Úgy tűnik, hogy a Baymard ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Baymard ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Baymard webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Baymard ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Baymard kutatását több, mint 3.000 üzlet, ügynökség, kutató, és UX tervező használja.
A Baymard kutatását több, mint 3.000 üzlet, ügynökség, kutató, és UX tervező használja
A Baymard ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Baymard-dal azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
Kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy egy emailt ír az info@baymard.com email címre
Nem, a Baymard nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalaikkal:
+1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.