Amazon Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Amazon ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Amazon ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Amazon webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Amazon ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Amazon Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Amazon ügyfélszolgálatával

Amazon E-mail támogatás

primary@amazon.com

Csevegjen a Amazon ügyfélszolgálati munkatársaival

Amazon Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Amazon ügyfélszolgálatával

Amazon Call Center Támogatás

+ 00 1 206-922-0880

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Amazon Instagram

Amazon Instagram

instagram.com/amazon

Amazon Facebook oldal

Amazon Facebook oldal

facebook.com/Amazon/

Amazon Twitter

Amazon Twitter

twitter.com/amazon

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Amazon a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 2 nap .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Amazon a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 15 Perc .

Útmutató

Call Center SLA

Amazon az ügyfélszolgálatosok általában ennyi idő alatt veszik fel a telefont 15 Perc .

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Amazon Biztonsági politika

Amazon Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Amazon GDPR

Amazon GDPR

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Amazon Wikipedia Oldal

Amazon Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Amazon Partnerprogram

Amazon Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Az Amazon egy amerikai multinacionális technológiai vállalat, amely az e-kereskedelemre, a felhő alapú számítástechnikára, a digitális streamingre és a mesterséges intelligenciára összpontosít.

Frequently asked questions

Mi az Amazon?

Az Amazon egy amerikai multinacionális technológiai vállalat, amely az e-kereskedelemre, a felhő alapú számítástechnikára, a digitális streamingre és a mesterséges intelligenciára összpontosít.

Milyen támogatást kínál az Amazon?

Az Amazon ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Amazonnal?

Kapcsolatba léphet az Amazonnal e-mailben, csevegést kezdeményezve egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívva a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyva a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

Mi az Amazon e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak írhat az egyik e-mail címükre: Primary@amazon.com, resolution@amazon.com, megrendelések@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.

Van élő chatje az Amazonnak?

Igen, a Namecheap rendelkezik élő chat támogatással. Ugrás az oldalra:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us

 

Hogyan beszélhetek valakivel az Amazonnál?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.