Úgy tűnik, hogy a Amazon ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Amazon ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Amazon webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Amazon ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Amazon a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 2 nap .
Amazon a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 15 Perc .
Amazon az ügyfélszolgálatosok általában ennyi idő alatt veszik fel a telefont 15 Perc .
Nem ide vonatkozó
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=508088&ref_=footer_cou
amazon.com.au/gp/help/customer/display.html?nodeId=468496&ref_=footer_privacy
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Amazon egy amerikai multinacionális technológiai vállalat, amely az e-kereskedelemre, a felhő alapú számítástechnikára, a digitális streamingre és a mesterséges intelligenciára összpontosít.
Az Amazon egy amerikai multinacionális technológiai vállalat, amely az e-kereskedelemre, a felhő alapú számítástechnikára, a digitális streamingre és a mesterséges intelligenciára összpontosít.
Az Amazon ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet az Amazonnal e-mailben, csevegést kezdeményezve egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívva a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyva a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak írhat az egyik e-mail címükre: Primary@amazon.com, resolution@amazon.com, megrendelések@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.
Igen, a Namecheap rendelkezik élő chat támogatással. Ugrás az oldalra:
https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon:
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.