Ingyenes próba

Élő chat funkciók

Mi az élő chat?

Az élő chat olyan szoftveres technológia, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálat képviselőivel. Az ügyfelek cseveghetnek Önnel a webhelyén, ahelyett, hogy telefonálnának vagy e-mailt kellene küldeniük.

Az élő chat teljesen böngészőalapú, és nem igényli, hogy a felhasználók bármilyen szoftvert töltsenek le a chat megkezdéséhez.

Miért fontos az élő chat az ügyfélszolgálat szempontjából?

Az élő chat az ügyfélszolgálat fontos kommunikációs csatornája, mert:

  • Szinte azonnali választ ad az ügyfeleknek kérdéseikre
  • Valós idejű segítséget nyújt
  • Nem igényel erőfeszítést (az ügyfél számára)
  • Az ügyfelek elvárják, hogy a vállalkozások biztosítsák
  • Ez versenyelőnyt jelenthet Önnek
  • Ez egy olcsó megoldás, amely javíthatja az értékesítést, az elkötelezettséget és a megtartást

Milyen élő chat funkciókat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent 15 élő chat funkciót kínál, amelyek javíthatják az ügyfélszolgálat erőfeszítéseit.

Chat gomb

A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy saját chat gombot hozzon létre, amelyet bárhol elhelyezhet a webhelyén. Válassza ki a gomb helyzetét, színeit, animációját, az egérmutató effektust, a mobilbeállításokat és a Z indexet.

Ha nincs kedve saját kezűleg létrehozni egy gombot, használhat egyet a chat gombgalériánkból, és tetszése szerint testre szabhatja.

Amit mi ajánlunk:

  • Sarok gombok
  • Buborék gombok
  • Csúsztatható gombok
  • Soros gombok
  • Gombok egyedi képekkel
  • Gombok egyedi HTML-el
Élő chat funkciók
Élő chat galéria

A saját chat gombok létrehozása mellett megtervezheti a chat ablakot is. Módosíthatja a következőket:

  • Üdvözlő üzenet/üdvözlő üzenet elrejtése
  • Stílus
  • A chat ablak mérete
  • A chat újraindítása gomb elrejtése
  • Engedélyezze az offline üzenet hagyását
  • Z-index
  • Elhelyezkedés
  • Egyéni CSS

Valós időben történő chat

A LiveAgent lehetővé teszi webhelye látogatóinak, hogy valós időben csevegjenek Önnel. Amikor rákattintanak a chat gombra a webhelyén, és elküldik kezdeti chat üzenetüket, a LiveAgent irányítópultja elkezd csengeni, hogy értesítse Önt arról, hogy van egy felhasználó, aki beszélgetni szeretne Önnel.

Élő chat funkciók
Élő chat valós időben

Ha a weboldal látogatója nyitvatartási időn kívül próbál beszélgetni Önnel, akkor a chat jegyet fog regisztrálni a LiveAgent műszerfalon belül, amelyre később e-mailben válaszolhat.

Proaktív chat meghívások

A proaktív chat meghívások lehetővé teszik, hogy elérje és segítséget nyújtson az Ön webhelyét böngésző ügyfeleknek. Chat meghívókat elhelyezhet webhelye egyéni URL-címein, például az árképzés vagy a GYIK oldalon.

A proaktív chat meghívó gombok tetszés szerint testreszabhatóak, és beállíthatóak úgy is, hogy bizonyos idő elteltével megjelenjenek. Például a proaktív chat meghívás akkor jelenhet meg, ha a felhasználó 45 másodpercnél tovább nézi az árképzési oldalt.

A LiveAgent számos elkészített chat gombot kínál, amelyek megtekinthetőek a chat gomb galériánkban. Egyszerűen válassza ki a kívántat, és ágyazza be a webhelyére, hogy ügyfelei elkezdhessenek beszélgetni az ügyfélszolgálat képviselőivel.

Chat gomb animációk

Az animációk befolyásolhatják a webhely látogatóinak figyelmét. Adjon animációkat a csevegés gombjaihoz, hogy felhívja a figyelmüket és növelje az elkötelezettséget.

Élő chat funkciók
Példa a chat animációjára

A LiveAgent a szokásos chat gomb galéria mellett egy proaktív chat gomb galériát is kínál. Válasszon számos stílus és gomb pozíció közül, vagy saját HTML-kódjának megírásával hozza létre sajátját.

A LiveAgent proaktív chat meghívókat kínál a következő pozíciókban:

  • Oldalt
  • Sarokban
  • Középen

Chat ablak dokkolásában

A LiveAgent lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy dokkolják az élő chat ablakát, miközben böngésznek az Ön webhelyén. Amikor új üzenet érkezik a chat dokkolása közben, a felhasználó értesítést kap. A chat ablakok dokkolhatók a webhely bal vagy jobb oldalára.

