Úgy tűnik, hogy a AdRoll ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a AdRoll ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a AdRoll webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a AdRoll ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az AdRoll egy e-kereskedelmi marketingplatform, amely a növekvő D2C márkáknak lehetőséget biztosít arra, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel, bárhol is legyenek.
Az AdRoll egy e-kereskedelmi marketingplatform, amely a növekvő D2C márkáknak lehetőséget biztosít arra, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel, bárhol is legyenek.
Az Adroll ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail űrlapon keresztül, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Az AdRoll-lal kapcsolatba léphet e-mailben az űrlapon keresztül, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az AdRoll-lal az alábbi űrlap kitöltésével léphet kapcsolatba:https://www.adroll.com/email-start
Nem, az AdRoll nem támogatja az élő csevegést.
Az AdRoll nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.