Úgy tűnik, hogy a Accor ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Accor ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Accor webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Accor ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Accor a vezető Bővített Vendéglátás hotel csoport, egyedi és jelentőségteljes élményeket kínálva 5100 hotelben, 110 országban.
Az Accor a vezető Bővített Vendéglátás hotel csoport, egyedi és jelentőségteljes élményeket kínálva 5100 hotelben, 110 országban.
Az Accor ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet az Accor-ral azáltal, hogy felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
Az Accor nem rendelkezik email támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalaikkal:
https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.