Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jegykezelő rendszer

A jegyrendszer olyan eszköz vagy szoftver, amely rögzíti, rendszerezi és kezeli az ügyfélszolgálati igényeket. Alapjában véve a rendszer lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy gyorsabban és hatékonyabban oldják meg az ügyfelek kéréseit (jegyeket).

Milyen előnyei vannak a jegyrendszer használatának?

  • Zökkenőmentes többcsatornás kapcsolatok
  • Hatékony jegymegoldás
  • Jegyek rangsorolása
  • Javuló ügynöki termelékenység
  • Az SLA nyomon követése és jelentése
  • Valódi adatbetekintés
  • A támogatás jobb minősége és az ügyfelek magasabb megtartása
  • Önkiszolgáló lehetőségek
  • Jelentős megtakarítás (feleslegessé teszi harmadik féltől származó alkalmazások és szoftverek szükségességét azáltal, hogy az összes üzenetet és ügyfélinformációt egy központosított helyen tárolja)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Milyen kiemelkedő tulajdonságokkal rendelkezik a LiveAgent jegykezelő szoftver?

Univerzális postafiók

A LiveAgent univerzális postaládája egyszerűsíti az e-maileket, telefonhívásokat, közösségi média üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő csevegési üzeneteket egyetlen megosztott postaládába. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az összes beérkező üzenetet közvetlenül a beérkező levelek mappájából válaszolhassák meg, anélkül, hogy figyelniük kellene vagy be kellene jelentkezniük az egyes platformokra.

Univerzális-Postafiók-funkció-LiveAgent
A LiveAgent jegykezelő műszerfala

Hibrid jegyfolyamok

A LiveAgent egyik kiemelkedő jellemzője a hibrid jegyfolyam, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy ugyanazon jegy menetben több csatornán keresztül kövessék az ügyfél jegymegoldási útját. Ez azt jelenti, hogy ha az ügyfél beszélgetést indít élő csevegésben, de később e-mailben vagy telefonon követi nyomon, mindhárom interakció elérhető lesz ugyanazon jegyfolyamon belül.

Kattintható jegyazonosítók

A LiveAgent minden jegyhez automatikusan egyedi jegyazonosítót (ID) rendel. Ha valamelyik ügynökünk elakadt és segítséget kell kérnie, akkor könnyen megoszthatja a kattintható jegyazonosítót kollégáival, amely automatikusan átirányítja magához a jegyhez.

Jegykezelő rendszer

CRM

A LiveAgent beépített CRM-mel büszkélkedhet, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyedi CRM mezőket hozzanak létre. Tárolja az ügyfelekkel kapcsolatos összes szükséges információt, beleértve a korábbi vásárlásokat, jegyeket és egyedi betekintést a jegykezelő műszerfalba.

Jegy_Ügyfél-betekintés-CRM

Ügynökök keresztmunkájának észlelése

A LiveAgent jegyrendszere figyelmezteti Önt, amikor egy másik ügynök jegyére lép. Például, ha elkezdi megválaszolni a jegyet, amelyen egy másik ügynök dolgozik, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.

Ügynökök keresztmunkájának észlelése

Automatizált jegyelosztás

A LiveAgent jegykezelő szoftverrel az összes beérkező ügyfélüzenet automatikusan a megfelelő támogatási ügynökhöz lesz rendelve, kiküszöbölve az esetleges zavart vagy ácsorgást a munkatársak között. Minden ügynök pontosan tudja, mely jegyekre kell válaszolnia, ami magasabb termelékenységi szintet és nagyobb hatékonyságot eredményez.

SLA menedzsment

A LiveAgent jegyrendszere figyelemmel kíséri az összes SLA-jegyet és értesíti Önt, ha jegyet kap VIP klienstől, vagy amikor egy VIP kliens jegyének megválaszolása késik.

SLA-szint-LiveAgent
SLA beállítások

Címkék és szűrés

A LiveAgent jegyrendszere az összes beérkező jegyet automatikusan rendezi a csatorna, az elsőbbség és a beérkezés dátuma szerint. A felhasználók minden jegyhez címkéket is adhatnak, hogy megkönnyítsék a szűrést, és egy pillanat alatt áttekinthessék az egyes jegyek tartalmát.

Jegykezelő rendszer

Privát jegyzetek

Az ügynökök privát jegyzeteket hozhatnak létre a jegyszálak belsejében, amelyek csak az ügynökök számára láthatók. A privát jegyzetek emlékeztetőként szolgálhatnak, vagy más ügynököket fel tudnak gyorsítani jegy vagy ügyfél kérésére.