Chats áttekintés

A LiveAgent chat áttekintése holisztikus képet nyújt a weboldal összes látogatójáról. Megmutatja, hogy a webhely látogatói hol vannak földrajzilag, milyen URL-eket böngésznek a webhelyén, és mennyi időt töltöttek az egyes oldalak böngészésével.

A chat áttekintése lehetővé teszi a következők megtekintését:

  • Online látogatók (a weboldalon böngésző látogatók száma)
  • Chat látogatók (chat látogatók száma)
  • Látogatók a sorban (chatre váró látogatók száma)
  • Elérhető Ügynökök (chatre elérhető ügynökök száma)
  • Az egyes látogatók földrajzi helye (térképen látható)
  • A látogató országa
  • Aktuális oldal
  • Hivatkozás
Élő chat funkciók
Chat áttekintés

Chat előzmények

A LiveAgent lehetővé teszi az összes korábbi beszélgetés és az összes jelenlegi beszélgetés megtekintését egy képernyőn. Ha egy adott csevegésre keres, szűrheti a keresést címkék, részlegek, dátumok, nevek stb. alapján.

Online látogatók

A LiveAgent online látogatói funkcióval figyelemmel kísérheti, hogy kik böngészik az Ön weboldalát. Tudja meg látogatója IP-címét, hivatkozóit, földrajzi helyeit, aktuális URL-jeit a weboldalán, valamint az összes időt, amelyet a weboldala böngészésével töltöttek.

Chat szétosztása

A LiveAgent többféle chat szétosztási módot kínál. A rendszer bellítható úgy, hogy véletlenszerű hozzárendelése, előre meghatározott prioritása, „mindenki számára csengés”-e, átlagos kihasználtsága vagy max. kihasználtsága legyen.

  • Véletlenszerű hozzárendelés: A chateket véletlenszerűen hozzárendeli az elérhető ügynökökhöz.
  • Előre beállított prioritások: A chateket annak az ügynöknek továbbítják, aki jelenleg nem válaszol egy chatre sem, vagy a legutóbbi csevegése óta a leghosszabb az állásideje.
  • Csengés mindenkinek: Minden ügynököt értesítünk arról, hogy az ügyfél csevegésre vár. Az értesítés nem szűnik meg, amíg valaki nem válaszol a csevegésre.
  • Átlagos kihasználtság: A bejövő csevegéseket a legkevesebb aktív csevegéssel rendelkező ügynökhöz továbbítják.
  • Maximális kihasználtság: A bejövő csevegéseket a legtöbb aktív csevegéssel rendelkező ügynökhöz rendeljük, hogy a kihasználtság maximális legyen.

Valós idejű gépelési nézet

A LiveAgent valós idejű képet nyújt arról, hogy az ügyfelek mit írnak be a csevegőablakba. Mielőtt még rákattintanának a küldés gombra, megkeresheti a megrendelés számát, a korábbi vásárlásokat, vagy a korábbi jegyeket, hogy még gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújtson.

Élő chat funkciók
Valós idejű gépelési nézet

Chat beágyazott követése

A LiveAgent lehetőséget nyújt az élő chat eseményeinek nyomon követésére a Google Analytics szolgáltatásban. Lehetősége van nyomon követni:

  • Chat indítása
  • Chat befejezése
  • Minden ügynöki üzenet
  • Minden ügyfél üzenet

Várakozók maximális száma

A LiveAgent megoldást kínál arra az esetre, amikor túl sok ember vár a sorban, hogy Önnel csetelhessen. A maximális várakozók számának meghatározásával az élő csevegés gombja automatikusan elérhetővé változtathatja elérhetőségét, vagy teljesen elrejtheti webhelye elől. Amikor a sor visszatért a korláton belülre, az élő csevegés gomb automatikusan megjelenik.

Belső chat

A LiveAgent egy belső csevegő eszközt biztosít ügynökeinek. Az eszköz lehetővé teszi számukra, hogy csevegjenek egymás között anélkül, hogy ki kellene lépniük a LiveAgent irányítópultjáról, és harmadik féltől származó alkalmazásokat kéne használniuk. A chat fájlmegosztási lehetőségekkel is rendelkezik, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy elküldhessék egymásnak a jegy-azonosítókat, amelyek kattintható linkként vannak beágyazva.

Az ügynököknek egyszerre több belső chat ablakuk lehet megnyitva.

Az élő chat látogatójának jelenlegi URL-je

A LiveAgent segítségével megtekintheti, hogy a weboldala látogatói milyen weboldalakat böngésznek az Ön webhelyén. Minden alkalommal, amikor látogatója egy másik oldalt nyit meg a webhelyén, erről értesítést kap.

További funkciók, amelyek az élő chat támogatását pofon egyszerűvé teszik

Univerzális postafiók

Élő chat funkciók

Univerzális postaládánk megkönnyíti a többfeladatos munkát. Amíg új élő chat válaszra vár, összpontosíthat arra, hogy más csatornák jegyeire válaszoljon közvetlenül a központ postaládájából.

Hibrid jegykezelés

Élő chat funkciók

A hibrid jegyáramlás lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse ügyfelei kapcsolatfelvételi/problémamegoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben ugyanazon a jegyszálon marad. Ha egy ügyfél egy másik ügynökkel folytatott korábbi beszélgetésre utal, akkor könnyedén utánanézhet a hibrid jegy szálában.

CRM

Ügyfélkapcsolat-kezelés

A LiveAgent beépített CRM-et kínál közvetlenül az univerzális postaládájába. Amíg valós időben beszélget egy ügyféllel, megtekintheti az információit, a korábbi jegyeit, vásárlásait és minden egyéb, összegyűjtött és rögzített információt.

A CRM információk valós időben szerkeszthetők és frissíthetők.

Címkék

Címkék

A címkék lehetővé teszik a korábbi jegyek gyorsabb keresését. Ha az ügyfél egy korábbi élő csevegésre utal az előfizetés frissítésével kapcsolatban, akkor könnyedén megkeresheti a csevegési átiratot, ha a keresést az „upgrade” címkével szűri.

Sablon válaszok

Sablon válasz

A sablon válaszok lehetővé teszik a gyakran ismételt kérdések megválaszolását egy pillanat alatt. Az ügynökök képesek általános válaszokat beírni a GYIK-re és menteni őket. Ha egy ügyfél, akivel beszélgetnek, általános kérdést tesz fel, az ügynökök egy kattintással válaszolhatnak (a sablon válaszra kattintva).

Harmadik fél integrációi

Integráció

A LiveAgent több, mint 40 harmadik féltől származó alkalmazással integrálható, mint például a MailChimp, a PipeDrive, a Braintree, a Shopify, a GoDaddy, a Nicereply és még sok más. A mindennap használt alkalmazások és a LiveAgent integrálásával hozzáférhet ezekhez az alkalmazásokhoz, és elvégezheti az alkalmazásokon belül végrehajtott műveleteket.

Például ha új üzletet szeretne hozzáadni a PipeDrive-hoz, akkor ezt megteheti, miközben valós időben beszélget az ügyfelével. Egyszerűen meg tudja nyitni a névjegykártyát a LiveAgenten belül, és kattintson a PipeDrive ikonra, amely lehetővé teszi új ügyletek hozzáadását vagy a meglévő ügyletértékek módosítását.

A mindennapokban használt alkalmazások és a LiveAgent integrálása időt takarít meg – gondoljon arra, hogy kevesebb a kattintás, kevesebb a bejelentkezés és kevesebb a fül.

Az élő chat előnyeinek összefoglalása

Az élő csevegés a webhelyén javítja az ügyfelek elégedettségét, ami javítja az értékesítést és a megtartást. Ezen kívül az élő csevegés:

Csökkenti a jegyek mennyiségét

Jegyek újranyitása

Azáltal, hogy ügyfeleinek lehetőséget ad azonnali kapcsolatfelvételre az ügyfélszolgálatával, hatékonyan csökkenti a bejövő jegyek számát. Az élő csevegések általában gyorsabban megoldódnak, mint a telefonhívások és az e-mailek, és így megakadályozhatják, hogy az ügyfélszolgálatot elárassza a jegyek halmaza.

Csökkenti az ügyfelek erőfeszítéseit

Élő chat funkciók

Az ügyfelek azt várják, hogy élő csevegést találnak a webhelyén. Gondoskodjon róla, és csökkentse az erőfeszítés mértékét, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel. Élő chat gomb elhelyezése a webhelyén a legegyszerűbb. Miért? Az ügyfelek általában választ keresnek kérdéseikre az Ön webhelyén, és amikor nem találják meg őket, az élő csevegéshez fordulnak.

Mint ilyen, ez veszi igénybe a legkisebb erőfeszítést. Ha az ügyfélnek tovább kell keresnie az elérhetőségét, meg kell nyitnia az e-mailt, el kell küldenie, és várnia kell a válaszra, könnyen csalódott lehet.

Növeli az elkötelezettséget és az eladásokat

Jelentések

Az élő chat szoftver javíthatja az ügyfelek elkötelezettségét és eladásait. Ha proaktív chat meghívókat helyez el webhelyének stratégiai helyein, könnyedén kapcsolatba léphet ügyfeleivel, felajánlhatja a segítséget, sőt eladhatja és felülértékesítheti termékeit.

Tudta, hogy azok az ügyfelek, akik egy vállalkozással beszélgetnek az élő chaten keresztül, 4.5-ször többet érnek , mint azok, akik nem? Azzal, hogy bizalmat szereznek a vállalkozásában, nagyobb valószínűséggel költenek többet és vásárolnak ismételten.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.

Free Trial

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..