Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) az ügyfelekkel kapcsolatos információkkal és adatokkal foglalkozik. Ezeket aztán arra használják, hogy jobb segítséget, jobb támogatást és jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek, amikor arra szükség van.
Az ügyfélkapcsolat-kezelés minden sikeres vállalkozás kritikus része, különösen a mai világban, ahol a verseny napról napra növekszik. A vállalatok az egész világon elkezdték használni az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftvert, hogy jobban kezeljék a munkafolyamat problémáit és jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleiknek.
A LiveAgent nem kivétel ez alól, ezért nem csak egy egyszerű ügyfélszolgálati szoftver, hanem egyben remek eszköz az ügyfélkapcsolat-kezeléshez is.
A LiveAgent segítségével tárolhat, rendszerezhet és könnyen elérhet minden, az ügyfelekkel kapcsolatos információt, rekordot vagy adatot. Legyen szó szerződésekről, megrendelésekről, érdeklődésekről, személyes kedvelésekről vagy nemtetszésekről, bármikor elérheti ezeket az információkat. Ez további segítséget nyújthat a szerződések nyomon követésében, az eszközök és az erőforrások kezelésében, valamint a legjobb ügyfélszolgálat és a legjobb eszközök nyújtásában.
Tovább növelheti a LiveAgent CRM képességeit olyan integrációkkal, mint a PipeDrive, SharpSpring vagy a Highrise hogy fejlettebbé váljon az ügyfélkapcsolat-kezelés terén.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..