Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Daimler Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Daimler ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Daimler ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Daimler webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Daimler ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Daimler Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Daimler ügyfélszolgálatával

Daimler E-mail támogatás

dialog@daimler.com

Csevegjen a Daimler ügyfélszolgálati munkatársaival

Daimler Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Daimler ügyfélszolgálatával

Daimler Call Center Támogatás

+49 711 17 0

További információ a Daimler termékeiről

Daimler Tudásbázis

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Daimler közösségi fórum-beszélgetéseiben

Daimler Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Daimler Facebook oldal

Daimler Facebook oldal

facebook.com/DaimlerAG/

Daimler Twitter

Daimler Twitter

twitter.com/daimler

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Daimler Általános Szerződési Feltételek

Daimler Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Daimler Adatvédelmi irányelvek

Daimler Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Daimler Biztonsági politika

Daimler Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Daimler GDPR

Daimler GDPR

Nem ide vonatkozó

Daimler Wikipedia Oldal

Daimler Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Daimler Partnerprogram

Daimler Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Daimler?

A Daimler az egyik legnagyobb prémium autók gyártója és a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója világszerte.

Milyen támogatást kínál a Daimler?

A Daimler ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center és közösségi média támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Daimler-rel?

A Daimlerrel felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat valamelyik közösségi média platformjukon.

 

Mi a Daimler e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a dialog@daimler.com e-mail címen.

Van élő chatje a Daimler-nek?

Nem, a Daimler nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Daimler-nél?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +49 711 17 0.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.