Úgy tűnik, hogy a Adoric ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Adoric ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Adoric webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Adoric ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Adoric támogatja az online konverziónövekedést azáltal, hogy eszközöket biztosít a helyszíni üzenetek egyszerű létrehozásához és szerkesztéséhez.
Az Adoric támogatja az online konverziónövekedést azáltal, hogy eszközöket biztosít a helyszíni üzenetek egyszerű létrehozásához és szerkesztéséhez.
Az Adoric ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, élő chat vagy tudásbázis támogatás.
Felveheti a kapcsolatot Adoric-kal e-mailben, vagy üzenetet hagyva nekik az élő chat támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
Az ügyfélszolgálatukkal kapcsolatba léphet, ha ír egy e-mailt a support@adric.com címre.
Igen, az Adoric rendelkezik élő csevegési támogatással.
Az Adoric-nak nincsen telefonos ügyfélszolgálata.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.