Automatikus jegykiadás

Állapítsa meg, mennyi Jegyet, Chatet, és Telefonhívást kezeljenek Ügynökei. Valaki többet, valaki kevesebbet tud fogadni. Az automatikus jegykiadó rendszer mindig az optimális munkaterheltséget biztosítja Ügynökeinek.

Irányítson át telefonhívásokat automatikusan, állítson be szabadidőt Ügynökeinek, és hagyja őket pihenni, mikor szükséges. Az általunk kínált Automatizált Jegykiadás teljesen egyedülálló.

Részleg státusz és Megoldásra váró gomb

A LiveAgent-ben az Adminok be tudják állítani, hogy az ügynökök csak bizonyos részlegekben dolgozzanak. Azt is meghatározhatják, hogy az Ügynökök képesek legyenek-e önállóan megváltoztatni részlegeik státuszát (Jegyek, Chatek, Hívások – On/Off).

Automatikus jegykiadás

Arra is van lehetőség, hogy az Ügynökök tudjanak válaszolni az “Összes Jegy” listából, vagy csak a “Megoldásra váró” jegyekre.

A Megoldásra váró gomb biztosítja, hogy egy jegy sem marad ki, és az ügynökök minden jegyre prioritás, vagy SLA sorrend alapján válaszolnak. 

Automatikus jegykiadás
Ügynök részlegekben

Jegy kezelések, chat fogadások, hívások

Az Admin vagy Ügynök (ha engedélyezett) be/ki tudja kapcsolni a kezelést/fogadást:

  • Jegyekre
  • Chatekre
  • Hívásokra

Ha a jegy kezelés be van kapcsolva, akkor a “Megoldásra váró” gomb (profil neve és képe mellett) automatikusan láthatóvá válik, azon jegyek számával, melyek válaszra várnak az Ügynöktől.

Automatikus jegykiadás
Megoldásra váró gomb

Ezen felül, az Admin beállíthatja, hogy a “Megoldásra váró” gomb mutassa a legfontosabb jegyeket, amiket a legsürgősebb megoldani. Sorrendbe állíthatóak jegy prioritások, idő, és SLAk alapján.

Chat Irányítás és Ügynök Prioritások

A gyors és pontos kommunikáció érdekében, a LiveAgent azokhoz az Ügynökökhöz rendeli a Chateket, akik már kommunikáltak előzőleg chaten az ügyfelekkel. A véletlenszerű hozzárendelés mellett, 4 további opció érhető el a magasabb szintű chat irányításhoz.

Automatikus jegykiadás
Chat beállítások
  • Véletlenszerű Hozzárendelés – az Új Chatek véletlenszerűen kerülnek a Chatre elérhető Ügynökökhöz. Ez a stratégia hozzásegíti Önt, egy bizonyos idő után nagy általánosságban, hogy ugyanannyi Chatet rendeljen hozzá minden Ügynökéhez.
  • Átlagos Használat – az Új Chateket a legkevesebb Chatet folytató Ügynökhöz kerülnek, hogy ugyanannyit kezeljenek az elérhető Ügynökök. Ez a stratégia segít abban, hogy egyensúlyt tartson az egyidejű chatek számában az összes Ügynök között.
  • Maximális Használat – az Új Chatek ahhoz az Ügynökhöz kerülnek, akinek a legmagasabb a folyamatban lévő Chatek száma, hogy a kihasználtság a maximális legyen. Ha az Ügynöknek nincs szabad Chat helye, akkor az Új Chat a következő elérhető Ügynökhöz kerül. Ez a stratégia arra jó, hogy maximalizálja a chatek számát az Ügynökök között, és hogy a többi Ügynök dolgozhasson offline Jegyeken.
  • Mindenkinek-Csenget – az Új Chatek minden elérhető Ügynöknek jeleznek addig, míg egyikük válaszol.
  • Prioritások – a Bejövő Chatek egy online Ügynökhöz kerülnek szabad chat hellyel és a legmagasabb prioritással (legalacsonyabb szám).

Maximális Chat fogadás

Határozza meg minden Ügynökének, mennyi Chatet tudnak kezelni egy időben.

Ügynök Chat Prioritás

Állítson be alacsony vagy magas chat prioritást egy bizonyos Ügynökhöz. Az Új Chatek a legmagasabb fokú prioritású Ügynökökhöz kerülnek (1-legmagasabb, 100-legalacsonyabb).

Automatikus jegykiadás
Ügynök beállítások

Ügynökök Hozzárendelése Részlegekhez

Adjon hozzá, vagy távolítson el egy Ügynököt valamilyen Részlegekből/hez. Ezen felül, azt is meghatározhatja, milyen típusú szolgáltatást nyújtson az Ügynök a Részlegen belül. 

Automatikus jegykiadás
Ügynök részlegekben

Telefon Irányítás és Ügynök Prioritások

Két lehetőség van a telefonhívások irányítására:

  • Véletlenszerű hozzárendelés – az Új Hívások véletlenszerűen kerülnek az elérhető Ügynökök egyikéhez.
  • Prioritás Hozzárendelés – az Új Hívások a legmagasabb prioritású, szabad Ügynökhöz kerülnek.
Automatikus jegykiadás
Prioritás hozzárendelés

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.