Jegykezelő rendszer

A jegyrendszer olyan eszköz vagy szoftver, amely rögzíti, rendszerezi és kezeli az ügyfélszolgálati igényeket. Alapjában véve a rendszer lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy gyorsabban és hatékonyabban oldják meg az ügyfelek kéréseit (jegyeket).

Milyen előnyei vannak a jegyrendszer használatának?

  • Zökkenőmentes többcsatornás kapcsolatok
  • Hatékony jegymegoldás
  • Jegyek rangsorolása
  • Javuló ügynöki termelékenység
  • Az SLA nyomon követése és jelentése
  • Valódi adatbetekintés
  • A támogatás jobb minősége és az ügyfelek magasabb megtartása
  • Önkiszolgáló lehetőségek
  • Jelentős megtakarítás (feleslegessé teszi harmadik féltől származó alkalmazások és szoftverek szükségességét azáltal, hogy az összes üzenetet és ügyfélinformációt egy központosított helyen tárolja)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Milyen kiemelkedő tulajdonságokkal rendelkezik a LiveAgent jegykezelő szoftver?

Univerzális postafiók

A LiveAgent univerzális postaládája egyetlen, megosztott postafiókba helyezi az e-maileket, telefonhívásokat, közösségi média üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő csevegési üzeneteket. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a beérkező levelek közül válaszoljanak az összes bejövő üzenetre anélkül, hogy figyelniük kellene vagy be kellene jelentkezniük az egyes platformokra.

Univerzális-Postafiók-funkció-LiveAgent
A LiveAgent jegykezelő műszerfala

Hibrid jegyfolyamok

A LiveAgent egyik kiemelkedő funkciója a hibrid jegyfolyam, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy egyazon jegyszálon keresztül több csatornán keresztül kövessék az ügyfél jegymegoldási útját. Ez azt jelenti, hogy ha az ügyfél beszélgetést kezdeményez az élő chaten, de később e-mailben vagy telefonon követi, akkor mindhárom interakció elérhető lesz ugyanazon a jegyen belül.

Kattintható jegyazonosítók

A LiveAgent minden jegyhez automatikusan egyedi jegyazonosítót (ID) rendel. Ha valamelyik ügynökünk elakadt és segítséget kell kérnie, akkor könnyen megoszthatja a kattintható jegyazonosítót kollégáival, amely automatikusan átirányítja magához a jegyhez.

Kattintható jegyazonosítók - App - Uploads - 2019 - 09 - Ticket Id.jpg

CRM

A LiveAgent beépített CRM-mel büszkélkedhet, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyéni CRM mezőket hozzanak létre. Tároljon minden szükséges információt ügyfeleiről, beleértve a múltbeli vásárlásokat, jegyeket és egyedi betekintést a jegykezelési irányítópulton.

Jegy_Ügyfél-betekintés-CRM

Ügynökök keresztmunkájának észlelése

A LiveAgent jegyrendszere mindig figyelmezteti Önt, ha egy másik ügynök gyepére lép. Például, ha egy olyan jegyre készül, amelyen egy másik ügynök dolgozik, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.

Ügynökök keresztmunkájának észlelése

Automatizált jegyelosztás

A LiveAgent jegykezelő szoftverrel minden bejövő ügyfélüzenet automatikusan egy megfelelő ügyfélszolgálati ügynökhöz lesz rendelve, kiküszöbölve a zűrzavart vagy ácsorgást a személyzet körében. Minden ügynök pontosan tudni fogja, hogy mely jegyekre kell válaszolnia, ami magasabb termelékenységi szintet és nagyobb hatékonyságot eredményez.

SLA menedzsment

A LiveAgent jegykezelő rendszere figyeli az összes SLA jegyét és értesíti Önt, ha jegyet kap egy VIP ügyféltől, vagy ha egy VIP ügyféltől érkező jegy hamarosan lejár.

SLA-szint-LiveAgent
SLA beállítások

Címkék és szűrés

A LiveAgent jegyrendszere automatikusan rendezi az összes bejövő jegyet a csatorna, a prioritás és a beérkezés dátuma szerint. A felhasználók címkéket is hozzáadhatnak minden jegyhez, hogy megkönnyítsék a szűrést, és egy pillantással áttekintést kapjanak az egyes jegyek tartalmáról. 

Címkék és szűrés - App - Uploads - 2020 - 11 - Filtering By Tags 1.png

Privát jegyzetek

Az ügynökök privát jegyzeteket hozhatnak létre a jegyszálakon belül, amelyeket csak az ügynökök láthatnak. A privát feljegyzések emlékeztetőként szolgálhatnak, vagy segíthetnek más ügynököknek felgyorsítani a jegyeket vagy az ügyfelek kérését.

