Nyújtson kiváló
ügyfélszolgálatot.

Válaszoljon több jegyre a minden az egyben help desk szoftver segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Ők használják
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo

Helló, John vagyok, miben segíthetek?

Szeretném ellenőrizni a rendelésem állapotát.

Semmi probléma, kérjük, adja meg rendelésének azonosítóját.

Rendelési azonosítóm a következő: GQ34566

Lépjen kapcsolatba
ügyfeleivel minden csatornán keresztül

Fedezzen fel több, mint 130 jegykezelési funkciót és több, mint 200 integrációt az Ön által kedvelt eszközökkel.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Chat widget

A világon a legjobb besorolású chat widget

Növelje ügyfelei elkötelezettségét és tegye egyszerűvé a vásárlást stílusos élő chat widgetünkkel. Biztosítson személyre szabott valós idejű támogatást, és hívja meg ügyfeleit csevegésre az Ön webhelyén, tartózkodási helyen és látogatott oldalain töltött idő alapján.

  • Bejövő üzenetekbe való bepillantás
  • Beépített CRM
  • Automatikus csevegés továbbítás
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Call center

Felhő telefon-támogatás a modern vállalkozások számára

Növelje ügyfelei elégedettségét azáltal, hogy csökkenti a tartási időket a felhőalapú call center szoftverünkkel. Élvezze a nagyobb rugalmasságot, a jelentős megtakarításokat és a nagyobb hatékonyságot a visszahívások, az IVR, az ACD és a videohívások segítségével.

  • Korlátlan hívásfelvételek

  • Részt vett hívás átirányítások

  • Alkalmas bejövő és kimenő hívásokhoz

Jegykezelés

Egyszerű, mégis hatékony jegykezelő szoftver

Takarítson meg idejéből az összes ügyfélüzenet kezelésével egy alkalmazáson belül. Kövesse nyomon az összes beszélgetést, integrálja kedvenc eszközeit, automatizálja az ismétlődő feladatokat, dolgozzon csapatként és hozzon jobb üzleti döntéseket a valós adatok alapján.

  • Egyéni domainek
  • Korlátlan számú felhasználók
  • Teljesen testreszabható és méretezhető
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Ajánlások

Fedezze fel, hogy miért szeretnek ügyfeleink a LiveAgenttel dolgozni

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Mi hozta ma ide?

Csak böngészek

Többcsatornás Help Desk szoftvert keres robusztus funkciókkal, natív élő csevegéssel és call center képességekkel? Akkor jó helyen jár!

Help desk software comparison

Opciók összehasonlítása

Nem biztos abban, hogy melyik ügyfélszolgálat a megfelelő az Ön számára? Nézze meg alapos összehasonlító oldalainkat, amelyek az ár, a felhasználói értékelések, a szolgáltatások és az ár-érték arány összehasonlítására összpontosítanak.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első megoldás, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobb minősítésű és legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generáljon magasabb bevételt

Hozzon létre emlékezetes vásárlói élményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje értékesítését azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Az elégedett ügyfelek a legjobb ügyfelek

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Több mint 3000 értékelés a legnépszerűbb összehasonlító weboldalakon

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Próbálja ki a LiveAgentet még ma!

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

3000 + vélemények Capterra GetApp G2 Crowd

Kapcsolódó cikkek ehhezKezdőlap
Page - 4

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing agency's new study shows an increase in online shopping and the importance of mobile optimization for businesses. The study also highlights the impact of social media on consumer behavior. Summary: A new marketing study reveals the rise of online shopping and the need for mobile optimization. It also emphasizes the influence of social media on consumer behavior.

Page - 2582

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing summary of the text in Hungarian.

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely gyors beállítással és kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cég számos ügyfélszolgálati szoftvert kínál, valamint VoIP telefonrendszereket és e-mail kezelő szoftvert is. Az ügyfeleknek lehetősége van feliratkozni a hírlevélre és szerezni frissítéseket és kedvezményeket. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtják, és a help desk szoftverük gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. A LiveAgent a legjobb vásárlói élményt nyújtja ügyfeleinek.

A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x