Ingyenes próba
  • Útmutató
  • CARTO Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

CARTO Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a CARTO ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a CARTO ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a CARTO webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a CARTO ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

CARTO Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a CARTO ügyfélszolgálatával

CARTO E-mail támogatás

support@carto.com

Csevegjen a CARTO ügyfélszolgálati munkatársaival

CARTO Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a CARTO ügyfélszolgálatával

CARTO Call Center Támogatás

+1 917-463-3232

További információ a CARTO termékeiről

CARTO Tudásbázis

https://carto.com/developers/

Vegyen részt a CARTO közösségi fórum-beszélgetéseiben

CARTO Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

CARTO Instagram

CARTO Instagram

Nem ide vonatkozó

CARTO Facebook oldal

CARTO Facebook oldal

facebook.com/CartoDB

CARTO Twitter

CARTO Twitter

twitter.com/CARTO

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

CARTO Általános Szerződési Feltételek

CARTO Általános Szerződési Feltételek

https://carto.com/legal/

CARTO Adatvédelmi irányelvek

CARTO Adatvédelmi irányelvek

https://carto.com/privacy/

CARTO Biztonsági politika

CARTO Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

CARTO GDPR

CARTO GDPR

Nem ide vonatkozó

CARTO Wikipedia Oldal

CARTO Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

CARTO Partnerprogram

CARTO Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Frequently asked questions

Mi a CARTO?

A CARTO egy Szolgáltató (SaaS) felhőtechnikai platform, amely biztosít GIS-t, web mapping-et, és térbeli adattudományi eszközöket.

Milyen támogatást kínál a CARTO?

A CARTO ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

 

Hogyan lépek kapcsolatba a CARTO-val?

Kapcsolatba léphet a CARTO-val azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.

 

 

Mi a CARTO email címe?

Kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy egy emailt ír a support@carto.com email címre

Rendelkezik a CARTO élő chattel?

Nem, a CARTO nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

 

Hogyan beszélhetek valakivel a CARTO-ban?

Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a +1 917-463-3232 telefonszámon

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.