Exportálja a jegyeket a jegyek megtekintése oldalról egy letölthető CSV fájlba, hogy abban a pillanatban képet kapjon az adatokról, amikor szeretne.
A jegyek adatai az exportált CSV fájlban a következőket tartalmazzák:
- Státusz
- Keresztnév
- Vezetéknév
- Jegy azonosítója
- Részleg azonosítója
- Részleg neve
- Képviselő azonosítója
- Képviselő neve
- Címkék
- Tárgy
- E-mail előnézet
- Létrehozás dátuma
- Beszélgetés azonosítója
- Változás dátuma
- Megoldás dátuma
- Újranyitás dátuma
- Megváltozott státusz
- Bejövő üzenetek száma
- Kimenő üzenetek száma
Kiválaszthatja a jegyadatok azon oszlopait, amelyeket bele szeretne tenni az exportálandó fájlba.
Nézze meg a videót, hogyan működik:


Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
Válassza a LiveAgent szoftvert az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikációhoz. Biztonságos, funkciógazdag help desk szoftver a vállalkozások számára.