Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Belső Jegyek

Mik azok a belső jegyek?

A belső jegyeket az alkalmazottak által benyújtott támogatási kérdésekként lehet meghatározni. Olyan munkafolyamat létrehozása, amely megköveteli, hogy az alkalmazottak belső jegyeket nyújtsanak be, ha problémákba ütköznek, lehetővé teszi a problémák kezelését a szervezeten belül egy megosztott, központosított postaládából.

A belső kérdéseket csak az ügynökök láthatják, és sem ügyfelek, sem végfelhasználók nem tekinthetik meg őket.

Belső jegy
Belső jegy

Hogyan használhatja a belső jegyeket?

A belső jegyek felhasználhatók:

  • Belső támogatási kérdések benyújtása
  • Belső feljegyzések küldése a kollégáknak
  • Feladatok létrehozása egy adott ügynök/ügynökök csoportja számára egy adott részlegen belül
  • Jegyzet/emlékeztető készítése magának a belső jegy elhalasztásának lehetőségével
Belső Jegyek
Belső jegy

Belső jegy létrehozásakor lehetősége van meghatározni:

  • Azt az osztályt, amelyhez a jegyet hozzá kívánja rendelni
  • Azt az ügynököt, akihez jegyet szeretne rendelni
  • Azt az ügyfélt, akiről a jegy szól
  • A tárgysort

A fenti mezők meghatározása után létrehozhatja jegyét egyszerűen az üzenet összeállításával, vagy előre definiált válaszok, sablon üzenetek, vagy mellékletek használatával.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Hogyan készítsünk belső jegyeket

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a + gombra a képernyő jobb felső sarkában (a Megoldás gomb és a profilképe mellett).
Belső Jegyek

3. Kattintson az Új belső jegy elemre.

belső jegy létrehozása

4. Kattintson a Részleg legördülő menüre, és válassza ki azt a részleget, amelyhez a jegyet hozzá kívánja rendelni. 5. Kattintson az Ügynökre a legördülő menüben, és válassza ki azt az ügynököt, akihez jegyet szeretne rendelni (Önmagát is kiválaszthatja). 6. Opcionális: Kattintson az Ügyfélre a legördülő menüben, és válassza ki azt az ügyfelet, akiről a jegy szól (ne aggódjon, ők nem kapnak értesítést, és nem látják a jegyet). 7. Kattintson a Tárgy mezőre, és állítsa be a jegy tárgyát. 8. Kattintson a sárga mezőre, és írja meg az üzenetét. Használjon nyugodtan mellékleteket, előre definiált válaszokat vagy sablon üzeneteket. 9. Ha készen áll, kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.

belső jegy létrehozása

Hol láthatom a belső jegyet, miután elkészítettem?

Miután elkészítette a belső jegyet, megkeresheti a LiveAgent Jegyek panelen. „Új” jegyként jelenik meg, és tartalmazza az Ön által létrehozott tárgy sort. A belső jegy és a rendes jegy megkülönböztetésének elősegítése érdekében az összes belső jegyet „belső jegyként” jelölik a tárgysorban.

belső jegy a help deskben

Hogyan használhatja ki a belső jegyek funkcióját?

A belső jegyek funkció minden vállalkozásnak és szervezetnek több szempontból is előnyös lehet, többek között:

Központosított belső és külső támogatás

A támogatási kérdések egy helyen tárolása – mind a belső, mind a külső oldalon – biztosítja, hogy támogatási ügynökei mindig hatékonyak legyenek. Nem kell pazarolniuk drága idejüket a különböző eszközök közötti váltásra, valamint más számlák és eszközök felügyeletére.

Gyorsabb problémamegoldás

A magasabb termelékenységi szint gyorsabb problémamegoldást biztosít. Azt gondolhatja, hogy a belső jegyek nem igényelnek azonnali problémamegoldást; azonban nem is tévedhetne nagyobbat.

Képzelje el például, hogy az egyik támogatási ügynöke problémába ütközik, miközben segít az ügyfélnek. Küldenek egy kérdést, de senki sem válaszol gyorsan. A válasz hiánya meghosszabbíthatja az ügyfél jegymegoldási idejét, befolyásolva ezzel az Ön vállalkozásával való elégedettségét. Legrosszabb esetben az ügyfél annyira elégedetlen lehet, hogy elhagyja cégét.

Teljesítményjelentés az ügyféltámogató szoftverben - LiveAgent

Nagyobb elégedettség

Azáltal, hogy az összes jegy egy helyen van és azonnal megválaszolja őket, biztosítani fogja ügyfelei és alkalmazottai elégedettségét. Ezenkívül megakadályozza a negatív ügyfélélményeket, az alkalmazottak kiégését és a tehetetlennek érző ügynököket abban, hogy szembesüljenek az ügyfelek elégedetlenségével.

Az ügynökök rangsorolása az ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Mi a különbség a belső jegyek és a szokásos jegyek között?

A belső jegyek az alkalmazottak által benyújtott kérdések, míg a szokásos jegyeket az ügyfelek nyújtják be. Az ügyfelek általában bármely kommunikációs csatornán keresztül nyújthatnak be jegyeket, amelyet Ön a help desk szoftveréhez csatlakoztatott. Ezek a csatornák tartalmazhatnak e-mailt, élő csevegést, közösségi médiát, telefont, tudásbázist, kapcsolatfelvételi űrlapokat, vagy akár fórumot.

LiveAgent Product Tour

Eközben a belső támogatási jegyeket csak belsőleg lehet benyújtani a help desken belül, a fenti lépésekben leírtak szerint.

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni a belső jegyekről, nézze meg tudásbázisunkat, blogunkat, akadémiánkat, vagy YouTube csatornánkat. Ezenkívül létrehoztunk néhány forrást, amelyek a belső jegyekhez kapcsolódnak, és amelyek érdekelhetik Önt.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Készen áll a belső jegyek készítésére?

Fedezze fel, milyen egyszerű a belső kérelmek benyújtása a LiveAgent segítségével. Próbálja ki még ma az all-inclusive 14 napos próbaverziónkat. Nincsenek kötelezettségek és nincs szükség bankkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a belső jegyek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A belső jegyeket az alkalmazottak által benyújtott támogatási kérdéeskként lehet meghatározni. Olyan munkafolyamat létrehozása, amely megköveteli, hogy az alkalmazottak belső jegyeket nyújtsanak be, ha problémákba ütköznek, lehetővé teszi a problémák kezelését a szervezeten belül egy megosztott, központosított postaládából.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Ki tekintheti meg a belső jegyeket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: ” A belső kérdéseket csak az ügynökök láthatják, és sem ügyfelek, sem végfelhasználók nem tekinthetik meg őket. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a különbség a belső jegyek és a szokásos jegyek között ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A belső jegyek az alkalmazottak által benyújtott jegyek, míg a szokásos jegyek az ügyfelek által. Az ügyfelek általában bármely kommunikációs csatornán keresztül nyújthatnak be jegyeket, amelyet Ön a help desk szoftveréhez csatlakoztatott. Ezek a csatornák tartalmazhatnak e-mailt, élő csevegést, közösségi médiát, tudásbázisodat vagy fórumot. Eközben a belső jegyeket csak belsőleg lehet benyújtani a helpdesken belül, a fenti lépésekben leírtak szerint. ” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót