Az élő chat olyan szoftveres technológia, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálat képviselőivel. Az ügyfelek cseveghetnek Önnel a webhelyén, ahelyett, hogy telefonálnának vagy e-mailt kellene küldeniük.
Az élő chat teljesen böngészőalapú, és nem igényli, hogy a felhasználók bármilyen szoftvert töltsenek le a chat megkezdéséhez.
Az élő chat az ügyfélszolgálat fontos kommunikációs csatornája, mert:
A LiveAgent 15 élő chat funkciót kínál, amelyek javíthatják az ügyfélszolgálat erőfeszítéseit.
A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy saját chat gombot hozzon létre, amelyet bárhol elhelyezhet a webhelyén. Válassza ki a gomb helyzetét, színeit, animációját, az egérmutató effektust, a mobilbeállításokat és a Z indexet.
Ha nincs kedve saját kezűleg létrehozni egy gombot, használhat egyet a chat gombgalériánkból, és tetszése szerint testre szabhatja.
Amit mi ajánlunk:
A saját chat gombok létrehozása mellett megtervezheti a chat ablakot is. Módosíthatja a következőket:
A LiveAgent lehetővé teszi webhelye látogatóinak, hogy valós időben csevegjenek Önnel. Amikor rákattintanak a chat gombra a webhelyén, és elküldik kezdeti chat üzenetüket, a LiveAgent irányítópultja elkezd csengeni, hogy értesítse Önt arról, hogy van egy felhasználó, aki beszélgetni szeretne Önnel.
Ha a weboldal látogatója nyitvatartási időn kívül próbál beszélgetni Önnel, akkor a chat jegyet fog regisztrálni a LiveAgent műszerfalon belül, amelyre később e-mailben válaszolhat.
A proaktív chat meghívások lehetővé teszik, hogy elérje és segítséget nyújtson az Ön webhelyét böngésző ügyfeleknek. Chat meghívókat elhelyezhet webhelye egyéni URL-címein, például az árképzés vagy a GYIK oldalon.
A proaktív chat meghívó gombok tetszés szerint testreszabhatóak, és beállíthatóak úgy is, hogy bizonyos idő elteltével megjelenjenek. Például a proaktív chat meghívás akkor jelenhet meg, ha a felhasználó 45 másodpercnél tovább nézi az árképzési oldalt.
A LiveAgent számos elkészített chat gombot kínál, amelyek megtekinthetőek a chat gomb galériánkban. Egyszerűen válassza ki a kívántat, és ágyazza be a webhelyére, hogy ügyfelei elkezdhessenek beszélgetni az ügyfélszolgálat képviselőivel.
Az animációk befolyásolhatják a webhely látogatóinak figyelmét. Adjon animációkat a csevegés gombjaihoz, hogy felhívja a figyelmüket és növelje az elkötelezettséget.
A LiveAgent a szokásos chat gomb galéria mellett egy proaktív chat gomb galériát is kínál. Válasszon számos stílus és gomb pozíció közül, vagy saját HTML-kódjának megírásával hozza létre sajátját.
A LiveAgent proaktív chat meghívókat kínál a következő pozíciókban:
A LiveAgent lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy dokkolják az élő chat ablakát, miközben böngésznek az Ön webhelyén. Amikor új üzenet érkezik a chat dokkolása közben, a felhasználó értesítést kap. A chat ablakok dokkolhatók a webhely bal vagy jobb oldalára.
A LiveAgent chat áttekintése holisztikus képet nyújt a weboldal összes látogatójáról. Megmutatja, hogy a webhely látogatói hol vannak földrajzilag, milyen URL-eket böngésznek a webhelyén, és mennyi időt töltöttek az egyes oldalak böngészésével.
A chat áttekintése lehetővé teszi a következők megtekintését:
A LiveAgent lehetővé teszi az összes korábbi beszélgetés és az összes jelenlegi beszélgetés megtekintését egy képernyőn. Ha egy adott csevegésre keres, szűrheti a keresést címkék, részlegek, dátumok, nevek stb. alapján.
A LiveAgent online látogatói funkcióval figyelemmel kísérheti, hogy kik böngészik az Ön weboldalát. Tudja meg látogatója IP-címét, hivatkozóit, földrajzi helyeit, aktuális URL-jeit a weboldalán, valamint az összes időt, amelyet a weboldala böngészésével töltöttek.
A LiveAgent többféle chat szétosztási módot kínál. A rendszer bellítható úgy, hogy véletlenszerű hozzárendelése, előre meghatározott prioritása, „mindenki számára csengés”-e, átlagos kihasználtsága vagy max. kihasználtsága legyen.
A LiveAgent valós idejű képet nyújt arról, hogy az ügyfelek mit írnak be a csevegőablakba. Mielőtt még rákattintanának a küldés gombra, megkeresheti a megrendelés számát, a korábbi vásárlásokat, vagy a korábbi jegyeket, hogy még gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújtson.
A LiveAgent lehetőséget nyújt az élő chat eseményeinek nyomon követésére a Google Analytics szolgáltatásban. Lehetősége van nyomon követni:
A LiveAgent megoldást kínál arra az esetre, amikor túl sok ember vár a sorban, hogy Önnel csetelhessen. A maximális várakozók számának meghatározásával az élő csevegés gombja automatikusan elérhetővé változtathatja elérhetőségét, vagy teljesen elrejtheti webhelye elől. Amikor a sor visszatért a korláton belülre, az élő csevegés gomb automatikusan megjelenik.
A LiveAgent egy belső csevegő eszközt biztosít ügynökeinek. Az eszköz lehetővé teszi számukra, hogy csevegjenek egymás között anélkül, hogy ki kellene lépniük a LiveAgent irányítópultjáról, és harmadik féltől származó alkalmazásokat kéne használniuk. A chat fájlmegosztási lehetőségekkel is rendelkezik, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy elküldhessék egymásnak a jegy-azonosítókat, amelyek kattintható linkként vannak beágyazva.
Az ügynököknek egyszerre több belső chat ablakuk lehet megnyitva.
A LiveAgent segítségével megtekintheti, hogy a weboldala látogatói milyen weboldalakat böngésznek az Ön webhelyén. Minden alkalommal, amikor látogatója egy másik oldalt nyit meg a webhelyén, erről értesítést kap.
Univerzális postaládánk megkönnyíti a többfeladatos munkát. Amíg új élő chat válaszra vár, összpontosíthat arra, hogy más csatornák jegyeire válaszoljon közvetlenül a központ postaládájából.
A hibrid jegyáramlás lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse ügyfelei kapcsolatfelvételi/problémamegoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben ugyanazon a jegyszálon marad. Ha egy ügyfél egy másik ügynökkel folytatott korábbi beszélgetésre utal, akkor könnyedén utánanézhet a hibrid jegy szálában.
A LiveAgent beépített CRM-et kínál közvetlenül az univerzális postaládájába. Amíg valós időben beszélget egy ügyféllel, megtekintheti az információit, a korábbi jegyeit, vásárlásait és minden egyéb, összegyűjtött és rögzített információt.
A CRM információk valós időben szerkeszthetők és frissíthetők.
A címkék lehetővé teszik a korábbi jegyek gyorsabb keresését. Ha az ügyfél egy korábbi élő csevegésre utal az előfizetés frissítésével kapcsolatban, akkor könnyedén megkeresheti a csevegési átiratot, ha a keresést az „upgrade” címkével szűri.
A sablon válaszok lehetővé teszik a gyakran ismételt kérdések megválaszolását egy pillanat alatt. Az ügynökök képesek általános válaszokat beírni a GYIK-re és menteni őket. Ha egy ügyfél, akivel beszélgetnek, általános kérdést tesz fel, az ügynökök egy kattintással válaszolhatnak (a sablon válaszra kattintva).
A LiveAgent több, mint 40 harmadik féltől származó alkalmazással integrálható, mint például a MailChimp, a PipeDrive, a Braintree, a Shopify, a GoDaddy, a Nicereply és még sok más. A mindennap használt alkalmazások és a LiveAgent integrálásával hozzáférhet ezekhez az alkalmazásokhoz, és elvégezheti az alkalmazásokon belül végrehajtott műveleteket.
Például ha új üzletet szeretne hozzáadni a PipeDrive-hoz, akkor ezt megteheti, miközben valós időben beszélget az ügyfelével. Egyszerűen meg tudja nyitni a névjegykártyát a LiveAgenten belül, és kattintson a PipeDrive ikonra, amely lehetővé teszi új ügyletek hozzáadását vagy a meglévő ügyletértékek módosítását.
A mindennapokban használt alkalmazások és a LiveAgent integrálása időt takarít meg – gondoljon arra, hogy kevesebb a kattintás, kevesebb a bejelentkezés és kevesebb a fül.
Az élő csevegés a webhelyén javítja az ügyfelek elégedettségét, ami javítja az értékesítést és a megtartást. Ezen kívül az élő csevegés:
Azáltal, hogy ügyfeleinek lehetőséget ad azonnali kapcsolatfelvételre az ügyfélszolgálatával, hatékonyan csökkenti a bejövő jegyek számát. Az élő csevegések általában gyorsabban megoldódnak, mint a telefonhívások és az e-mailek, és így megakadályozhatják, hogy az ügyfélszolgálatot elárassza a jegyek halmaza.
Az ügyfelek azt várják, hogy élő csevegést találnak a webhelyén. Gondoskodjon róla, és csökkentse az erőfeszítés mértékét, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel. Élő chat gomb elhelyezése a webhelyén a legegyszerűbb. Miért? Az ügyfelek általában választ keresnek kérdéseikre az Ön webhelyén, és amikor nem találják meg őket, az élő csevegéshez fordulnak.
Mint ilyen, ez veszi igénybe a legkisebb erőfeszítést. Ha az ügyfélnek tovább kell keresnie az elérhetőségét, meg kell nyitnia az e-mailt, el kell küldenie, és várnia kell a válaszra, könnyen csalódott lehet.
Az élő chat szoftver javíthatja az ügyfelek elkötelezettségét és eladásait. Ha proaktív chat meghívókat helyez el webhelyének stratégiai helyein, könnyedén kapcsolatba léphet ügyfeleivel, felajánlhatja a segítséget, sőt eladhatja és felülértékesítheti termékeit.
Tudta, hogy azok az ügyfelek, akik egy vállalkozással beszélgetnek az élő chaten keresztül, 4.5-ször többet érnek , mint azok, akik nem? Azzal, hogy bizalmat szereznek a vállalkozásában, nagyobb valószínűséggel költenek többet és vásárolnak ismételten.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..