A nem hatékony ügyfélszolgálati munkatöltés hátrányos lehet az átfogó vásárlói elégedettségre. Nincs rosszabb annál, hogy pénzt veszít, mert az ügyfélszolgálatának nem hatékony munkatöltése van. Miért olyan fontos ez?
Nos, 77%-a a fogyasztóknak azt mondja, hogy a nem hatékony vásárlói élmény rontja életminőségüket.
A LiveAgent egy segédpult megoldás, ami hatékonyan automatizálja a jegykibocsájtást ügyfél képviselőinek a preferenciái alapján.
Egyike a LiveAgent sok funkciójának, ami lehetővé teszi vállalatának, hogy definiálja mennyi Jegyet/a>, Chatet, és Telefonhívást kezeljenek Ügynökei. Valaki többet, valaki kevesebbet tud fogadni. Az automatikus jegykiadó rendszer mindig az optimális munkaterheltséget biztosítja Ügynökeinek.
Sőt, automatikusan irányíthatja a telefonos ügyeletet, beállíthat szüneteket ügynökei számára és hagyhatja őket pihenni, ha szükséges.
Ready to improve customer service workload?
Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.
FREE TRIALA gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében, a LiveAgent a chateket azokhoz az ügynökökhöz rendeli hozzá, akiknek van előzőleges kommunikációjuk a chatelő ügyfelekkel.
Az Automatikus jegykibocsájtó különböző típusai:
Ez a típus magától értetődik. Az elérhető ügynökök véletlenszerűen új chateket kapnak. Ez a stratégia segít, átlagos túlórában, hozzárendelni ugyan olyan mennyiségben a chateket minden ügynökének.
A legalacsonyabb számú futó chattel rendelkező ügynökök kapják az új bejövő chateket, hogy meg legyen tartva ugyan az a használat minden elérhető ügynöke között. Eredményképpen, segít betölteni egy kiegyensúlyozott segédpult jegy mennyiséget az egyidejű Chatek számára minden elérhető Ügynök között.
Az Új Chatek minden elérhető Ügynöknek jeleznek addig, míg egyikük válaszol.
Az Új Chatek ahhoz az Ügynökhöz kerülnek, akinek a legmagasabb a folyamatban lévő Chatek száma, hogy a kihasználtság a maximális legyen. Ha az Ügynöknek nincs szabad Chat helye, akkor az Új Chat a következő elérhető Ügynökhöz kerül. Ez a stratégia arra jó, hogy maximalizálja a chatek számát az Ügynökök között, és hogy a többi Ügynök dolgozhasson offline Jegyeken.
Állítson be alacsony vagy magas chat prioritást egy bizonyos Ügynökhöz. Az Új Chatek a legmagasabb fokú prioritású Ügynökökhöz kerülnek (1-legmagasabb, 100-legalacsonyabb).
Definiálja a segédpult jegy mennyiségét, amit az ügynökök kezelni tudnak, különösen a chateket.
A LiveAgent-ben az Adminok be tudják állítani, hogy az ügynökök csak bizonyos részlegekben dolgozzanak. Azt is meghatározhatják, hogy az Ügynökök képesek legyenek-e önállóan megváltoztatni részlegeik státuszát (Jegyek, Chatek, Hívások – Be/Ki).
Az Admin vagy Ügynök (ha engedélyezett) be/ki tudja kapcsolni a kezelést/fogadást:
Két lehetőség van a telefonhívások átirányítására:
Az Új Hívások véletlenszerűen kerülnek az elérhető Ügynökök egyikéhez.
Az Új Hívások a legmagasabb prioritású, szabad Ügynökhöz kerülnek.
Az ügynökök át tudják irányítani a bejövő hívásokat egy személyes eszközre, például egy mobiltelefonra. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy út közben is tudjanak ügyfél támogatást nyújtani a saját kezűleg választott eszközükön.
Ha már rendelkezik LiveAgent-tel, és többet akar megtudni, itt van egy pár előnyös cikk;
Hogyan rendeljünk hozzá egy jegyet automatikusan egy ügynökhöz, aki megnyitotta azt?
Automatikusan rendelje hozzá egy jegyet az ügynökhöz a válasz után
Hogyan működik a chat átirányítás?
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk