Az Act-On Help Desk elérhetőségei és támogatási csatornái, beleértve az e-mailt, telefonhívásokat, élő chatet, fórumot és közösségi média támogatást.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Act-On Software ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Act-On Software ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Act-On Software webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Act-On Software ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Act-On egy szoftvercsomag és marketingautomatizálási platform, amely segít a vállalkozásoknak több leadet szerezni és bevételt növelni. Eszközöket biztosít a webhely-elköteleződéshez, e-mail marketinghez, potenciális ügyfelek kezeléséhez, közösségi médiában való közzétételhez és még sok máshoz. A platform célja, hogy segítse a marketingeseket abban, hogy személyre szabott élményeket hozzanak létre ügyfeleik és potenciális ügyfelek számára.
Az Act-On 24 órás ügyfélszolgálatot kínál e-mailben, telefonon és online chaten keresztül. A támogatási csapat készséggel válaszol kérdésekre, és útmutatást nyújt e-mailben, a telefonos ügyfélszolgálaton vagy a közösségi médián keresztül. Ezenkívül a vállalat hozzáférést biztosít olyan tudásbázishoz, amely tele van erőforrásokkal, például webináriumokkal, esettanulmányokkal, oktatóvideókkal és egyéb hasznos anyagokkal.
E-mail: info@act-on.com
Telefon: +1 (877) 530-1555
Élő chat: https://connect.act-on.com/hc/en-us
Tudástár: https://connect.act-on.com/hc/en-us
Közösség: https://connect.act-on.com/hc/en-us/community/topics
Az Act-On céget úgy érheti el, ha online űrlapon keresztül küldi el a jegyét, vagy követi hivatalos közösségi média fiókjukat. Alternatív megoldásként kapcsolatba léphet velük az info@act-on.com ügyfélszolgálati e-mail címükön, a + 1 (877) 530-1555 telefonszámon vagy az élő chat funkción keresztül. Ha azonban az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról, a tudásbázis és a közösségi tanácsok a legjobb választás.
Az Act-On egy szoftvercsomag és marketingautomatizálási eszköz, amelyet e-mail marketingre, webhelylátogatók követésére, potenciális ügyfelek kezelésére vagy közösségi média kezelésére fejlesztettek ki.
Az Act-On ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, telefonhívások, élő chat, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.
Felveheti a kapcsolatot az Act-On-nal, ha e-mailt küld nekik, felhívja az ügyfélszolgálatukat, vagy üzenetet hagy nekik a közösségi média támogatásukon és az élő chaten keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
Az info@act-on.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Igen, az Act-On rendelkezik élő csevegési támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, kapcsolatba léphet velük ezen a számon: +1 (877) 530-1555.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.