Fontos, hogy vállalkozása professzionálisnak tűnjön . Ez azt jelenti, hogy a lehető legtisztábban kell bemutatnia magát és márkáját. Úgy tűnhet, hogy az e-mail továbbítás nem a legfontosabb, amikor márka prezentációról van szó. De képzelje csak el, mi a különbség egy véletlenszerűen generált e-mail cím és egy egyértelmű névvel ellátott, hivatalosnak látszó e-mail cím között, amiből az ügyfelek azonnal tudják, hogy milyen célt szolgál. Ezért fontos az e-mail továbbítás minden help desk szoftver számára.
Ha olyan LiveAgent-fiókot hoz létre, mint például a sajatdomainneve.ladesk.com, akkor egy támogatási e-mailt kapunk, amely úgy néz ki, mint a support@sajatdomainneve.ladesk.com. Minden erre a címre érkező e-mail automatikusan Jeggyé alakul, amivel már dolgozhat is a sját LiveAgent-fiókjában. Az átirányítás az egyik legegyszerűbb módja az e-mail fiók beállításának a LiveAgent használatával.
Továbbítás
Természetesen ha azt szeretné, hogy az ügyfelek ügyfélszolgálati kérdéseiket az Ön ügyfélszolgálati címére küldjék, például a support@szolgáltatónév.com címre, könnyen megoldható. Az ügyfélszolgálati e-mailek átkonvertálása LiveAgent jegyekké csak néhány percet vesz igénybe.
Gyors továbbítás beállítása:
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..