Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) az ügyfelekkel kapcsolatos információkkal és adatokkal foglalkozik. Ezeket aztán arra használják, hogy jobb segítséget, jobb támogatást és jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek, amikor arra szükség van.
Az ügyfélkapcsolat-kezelés minden sikeres vállalkozás kritikus része, különösen a mai világban, ahol a verseny napról napra növekszik. A vállalatok az egész világon elkezdték használni az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftvert, hogy jobban kezeljék a munkafolyamat problémáit és jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleiknek.
A LiveAgent nem kivétel ez alól, ezért nem csak egy egyszerű ügyfélszolgálati szoftver, hanem egyben remek eszköz az ügyfélkapcsolat-kezeléshez is.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
A LiveAgent segítségével tárolhat, rendszerezhet és könnyen elérhet minden, az ügyfelekkel kapcsolatos információt, rekordot vagy adatot. Legyen szó szerződésekről, megrendelésekről, érdeklődésekről, személyes kedvelésekről vagy nemtetszésekről, bármikor elérheti ezeket az információkat. Ez további segítséget nyújthat a szerződések nyomon követésében, az eszközök és az erőforrások kezelésében, valamint a legjobb ügyfélszolgálat és a legjobb eszközök nyújtásában.
Tovább növelheti a LiveAgent CRM képességeit olyan integrációkkal, mint a PipeDrive, SharpSpring vagy a Highrise hogy fejlettebbé váljon az ügyfélkapcsolat-kezelés terén.
Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert kínál, amely magába foglalja a jegykezelési rendszert és az ügyfél-elkötelezettséget. A makró lehetőséget nyújt a hatékonyabb ügyfélszolgálatra. Az ügyfélképviselet egy fontos stratégia lehet az értékesítési és elégedettségi növekedés szempontjából. A LiveAgent integrálódik a többi rendszerrel és rendelkezik ingyenes demóval és próbával.
A LiveAgent alkalmazás hatékonyan támogatja az ügyfélszolgálati feladatokat, beleértve a hívás elhelyezést és az integrációs kérelem sablonokat. Az együttműködési eszközök és a gamifikáció segít növelni az ügyfélszolgálat motivációját. Számos call center eszköz áll rendelkezésre a kommunikáció egyszerűsítésére. Az FCR fontos a lemorzsolódás és az ügyfélhűség szempontjából.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.