A jegyrendszer olyan eszköz vagy szoftver, amely rögzíti, rendszerezi és kezeli az ügyfélszolgálati igényeket. Alapjában véve a rendszer lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy gyorsabban és hatékonyabban oldják meg az ügyfelek kéréseit (jegyeket).
Milyen előnyei vannak a jegyrendszer használatának?
- Zökkenőmentes többcsatornás kapcsolatok
- Hatékony jegymegoldás
- Jegyek rangsorolása
- Javuló ügynöki termelékenység
- Az SLA nyomon követése és jelentése
- Valódi adatbetekintés
- A támogatás jobb minősége és az ügyfelek magasabb megtartása
- Önkiszolgáló lehetőségek
- Jelentős megtakarítás (feleslegessé teszi harmadik féltől származó alkalmazások és szoftverek szükségességét azáltal, hogy az összes üzenetet és ügyfélinformációt egy központosított helyen tárolja)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Milyen kiemelkedő tulajdonságokkal rendelkezik a LiveAgent jegykezelő szoftver?
Univerzális postafiók
A LiveAgent univerzális postaládája egyetlen, megosztott postafiókba helyezi az e-maileket, telefonhívásokat, közösségi média üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő csevegési üzeneteket. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a beérkező levelek közül válaszoljanak az összes bejövő üzenetre anélkül, hogy figyelniük kellene vagy be kellene jelentkezniük az egyes platformokra.
Hibrid jegyfolyamok
A LiveAgent egyik kiemelkedő funkciója a hibrid jegyfolyam, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy egyazon jegyszálon keresztül több csatornán keresztül kövessék az ügyfél jegymegoldási útját. Ez azt jelenti, hogy ha az ügyfél beszélgetést kezdeményez az élő chaten, de később e-mailben vagy telefonon követi, akkor mindhárom interakció elérhető lesz ugyanazon a jegyen belül.
Kattintható jegyazonosítók
A LiveAgent minden jegyhez automatikusan egyedi jegyazonosítót (ID) rendel. Ha valamelyik ügynökünk elakadt és segítséget kell kérnie, akkor könnyen megoszthatja a kattintható jegyazonosítót kollégáival, amely automatikusan átirányítja magához a jegyhez.
CRM
A LiveAgent beépített CRM-mel büszkélkedhet, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyéni CRM mezőket hozzanak létre. Tároljon minden szükséges információt ügyfeleiről, beleértve a múltbeli vásárlásokat, jegyeket és egyedi betekintést a jegykezelési irányítópulton.
Ügynökök keresztmunkájának észlelése
A LiveAgent jegyrendszere mindig figyelmezteti Önt, ha egy másik ügynök gyepére lép. Például, ha egy olyan jegyre készül, amelyen egy másik ügynök dolgozik, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.
Automatizált jegyelosztás
A LiveAgent jegykezelő szoftverrel minden bejövő ügyfélüzenet automatikusan egy megfelelő ügyfélszolgálati ügynökhöz lesz rendelve, kiküszöbölve a zűrzavart vagy ácsorgást a személyzet körében. Minden ügynök pontosan tudni fogja, hogy mely jegyekre kell válaszolnia, ami magasabb termelékenységi szintet és nagyobb hatékonyságot eredményez.
SLA menedzsment
A LiveAgent jegykezelő rendszere figyeli az összes SLA jegyét és értesíti Önt, ha jegyet kap egy VIP ügyféltől, vagy ha egy VIP ügyféltől érkező jegy hamarosan lejár.
Címkék és szűrés
A LiveAgent jegyrendszere automatikusan rendezi az összes bejövő jegyet a csatorna, a prioritás és a beérkezés dátuma szerint. A felhasználók címkéket is hozzáadhatnak minden jegyhez, hogy megkönnyítsék a szűrést, és egy pillantással áttekintést kapjanak az egyes jegyek tartalmáról.
Privát jegyzetek
Az ügynökök privát jegyzeteket hozhatnak létre a jegyszálakon belül, amelyeket csak az ügynökök láthatnak. A privát feljegyzések emlékeztetőként szolgálhatnak, vagy segíthetnek más ügynököknek felgyorsítani a jegyeket vagy az ügyfelek kérését.
Jegyek felosztása és összevonása
Ez a funkció jelentősen felgyorsíthatja a jegymegoldási időt. Ha több jegyet kap ugyanarról a kérdésről ugyanattól a személytől, könnyedén egyesítheti a jegyeket egybe. Alternatív megoldásként, ha olyan jegyet kap, amely két részleg (például értékesítési és informatikai) figyelmét igényli, akkor a maximális hatékonyság érdekében kettéoszthatja a jegyet.
Belső csevegés és hívás
Akárcsak a Gmail-nél, a LiveAgent jegykezelő szoftvere lehetővé teszi, hogy közvetlenül a LiveAgent irányítópultján csevegjen online kollégáival. Természetesen belső hívásokra is van lehetőség.
Automatizálási szabályok
A jegykezelés automatizálási szabályai megszabadíthatják ügynökeit a hétköznapi és ismétlődő feladatoktól. Adott idő- és eseményindító alapú automatizálási szabályok létrehozásával a jegykezelő rendszer olyan feladatokat tud végrehajtani, mint az e-mailek követése vagy a jegyek spamként való megjelölése.
Jelentések
A LiveAgent jegykezelő szoftvere robusztus jelentéskészítő és adatelemző eszközökkel van felszerelve. Teljesítményjelentéseket és SLA-megfelelőségi jelentéseket készít.
Játékosítás
Az ügyfélszolgálat ismétlődő és hálátlan munka lehet. Tegye szórakoztatóbbá a játékot a játékosítási jelvényekkel, szintekkel és jutalmakkal. Ügynökei minden nap várhatnak valamire, és az egészséges versenyképesség fokozza a munka hatékonyságát.
Which communication channels can you connect with LiveAgent’s ticketing system?
- Élő chat
- Telefon (korlátlan számú VoIP telefonszámot tud regisztrálni)
- Viber
- Kapcsolatfelvételi űrlapok
- Ügyfélportál
Hogyan működik a jegyrendszer?
Amikor az ügyfelek egy olyan csatornán keresztül keresik meg cégét, amelyet Ön a LiveAgenthez csatlakoztatott, a rendszer automatikusan új támogatási jegyet generál.
Hogyan néz ki ez a gyakorlatban?
Ha kíváncsi arra, hogy az ügyfelek képesek lesznek-e megmondani, hogy jegykezelő szoftvert használ a telefonhívásaik, élő csevegéseik, Viber-üzeneteik, tweetjeik vagy e-mailjeik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes oktatóvideóban.
A jegyrendszer üzembe helyezése
Annak biztosítása érdekében, hogy a jegyrendszerét maximálisan kihasználja, össze kell kapcsolnia az összes e-mail fiókjával, közösségi média profiljával és telefonszámával. Emellett el kell helyeznie az élő csevegő widgetünket a webhelyére, és létre kell hoznia egy LiveAgent támogatási portált. Nem tudja, hogyan? Tekintse meg ezt a kezdési útmutatót.
Tudásbázis források
Tekintse meg a jegyrendszer teljes funkcióinak listáját itt.
Készen áll a híres jegyrendszerünk kipróbálására?
Fedezze fel, mennyire egyszerű személyre szabott, időbeni és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent segítségével. Kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.