Jegyek, Chatek, Hívások – On/Off).
Arra is van lehetőség, hogy az Ügynökök tudjanak válaszolni az “Összes Jegy” listából, vagy csak a “Megoldásra váró” jegyekre.
A Megoldásra váró gomb biztosítja, hogy egy jegy sem marad ki, és az ügynökök minden jegyre prioritás, vagy SLA sorrend alapján válaszolnak.
Az Admin vagy Ügynök (ha engedélyezett) be/ki tudja kapcsolni a kezelést/fogadást:
Ha a jegy kezelés be van kapcsolva, akkor a “Megoldásra váró” gomb (profil neve és képe mellett) automatikusan láthatóvá válik, azon jegyek számával, melyek válaszra várnak az Ügynöktől.
Ezen felül, az Admin beállíthatja, hogy a “Megoldásra váró” gomb mutassa a legfontosabb jegyeket, amiket a legsürgősebb megoldani. Sorrendbe állíthatóak jegy prioritások, idő, és SLAk alapján.
A gyors és pontos kommunikáció érdekében, a LiveAgent azokhoz az Ügynökökhöz rendeli a Chateket, akik már kommunikáltak előzőleg chaten az ügyfelekkel. A véletlenszerű hozzárendelés mellett, 4 további opció érhető el a magasabb szintű chat irányításhoz.
Az ügynökök át tudják irányítani a bejövő hívásokat egy személyes eszközre, például egy mobiltelefonra. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy út közben is tudjanak ügyfél támogatást nyújtani a saját kezűleg választott eszközükön.
Határozza meg minden Ügynökének, mennyi Chatet tudnak kezelni egy időben.
Állítson be alacsony vagy magas chat prioritást egy bizonyos Ügynökhöz. Az Új Chatek a legmagasabb fokú prioritású Ügynökökhöz kerülnek (1-legmagasabb, 100-legalacsonyabb).
Adjon hozzá, vagy távolítson el egy Ügynököt valamilyen Részlegekből/hez. Ezen felül, azt is meghatározhatja, milyen típusú szolgáltatást nyújtson az Ügynök a Részlegen belül.
Két lehetőség van a telefonhívások irányítására:
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..