Jutalmak és jelvények

A jelvények szórakoztató és elkötelezett munkahelyet teremtenek. Jelvényekkel a termelékenység az irodában természetesen nő. Az emberek imádják gyűjteni és megtartani a jutalmazó Jelvényeket, és a negatívaktól megpróbálnak a lehető leghamarabb megszabadulni. A jutalmak és jelvények a játékosítás funkciónak a részei.

Jutalmak és jelvények
Jelvények listája

A ügyfélszolgálat vezetői egyszerűen és gyorsan megtekinthetik, hogy ki az, aki a legjobb eredményt produkálja, válaszol a legtöbb vásárlónak, a legtöbb terméket értékesíti, illetve ki lazul el hosszú inaktivitással.

Példa

A LiveAgent a „Speedy Gonzales” jelvényt egy olyan ügynökhöz rendeli, aki a legrövidebb válaszidővel rendelkezik.

Példák Jelvényekre

Jutalmak és jelvények
A jelvény szerkesztése

Az alapértelmezett Jelvények típusai (a Jelvényeket személyre szabhatja):

  • Forgalomirányító – Te ruházod át a legtöbb jegyet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki az elmúlt 7 napban a legtöbb jegyet adta át.)

     
  • Szieszta – A te szünetidőd a leghosszabb a többiek közül. Nagyon élvezed a sziesztát. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki az elmúlt 7 napban a legtöbbet volt szüneten.)
  • Ok nélküli lázadó – Neked van a legtöbb negatív értékeléseid. Gondold át a válaszaidat. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb szemrehányást kapta az elmúlt 7 napban.)
  • Felügyelő – Alaposan elolvasod a jegyeidet. Az átlagos jegymegtekintési időd a leghosszabb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek átlagosan a leghosszabb ideig voltak megnyitva jegyei az előző napon.)

     
  • Speedy Gonzales – A felugró Chat-re adott reakcióid a leggyorsabbak a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos válaszideje a felugró chat-ekre a leggyorsabb volt az előző napon.)

     
  • Díjazott – Te vagy a legjobban díjazott ügynök. Az ügyfelek imádnak. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jutalmat kapta az elmúlt 7 napban.)
  • Kávé – Te tartod a legtöbb szünetet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbször tartott szünetet az elmúlt 7 napban.)
  • Regényíró – Te írtad a leghosszabb választ tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a leghosszabb választ írta az előző napon.)
  • Címkéző – Te címkézted fell a legtöbb jegyet. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jegyet felcímkézte az elmúlt 7 napban.)

     
  • Négylevelű díszítés – A Négylevelű díszítő jelvény nagyon ritkán jelenik meg és szerencsét hoz. A jelvény birtokában az ügyfelek csak egyszerű kérdéseket tesznek fel 🙂 (Véletlenszerűen értékelődik és véletlenszerűen rendelődik hozzá az online ügynökök egyikéhez.)
  • Expressz – Expressz sebességgel nyitod és zárod a Jegyeket. Az átlagos jegymegtekintési időd a legrövidebb a többiek közül. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek az átlagos nyitott jegyei a legrövidebbek voltak az előző napon.)
  • Szorgalmas munkás – Tarts szünetet. Te töltötted a legtöbb időt online. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbbet volt online az elmúlt 7 napban.)
  • Fecsegő – Tegnap neked volt a leghosszabb chat beszélgetésed. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a letöbb chat beszélgetése volt az előző napon.)
  • Takarító- A legtöbb jegyet megoldod/törlöd. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, aki a legtöbb jegyet megoldotta vagy lezárta az elmúlt 7 napban.)
  • Beszédes – Neked volt a leghosszabb hívásod tegnap. (Minden nap kiértékelődik és ahhoz az ügynökhöz kerül, akinek a legtöbb hívása volt az előző napon.)

Jelvények ranglistája

Az ügynökök láthatják egymás Jelvényeit és versenyezhetnek egymással.

Jutalmak és jelvények
Jelvények ranglistája

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.