Adoric Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Adoric ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Adoric ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Adoric webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Adoric ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Adoric Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Adoric ügyfélszolgálatával

Adoric E-mail támogatás

support@adoric.com

Csevegjen a Adoric ügyfélszolgálati munkatársaival

Adoric Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Adoric ügyfélszolgálatával

Adoric Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

További információ a Adoric termékeiről

Adoric Tudásbázis

https://help.adoric.com/en/

Vegyen részt a Adoric közösségi fórum-beszélgetéseiben

Adoric Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Adoric Instagram

Adoric Instagram

instagram.com/adoricbiz/

Adoric Facebook oldal

Adoric Facebook oldal

facebook.com/getadoric/

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Adoric Általános Szerződési Feltételek

Adoric Általános Szerződési Feltételek

https://adoric.com/terms

Adoric Adatvédelmi irányelvek

Adoric Adatvédelmi irányelvek

https://adoric.com/privacy

Adoric Biztonsági politika

Adoric Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Adoric Wikipedia Oldal

Adoric Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Adoric Partnerprogram

Adoric Partnerprogram

https://adoric.com/affiliate

Helyszín

Az Adoric támogatja az online konverziónövekedést azáltal, hogy eszközöket biztosít a helyszíni üzenetek egyszerű létrehozásához és szerkesztéséhez.

Frequently asked questions

Mi az az Adoric?

Az Adoric támogatja az online konverziónövekedést azáltal, hogy eszközöket biztosít a helyszíni üzenetek egyszerű létrehozásához és szerkesztéséhez.

Milyen támogatást kínál az Adoric?

Az Adoric ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, élő chat vagy tudásbázis támogatás.

Hogyan léphetek kapcsolatba az Adoric-kal?

Felveheti a kapcsolatot Adoric-kal e-mailben, vagy üzenetet hagyva nekik az élő chat támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi az Adoric e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatukkal kapcsolatba léphet, ha ír egy e-mailt a support@adric.com címre.

Van az Adoric-nak élő chatje?

Igen, az Adoric rendelkezik élő csevegési támogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel az Adoric-nál?

Az Adoric-nak nincsen telefonos ügyfélszolgálata.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.