Jegykezelő rendszer

Jegyek felosztása és összevonása

Ez a funkció jelentősen felgyorsíthatja a jegyek megoldásának idejét. Ha ugyanattól a személytől több jegyet kap ugyanarról a kérdésről, könnyedén egyesítheti a jegyeket egybe. Alternatív megoldásként, ha egy jegyet kap, amely két részleg (például az értékesítés és az informatika) figyelmét igényli, akkor a maximális hatékonyság érdekében ketté oszthatja a jegyet.

Jegykezelő rendszer

Belső csevegés és hívás

A Gmail-hez hasonlóan a LiveAgent jegykezelő szoftvere lehetővé teszi az online kollégákkal való csevegést közvetlenül a LiveAgent irányítópultján belül. Természetesen belső hívások is elérhetők.

Belső hívás

Automatizálási szabályok

A jegyautomatizálási szabályok megszabadíthatják ügynökeit a hétköznapi és ismétlődő feladatoktól. Konkrét idő- és trigger-alapú automatizálási szabályok létrehozásával a jegyrendszer képes lesz olyan feladatokat végrehajtani, mint például az e-mailek nyomon követése vagy a jegyek spamként történő megjelölése.

Jelentések

A LiveAgent jegykezelő szoftvere robusztus jelentési és adatelemző eszközökkel van felszerelve. Teljesítményjelentéseket és SLA-megfelelőségi jelentéseket is generálhat.

Jegykezelő rendszer

Játékosítás

Az ügyfélszolgálat ismétlődő és hálátlan munka lehet. Tegye szórakoztatóbbá a játékos jelvényekkel, szintekkel és jutalmakkal. Ügynökei minden nap várni fognak valamire, és az az egészséges verseny növeli a munka hatékonyságát.

Jegykezelő rendszer

Which communication channels can you connect with LiveAgent’s ticketing system?

  • E-mail
  • Élő chat
  • Telefon (korlátlan számú VoIP telefonszámot tud regisztrálni)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kapcsolatfelvételi űrlapok
  • Ügyfélportál

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Hogyan működik a jegyrendszer?

Amikor az ügyfelek egy olyan csatornán keresztül keresik meg cégét, amelyet Ön a LiveAgenthez csatlakoztatott, a rendszer automatikusan új támogatási jegyet generál.

Hogyan néz ki ez a gyakorlatban?

Ha kíváncsi arra, hogy az ügyfelek képesek lesznek-e megmondani, hogy jegykezelő szoftvert használ a telefonhívásaik, élő csevegéseik, Viber-üzeneteik, tweetjeik vagy e-mailjeik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes oktatóvideóban.

LiveAgent Product Tour

A jegyrendszer üzembe helyezése

Annak biztosítása érdekében, hogy a jegyrendszerét maximálisan kihasználja, össze kell kapcsolnia az összes e-mail fiókjával, közösségi média profiljával és telefonszámával. Emellett el kell helyeznie az élő csevegő widgetünket a webhelyére, és létre kell hoznia egy LiveAgent támogatási portált. Nem tudja, hogyan? Tekintse meg ezt a kezdési útmutatót.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Tudásbázis források

Itt tekintheti meg a jegyrendszer teljes szolgáltatási listáját.

Készen áll a híres jegyrendszerünk kipróbálására?

Fedezze fel, mennyire egyszerű személyre szabott, időbeni és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent segítségével. Kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját! Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a jegykezelés?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jegykezelő rendszer olyan eszköz vagy szoftver, amely rögzíti, rendszerezi és kezeli az ügyfélszolgálati igényeket. Alapjában véve a rendszer lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy gyorsabban és hatékonyabban oldják meg az ügyfelek kéréseit (jegyeket).” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen előnyei vannak a jegyrendszer használatának?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Zökkenőmentes mindencsatornás interakciók, hatékony jegymegoldás, jegyprioritizálás, jobb ügynöki termelékenység, SLA-figyelés és jelentéskészítés, valós adatbetekintés, a támogatás jobb minősége és az ügyfelek magasabb megtartása. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működik a jegyrendszer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Amikor az ügyfelek egy olyan csatornán keresztül keresik meg a vállalatát, amelyet Ön a jegyrendszeréhez csatlakoztatott, a rendszer automatikusan átalakítja az üzenetet támogatási jegyre.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót