Daimler Help Desk összehasonlítások és kapcsolattartási információk Magyarországon
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Mercedes-Benz Group ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Mercedes-Benz Group ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Mercedes-Benz Group webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Mercedes-Benz Group ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Daimler az egyik legnagyobb prémium autók gyártója és a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója világszerte.
A Daimler az egyik legnagyobb prémium autók gyártója és a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója világszerte.
A Daimler ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center és közösségi média támogatás.
A Daimlerrel felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat valamelyik közösségi média platformjukon.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a dialog@daimler.com e-mail címen.
Nem, a Daimler nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +49 711 17 0.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.