Slack értesítések

A Slack egy jól ismert felhőalapú azonnali üzenetküldő platform. A Slack segítségével kapcsolatba léphet munkatársaival és azonnal beszélgethet velük munkával kapcsolatos kérdésekről, projektekről, vagy akár személyes beszélgetést is folytathat szünetében. Népszerű, mert egyszerű és sok vállalkozás kezdte használni fő kommunikációs csatornájaként. A Slack egy egyszerű projektként indult, amelynek célja, hogy az ügyfelek visszajelzései elsőbbséget élvezzenek és egyszerű teret biztosítsanak a vállalatokon belüli kommunikációhoz. Ezért nem csoda, hogy a Slack lett a legnépszerűbb üzenetküldő platform a vállalkozások számára világszerte.

Minden alkalommal, amikor valaki üzenetet küld Önnek vagy egy csatornának, amelyben Ön is benne van, értesítést kap. Az értékesítéstől, az emberi erőforrásoktól vagy a termékfejlesztéstől kezdve minden egyetlen központba van egyesítve.

 

De mi a helyzet az ügyfélszolgálattal? A Slack és a LiveAgent lehető legjobb kihasználása érdekében egy új funkciót vezettünk be, amely akkor is tájékoztatja, ha épp más ügyekkel foglalkozik. Ügyfélszolgálati készségei résen lesznek.

A LiveAgent megkönnyíti a jegyek nyomon követését a Slack értesítéseken keresztül.

 

Soha ne hagyja ki az ügyfél megkeresését, még akkor sem, ha éppen más ötleteken dolgozik. Tájékoztassa ügynökeit a legújabb fejleményekről a Slack és a LiveAgent integrációval.

 

Alapvető előnyök

  • Soha ne hagyjon ki egyetlen jegyet sem, amíg a Slack-et használja

A LiveAgent Slack integrációjával láthatja, hogy mi történik a jegyekkel, miközben Slack-ben dolgozik. Minden alkalommal, amikor új jegy nyílik, oldódik meg, vagy amikor választ kap az ügyfelektől, folyamatosan tájékoztatást kap a Slack értesítési paneljét.

 

  • Ismerje meg a szabályok fontos frissítéseit

     

Tudjon róla, ha valami fontos dolog megváltozott a LiveAgent szabály beállításában. Minden alkalommal, amikor egy szabály megváltozik, amíg a Slack-ben tartózkodik, értesítést kap róla.

  • Egyszerű beállítás

A beállítás egyszerű a LiveAgent konfigurációs paneljén és csak néhány percet vesz igénybe. Minden pillanatok alatt készen áll és be lesz állítva, így a fontos dolgokra koncentrálhat.

  • Tartsa az ügynökeit kapcsolatban

Küldjön üzeneteket a Slack-re a LiveAgent-ről, hogy megbeszélje ötleteit, tanácsokat adjon, vagy ügynökeit naprakészen tartsa a „Slack-üzenet küldése” opcióval.

  • Testreszabhatja az értesítéseket

Az értesítési sablonok könnyen testreszabhatóak az Ön igényei szerint.

Üzleti előnyök

  • A Slack integráció értékes időt takarít meg azáltal, hogy folyamatosan informál arról, hogy mi történik az irányítópultban.

  • Automatikus értesítések az újonnan létrehozott jegyekről, a meglévő jegyekről és az új szabályokról
  • Tájékoztassa ügynökeit a Slacken a LiveAgenten keresztül, egyszerűen üzenetet küldve csatornájába

  • Könnyen kivitelezhető, nincsenek bonyolult eljárások

Megvalósítás és beállítás

A Slack értesítések beállítását egyszerűen elvégezheti. Soha ne engedje, hogy bárki lemaradjon egy jegyről vagy egy szabály fontos frissítéséről. Csak néhány lépést kell elvégeznie, nézzük meg, hogy mik azok.

1. lépés

A legelső lépés a Slack funkció beállítása. Megtalálható a LiveAgent adminisztrációs paneljében a Szolgáltatások listában. Menjen a Konfigurációra és keresse meg a Slack-et.

2. lépés

Az aktiválás befejezése után kattintson a „hozzáadás a Slack-hez” gombra. A gomb ismét meg fog jelenni a Slack konfiguráció kiválasztásában. Ezután felugrik egy szabványos engedélyezési ablak.

3. lépés

Amikor sikeresen befejezte a Slack és a LiveAgent integrációját, beállíthat egy új „Slack üzenet küldése” szabályműveletet. Minden ügynöknek lehetősége van beállítani a Slack értesítéseket a „Profil szerkesztése” fül alatt. Miután beállították a Slack-et, felhasználói visszaigazoló tesztüzenet szükséges, amelyet közvetlenül a Slack-ben kell megtenni.

Készen áll egy próbára? Kövesse ezt a három egyszerű lépést és próbáljon jegyet küldeni a LiveAgent irányítópultjáról, hogy lássa, hogyan működik. Az értesítések testreszabása elég egyszerű. Csak menjen a Slack konfigurációba és tekintse meg az összes lehetőséget. Válassza ki azt, amelyik a legjobban megfelel Önnek.

Készen áll a Slack leküzdésére?

A Slack és a LiveAgent egyaránt nagyon hatékony eszközök, mindkettő más és más célt szolgál. A stabil, megbízható és intuitív szoftver használata mindig értékes befektetés az Ön és vállalata számára. A Slack, mint kommunikációs eszköz felbecsülhetetlen értékű és a Slack és a LiveAgent kombinációja biztosítja, hogy vállalkozása szárnyaljon, az ügynökei mindig értest kapjanak a legújabb fejleményekről, ügyfeleiről pedig mindig gyorsan és hatékonyan gondoskodhat. Értelmezze újra a támogatást teljesen új módon és ossza meg a jó ügyfélszolgálat példáit csatornáin belül.

Miért ne győződne meg róla saját szemével? A LiveAgent nagyszerű árakat és megbízható ügyféltámogatást kínál elfogadható áron. Tekintse meg rugalmas árazási csomagjainkat, vagy próbálja ki ingyenesen.

“Kayako utánpótlást kerestünk, mert igazán csalódottak voltunk benne. Eleinte megpróbáltuk a Freshdesk-et, de amikor a Live Agent-be botlottam, meg is vettek.
A Live Agent legjobb része az, ahogy a jegyeket szétosztja az ügynökök között. Ez folyamatos feladatellátást biztosít az ügyfélszolgálati munkatársak számára és megakadályozza a legkönnyebb jegyek elvégzését a nehezebbek előtt. Az is nagyszerű, hogy számtalan mennyiségű funkcióval rendelkezik. Még akkor is, ha nem lesz mindegyikre szüksége, mindenképpen megtalálja az összeset, amire csak szüksége lehet.” Sampo S G2

 

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..