Az Avira Help Desk elérhetőségei és ügyfélszolgálati információi, beleértve az e-mail és telefonos támogatást, valamint a tudásbázist és a fórumot.
Úgy tűnik, hogy a Avira ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Avira ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Avira webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Avira ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
avira.com/en/adatvedelmi-szabalyzat/product
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Avira egy víruskereső szoftvereket gyártó cég. Úgy tervezték, hogy megvédje a felhasználókat a rosszindulatú szoftverektől, például vírusoktól, trójaiaktól, férgektől és kémprogramoktól. Az Avira védelmet nyújt az olyan online fenyegetésekkel szemben is, mint az adathalász támadások, a rosszindulatú webhelyek és a személyazonosság-lopás. A szoftver Windows, macOS, Android és iOS rendszerekhez érhető el.
Az Avira számos különböző támogatási csatornát kínál, beleértve a call centert, az élő chat-et, az e-mailes támogatást vagy a tudásbázist. A kérdésekre adott gyors válaszok érdekében az ügyfelek az Avira közösségi médiáját is igénybe vehetik, hogy azonnali segítséget kapjanak.
E-mail: info@avira.com
Telefon: +1 (800) 403-7019
Támogatási Portál: https://support.avira.com/hc/en-us
Közösségi Fórum: https://support.avira.com/hc/en-us/community/topics
Ha szükséges, a legjobb módja annak, hogy kapcsolatba léphessen az Avirával, ha felhívja őket a +1 (800) 403-7019 számon, vagy közvetlenül az info@avira.com e-mail címen. A telefonközpont a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető. Végül, de nem utolsósorban, az ügyfelek élő csevegésen vagy különböző közösségi média csatornákon keresztül érhetik el az Avirát, a LinkedIntől a YouTube-ig, vagy önsegítőt kaphatnak tudásbázison keresztül.
Az Avira Free Security eszközöket kínál feltörhetetlen jelszavak generálásához, biztonságos vásárláshoz, adathalász webhelyek blokkolásához, vagy a Biztonságos vásárlás bővítményünkkel a legjobb ajánlatok megtalálásához.
Az Avira ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás vagy tudásbázis támogatás.
Az Avirával kapcsolatba léphet, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik a virtuális támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
Az info@avira.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Nem, az Avira nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná a támogatást, ezen a számon megteheti: + 1 (800) 403-7019.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.