Az Avira Help Desk elérhetőségei és ügyfélszolgálati információi, beleértve az e-mail és telefonos támogatást, valamint a tudásbázist és a fórumot.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Avira ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Avira ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Avira webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Avira ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Avira egy víruskereső szoftvereket gyártó cég. Úgy tervezték, hogy megvédje a felhasználókat a rosszindulatú szoftverektől, például vírusoktól, trójaiaktól, férgektől és kémprogramoktól. Az Avira védelmet nyújt az olyan online fenyegetésekkel szemben is, mint az adathalász támadások, a rosszindulatú webhelyek és a személyazonosság-lopás. A szoftver Windows, macOS, Android és iOS rendszerekhez érhető el.
Az Avira számos különböző támogatási csatornát kínál, beleértve a call centert, az élő chat-et, az e-mailes támogatást vagy a tudásbázist. A kérdésekre adott gyors válaszok érdekében az ügyfelek az Avira közösségi médiáját is igénybe vehetik, hogy azonnali segítséget kapjanak.
E-mail: info@avira.com
Telefon: +1 (800) 403-7019
Támogatási Portál: https://support.avira.com/hc/en-us
Közösségi Fórum: https://support.avira.com/hc/en-us/community/topics
Ha szükséges, a legjobb módja annak, hogy kapcsolatba léphessen az Avirával, ha felhívja őket a +1 (800) 403-7019 számon, vagy közvetlenül az info@avira.com e-mail címen. A telefonközpont a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető. Végül, de nem utolsósorban, az ügyfelek élő csevegésen vagy különböző közösségi média csatornákon keresztül érhetik el az Avirát, a LinkedIntől a YouTube-ig, vagy önsegítőt kaphatnak tudásbázison keresztül.
Az Avira Free Security eszközöket kínál feltörhetetlen jelszavak generálásához, biztonságos vásárláshoz, adathalász webhelyek blokkolásához, vagy a Biztonságos vásárlás bővítményünkkel a legjobb ajánlatok megtalálásához.
Az Avira ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás vagy tudásbázis támogatás.
Az Avirával kapcsolatba léphet, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik a virtuális támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
Az info@avira.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Nem, az Avira nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná a támogatást, ezen a számon megteheti: + 1 (800) 403-7019.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.