Mik azok a belső jegyek?
A belső jegyek az alkalmazottak által benyújtott támogatási lekérdezésekként definiálhatók. Ha olyan munkafolyamatot hoz létre, amely megköveteli az alkalmazottaktól, hogy belső jegyeket küldjenek be, ha problémákkal szembesülnek, akkor a szervezeten belüli problémákat egy megosztott központi postafiókból kezelheti.
A belső kérdéseket csak az ügynökök láthatják, és sem ügyfelek, sem végfelhasználók nem tekinthetik meg őket.
Hogyan használhatja a belső jegyeket?
A belső jegyek felhasználhatók:
- Belső támogatási kérdések benyújtása
- Belső feljegyzések küldése a kollégáknak
Feladatok létrehozása egy adott ügynök/ügynökcsoport számára egy adott osztályon belül
- Jegyzet/emlékeztető készítése magának a belső jegy elhalasztásának lehetőségével
Belső jegy létrehozásakor lehetősége van meghatározni:
- Azt az osztályt, amelyhez a jegyet hozzá kívánja rendelni
- Azt az ügynököt, akihez jegyet szeretne rendelni
- Azt az ügyfélt, akiről a jegy szól
- A tárgysort
A fenti mezők megadása után létrehozhatja jegyét egyszerűen az üzenet megírásával, vagy előre meghatározott válaszok, sablon üzenetek, vagy mellékletek használatával.
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Hogyan készítsünk belső jegyeket
Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a + gombra a képernyő jobb felső sarkában (a Megoldás gomb és a profilképe mellett).
3. Kattintson az Új belső jegy elemre.
Kattintson az Osztály legördülő menüre, és válassza ki azt az osztályt, amelyhez a jegyet hozzá kívánja rendelni.
Kattintson az Ügynök legördülő menüre, és válassza ki azt az ügynököt, akihez a jegyet hozzá kívánja rendelni (ezt saját maga is kiválaszthatja).
Opcionális: Kattintson az Ügyfél legördülő menüre, és válassza ki azt az ügyfelet, akiről a jegy szól (ne aggódjon, nem kap értesítést, és nem látja a jegyet).
Kattintson a Tárgy mezőre, és állítson be tárgyat a jegyéhez.
Kattintson a sárga szövegmezőre, és írja meg üzenetét. Nyugodtan használjon mellékleteket, előre meghatározott válaszokat vagy tárolt üzeneteket.
Ha készen áll, kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Hol láthatom a belső jegyet, miután elkészítettem?
Miután létrehozta a belső jegyet, megkeresheti azt a LiveAgent Jegyek panelen. „Új” jegyként fog megjelenni, és tartalmazza az Ön által létrehozott tárgysort. A belső jegyek és a normál jegyek megkülönböztetésének megkönnyítése érdekében minden belső jegy „belső jegyként” van megjelölve a tárgysorban.
Hogyan használhatja ki a belső jegyek funkcióját?
A belső jegyek funkció minden vállalkozásnak és szervezetnek több szempontból is előnyös lehet, többek között:
Központosított belső és külső támogatás
A támogatási kérdések egy helyen tárolása – mind a belső, mind a külső oldalon – biztosítja, hogy támogatási ügynökei mindig hatékonyak legyenek. Nem kell pazarolniuk drága idejüket a különböző eszközök közötti váltásra, valamint más számlák és eszközök felügyeletére.
Gyorsabb problémamegoldás
A magasabb termelékenységi szint gyorsabb problémamegoldást biztosít. Azt gondolhatja, hogy a belső jegyek nem igényelnek azonnali problémamegoldást; azonban nem is tévedhetne nagyobbat.
Képzelje el például, hogy az egyik ügyfélszolgálati munkatársa problémába ütközik, miközben segít egy ügyfélnek. Beküldenek egy kérdést, de senki sem siet rájuk válaszolni. A válasz hiánya meghosszabbíthatja az ügyfél jegymegoldási idejét, ami kihat az Ön vállalkozásával való elégedettségére. A legrosszabb forgatókönyv szerint az ügyfél annyira elégedetlen lehet, hogy felháborodik.
Nagyobb elégedettség
Ha minden jegyet egy helyen tárol, és azonnal válaszol rájuk, akkor ügyfelei és alkalmazottai is elégedettek lesznek. Ezenkívül ez megakadályozza, hogy a negatív ügyfélélmények, az alkalmazottak kiégése és az ügynökök tehetetlennek érezzék magukat az ügyfelek elégedetlenségével szemben.
Mi a különbség a belső jegyek és a szokásos jegyek között?
A belső jegyeket az alkalmazottak, a normál jegyeket pedig az ügyfelek küldik be. Ügyfelei általában bármely olyan kommunikációs csatornán keresztül küldhetnek be jegyeket, amelyeket Ön csatlakoztatott a help desk szoftveréhez. Ezek a csatornák lehetnek e-mail, élő csevegés, közösségi média, telefon, tudásbázis, kapcsolatfelvételi űrlapok vagy akár fórum.
Eközben a belső támogatási jegyeket csak belsőleg lehet benyújtani a help desken belül, a fenti lépésekben leírtak szerint.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni a belső jegyekről, nézze meg tudásbázisunkat, blogunkat, akadémiánkat, vagy YouTube csatornánkat. Ezenkívül összegyűjtöttünk néhány olyan forrást, amelyek a belső jegyekhez kapcsolódnak, és érdekesek lehetnek az Ön számára.
Készen áll a belső jegyek készítésére?
Fedezze fel, milyen egyszerű belső kérések benyújtása a LiveAgent segítségével. Próbálja ki az all-inclusive ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat még ma. Nincsenek kötöttségek, nincs szükség hitelkártyára.
Az ügyfélkommunikációs szoftverek kulcsfontosságúak az ügyfélkommunikációban. Az élő chat használata professzionális ügyfélkommunikációt és sikeres ügyfélszolgálatot eredményezhet. Jó tippek közé tartozik a név használata, gépelési mutatók figyelembevétele és a nyelvtan ellenőrzése. A jó ügyfélszolgálati kommunikáció kritikus a vállalkozás sikeréhez.
Az ügyfelek megtartása érdekében fontos az adott termék, szolgáltatás értékének kiemelése. A SaaS vállalkozások számára hatékonyak lehetnek a bemutatkozó e-mailek, melyek szerint információkat tartalmazhatnak a termékről, ingyenes demót javasolnak és más ügyfelek példáin keresztül mutatják be az előnyöket. A LiveAgent bemutat néhány lojalitás program email sablont, valamint a vállalat funkcióit, árazását, integrációit és alternatíváit, támogatási lehetőségeit és vásárlói véleményeket ismerteti. A cikk bemutatja a vállalat elérhetőségeit és ajánlatot tesz a demóra és a hírlevélre való feliratkozásra. A cikk kiemeli a LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és VoIP telefonrendszereit, valamint a panaszkezelési és ügyfélportál szoftvereit. A LiveAgent többi szoftverének jellemzőit is felsorolja.
Ügyfélszolgálati idézetek, mondások, és szlogenek
Az ügyfélszolgálat idézetek és jelmondatok segítségével inspiráló üzeneteket ad, hogy kiemelkedő szolgáltatást és elégedett ügyfeleket biztosítson.