Ingyenes próba

Belső tudásbázis

Mi az a tudásbázis?

“A Tudásbázis egy adott témáról szóló információgyűjtemény.”

Cambridge szótár

Mi a belső tudásbázis a LiveAgentben?

A belső tudásbázis lényegében önkiszolgálás az alkalmazottak számára. Mint sejtethető, csak belsőleg jelenik meg. Vagyis csak az alkalmazottak láthatják. A belső TB (Tudásbázis) fontos vállalati információk forrása lehet. Javíthatja a hatékonyságot, a teljesítményt és az alkalmazottak tudását is.

Milyen információkat oszthat meg a belső tudásbázisban?

A belső tudásbázis tartalmazhatja:

  • Beavatási folyamat
  • Számlázás
  • Céginformáció
  • Szervezeti struktúra
  • Hírek a cégről – díjak, rendezvények
  • Folyamatban lévő akciók/értékesítések
  • Informatikai önkiszolgálás a különböző osztályok számára (útmutatók, oktatóvideók és egyebek.)

Hogyan szervezheti tudásbázisát a LiveAgentben?

vállalati tudásbázis rendezettségének fenntartásához egyszerűen hozzon létre különböző kategóriákat a különböző témákhoz. Létrehozhat például külön szakaszokat a beavatási folyamathoz, a vállalati hírekhez és az útmutatókhoz. Ez létrehoz egy struktúrát, amelyen keresztül az alkalmazottak könnyen megtalálják a szükséges információkat.

Ezenkívül minden kategóriához hozzáadhat egy Fórumot és Javaslatok/Visszajelzés lehetőséget. Így minden ügynök hozzáférhet a többi ügynök által feltett gyakori kérdések és válaszok adatbázisához. Ez nagymértékben lerövidíti az egyes ügynökök problémájának megoldásához szükséges időt.

Hogyan hozhat létre belső tudásbázist?

A belső tudásbázis általában egy összetettebb szoftver, például a help desk szoftver része. Egy ilyen rendszerben belső és külső tudásbázisokat egyaránt létrehozhat.

1. lépés – Bejelentkezés/LiveAgent-fiók létrehozása

Az első lépés a bejelentkezés a LiveAgent-fiókjába. Ha még nem rendelkezik fiókkal, használja nyugodtan a 14 napos ingyenes próbaverziónkat.

2. lépés – Keresse meg a Tudásbázist

Bejelentkezés után egyszerűen navigáljon a Tudásbázisra, az alábbi képernyőkép szerint.

3. lépés – Kategóriák létrehozása

A jobb szervezés érdekében hozzon létre kategóriákat a vállalat igényei és preferenciái alapján. Kattintson a létrehozás gombra, és töltse ki az összes szükséges részletet.

Ne felejtse el kiválasztani a belső hozzáférést, ha azt szeretné, hogy az információk privátak legyenek, és csak a cége tagjai férjenek hozzá.

4. lépés – Kezdje el létrehozni

A kategóriák létrehozása után elkezdheti őket tartalommal feltölteni. Létrehozhat cikkeket, fórumokat vagy javaslatokat.

Ha rendelkezik LiveAgenttel, olvassa el a részletes tudásbázis-útmutatónkat, vagy nézze meg az alábbi videó bemutatót.

Milyen előnyökkel jár a belső tudásbázis?

Az előnyök a következők:

  • Magasabb szintű ügyfélszolgálat/támogatás
  • Jobb hatékonyság
  • Továbbfejlesztett alkalmazotti ismeretek

Életből vett példák:

Beavatási folyamat

A beavatási folyamat néha hosszú és megterhelő lehet, különösen, ha nincs megfelelő irányítási rendszer. Nézzünk meg egy példát. Cége felvette az ügyfélszolgálat új tagját. Ezért biztosítani kell, hogy az alkalmazott naprakész legyen a vállalati információkkal, képzéssel és szervezeti felépítéssel.

Gyakran előfordul, hogy az új információk/ismeretek mennyisége meglehetősen megterhelő az új alkalmazottak számára. Ezért, ha van egy belső tudásbázis, akkor biztosítható, hogy az ügynök zökkenőmentesen menjen végig a beavatáson. Minden információ ott lesz, így az új ügynök is visszamehet és reflektálhat a belső információkra, ha szükséges.

Új vállalati frissítések/információk

Még egy tapasztalt, vezető ügyfélszolgálati ügynök sem tudja az összes választ. Néha olyan márkafrissítések, új promóciók vagy jogi változások történnek, amelyekről az ügynök nem tudhat. Ha nem tudja, hogy hol találhatja a választ a kérdésére, akkor ez csak egy helyen lehet – a belső tudásbázisban. A belső tudásbázis lehetővé teszi az információk gyors keresését. Ennek eredményeként minden ügynök azonnali és minőségi ügyfélszolgálatot tud nyújtani.

Hogyan választhatja ki a szoftvert a minőségi belső tudásbázis létrehozásához?

1. Írja le cége igényeit és preferenciáit

2. Végezzen kutatást a szoftver értékelő weboldalakon

3. Szűkítse le a listát a legjobb help desk szoftverre

4. Hasonlítsa össze az árat, a szolgáltatásokat, a használhatóságot és a testreszabási lehetőségeket

5. Iratkozzon fel ingyenes próbaverziókra, tesztelje az egyes szoftvereket és hozzon végső döntést.

Would you like to have your own Internal Knowledge base?

LiveAgent is a help desk solution for companies that want to improve their customer service.

14-day free trial

Nem ismeri a LiveAgentet?

A LiveAgent egy felhőalapú help desk és ügyfélszolgálati szoftver, amely segít a vállalatoknak kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani, figyelemmel kísérni az ügyfelek elégedettségét és csökkenteni az ügyfélszolgálat teljes költségét.

Pontosabban: a rendszer az összes ügyfélszolgálati jegyet egy helyen jeleníti meg. Így az e-mailek, a hívások, a SoMe lekérdezések és az élő csevegések mind egy felületen jelennek meg, és egyenletesen oszlanak el az ügyfélszolgálati ügynökök között. Ennek eredményeként minden ügyfélszolgálati szoftvert használó vállalat hatékonyan tudja kezelni a különböző támogatási csatornákról érkező vásárlói kérdéseket.

Szeretne többet megtudni? Tekintse meg a LiveAgent összes funkcióját.

Want to create an omnichannel experience?

LiveAgent offers a free 14-day free trial to those that want to improve their customer service right away.

free 14-day trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a belső tudásbázis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A belső tudásbázis lényegében önkiszolgálás az alkalmazottak számára. Így csak belsőleg jelenik meg. Például fontos vállalati információk forrása lehet.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen előnyei vannak a belső tudásbázisnak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az előnyök között szerepel a jobb vásárlói tapasztalat, a jobb ügynöki hatékonyság és a magasabb ügynöki termelékenység.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan rendszerezheti belső tudásbázisát?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A belső tudásbázis rendezettségének fenntartásához egyszerűen hozzon létre kategóriákat minden témához. Például a beavatási folyamat, a vállalati hírek vagy az útmutató. Ez létrehoz egy struktúrát, ahol az alkalmazottak könnyen megtalálják a szükséges információkat.” } }] }

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót