Az Adoric ügyfélszolgálati csapatának elérhetőségei, beleértve az e-mail, élő chat, és tudásbázis támogatást.
Úgy tűnik, hogy a Adoric ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Adoric ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Adoric webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Adoric ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Adoric egy minden az egyben elemzési és személyre szabási platform, amely segít a vállalkozásoknak mérni és optimalizálni az ügyfelek útját a weben, a mobilon és az e-mailben. Az Adoric lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy adatokat gyűjtsenek ügyfeleikről, személyre szabott élményeket építsenek, és elemezzék az ügyfelek viselkedését az ügyfelek élettartamának növelése érdekében.
Abban az esetben, ha kapcsolatba kell lépnie az Adoric céggel, megteheti a jegy elküldésével a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy az élő chat segítségével. Alternatív megoldásként az ügyfélszolgálati e-mail címükön vagy a közösségi média fiókjaikon keresztül is megkeresheti őket. Ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és szeretne információkat kapni a legfrissebb témákról, a tudásbázis egy jó hely a látogatáshoz.
E-mail: support@adoric.com
Támogatási portál: https://adoric.com/contact-us
Tudástár: https://help.adoric.com/en/
Kapcsolatfelvételi űrlap: https://adoric.com/contact-us
Az Adoric ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel legközvetlenebb módja, ha közvetlenül a support@adric.com címre küld e-mailt. Látogassa meg a webhelyüket, és használja az élő chat funkciót, hogy azonnali választ kapjon. A közösségi média egy másik nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépjen Adoric-kal. Aktív fiókkal rendelkeznek a Facebookon, a Twitteren vagy a LinkedInen is. Ha segítségre van szüksége egy adott termékkel kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot az Adoric céggel a tudásbázisukon keresztül, hogy a legjobb tanácsot kaphassa.
Az Adoric támogatja az online konverziónövekedést azáltal, hogy eszközöket biztosít a helyszíni üzenetek egyszerű létrehozásához és szerkesztéséhez.
Az Adoric ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, élő chat vagy tudásbázis támogatás.
Felveheti a kapcsolatot Adoric-kal e-mailben, vagy üzenetet hagyva nekik az élő chat támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
Az ügyfélszolgálatukkal kapcsolatba léphet, ha ír egy e-mailt a support@adric.com címre.
Igen, az Adoric rendelkezik élő csevegési támogatással.
Az Adoric-nak nincsen telefonos ügyfélszolgálata.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.