A Slack egy jól ismert felhőalapú azonnali üzenetküldő platform. A Slack segítségével kapcsolatba léphet munkatársaival, és azonnal cseveghet velük a munkával kapcsolatos kérdésekről, projektekről, vagy akár egy kötetlen beszélgetéshez az állásidőben. Népszerű, mert egyszerű, és sok vállalkozás kezdte használni fő kommunikációs csatornaként. A Slack egy egyszerű projektként indult, amelynek célja az volt, hogy a vásárlói visszajelzések prioritássá váljanak, és egyszerű teret biztosítson a vállalaton belüli kommunikációhoz. Ezért nem csoda, hogy a Slack lett a legnépszerűbb üzenetküldő platform a vállalkozások számára világszerte.
Minden alkalommal, amikor valaki üzenetet küld Önnek vagy egy csatornának, amelyen éppen tartózkodik, értesítést kap. Az értékesítéstől, az emberi erőforrásoktól vagy a termékfejlesztéstől kezdve minden egyetlen központban van egyesítve.
De mi a helyzet az ügyfélszolgálattal? A Slack és a LiveAgent lehető legjobb kihasználása érdekében egy új funkciót vezettünk be, amely akkor is tájékoztatja, ha épp más ügyekkel foglalkozik. Ügyfélszolgálati készségei résen lesznek.
A LiveAgent megkönnyíti a jegyek nyomon követését a Slack értesítéseken keresztül.
Soha ne hagyja ki az ügyfél érdeklődését, még akkor sem, ha más ötleteket vitat meg. Tájékoztassa ügynökeit a legújabb frissítésekről a Slack és a LiveAgent integrációval.
Alapvető előnyök
- Soha ne hagyjon ki egyetlen jegyet sem, amíg a Slack-et használja
A LiveAgent Slack integrációjával láthatja, hogy mi történik a jegyeivel, miközben ügyeit intézi a Slacken. Minden alkalommal, amikor új jegyet nyitnak, megoldanak, vagy amikor választ kap egy ügyféltől, a Slack értesítési paneljén keresztül értesül egyből.
- Ismerje meg a szabályok fontos frissítéseit
Nézze meg, ha valami fontos változás történt a LiveAgent szabály beállításában. Valahányszor módosítanak egy szabályt, miközben Ön a Slackben tartózkodik, értesítést kap róla.
- Egyszerű beállítás
A beállítás egyszerű a LiveAgent konfigurációs paneljén és csak néhány percet vesz igénybe. Minden pillanatok alatt készen áll és be lesz állítva, így a fontos dolgokra koncentrálhat.
- Tartsa az ügynökeit kapcsolatban
Küldjön üzeneteket a Slack-re a LiveAgent-ről, hogy megbeszélje ötleteit, tanácsokat adjon, vagy ügynökeit naprakészen tartsa a „Slack-üzenet küldése” opcióval.
- Testreszabhatja az értesítéseket
Az értesítési sablonok könnyen testreszabhatóak az Ön igényei szerint.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Üzleti előnyök
- A Slack integráció értékes időt takarít meg azáltal, hogy folyamatosan tudatában van az irányítópult eseményeinek
- Automatikus értesítések az újonnan létrehozott jegyekről, a meglévő jegyekről és az új szabályokról
- Tájékoztassa ügynökeit a Slackről a LiveAgenten keresztül egyszerűen úgy, hogy üzenetet küld a csatornájára
- Könnyen kivitelezhető, nincsenek bonyolult eljárások
Megvalósítás és beállítás
A Slack értesítések beállítását egyszerűen elvégezheti. Soha ne engedje, hogy bárki lemaradjon egy jegyről vagy egy szabály fontos frissítéséről. Csak néhány lépést kell elvégeznie, nézzük meg, hogy mik azok.
1. lépés
A legelső lépés a Slack funkció beállítása. Megtalálható a LiveAgent adminisztrációs paneljében a Szolgáltatások listában. Menjen a Konfigurációra és keresse meg a Slack-et.
2. lépés
Az aktiválás befejezése után kattintson a „hozzáadás a Slack-hez” gombra. A gomb ismét meg fog jelenni a Slack konfiguráció kiválasztásában. Ezután felugrik egy szabványos engedélyezési ablak.
3. lépés
Amikor sikeresen befejezte a Slack és a LiveAgent integrációját, beállíthat egy új „Slack üzenet küldése” szabályműveletet. Minden ügynöknek lehetősége van beállítani a Slack értesítéseket a „Profil szerkesztése” fül alatt. Miután beállították a Slack-et, felhasználói visszaigazoló tesztüzenet szükséges, amelyet közvetlenül a Slack-ben kell megtenni.
Készen áll egy próbára? Kövesse ezt a három egyszerű lépést és próbáljon jegyet küldeni a LiveAgent irányítópultjáról, hogy lássa, hogyan működik. Az értesítések testreszabása elég egyszerű. Csak menjen a Slack konfigurációba és tekintse meg az összes lehetőséget. Válassza ki azt, amelyik a legjobban megfelel Önnek.
Készen áll a Slack leküzdésére?
A Slack és a LiveAgent egyaránt nagyon hatékony eszközök, mindkettő más és más célt szolgál. A stabil, megbízható és intuitív szoftver használata mindig értékes befektetés az Ön és vállalata számára. A Slack, mint kommunikációs eszköz felbecsülhetetlen értékű és a Slack és a LiveAgent kombinációja biztosítja, hogy vállalkozása szárnyaljon, az ügynökei mindig értest kapjanak a legújabb fejleményekről, ügyfeleiről pedig mindig gyorsan és hatékonyan gondoskodhat. Értelmezze újra a támogatást teljesen új módon és ossza meg a jó ügyfélszolgálat példáit csatornáin belül.
Miért ne győződne meg róla saját szemével? A LiveAgent nagyszerű árakat és megbízható ügyféltámogatást kínál elfogadható áron. Tekintse meg rugalmas árazási csomagjainkat, vagy próbálja ki ingyenesen.
“Kayako utánpótlást kerestünk, mert igazán csalódottak voltunk benne. Eleinte megpróbáltuk a Freshdesk-et, de amikor a Live Agent-be botlottam, meg is vettek. A Live Agent legjobb része az, ahogy a jegyeket szétosztja az ügynökök között. Ez folyamatos feladatellátást biztosít az ügyfélszolgálati munkatársak számára és megakadályozza a legkönnyebb jegyek elvégzését a nehezebbek előtt. Az is nagyszerű, hogy számtalan mennyiségű funkcióval rendelkezik. Még akkor is, ha nem lesz mindegyikre szüksége, mindenképpen megtalálja az összeset, amire csak szüksége lehet.” Sampo S G2
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.