Közösségi Média Funkciók

Közösségi Média Funkciók

Mi az a közösségi média?

A közösségi média olyan webhelyek és alkalmazások, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy egyedi tartalmat hozzanak létre és osszanak meg más online felhasználókkal. A közösségi média interaktív és elősegíti az önkifejezést fotók, videók, szöveges bejegyzések és GIF-ek formájában.

Miért fontos a közösségi média ügyfélszolgálata?

A közösségi média ügyfélszolgálata elengedhetetlen, mert ez egy „mindig bekapcsolt” csatorna, amelyet a világ többsége használ. Mint ilyen, az ügyfelek sokkal gyorsabban várják a válaszokat a közösségi média kérdéseikre, mint a hagyományos csatornákon, például az e-maileken keresztül.

Valójában az ügyfelek többsége  60 percen belül várja a válaszokat a közösségi médiában feltett kérdéseire!

Milyen közösségi média integrációkat kínál a LiveAgent?

2020 szeptemberétől működő integrációink vannak:

  • Facebook
  • Facebook Messenger
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Ezen közösségi média integrációk létrehozásának fő célja az ügynökök hatákonyságának javítása volt. Meg akartuk spórolni az ügynökök idejét (kevesebb kattintás, új lapok megnyitása, be- és kijelentkezés a különböző platformokról, kevesebb értesítési becslés) az összes ügyfél-interakció egyetlen egységes postaládába gyűjtésével.

Az egyes integrációk így működnek:

Facebook

Facebook jegykezelés a LiveAgent-ben

A LiveAgent-fiók és a Facebook integrálása lehetővé teszi, hogy több Facebook-oldalt figyelhessen meg a LiveAgent irányítópultján keresztül. Csatlakoztatáskor az üzleti oldal összes Facebook kommentje automatikusan jegyekké formálódik és a LiveAgent irányítópultján megjelenik.

 

Onnan könnyedén válaszolhat a kommentekre, lájkot adhat, sőt fényképeket és GIF-eket is csatolhat. A LiveAgent ugyanazokat a válaszlehetőségeket nyújtja, mintha Facebookon-on lenne.

Szeretné látni működés közben? Nézze meg a videónkat.

Facebook Messenger

Ingyenes chat szoba webhelyek számára

A Facebook Messenger integrációval az összes közvetlen üzenet betöltődik a Facebook üzleti oldaláról a LiveAgent irányítópultjára. Innen válaszolhat a DM-ekre, mellékleteket, fényképeket, GIF-eket küldhet, sőt, akár más felhasználók üzenetét is kedvelheti.

A legjobb rész? Az ügyfelek nem fogják tudni a különbséget.

Tudjon meg többet a Facebook és a Facebook Messenger integrációinkról.

Twitter

Közösségi Média Funkciók

A LiveAgent Twitter integrációt kínál, amely megduplázódhat a fogyasztói döntéshozatal irányításának eszközeként. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több Twitter-fiókot csatlakoztassanak és valós időben figyelemmel kísérhessék a márkanév-említéseket.

Íme egy példa: Valahányszor a „LiveAgent”-et megemlítik egy tweetben így: „@LiveAgent”, a Tweet automatikusan jegyre konvertálódik és a LiveAgent irányítópultjára kerül. Innen válaszolhat a tweetre a megjegyzésben, saját Twitter válasz készítésével vagy újbóli tweeteléssel.

A LiveAgent azonban olyan funkciót is kínál, amely lehetővé teszi konkrét kulcsszavak (és kulcsszó készletek) kiválasztását, és lehetővé teszi azok használatának nyomon követését a Twitteren. Ez mit jelent? Képzelje el, hogy valaki megemlíti a „LiveAgent” -et egy tweetben, de nem használja kifejezetten a @ jelet.

A LiveAgent a kulcsszót tartalmazó Tweet-et jeggyé alakítja. Miért olyan jó dolog ez? Mert ez lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse, hogy mit tweetelnek Önről. Tudta, hogy 26 boldogtalan ügyfélből csak 1 panaszkodik közvetlenül Önnek? A legtöbb boldogtalan ügyfél egyszerűen csak bekapcsolja az internetet és megosztja tapasztalatait másokkal.

A LiveAgent közösségi megfigyelő eszköze lehetővé teszi, hogy megfigyelje ezeket a közvetett tweeteket és jóvá tegye őket, mielőtt gyarsan elkezdene terjedni és rontaná üzleti hírnevét. Az eszköz hasznos a pozitív tweetek nyomon követésére és az ügyfelekkel való kapcsolattartásban is. Ezenkívül segíthet abban is, hogy lássa, hogy mit mondanak Önről a versenytársak.

Mivel a LiveAgent valós időben értesít az új tweetekről, így egy lépéssel mindig előrébb járhat. Próbálja ki még ma a Twitter integrációt.

 

Instagram

Közösségi Média Funkciók

Az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi média platform, amely havonta több, mint egymilliárd aktív felhasználót vonz. Annak érdekében, hogy az Instagram ügyfélszolgálata jobban kezelhető legyen, létrehoztunk egy integrációt, amely lehetővé teszi több Instagram-fiók felügyeletét.

Az integráció a bejegyzéseihez kapott összes kommentet és az oldal összes megemlítését beviszi a LiveAgent irányítópultjára. Minden Instagram komment és megemlítés jegy formájában tárolódik és még egy előnézetet is ad arról, hogy néz ki a tényleges bejegyzés, így nem kell kilépnie a LiveAgent alkalmazásból.

Szeretné megnézni, hogyan működik valós időben? Nézze meg  videónkat. Ha többet szeretne megtudni az Instagram integrációról, nézze meg az Instagram szolgáltatásokat tartalmazó oldalunkat.

 

Viber

Közösségi Média Funkciók

A Viber integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy fogadják és megválaszolják a Viber üzeneteket. De ez még nem minden! A LiveAgent Viber integrációjával legfeljebb 300 címzettnek is küldhet üzeneteket.

Ez a funkció nagyszerű azok számára, akik több szegmenses marketing kampányt folytatnak. Például a VIP ügyfelek üzenetet kaphatnak egy felugró akcióról és egy másik közönségszegmens (például azok, akiknek egy adott napra van időpontjuk) értesíthető az utolsó pillanatban bekövetkezett változásról munkaidőben.

További funkciók, amelyek kiegészítik a közösségi média integrációit

A LiveAgent egyablakos ügyintézőhely minden ügyfelszolgálati dologhoz. Szolgáltatásaink kiegészítik egymást és a legjobban működnek együtt. Hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassa ügyfeleinek, használja ki mindazt, amit a LiveAgent kínál.

Az alábbi integrációk segítenek maximalizálni a közösségi média ügyfélszolgálatának hatékonyságát:

Univerzális postafiók

Közösségi Média Funkciók

A LiveAgent megosztott, központosított, univerzális postaládát kínál, amely integrálódik az összes kommunikációs csatornával (élő csevegés, e-mail, közösségi média, telefon, tudásbázis, ügyfél portál).

 

A postaláda az összes jegyet egy helyen tárolja és minden ügyfélszolgálati munkatárs hozzáférhet. Biztosítja, hogy egyetlen jegy se maradjon megválaszolatlanul, ne felejtsék el vagy ne vesszen el.

Hibrid jegykezelés

Közösségi Média Funkciók

A LiveAgent hibrid jegyáramlása lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse ügyfeleinek különböző csatornákon keresztüli kapcsolatfelvételi/problémamegoldási útját, miközben ugyanabban a jegyben marad. Lényegében a hibrid jegyáramlással nem kell találgatánia az elmondottakról, a hol és a mikorról.

Például, ha egy ügyfél először hívást kezdeményez és Ön e-mailt küld utána, majd úgy dönt, hogy élő chat-en keresztül folytatná, akkor minden beszélgetés egy jegy alá kerül. Ebben meghallgathatja a teljes hívásfelvételt, elolvashatja az e-mail váltásokat és megtekintheti az élő chat előzményeit.

CRM 

Ügyfélkapcsolat-kezelés

A beépített CRM lehetővé teszi az ügyfelekről összegyűjtött információk tárolását, megtekintését és szerkesztését közvetlenül a LiveAgent irányítópulton belül. Példaként képzeljük el, hogy a leendő ügyfél élő csevegést indít és spanyolul beszélgetni kezd Önnel. Miközben az ügyféllel beszélget, megnyithatja a CRM jegy mezőjét és hozzáadhat egy megjegyzést, hogy az ügyfél spanyolul beszél.

 

Ez elősegítheti a marketing, értékesítési és támogatási erőfeszítéseit, mivel személyre szabottabb szolgáltatási élményt kínálhat, amikor legközelebb kapcsolatba lépnek Önnel (azonnal spanyolul tud majd beszélni velük).

Címkék

Közösségi Média Funkciók

A címkék segítségével gyorsan áttekintheti az egyes jegyek tartalmát. Ez megkönnyíti a jegyek szűrését, és pontosan megtalálhatja, amit keres. Például minden olyan jegyhez, amely az Instagram-ból származik és a Black Friday Promócióra vonatkozik, hozzárendelhető egy „Black Friday Promó IG” címke.

 

Automatizálás

Közösségi Média Funkciók

Az automatizálási szabályok  életmentőek, ha az ügyfélszolgálatról van szó. Felgyorsítják a feladatokat és automatizálják a hétköznapi, ismétlődő feladatokat. Hogyan?

Előre megírt üzenetek

Az előre megírt üzenetek segítségével előre meghatározott válaszokat készíthet a leggyakrabban feltett kérdésekre. Az előre megírt válaszokat élő chat beszélgetésekben, e-mailekben, tudásbázisban, sőt a közösségi média válaszaiban is fel lehet használni.

Használatuk megspórolja az ügynökök idejét és megakadályozza a kiégést!

Az időszabályok

Az időszabályok háttérellenőrzést végeznek bizonyos jegyeken annak megállapítására, hogy képesek-e végrehajtani bizonyos műveleteket. Például beállíthat egy időszabályt, amely automatikusan generál és visszajelző e-mailt küld 24 órával azután, hogy az ügyfél választ kapott a kérdésére.

 

Az időszabályok segítenek az ügynököknek időt spórolni és lehetővé teszik számukra, hogy bonyolultabb feladatokra összpontosítsanak.

SLA szabályok

Az SLA szabályok háttérellenőrzéseket hajtanak végre azokon a jegyeken, amelyek olyan felhasználóktól származnak, akikkel szolgáltatásszintű megállapodással rendelkezik. Ha beérkezik tőlük jegy, a rendszer automatikusan értesíti Önt arról, hogy előbb kell foglalkoznia velük, mint a többi jeggyel.

 

Hivatali órák

Közösségi Média Funkciók

A LiveAgent lehetővé teszi különböző hivatali órák beállítását annak biztosítása érdekében, hogy megfeleljenek az SLA szabványoknak. Például konfigurálhatja az SLA-szinteket úgy, hogy csak meghatározott időtartamokban hajtsanak végre műveleteket, lehetőséget adva az ünnepnapok kizárására.

Ha az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig reggel 9 és 17 óra között elérhető és pénteken délután 4 órakor kap egy jegyet, akkor a jegy hétfő reggel 9 óráig csak 1 hivatali órás lesz.

Részlegek

Közösségi Média Funkciók

A részlegek segítenek az univerzális postaládák rendezettségében. Minden jegy hozzárendelhető különböző részlegekhez (informatika, értékesítés, marketing, általános támogatás) manuálisan és automatikusan. A különböző részlegek jegyeinek kiosztásával mindenki egyetértésben van és felelős a különböző jegyekért.

 

Közösségi Média Funkciók
Részlegek

Harmadik fél integrációja

Integráció

A LiveAgent több, mint 40 harmadik féltől származó alkalmazással integrálódik, hogy az ügyfélszolgálat még kényelmesebbé váljon.

 

Íme egy példa: Képzelje el, hogy egy ügyfél tweetel Önnek az előfizetése felfrissítéséről. Miközben válaszol a tweetjükre az ügyfélszolgálaton belül, rákattinthat a PipeDrive integrációs gombra és új ajánlatot adhat hozzá közvetlenül a LiveAgent-ből.

Az előnyök összefoglalása

Tehát mit tehet érted a közösségi média ügyfélszolgálati rendszere, a közösségi média integrációinak biztosításán kívül?

Értékes időt takarít meg

Megoldási idő

Ez rengeteg időt takaríthat meg ügynökeinek. Kevesebb a kattintás, kevesebb a nyomon követés (fiókok, eszközök), és mindent egyetlen irányítópultról lehet elintézni.

Tartsa biztonságban a dolgokat

Közösségi Média Funkciók

A LiveAgent biztonságban tudja tartani az adatait. Ha mindent egy irányítópultról végez, akkor nem kell megosztania a közösségi média bejelentkezési adatait több támogatási ügynökkel. Ez csökkenti a feltörés, az adatszivárgás kockázatát, vagy annak lehetőségét, hogy felügyelet nélküli számítógépeket hagyjon bejelentkezve vállalkozása közösségi média fiókjába.

Javítsa a hatékonyságot és a termelékenységet

Közösségi Média Funkciók

Olyan rendszer használata, mint a LiveAgent, javítja az ügynökök termelékenységét és hatékonyságát. Ha egy platformra van bejelentkezve, ahonnan mindent megtehet, lecsökkenti az esélyét annak, hogy belemerüljön a közösségi média hírcsatornáiba.

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution for small to medium-sized businesses. Our free 14-day trial offers full functionality and all social media integrations. Try it today.
No credit card required.

Free Trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.