Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bose Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Bose ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Bose ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Bose webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Bose ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Bose Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Bose ügyfélszolgálatával

Bose E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Bose ügyfélszolgálati munkatársaival

Bose Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Bose ügyfélszolgálatával

Bose Call Center Támogatás

1-800-379-2073

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Bose Instagram

Bose Instagram

instagram.com/bose/

Bose Facebook oldal

Bose Facebook oldal

facebook.com/Bose

Bose Twitter

Bose Twitter

twitter.com/Bose

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Bose Általános Szerződési Feltételek

Bose Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Bose Adatvédelmi irányelvek

Bose Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Bose Biztonsági politika

Bose Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Bose GDPR

Bose GDPR

Nem ide vonatkozó

Bose Wikipedia Oldal

Bose Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Bose Partnerprogram

Bose Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Bose?

A Bose Corporation egy amerikai gyártó cég, amely elsősorban audio berendezéseket forgalmaz.

Milyen támogatást kínál a Bose?

A Bose ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Bose-zal?

Lépjen kapcsolatba a Bose-zal, kezdjen egy chatet egy élő ügynökkel a webhelyükön, vagy hívja fel őket, vagy hagyjon üzenetet a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a Bose e-mail címe?

A Bose nem rendelkezik e-mail támogatással.

 

 

Van élő chatje a Bose-nak?

Igen, a Bose támogatja az élő csevegést. Látogasson el erre az oldalra, és keresse meg a chat gombot: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html

Hogyan beszélhetek valakivel a Bose-nál?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: 1-800-379-2073

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.