Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatikus jegykiadás

A nem hatékony ügyfélszolgálati munkatöltés hátrányos lehet az átfogó vásárlói elégedettségre. Nincs rosszabb annál, hogy pénzt veszít, mert az ügyfélszolgálatának nem hatékony munkatöltése van. Miért olyan fontos ez?

Nos, 77%-a a fogyasztóknak azt mondja, hogy a nem hatékony vásárlói élmény rontja életminőségüket.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, ami hatékonyan automatizálja a jegykibocsájtást ügyfél képviselőinek a preferenciái alapján.

Mi az Automatizált Jegykibocsájtás?

Egyike a LiveAgent sok funkciójának, ami lehetővé teszi vállalatának, hogy definiálja mennyi Jegyet/a>, Chatet, és Telefonhívást kezeljenek Ügynökei. Valaki többet, valaki kevesebbet tud fogadni. Az automatikus jegykiadó rendszer mindig az optimális munkaterheltséget biztosítja Ügynökeinek.

automatizált-jegy-kibocsájtás-LiveAgent

Sőt, automatikusan irányíthatja a telefonos ügyeletet, beállíthat szüneteket ügynökei számára és hagyhatja őket pihenni, ha szükséges.

Vállalati Előnyök:

  • Effektív munkatöltés és munkafolyamat
  • Vásárlói elégedettség
  • Magasabb jövedelem
  • Idő-hatékonyság

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Automatikus jegykibocsájtó funkciók:

Chat Átirányítás

A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében, a LiveAgent a chateket azokhoz az ügynökökhöz rendeli hozzá, akiknek van előzőleges kommunikációjuk a chatelő ügyfelekkel.

Az Automatikus jegykibocsájtó különböző típusai:

  • Véletlenszerű hozzárendelés

Ez a típus magától értetődik. Az elérhető ügynökök véletlenszerűen új chateket kapnak. Ez a stratégia segít, átlagos túlórában, hozzárendelni ugyan olyan mennyiségben a chateket minden ügynökének.

  • Átlagos Használat

A legalacsonyabb számú futó chattel rendelkező ügynökök kapják az új bejövő chateket, hogy meg legyen tartva ugyan az a használat minden elérhető ügynöke között. Eredményképpen, segít betölteni egy kiegyensúlyozott segédpult jegy mennyiséget az egyidejű Chatek számára minden elérhető Ügynök között.

  • Mindenkinek-csenget

Az Új Chatek minden elérhető Ügynöknek jeleznek addig, míg egyikük válaszol.

  • Maximális Használat

Az Új Chatek ahhoz az Ügynökhöz kerülnek, akinek a legmagasabb a folyamatban lévő Chatek száma, hogy a kihasználtság a maximális legyen. Ha az Ügynöknek nincs szabad Chat helye, akkor az Új Chat a következő elérhető Ügynökhöz kerül. Ez a stratégia arra jó, hogy maximalizálja a chatek számát az Ügynökök között, és hogy a többi Ügynök dolgozhasson offline Jegyeken.

Ügynök Chat Prioritás

Állítson be alacsony vagy magas chat prioritást egy bizonyos Ügynökhöz. Az Új Chatek a legmagasabb fokú prioritású Ügynökökhöz kerülnek (1-legmagasabb, 100-legalacsonyabb).

Maximális Chat fogadás

Definiálja a segédpult jegy mennyiségét, amit az ügynökök kezelni tudnak, különösen a chateket.

Ügynökök Hozzárendelése Részlegekhez

A LiveAgent-ben az Adminok be tudják állítani, hogy az ügynökök csak bizonyos részlegekben dolgozzanak. Azt is meghatározhatják, hogy az Ügynökök képesek legyenek-e önállóan megváltoztatni részlegeik státuszát (Jegyek, Chatek, Hívások – Be/Ki).

Oldjon meg segédpult jegyeket a “Megoldás” gombbal

Az Admin vagy Ügynök (ha engedélyezett) be/ki tudja kapcsolni a kezelést/fogadást:

  • Jegyekre
  • Chatekre
  • Hívásokra

Ha a jegy kezelés be van kapcsolva, akkor a “Megoldás” gomb (profiljának a neve és képe mellett) automatikusan láthatóvá válik, azon jegyek számával, melyek válaszra várnak az Ügynöktől.

Megoldásra-váró-gomb-LiveAgent

Ezen felül, az Admin beállíthatja, hogy a “Megoldásra váró” gomb mutassa a legfontosabb jegyeket, amiket a legsürgősebb megoldani. Sorrendbe állíthatóak jegy prioritások, az idő, és a SLAk alapján.

Telefon Irányítás és Ügynök Prioritások

Két lehetőség van a telefonhívások átirányítására:

  • Véletlenszerű hozzárendelés

Az Új Hívások véletlenszerűen kerülnek az elérhető Ügynökök egyikéhez.

  • Prioritás Hozzárendelés

Az Új Hívások a legmagasabb prioritású, szabad Ügynökhöz kerülnek.

Hívásátirányítás

Hívásátirányítás egy személyes eszközre

Az ügynökök át tudják irányítani a bejövő hívásokat egy személyes eszközre, például egy mobiltelefonra. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy út közben is tudjanak ügyfél támogatást nyújtani a saját kezűleg választott eszközükön.

Tudásbázis erőforrások:

Ha már rendelkezik LiveAgent-tel, és többet akar megtudni, itt van egy pár előnyös cikk;

Hogyan rendeljünk hozzá egy jegyet automatikusan egy ügynökhöz, aki megnyitotta azt?

Automatikusan rendelje hozzá egy jegyet az ügynökhöz a válasz után

Hogyan működik a chat átirányítás?

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót