Kapcsolattartási lehetőségek a Behance ügyfélszolgálatával, beleértve az e-mail támogatást, élő csevegést, fórumot és önkiszolgáló támogatást. További információk a Behance közösségi média platformról és támogatási csatornáiról.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Behance ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Behance ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Behance webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Behance ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Behance az Adobe tulajdonában lévő közösségi média platform, amelynek mottója, hogy "bemutatja és felfedezi a kreatív munkát."
A Behance ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, fórum és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Behance-szel e-mailben, vagy üzenetet hagyhat az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Az űrlap kitöltésével kapcsolatba léphet a Behance-szel: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
Nem, a Behance nem rendelkezik élő chat támogatással.
A Behance-nek nincsen telefonos ügyfélszolgálata.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.