Nyújtson kiváló
ügyfélszolgálatot.

Válaszoljon több jegyre a minden az egyben help desk szoftver segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Ők használják
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo

Helló, John vagyok, miben segíthetek?

Szeretném ellenőrizni a rendelésem állapotát.

Semmi probléma, kérjük, adja meg rendelésének azonosítóját.

Rendelési azonosítóm a következő: GQ34566

Lépjen kapcsolatba
ügyfeleivel minden csatornán keresztül

Fedezzen fel több, mint 130 jegykezelési funkciót és több, mint 200 integrációt az Ön által kedvelt eszközökkel.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Chat widget

A világon a legjobb besorolású chat widget

Növelje ügyfelei elkötelezettségét és tegye egyszerűvé a vásárlást stílusos élő chat widgetünkkel. Biztosítson személyre szabott valós idejű támogatást, és hívja meg ügyfeleit csevegésre az Ön webhelyén, tartózkodási helyen és látogatott oldalain töltött idő alapján.

  • Bejövő üzenetekbe való bepillantás
  • Beépített CRM
  • Automatikus csevegés továbbítás
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Call center

Felhő telefon-támogatás a modern vállalkozások számára

Növelje ügyfelei elégedettségét azáltal, hogy csökkenti a tartási időket a felhőalapú call center szoftverünkkel. Élvezze a nagyobb rugalmasságot, a jelentős megtakarításokat és a nagyobb hatékonyságot a visszahívások, az IVR, az ACD és a videohívások segítségével.

  • Korlátlan hívásfelvételek

  • Részt vett hívás átirányítások

  • Alkalmas bejövő és kimenő hívásokhoz

Jegykezelés

Egyszerű, mégis hatékony jegykezelő szoftver

Takarítson meg idejéből az összes ügyfélüzenet kezelésével egy alkalmazáson belül. Kövesse nyomon az összes beszélgetést, integrálja kedvenc eszközeit, automatizálja az ismétlődő feladatokat, dolgozzon csapatként és hozzon jobb üzleti döntéseket a valós adatok alapján.

  • Egyéni domainek
  • Korlátlan számú felhasználók
  • Teljesen testreszabható és méretezhető
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Ajánlások

Fedezze fel, hogy miért szeretnek ügyfeleink a LiveAgenttel dolgozni

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Mi hozta ma ide?

Csak böngészek

Többcsatornás Help Desk szoftvert keres robusztus funkciókkal, natív élő csevegéssel és call center képességekkel? Akkor jó helyen jár!

Help desk software comparison

Opciók összehasonlítása

Nem biztos abban, hogy melyik ügyfélszolgálat a megfelelő az Ön számára? Nézze meg alapos összehasonlító oldalainkat, amelyek az ár, a felhasználói értékelések, a szolgáltatások és az ár-érték arány összehasonlítására összpontosítanak.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első megoldás, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobb minősítésű és legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generáljon magasabb bevételt

Hozzon létre emlékezetes vásárlói élményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje értékesítését azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Az elégedett ügyfelek a legjobb ügyfelek

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Több mint 3000 értékelés a legnépszerűbb összehasonlító weboldalakon

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Próbálja ki a LiveAgentet még ma!

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Kezdőlap
A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Emigrálja adatait a LeadDesktől a Liveagentre még ma.

Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver világszínvonalú támogatást nyújt kis- és középvállalkozások számára. A vállalat különböző csomagokat kínál, mint például az ingyenes 7 napos jegytörténet, kis- és nagyvállalkozások számára. Az adatok migrálása a LeadDesk-ből még ma elvégezhető. A LiveAgent vállalat olyan nagy vállalatokkal dolgozik együtt, mint a BMW, a Huawei, a Yamaha és az Oxford University.

A LiveAgent ingyenes HappyFox adat migrációt ajánl, amit teljesen a mi technikai támogató személyzetünk végez. Emigrálja adatát a HappyFox-ról ma.

Adatot visz át a HappyFox-ról?

The LiveAgent service is available in 43 different languages and offers comprehensive customer service solutions with over 179 features and 40 integrations. Their agents are available 24/7 for support. They offer an excellent pricing structure with the option of a forever free package. Additionally, their software supports multilingual widgets.

A LiveAgent jelenleg egy migrációs plugint kínál a Freshcaller-hez, amely segít az adatok importálásában. Kezdje meg az ingyenes adatáttelepítését még ma.

Freshcallerről LiveAgentre migrál?

Az összes üzenet egyszerűsítéséhez és válaszolásához alkalmas jegyszoftver többcsatornás kommunikációt és valós idejű csevegést kínál. Az analitikai irányítópult jelentés/elemzést tesz lehetővé, az önkiszolgáló portál pedig a korábbi jegyek elérését. A szolgáltatásszintű megállapodás kezelése és a közösségi média integrációja is megvalósulhat. A jegykezelés és a munkafolyamat kezelése is automatizált. A Capterra-nak 4,7-es átlagos értékelése van az ügyfélszolgálatra és az egyszerű használatra.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

A contact center rendszer egy hatékony megoldás ügyfelek és ügynökök közötti kommunikációra. Az összes ügyfélkommunikáció egyetlen felületen zajlik a lehető legjobb ügyfél-élmény létrehozásához. A többcsatornás contact center lehetővé teszi a csatornák integrálását egy központba, tartalmazza az ügyfelek adatait és jegyelőzményeit is. Célja, hogy hatékony és zökkenőmentes támogatást nyújtson az ügyfeleknek.

Ahogy a banki iparág a digitális világ felé halad, úgy is kell a vásárlók igényeit teljesíteni ott is. A LiveAgent segíthet ebben.

A banki iparág ügyfélszolgálati szoftvere

Az íráskivetítő funkció fontos lehetőség a vásárlói chat kommunikációban. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy az árusító belenézzen a vásárlók üzeneteibe, és így időt takaríthat meg mindenkinek. A LiveAgent alternatívákat is kínál az ügyfélszolgálat számára, ami lehetővé teszi a hasonlítást és a kiválasztást a legmegfelelőbb áron.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót