Az Apptivo Help Desk ügyfélszolgálati elérhetőségek magyarul
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Apptivo ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Apptivo ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Apptivo webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Apptivo ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Apptivo egy minden az egyben üzleti menedzsment szoftverplatform, amely segít a kis- és középvállalkozásoknak ügyfeleik, projektjeik, pénzügyeik és működésük kezelésében. Felhőalapú alkalmazások széles skáláját kínálja, amelyek segítségével a vállalkozások egyszerűsíthetik folyamataikat, és együttműködhetnek csapataikkal, ügyfeleikkel és partnereikkel. A funkciók közé tartozik az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM), a projektmenedzsment, a számlázás, a könyvelés és még sok más.
Az Apptivo átfogó tudásbázist biztosít cikkekkel és oktatóanyagokkal, valamint a közösségi médiával az ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételhez. Ezen kívül elérhető az élő chat, e-mail és telefonos támogatás, ha a közösségi fórumötletek között nem találna megfelelő tanácsot.
E-mail: support@apptivo.com
Telefon: +1-855-345-2777
Támogatási portál: https://www.apptivo.com/contact-us/
Tudástár: https://www.apptivo.com/answers/login
Kapcsolatfelvételi űrlap: https://www.apptivo.com/contact-us/
Közösségi Fórum: https://www.apptivo.com/community/
Szükség esetén felveheti a kapcsolatot az Apptivo-val a webhelyén keresztül, támogatási jegy benyújtásával. Ügyfeleik számára telefonos támogatást is kínálnak a + 1-855-345-2777 telefonszámon vagy e-mailes támogatást a support@apptivo.com címen. Kérdését a közösségi médián, például Facebookon, Twitteren vagy YouTube-on, valamint az élő chat gombon keresztül is elküldheti.
Az Apptivo egy felhőalapú üzleti menedzsment szoftvercsomag.
Az Apptivo ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, telefonhívások, élő chat, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.
Felveheti a kapcsolatot az Apptivo-val, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik az élő chat támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
A support@apptivo.com címre írt e-mail üzenettel felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Igen, az Apptivo rendelkezik élő csevegési támogatással.
Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük telefonon keresztül: + 1-855-345-2777.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.