Továbbítás

Fontos, hogy vállalkozása professzionálisnak tűnjön . Ez azt jelenti, hogy a lehető legtisztábban kell bemutatnia magát és márkáját. Úgy tűnhet, hogy az e-mail továbbítás nem a legfontosabb, amikor márka prezentációról van szó. De képzelje csak el, mi a különbség egy véletlenszerűen generált e-mail cím és egy egyértelmű névvel ellátott, hivatalosnak látszó e-mail cím között, amiből az ügyfelek azonnal tudják, hogy milyen célt szolgál. Ezért fontos az e-mail továbbítás minden help desk szoftver számára.

Ha olyan LiveAgent-fiókot hoz létre, mint például a sajatdomainneve.ladesk.com, akkor egy támogatási e-mailt kapunk, amely úgy néz ki, mint a support@sajatdomainneve.ladesk.com. Minden erre a címre érkező e-mail automatikusan Jeggyé alakul, amivel már dolgozhat is a sját LiveAgent-fiókjában. Az átirányítás az egyik legegyszerűbb módja az e-mail fiók beállításának a LiveAgent használatával.

TovábbításTovábbítás

Természetesen ha azt szeretné, hogy az ügyfelek ügyfélszolgálati kérdéseiket az Ön ügyfélszolgálati címére küldjék, például a support@szolgáltatónév.com címre, könnyen megoldható. Az ügyfélszolgálati e-mailek átkonvertálása LiveAgent jegyekké csak néhány percet vesz igénybe.

Gyors továbbítás beállítása:

Tudásbázis erőforrások

További részletek

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..