Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Útmutató
  • Adyen Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Adyen Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Adyen ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Adyen ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Adyen webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Adyen ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Adyen Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Adyen ügyfélszolgálatával

Adyen E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Adyen ügyfélszolgálati munkatársaival

Adyen Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Adyen ügyfélszolgálatával

Adyen Call Center Támogatás

+1 (415) 367 1502

További információ a Adyen termékeiről

Adyen Tudásbázis

https://docs.adyen.com/

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Adyen Instagram

Adyen Instagram

Nem ide vonatkozó

Adyen Facebook oldal

Adyen Facebook oldal

facebook.com/AdyenPayments/

Adyen Twitter

Adyen Twitter

twitter.com/Adyen

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Adyen Általános Szerződési Feltételek

Adyen Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Adyen Adatvédelmi irányelvek

Adyen Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Adyen Biztonsági politika

Adyen Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Adyen GDPR

Adyen GDPR

Nem ide vonatkozó

Adyen Wikipedia Oldal

Adyen Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Adyen Partnerprogram

Adyen Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az Adyen?

Az Adyen egy fizetési platform, modern végtől-végig infrastruktúrát biztosítva, egyenesen a Visa-hoz, Mastercard-hoz és a fogyasztók preferált fizetési metódusaihoz kapcsolódva.

Milyen támogatást kínál az Adyen?

Az Adyen ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: hívásközpont, közösségi média támogatás, fórum és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan lépek kapcsolatba az Adyen-nel?

Kapcsolatba léphet az Adyen-nel azáltal, hogy felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.

 

Mi az Adyen email címe?

Kapcsolatba léphet az Adyen-nel az űrlap kitöltésével: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new

Rendelkezik az Adyen élő chattel?

Nem, az Adyen nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel az Adyen-ben?

Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalaikkal:

https://www.adyen.com/contact

 

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.