A LiveAgenten láthatja, ha a weboldalán ügyfele éppen beszélget és arról is értesül, és értesül minden oldalról, amit meglátogat. Ez a funkció akkor nagyon hasznos, amikor egy másik weboldalra szeretné átirányítani az ügyfelét és a lehető legjobb tájékoztatást szeretné adni neki, mondjuk egy termék árával vagy a műszaki részleteivel kapcsolatban.
Minden élő csevegés az ügyfél adataival kezdődik, ahol több más részlet is szóba kerül, pl. az ő kezdő URL-jük. A kezdő URL a weboldal neve, ahol az élő csevegést elindította az ügyfél.
A mi példánkban ez a weboldal a https://support.ladesk.com/300428-IVR
A beszélgetés előrehaladtával az ügyfél több és több kérdést is feltehet, és nem biztos, hogy ezek megválaszolhatók a weboldal által, amin éppen a vevő tartózkodik vagy vizuális segítség nélkül. A mi példánkban a vevőnek az IVR-rel kapcsolatban volt szüksége segítségre, mert elakadt az utolsó lépésnél a call center létrehozásában. Láthatja, miként segítettünk néhány ide kacsolódó tudásbázist tartalmazó cikkel.
A példánkban később egy másik kolléga is bekapcsolódott a beszélgetésbe, miután Belső chaten megkérték erre. (Emlékszik, Belső chat bármikor indítható és a kollégáinak hagyhat offline üzenetet is.)
Azáltal, hogy tudja élő csevegés látogatója jelenlegi URL-jét, a lehető legjobb és leghatékonyabb támogatást tud nyújtani neki, mivel látja, hogy hol mozog a weboldal kategóriái között.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..