Privát jegyzetek - App - Uploads - 2020 - 02 - Private Notes LiveAgent.jpg

Jegyek felosztása és összevonása

Ez a funkció jelentősen felgyorsíthatja a jegymegoldási időt. Ha több jegyet kap ugyanarról a kérdésről ugyanattól a személytől, könnyedén egyesítheti a jegyeket egybe. Alternatív megoldásként, ha olyan jegyet kap, amely két részleg (például értékesítési és informatikai) figyelmét igényli, akkor a maximális hatékonyság érdekében kettéoszthatja a jegyet.

Jegyek felosztása és összevonása - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Split Tickets.png

Belső csevegés és hívás

Akárcsak a Gmail-nél, a LiveAgent jegykezelő szoftvere lehetővé teszi, hogy közvetlenül a LiveAgent irányítópultján csevegjen online kollégáival. Természetesen belső hívásokra is van lehetőség.

Belső hívás

Automatizálási szabályok

A jegykezelés automatizálási szabályai megszabadíthatják ügynökeit a hétköznapi és ismétlődő feladatoktól. Adott idő- és eseményindító alapú automatizálási szabályok létrehozásával a jegykezelő rendszer olyan feladatokat tud végrehajtani, mint az e-mailek követése vagy a jegyek spamként való megjelölése.

Jelentések

A LiveAgent jegykezelő szoftvere robusztus jelentéskészítő és adatelemző eszközökkel van felszerelve. Teljesítményjelentéseket és SLA-megfelelőségi jelentéseket készít.

Jelentések - App - Uploads - 2021 - 03 - Analytics Overview Big.png

Játékosítás

Az ügyfélszolgálat ismétlődő és hálátlan munka lehet. Tegye szórakoztatóbbá a játékot a játékosítási jelvényekkel, szintekkel és jutalmakkal. Ügynökei minden nap várhatnak valamire, és az egészséges versenyképesség fokozza a munka hatékonyságát.

Játékosítás - App - Uploads - 2021 - 01 - Gamification Leaderboard LA.png

Which communication channels can you connect with LiveAgent’s ticketing system?

  • E-mail
  • Élő chat
  • Telefon (korlátlan számú VoIP telefonszámot tud regisztrálni)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kapcsolatfelvételi űrlapok
  • Ügyfélportál

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Hogyan működik a jegyrendszer?

Amikor az ügyfelek egy olyan csatornán keresztül keresik meg cégét, amelyet Ön a LiveAgenthez csatlakoztatott, a rendszer automatikusan új támogatási jegyet generál.

Hogyan néz ki ez a gyakorlatban?

Ha kíváncsi arra, hogy az ügyfelek képesek lesznek-e megmondani, hogy jegykezelő szoftvert használ a telefonhívásaik, élő csevegéseik, Viber-üzeneteik, tweetjeik vagy e-mailjeik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes oktatóvideóban.

A jegyrendszer üzembe helyezése

Annak biztosítása érdekében, hogy a jegyrendszerét maximálisan kihasználja, össze kell kapcsolnia az összes e-mail fiókjával, közösségi média profiljával és telefonszámával. Emellett el kell helyeznie az élő csevegő widgetünket a webhelyére, és létre kell hoznia egy LiveAgent támogatási portált. Nem tudja, hogyan? Tekintse meg ezt a kezdési útmutatót.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Tudásbázis források

Tekintse meg a jegyrendszer teljes funkcióinak listáját itt.

Készen áll a híres jegyrendszerünk kipróbálására?

Fedezze fel, mennyire egyszerű személyre szabott, időbeni és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent segítségével. Kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját! Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a jegykezelés?

A jegyrendszer olyan eszköz vagy szoftver, amely rögzíti, rendszerezi és kezeli az ügyfélszolgálati kéréseket. A rendszer lényege, hogy a vállalkozások gyorsabban és hatékonyabban tudják megoldani az ügyfelek kéréseit (jegyeket).

Milyen előnyei vannak a jegyrendszer használatának?

Zökkenőmentes omnichannel interakciók, hatékony jegymegoldás, jegypriorizálás, javított ügynöki termelékenység, SLA-figyelés és jelentéskészítés, valós adatbetekintés, jobb minőségű támogatás és magasabb ügyfélmegtartás.

Hasznos a jegykezelés?

A jegykezelés azért hasznos, mert befolyásolja az ügyfélszolgálati munka automatizálását, a könnyű használatot és a szolgáltatási költségek csökkentését. Mindemellett hatással van a vásárlói lojalitás növekedésére, a magasabb bevételekre és az ügynökök hatékonyságára.

Hogyan működik a jegyrendszer?

Valahányszor ügyfelei olyan csatornán keresztül keresik meg cégét, amelyet a jegykezelő rendszeréhez csatlakoztatott, a rendszer automatikusan támogatási jeggyé alakítja az üzenetet.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót