A tökéletes kimenő call center szoftver

Növelje értékesítési és marketing erőfeszítéseit CRM integrált call center megoldásunkkal.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Korszerűsítse a kimenő ügyfélkommunikációt

Támogassa proaktív módon ügyfeleit azáltal, hogy a kimenő call center szoftverrel megkeresi őket – javítja az ügyfélkapcsolatokat, optimalizálja a kimenő vevői interakciókat és több értékesítési lehetőséget generál. A LiveAgent call center szoftverével a kimenő ügyfélkommunikáció egyszerűen és hatékonyan kezelhető, közvetlenül az ügyfélszolgálattól.

Az inContact tanulmányából kiderült, hogy a fogyasztók többsége valóban nyitott arra, hogy a vállalatok proaktívan lépjenek kapcsolatba velük. Sőt, 73% -a azoknak, akiknek pozitív tapasztalatuk volt egy üzleti / szolgáltatói bejövő hívással kapcsolatban, azt vallják, hogy pozitívan érte őket és szemléletüket, ahogy a vállalkozás felhívta őket.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mi az a kimenő call center szoftver?

Ellentétben a bejövő call center szoftverrel, amelyet a vállalkozások a bejövő ügyfélhívások kezelésére használnak, a kimenő call center szoftver lehetővé teszi a kimenő hívások kezdeményezését értékesítési célokból potenciális ügyfelek szerzéséhez, vagy jelenlegi ügyfelek elérésére. Kimenő hívásokat különböző okokból lehet kezdeményezni, mint például az ügyfelek proaktív támogatása, keresztértékesítés vagy felülértékesítés a már meglévő ügyfeleknek, felmérési kutatás céljából stb.

A mai call center szoftver megoldások többsége a kimenő és a bejövő call center funkciókat egyaránt ötvözi. A legjobb kimenő call center szoftver kiválasztása általában a legmegfelelőbb funkciókkal rendelkező eszköz kiválasztásával jár.

Alkalmazzon proaktív megközelítést az ügyfélkommunikációban a kimenő call center szoftverrel

Proaktív ügyfélszolgálat

Nyújtson proaktív támogatást és keresse fel ügyfeleit, még mielőtt ők kérnének segítséget.

Clock icon

Termék vagy szolgáltatás meghosszabbítása

Ami a meghosszabbításokat illeti, az időben történő telefonálás segíthet a vállalkozásoknak abban, hogy megakadályozzák az ügyfelek elvesztését.

Termékek keresztértékesítése és felülértékesítése

Hosszabbítsa meg kínálatát a meglévő ügyfelei számára keresztértékesítéssel vagy felülértékesítéssel.

A „minden az egyben” funkciókban gazdag call center szoftver

Robusztus bejövő és kimenő call center szoftverfunkcióival a LiveAgent segíthet az ügyfélkommunikáció javításában, az ügyfélszolgálati csapat hatékonyságának és teljesítményének javításában, valamint az ügyfelek elégedettségének növelésében. Csatlakoztasson bármely VOIP szolgáltatót, állítson be intelligens hívásátirányítást, hozzon létre egyedi rögzített hangokat, kezelje a nem fogadott hívásokat egyszerűen, tároljon hangfelvételeket korlátlanul, fogadjon hívásokat a webhelyéről és videohívásokat chat-en keresztül – mindezt a magyar LiveAgenten belül.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Call center szoftver egy többcsatornás ügyfélszolgálaton belül

A call center szoftverünk csak egy része a többcsatornás help desk platformunknak, amely több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval végtelen testreszabási lehetőségeket kínál. A LiveAgent egy hatékony jegykezelő rendszert tartalmaz automatizálással, élő chat-et, közösségi média integrációt és önkiszolgálót. Hagyja, hogy ügyfelei az általuk kiválasztott csatornán keresztül lépjenek kapcsolatba Önnel, miközben ügyfélszolgálati csapata hatékonyan kezelheti az összes kommunikációt egyetlen helyről.

Call center szoftver integrációk

Több, mint 40 integrációval mérföldekkel leegyszerűsítheti és javíthatja a kimenő ügyfélkommunikációt. Értesítést kaphat az új jegyekről, miközben Slack-en keresztül dolgozik, regisztrálhat az új PipeDrive ajánlatokat, számlázhatja a felhasználókat a ChargeDesk-ben – mindezt a LiveAgent-en belül.

Designer holding pen in hand

Több, mint 3000 értékelés a legnépszerűbb összehasonlító webhelyeken

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Használja a LiveAgentet kimenő ügyfél-kommunikációhoz és értékesítéshez

Agent providing support to customer

Kezdeményezzen kimenő hívásokat néhány kattintással

Indítson kimenő hívásokat vagy e-maileket potenciális ügyfeleinek eléréséhez csupán néhány kattintással – közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról, ezzel egyidőben felkeresve a potenciális ügyfelek webhelyeit. Ha engedélyezve van, akkor ez a funkció nagy segítség lehet, különösen a B2B értékesítési csapat számára, lehetővé téve az értékesítési ügynökök számára, hogy a kimenő interakciókat gyorsan és kényelmesen kezeljék.

Könnyű hozzáférés a mélyreható ügyfélbetekintéshez

A LiveAgent kimenő call center CRM szoftverével azonnali hozzáférést biztosít az ügyfelek átfogó betekintéséhez, beleértve az egyes ügyfelek személyes adatait, korábbi vásárlásait és az igénybe vett szolgáltatásainak előzményeit – mindezt egy jegykezelő rendszeren belül. Ezen ismeretek birtokában az ügynökök proaktív módon elérhetik a már meglévő ügyfeleket és hatékonyan felülértékesíthetik, vagy keresztértékesíthetik termékeit, amikor csak szükséges.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Használja ki a korlátlan hívásfelvételt

A korlátlan hívásrögzítési funkcióval biztonságosan és kényelmesen tárolhatja az összes ügyfélhívást és hangpostaüzenetet közvetlenül a LiveAgent-fiókjában. Ez a szolgáltatás biztosítja, hogy az ügyfélhívások ne vesszenek el és lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy könnyedén elérjék és visszajátszhassák a hívásfelvételeket, ha emlékeztetésre van szükségük arra vonatkozóan, hogy mi történt a korábbi kommunikációban, hogy releváns ajánlatokkal keressék meg az ügyfeleket.

Használjon proaktív csevegést további ügyfelek megszerzéséhez

Lépjen kapcsolatba leendő ügyfeleivel a webhelyén keresztül a proaktív csevegési meghívók használatával, amelyek a LiveAgent többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásának részét képezik. Állítson be automatikus csevegési meghívókat az egyéni URL-ekhez a webhelyén (például az árképzési oldalon), vagy hívja meg a látogatókat, hogy csevegjenek ügynökeivel a fizetési folyamat során, ezzel növelve vásárlási bizalmukat, javítva a vásárlási élményüket és fizetős ügyfelekké alakítva őket.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Keressen és vegye fel a kapcsolatot a közösségi médián keresztül a potenciális ügyfelekkel

Kövesse nyomon a közösségi médiában folytatott ügyfél-elérést a LiveAgent segítségével. A szoftver zökkenőmentesen integrálódik a legnépszerűbb közösségi média csatornákkal, mint például a Facebook, a Twitter és az Instagram. Könnyedén nyomon követheti az összes közösségi média üzenetet, kommenteket és márkaemlítést, és azonnal válaszolhat rájuk egyetlen irányítópultról. Nyújtson segítséget időben és alakítson több érdeklődést értékesítéssé.

Tanuljon a call center elemzéséből

A magyar LiveAgent call center szoftver beépített elemzési és jelentési szolgáltatásokkal rendelkezik. Értékes betekintést nyerhet a szinte végtelen jelentéskészítési lehetőségekből, amelyek nyomon követik a különféle hívásközpont-mutatókat és a fő teljesítménymutatókat. Készítsen különféle jelentéseket, ismerje meg a telefonos központ teljesítményét, és ismerje fel a fejlesztendő területeket.

Learn from customer analytics and insights

Miért a LiveAgent telefonos központja a megfelelő választás?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhő alapú, könnyen beállítható és használható. Perceken belül elkezdheti használni robusztus telefonos szoftverünket, az informatikai személyzet bevonása nélkül.

Outbound call center software

Kimenő és bejövő hívások

A magyar LiveAgent egyesíti a kimenő és a bejövő call center szoftver funkcióit. Fogadjon korlátlanul bejövő hívásokat és érje el ügyfeleit proaktívan.

Confused woman in front of the computer

Nincsenek külön percdíjak

Szerezze be a legjobb ár-érték arányú szoftvert egy egyszerű és átlátható árképzési modellel, hosszú távú szerződések és percenkénti használati díjak nélkül.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

"Minden egyben" többcsatornás platform

A call center csak egy része az összetettebb szoftvernek, amely lehetővé teszi a jegyek, e-mailek, csevegések, hangüzenetek és közösségi média üzenetek egyszerű kezelését.

Szerezze meg a call center szoftverét korrekt áron

Szerezzen professzionális kimenő és bejövő hívásközpont-szoftvert, amely beépített egy hatékony help desk megoldásba, fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Díjcsomag neve

All-Inclusive

Alkalmas kisvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és még nagyvállalatokhoz is

$39 /hó
Kapcsolódó cikkek ehhezKimenő hívások call center szoftver
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x